-
Ο χρήστης rallylover έγραψε:
Οχι ρε γαμωτο ηλπιζα να ειναι απλως φημη κουτσομπολιο του καφενειου.Ας το πουλαει τουλαχιστον για να επενδυσει στο ταλεντο του σε αλλες χωρες μακρια απο εδω. **Κατα διαολου πανε ολα σε αυτο το σπορ.**Τελικα τα καταφεραν και το σπορ το εκαναν μονο για λιγους εχοντες.Το κακο ειναι οτι και **τα ονειρα για αναβαθμιση του σπορ που μπορει να προκυπτουν απο ατομα σαν τους παραπανω πρωταγωνιστες τελειωνουν οπως αδοξα **τελειωσαν και με αλλους πιτσιρικαδες παλιοτερα.Ετσι ειναι αγαπητε μου οπως τα λες .....
Σε ενα μονον πραγμα θα με βρεις αντιθετο ....
Στο οτι ολοι αυτοι οι που τα παρατανε ξαφνικα , εβαλαν παροπιδες στα ματια τους ,εκλειναν τα αυτια τους και ζουσαν το ονειρο οπως το λες , και δεν κουνισαν το κωλαρακι τους ποτε , για το κακο που τους περιμενε ............. και να πεις οτι δεν τα ακουγαν ?
Ισως βεβαια λογο της περισσιας κ@υλ@ς και της ηλικιας , να νομιζαν οτι επειδη στις αλλες χωρες τους ταλαντουχους οδηγους δεν τους αφηνουν να πανε χαμενοι .... το ιδιο θα συνεβαινε κι εδω με την ελπα αρχηγο
Οποιος λοιπον την ιστορια , που επαναλαμβανεται λογο της αδιαφοριας του , και δεν πιστεψε ποτε του οτι πριν απ'αυτον ..... υπηρξαν κι αλλα δεκαδες ταλεντα που χαθηκαν στον χρονο και ξεχαστηκαν οπως θα ξεχαστουν κι αυτοι ..... ετσι ερχοντε ενα φεγγαρι και χανοντε στο επομενο ............................
Αυτα δε ,δεν ειναι τιποτα προσωπικα για εναν ..... για ολους τους το λεω .
-
Poios einai o talantoyxos re paidia?
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Poios einai o talantoyxos re paidia?Η ΕΞΙΣΩΣΗ ΔΕΙΧΝΕΙ ΣΩΤ...Ο.
ΚΡΙΜΑ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Σ. -
Αλλαγή ομάδας για τον Βωβό. Τέλος η Ralliart, συνεργασία με Κυρκαίους πλέον.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr_rally-news-article&race_id=0&article_id=16319 -
Περασμένα-ξεχασμένα δηλαδή....
-
Ο χρήστης tan έγραψε:
Αλλαγή ομάδας για τον Βωβό. Τέλος η Ralliart, συνεργασία με Κυρκαίους πλέον.
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=gr_rally-news-article&race_id=0&article_id=16319Μήπως θα μπορούσε ο κ.Μελετόπουλος να μας πει δυο λόγια για την φερεγγυότητα των Ιταλών ????
-
Mάλλον ο λόγος είναι η οικονομική κριση για την κατασκευαστική εταιρια που έχει αφού τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολόγιζαν με το γήπεδο του παναθηναικού και οι πωλήσεις ακινήτων έχουν μειωθεί κατά πολύ,επίσεις οφείλω να πω οτι πρώτη φορα ακούω για προβλήματα αξιοπιστίας τα οποία μάλλον δε στέκουν.(όταν είχαν αντιμετωπίσει προβλήματα αξιοπιστίας με το φοκους της munchis τα είχαμε μάθει αμέσως,τώρα γιατί περίμεναν να σταματήσουν τη συνεργασία τους με τη ράλλιαρτ για να το πουν?)Αυτό επίσης θεωρώ οτι αποδεικνύεται από το γεγονός ότι προτιμήθηκε ελληνική(φθηνή) λύση(κύρκος) ενώ θα μπορούσε να προτιμηθεί μια άλλη ιταλική ομάδα.
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Mάλλον ο λόγος είναι η οικονομική κριση για την κατασκευαστική εταιρια που έχει αφού τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολόγιζαν με το γήπεδο του παναθηναικού και οι πωλήσεις ακινήτων έχουν μειωθεί κατά πολύ,επίσεις οφείλω να πω οτι πρώτη φορα ακούω για προβλήματα αξιοπιστίας τα οποία μάλλον δε στέκουν.(όταν είχαν αντιμετωπίσει προβλήματα αξιοπιστίας με το φοκους της munchis τα είχαμε μάθει αμέσως,τώρα γιατί περίμεναν να σταματήσουν τη συνεργασία τους με τη ράλλιαρτ για να το πουν?)Αυτό επίσης θεωρώ οτι αποδεικνύεται από το γεγονός ότι προτιμήθηκε ελληνική(φθηνή) λύση(κύρκος) ενώ θα μπορούσε να προτιμηθεί μια άλλη ιταλική ομάδα.Θα ήθελα να ακούσω και την γνώμη του Λώρη.
-
Ο χρήστης FUN έγραψε:
Mάλλον ο λόγος είναι η οικονομική κριση για την κατασκευαστική εταιρια που έχει αφού τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολόγιζαν με το γήπεδο του παναθηναικού και οι πωλήσεις ακινήτων έχουν μειωθεί κατά πολύ,επίσεις οφείλω να πω οτι πρώτη φορα ακούω για προβλήματα αξιοπιστίας τα οποία μάλλον δε στέκουν.(όταν είχαν αντιμετωπίσει προβλήματα αξιοπιστίας με το φοκους της munchis τα είχαμε μάθει αμέσως,τώρα γιατί περίμεναν να σταματήσουν τη συνεργασία τους με τη ράλλιαρτ για να το πουν?)Αυτό επίσης θεωρώ οτι αποδεικνύεται από το γεγονός ότι προτιμήθηκε ελληνική(φθηνή) λύση(κύρκος) ενώ θα μπορούσε να προτιμηθεί μια άλλη ιταλική ομάδα.
Θα ήθελα να ακούσω και την γνώμη του Λώρη.
ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΣΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ.
ΑΠΛΑ,(ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ ΠΑΝΤΑ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΑΜΕ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ) ΜΑΛΛΟΝ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΕΚΛΑΒΕΙ ΣΑΝ 'ΔΕΔΟΜΕΝΟ' ΚΑΙ ΟΠΟΙΑΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΦΕΡΝΑΝ,ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΤΡΕΧΑΜΕ.
ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟ ΣΕ ΕΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΝΤΕ ΑΓΩΝΕΣ!!!
ΟΤΑΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΕΛΑΤΗ (ΠΟΥ ΑΣ ΛΑΒΟΥΜΕ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥΣ) ΓΙΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ,Η ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΟΣΟ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.
ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΚΙΒΩΤΙΟΥ ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ,ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΤ'ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΚΑΚΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΗΡΑ,ΠΡΑΓΜΑ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΤΟΥ Nafpaktos ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΤΑ ΧΡΑΚΤΗΡΙΖΩ ΦΑΙΔΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΤΑ ΑΦΗΣΩ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΑ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Αλλη μια ωραια κινηση ... για **μη **εξαγωγη ! ευγε !
Τα σωστα ελληνικα χερια και μυαλα δεν , οταν αμοιβοντε σωστα !
Οτι και να λενε οι διαφοροι .........
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Mάλλον ο λόγος είναι η οικονομική κριση για την κατασκευαστική εταιρια που έχει αφού τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολόγιζαν με το γήπεδο του παναθηναικού και οι πωλήσεις ακινήτων έχουν μειωθεί κατά πολύ,επίσεις οφείλω να πω οτι πρώτη φορα ακούω για προβλήματα αξιοπιστίας τα οποία μάλλον δε στέκουν.(όταν είχαν αντιμετωπίσει προβλήματα αξιοπιστίας με το φοκους της munchis τα είχαμε μάθει αμέσως,τώρα γιατί περίμεναν να σταματήσουν τη συνεργασία τους με τη ράλλιαρτ για να το πουν?)Αυτό επίσης θεωρώ οτι αποδεικνύεται από το γεγονός ότι προτιμήθηκε ελληνική(φθηνή) λύση(κύρκος) ενώ θα μπορούσε να προτιμηθεί μια άλλη ιταλική ομάδα.ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΚΥΡΚΟΣ ΚΑΙ ΦΘΗΝΗ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. -
Ο χρήστης k.k.k. έγραψε:
Mάλλον ο λόγος είναι η οικονομική κριση για την κατασκευαστική εταιρια που έχει αφού τα πράγματα δεν πήγαν όπως τα υπολόγιζαν με το γήπεδο του παναθηναικού και οι πωλήσεις ακινήτων έχουν μειωθεί κατά πολύ,επίσεις οφείλω να πω οτι πρώτη φορα ακούω για προβλήματα αξιοπιστίας τα οποία μάλλον δε στέκουν.(όταν είχαν αντιμετωπίσει προβλήματα αξιοπιστίας με το φοκους της munchis τα είχαμε μάθει αμέσως,τώρα γιατί περίμεναν να σταματήσουν τη συνεργασία τους με τη ράλλιαρτ για να το πουν?)Αυτό επίσης θεωρώ οτι αποδεικνύεται από το γεγονός ότι προτιμήθηκε ελληνική(φθηνή) λύση(κύρκος) ενώ θα μπορούσε να προτιμηθεί μια άλλη ιταλική ομάδα.
ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΤΙΜΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΥΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.
ΠΑΝΤΩΣ ΚΥΡΚΟΣ ΚΑΙ ΦΘΗΝΗ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ.ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΜΠΗΚΑ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΕΝΑ ΕΞ ΟΡΙΣΜΟΥ ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.
ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Tι φτηνη λυση και ιστοριες για αγριους κυριοι ......
Γιατι δηλαδη οι τιμες στην Ελλαδα σε τετοια πραγματα να απεχουν , οταν σε ολα τα θεματα διαβιωσης , συντηρησης καταστηματων ημερομησθια , ειναι εως και ακριβοτερη απο ολη την Ευρωπη .
Οταν οι διαφοροι αγωνιζομενοι εχουν σηνηθησει στο τσαμπα και στο ... απο ερασιτεχνες αστοιους , που στην ουσια ουτε την τεχνογνωσια εχουν ουτε τις σωστες υπηρεσιες προσφερουν ουτε εχουν επενδυσει σε υλικα απαραιτητα για την δουλεια τους ....και βολευοντε ετσι , οταν ακουνε την σωστη επαγγελματικη τιμη .... αρχιζουν την παραφιλολογια .
Ασε που οσοι εχουν **δει ** τιμες των Ιταλων και μερικων αλλων ευρωπαιων της δουλειας στον τελικο λογαριασμο για διαφορα που εδω τα θεωρουμε αμελιταια -αχρεωτα .... τους φευγει το χαμογελο για μηνες ..... -
Σαφώς και ο Κύρκος, και δικαίως, δεν είναι 'φθηνός'...
Αλλά πως θα μπορούσε η επιλογή του Άρη να ήταν τέτοια;Πάντως ανεξάρτητα από τις τιμές της παροχής υπηρεσιών, σίγουρα η λύση αυτή θεωρώ ότι θα είναι και πιο οικονομική μόνο και μόνο από το ότι δεν θα υπάρχουν τα έξοδα για Ιταλία - Ελλάδα, Ελλάδα - Ιταλία για ομάδα, οχήματα κλπ.....
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Tι φτηνη λυση και ιστοριες για αγριους κυριοι ......πολυ σωστος. !
-
Κακως αρχισαμε τετοια συζητηση , και ειδικα ποιος ειναι φτηνος και ποιος ακριβος ... γιατι πληρη γνωση δεν εχει κανενας μας για τετοια θεματα που ανηκουν στην καθε επιχειρηση .
Για να τελειωσω εδω .... το πιο σοβαρο προβλημα που αντιμετωπιζουν οι Ελληνικες ομαδες για τετοιες περιπτωσεις (ενοικιαση αγωνιστικου) ειναι η ασφαλεια ζημιων στο αυτοκινητο που δεν μπορει να αντιμετωπιστει οικονομικα και για τις δυο πλευρες , οπως στην Ιταλια π.χ. ........γιατο και ειναι πολυ ρισκα η υποθεση αυτη !
-
επισης , για να μην ξεχνιομαστε , το φτηνο , συνηθως ειναι και πιο ακριβο τελικα
( λογω του οτι μαλλον ειναι αχρηστο και το πληρωνεις αδικα )
διαφωνειτε κ. Χρηστο ? -
Δεν θα διαφωνισω ... γιατι συμβαινει αρκετες φορες να το εχουμε δει .
-
Ο χρήστης kakofonix έγραψε:
Tι φτηνη λυση και ιστοριες για αγριους κυριοι ......
πολυ σωστος. !
Πες τα χρυσοστομε!
-
Μαλλον πηρατε φορα Μετα την πολυ ευχαριστη ειδηση της συνεργασιας με τους Κυρκους ηρθε και η ειδηση του wrc .........
Προσωπικα εδω και χρονια ηλπιζα να σας δω με ενα production στο Ακροπολις να δειχνετε στους ξενους ποσα απιδια χωραει ο σακος
Ομως αφου φετος ειναι η τελευταια των wrc , το prodrive 08 εδειξε στην Πορτογαλλια οτι μπορει , κατεβαινετε σαν πρωτο πληρωμα ( και οχι 7ο-8ο οπως περσι ) της ομαδας και μπορειτε .........
Τοτε......σκιστε τους
Τωρα που η ford παραπαιει ειναι η ευκαιρια για βαθρο
Ελληνικά αγωνιστικά νέα