Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Ναι συνηγοροι του Mosley.
Αγαπητέ onthelimit, αλλο διαφωνώ με κάποιον και άλλο του 'κολλάω' υποτιμητικό χαρακτηρισμό σε προσωπικό επίπεδο. Δεν σε χαρακτήρισε κανείς προσωπικά / ειρωνικά / υποτιμητικά, μην το κάνεις λοιπόν και συ
(Moderator nass)
Τι να πω εγω εχετε απολυτο δικιο!
Λοιπόν στη Κυπρο κατεβηκε ενα απο τα καλύτερα αυτη τη στιγμη S2000, το Fabia και με εναν πολυ καλο οδηγο τον Sandell. Σε χρόνους ειδικων ο Αraujo αλλα πολλες φορες και ο Al-Attiya ηταν ταχύτεροι του Sandell. Μεχρι και δυο ειδικες πριν το τελος ο Araujo ηταν πρωτος γενικης αλλα ενα προβλημα στο κιβωτιο ηταν αυτό που του στερησε τη νικη και οχι η ταχυτητα του Fabia.
Όσο για το αν πηγαινε φυλαγμενα αυτό ειναι συμπερασμα δικό σου, εγω αυτο που ξερω ειναι οτι ο Sandell τρεχει στο PWRC για να κατακτησει το πρωταθλημα. Άλλωστε και οι χρονοι του τη τριτη ημερα δειχνουν οτι προσπαθουσε για τη νικη.
Μιλάμε για όλα τα S2000 ή μόνο το Fabia ? (τι σημαίνει 'ένα από τα καλύτερα S2000' ? Το Evo IX και το N-14 δεν είναι 'από τα καλύτερα Ν/4' ?) Γιατί ο Sandell έτρεξε με 207 S2000 πέρισι στο Ακρόπολις και δεν έκανε τίποτα. Οπότε δεν είναι 'πρώτη φορά'.
Ομως η απόλυτη ταχύτητα στα ράλι (και σε όλους τους αγώνες αυτοκινήτων, ακόμα και στα dragster) έχει σημασία μόνο να συνδυάζεται με αξιοπιστία. Αλλιώς είναι ανούσια. Αν ο Sandell πήγαινε αεροπορία στην Κύπρο και έκανε υπερχρόνους αλλά έμενε κάθε μέρα και έκανε Super Rally θα έλεγες πως το S2000 είναι γρηγορότερο από τα Ν/4 ? Οπότε έχουν δίκιο οι sp0+ και GF να επισημαίνουν αυτό που επισήμαναν.
Εγώ πάντως θα περίμενα τα Ν/4 να είναι 'αιώνες' μπροστά από τα S2000 ακριβώς στο πεδίο που υποτίθεται είναι η σπεσιαλιτέ τους (αργός σκληρός χωμάτινος αγώνας). Και όμως το S2000 ήταν ανταγωνιστικό. Βέβαια ένα μόνο παράδειγμα δεν αρκεί, ας δούμε και στο Ακρόπολις, αλλά γενικά μου φαίνεται πως πριν περάσει η χρονιά τα S2000 θα είναι ταχύτερα από τα Ν/4 παντού (εξ΄ου και η πρότασή μου παραπάνω για μεγαλύτερο περιοριστή στα Ν/4)