-
Γιατί ξεχνάμε ότι ο Al Attiyah ήταν μακράν ο ταχύτερος στον φετινό αγώνα μέχρι το πρόβλημα που αντιμετώπισε με το αυτοκίνητο?
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
Γιατί ξεχνάμε ότι ο Al Attiyah ήταν μακράν ο ταχύτερος στον φετινό αγώνα μέχρι το πρόβλημα που αντιμετώπισε με το αυτοκίνητο?Ταχυτερος ειναι αυτος που (ΚΑΙ) τερματιζει,δυστυχως.
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ Ο ΠΑΟΛΟ ΑΝΔΡΕΟΥΤΣΙ ΜΕ 207 S2000 ΗΤΑΝ Ο ΝΙΚΗΤΗΣ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΙΤΑΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟΣ Ο ΛΟΥΚΑ ΡΟΣΣΕΤΙ ΜΕ ΦΙΑΤ ΚΑΙ ΤΡΙΤΟΣ Ο ΑΝΔΡΕΑ ΝΑΒΒΑΡΑ ΜΕ ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ http://www.youtube.com/watch?v=XhT2DB-4 ... re=related
-
Απογοητευση και απαισιοδοξια για το μελλον του WRC εβγαλε η συνεντευξη του Mosley. Αρχικα ειπε οτι ο θεατης που βρισκεται στις ειδικες δεν θα καταλαβει τη διαφορα σε ταχυτητα μεταξυ WRC και S2000 . Στη συνεχεια δεν ξεκαθαρισε αν θα εχουμε εισοδο νεων κατασκευαστων με την νεα κατηγορια απο το 2011. Μαλλον τις ελπιδες του σε αυτο τις εναποθεσε στις ιδιωτικες ομαδες που τρεχουν και τωρα στο IRC. Επίσης υποστηριξε ακομα μια φορα το rotation συστημα που πολλοι εχουν κατηγορησει. Και για το 2013 1600 κ.εκ. στα WRC αλλα ακόμα και στην F1 . Και μη χειροτερα.
Πρεπει να αποχωρησει απο τη FIA δεν παει αλλο. Εδειξε και με το βαθμολογικό συστημα στην F1 που πηγε να περασει ποσο επικινδυνος ειναι. Ας δουμε καποιον καινουργιο μηπως και φερει νεο αερα αισιοδοξιας στα motorsports γενικα και οχι αυτη τη μιζερια που υπαρχει τωρα. -
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Απογοητευση και απαισιοδοξια για το μελλον του WRC εβγαλε η συνεντευξη του Mosley. Αρχικα ειπε οτι ο θεατης που βρισκεται στις ειδικες δεν θα καταλαβει τη διαφορα σε ταχυτητα μεταξυ WRC και S2000 . Στη συνεχεια δεν ξεκαθαρισε αν θα εχουμε εισοδο νεων κατασκευαστων με την νεα κατηγορια απο το 2011. Μαλλον τις ελπιδες του σε αυτο τις εναποθεσε στις ιδιωτικες ομαδες που τρεχουν και τωρα στο IRC. Επίσης υποστηριξε ακομα μια φορα το rotation συστημα που πολλοι εχουν κατηγορησει. Και για το 2013 1600 κ.εκ. στα WRC αλλα ακόμα και στην F1 . Και μη χειροτερα.
Πρεπει να αποχωρησει απο τη FIA δεν παει αλλο. Εδειξε και με το βαθμολογικό συστημα στην F1 που πηγε να περασει ποσο επικινδυνος ειναι. Ας δουμε καποιον καινουργιο μηπως και φερει νεο αερα αισιοδοξιας στα motorsports γενικα και οχι αυτη τη μιζερια που υπαρχει τωρα.ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ GROUP 'Ν' ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΧΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝ !!!
ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ S-1600.
ΚΡΙΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ !!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Απογοητευση και απαισιοδοξια για το μελλον του WRC εβγαλε η συνεντευξη του Mosley. Αρχικα ειπε οτι ο θεατης που βρισκεται στις ειδικες δεν θα καταλαβει τη διαφορα σε ταχυτητα μεταξυ WRC και S2000 . Στη συνεχεια δεν ξεκαθαρισε αν θα εχουμε εισοδο νεων κατασκευαστων με την νεα κατηγορια απο το 2011. Μαλλον τις ελπιδες του σε αυτο τις εναποθεσε στις ιδιωτικες ομαδες που τρεχουν και τωρα στο IRC. Επίσης υποστηριξε ακομα μια φορα το rotation συστημα που πολλοι εχουν κατηγορησει. Και για το 2013 1600 κ.εκ. στα WRC αλλα ακόμα και στην F1 . Και μη χειροτερα.
Πρεπει να αποχωρησει απο τη FIA δεν παει αλλο. Εδειξε και με το βαθμολογικό συστημα στην F1 που πηγε να περασει ποσο επικινδυνος ειναι. Ας δουμε καποιον καινουργιο μηπως και φερει νεο αερα αισιοδοξιας στα motorsports γενικα και οχι αυτη τη μιζερια που υπαρχει τωρα.ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ GROUP 'Ν' ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΧΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝ !!!
ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ S-1600.
ΚΡΙΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ !!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Τριμπούρδελα ?????? Τα S2000 εννοείς ?????
Μήπως βιάζεσαι ????? -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ GROUP 'Ν' ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΧΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝ !!!
ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ S-1600.
ΚΡΙΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ !!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Όπως είχε γινει και με τη κατηγορία F2 τότε που ο Panizzi κέρδιζε τους παγκόσμιους με το 306 στην ασφαλτο και τότε οι ομαδες ήθελαν να αποσυρθει η κατηγορια. Πιστεύω ότι αν τα Ν θα οδηγούνται από ισάξιους οδηγους έχουν την ικανοτητα να κοντραρουν στα ίσια τα S2000 τουλαχιστον στα σκληρα χωματα, όπως εγινε φετος στη Κυπρο.
-
Επιμένω ότι συνολικά (όχι με αν και εφόσον εδώ κρατάει, εκεί γλυστράει....) τα Ν4 (Mitsu, Subaru) δεν θα έχουν καμία τύχη απέναντι στα S2000 σε επαγγελματικό επίπεδο......Τώρα σε ερασιτεχνικό επίπεδο μπορεί να υπάρχουν και ανατροπές περιπτωσιακά....
-
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί, εφ΄όσον μιλάμε για ατμοσφαιρικά και όχι τουρμπάτα S2000, δεν κάθησαν λίγο στη FIA να κάνουν το homework τους, να αυξήσουν λίγο τις επιδόσεις των 'κανονικών' Ν/4 (Mitsu, Subaru), πχ. με αύξηση της διαμέτρου του περιοριστή στα 34 mm, και να επιτρέψουν και S2000 και N/4 να συμμετέχουν, ώστε να κερδίσει το πρωτάθλημα 2 επιπλέον κατασκευαστές
-
Ο χρήστης FUN έγραψε:
Απογοητευση και απαισιοδοξια για το μελλον του WRC εβγαλε η συνεντευξη του Mosley. Αρχικα ειπε οτι ο θεατης που βρισκεται στις ειδικες δεν θα καταλαβει τη διαφορα σε ταχυτητα μεταξυ WRC και S2000 . Στη συνεχεια δεν ξεκαθαρισε αν θα εχουμε εισοδο νεων κατασκευαστων με την νεα κατηγορια απο το 2011. Μαλλον τις ελπιδες του σε αυτο τις εναποθεσε στις ιδιωτικες ομαδες που τρεχουν και τωρα στο IRC. Επίσης υποστηριξε ακομα μια φορα το rotation συστημα που πολλοι εχουν κατηγορησει. Και για το 2013 1600 κ.εκ. στα WRC αλλα ακόμα και στην F1 . Και μη χειροτερα.
Πρεπει να αποχωρησει απο τη FIA δεν παει αλλο. Εδειξε και με το βαθμολογικό συστημα στην F1 που πηγε να περασει ποσο επικινδυνος ειναι. Ας δουμε καποιον καινουργιο μηπως και φερει νεο αερα αισιοδοξιας στα motorsports γενικα και οχι αυτη τη μιζερια που υπαρχει τωρα.ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΑΘΟΥΝ ΤΑ GROUP 'Ν' ΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΧΑΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΙ ΜΕ ΤΑ ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΑ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΝ !!!
ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΠΙΟ ΑΔΥΝΑΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ S-1600.
ΚΡΙΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ !!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Τριμπούρδελα ?????? Τα S2000 εννοείς ?????
Μήπως βιάζεσαι ?????ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΓΡΑΦΩ,ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΙΔΙΑ ΠΕΙΡΑ.
ΜΗΝ ΦΑΝΕΙ ΥΠΕΡΦΥΑΛΛΟ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΕΝΑ S-2000 ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΟΝ SORDO ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΕ Ε.Δ. ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ,ΤΟ ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ,Η ΘΗΒΑ,ΤΟ ΕΛΕΥΘΕΡΟΧΩΡΙ,Η ΠΑΥΛΙΑΝΗ ΚΑΙ Η ΨΑΘΑ.
ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο nass ΠΙΟ ΠΑΝΩ,ΒΛΕΠΩ ΤΑ GROUP Ν ΜΕ ΣΤΟΜΙΟ ΣΤΑ 30 ΧΙΛ ΑΝΤΙ ΤΩΝ 32 ΧΙΛ ΠΟΥ ΙΣΧΥΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο Spo,ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΥΠΕΡΕΚΤΙΜΗΣΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΔΕΝ ΛΕΩ,ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΚΑΙ ΣΕ 'ΣΤΑΝΙΑΡΙΣΜΕΝΑ' ΓΡΗΓΟΡΑ ΧΩΜΑΤΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ,ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ!!!ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Λες ρε el-em ?
Μην ξεγελιέσαι πάντως: αν τα S2000 γίνουν η κορυφαία κατηγορία, κάτι θα βρουν (συν φυσικά την εξέλιξη που θα πέσει ως κατηγορία κορυφής) για να είναι γρηγορότερα από τα σημερινά (και σίγουρα η διαφορά δεν θα είναι στα αεροδυναμικά βοηθήματα) χωρίς απαραίτητα να 'σκίσουν' τα Ν/4. Βέβαια επειδή το παρελθόν διδάσκει (A/7 kit car πριν 10 χρόνια) ίσως και να προκύψει αυτό που λες.
Αλλά πραγματικά νομίζω η παραπάνω απορία μου είναι εύλογη.
Φυσικά αυτή τη στιγμή η FIA δεν ξέρει που της πάνε τα 4...
-
Τι θα φέρει στο μέλλον η εξελιξη ειναι αγνωστο. Τώρα πάντως ειναι πιο αργα απο τα Ν στα σκληρα χωματα. Αυτό φάνηκε στη Κυπρο και θα φανει και στο Ακροπολις αν κατεβουν καποια S2000.
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Τι θα φέρει στο μέλλον η εξελιξη ειναι αγνωστο. Τώρα πάντως ειναι πιο αργα απο τα Ν στα σκληρα χωματα. Αυτό φάνηκε στη Κυπρο και θα φανει και στο Ακροπολις αν κατεβουν καποια S2000.Στην Κύπρο πως φάνηκε ?
Που κατέβηκε ένα και μοναδικό στην πρώτη εμφάνιση του σε χώμα, το πηγαίνανε επιφυλακτικά και κρατημένα για να τερματίσει ( και να δούνε τα προβλήματα νεότητας που θα βγάλει) και τελικά ήταν όλες τις ημέρες δεύτερο και στο τέλος κέρδισε ?
Ξεκίνησε ένα, ανάμεσα σε δεκατρία Ν4 και στο τέλος κέρδισε στον πρώτο χωμάτινο αγώνα, και εσύ συμπέρανες ότι είναι πιο αργό ?
-
Ο χρήστης GF έγραψε:
Τι θα φέρει στο μέλλον η εξελιξη ειναι αγνωστο. Τώρα πάντως ειναι πιο αργα απο τα Ν στα σκληρα χωματα. Αυτό φάνηκε στη Κυπρο και θα φανει και στο Ακροπολις αν κατεβουν καποια S2000.
Στην Κύπρο πως φάνηκε ?
Που κατέβηκε ένα και μοναδικό στην πρώτη εμφάνιση του σε χώμα, το πηγαίνανε επιφυλακτικά και κρατημένα για να τερματίσει ( και να δούνε τα προβλήματα νεότητας που θα βγάλει) και τελικά ήταν όλες τις ημέρες δεύτερο και στο τέλος κέρδισε ?
Ξεκίνησε ένα, ανάμεσα σε δεκατρία Ν4 και στο τέλος κέρδισε στον πρώτο χωμάτινο αγώνα, και εσύ συμπέρανες ότι είναι πιο αργό ?
+1000
-
Ναι συνηγοροι του Mosley. Τι να πω εγω εχετε απολυτο δικιο!
Λοιπόν στη Κυπρο κατεβηκε ενα απο τα καλύτερα αυτη τη στιγμη S2000, το Fabia και με εναν πολυ καλο οδηγο τον Sandell. Σε χρόνους ειδικων ο Αraujo αλλα πολλες φορες και ο Al-Attiya ηταν ταχύτεροι του Sandell. Μεχρι και δυο ειδικες πριν το τελος ο Araujo ηταν πρωτος γενικης αλλα ενα προβλημα στο κιβωτιο ηταν αυτό που του στερησε τη νικη και οχι η ταχυτητα του Fabia.
Όσο για το αν πηγαινε φυλαγμενα αυτό ειναι συμπερασμα δικό σου, εγω αυτο που ξερω ειναι οτι ο Sandell τρεχει στο PWRC για να κατακτησει το πρωταθλημα. Άλλωστε και οι χρονοι του τη τριτη ημερα δειχνουν οτι προσπαθουσε για τη νικη. -
+1@onthelimit
-
Αν παρακολούθησες την προσπάθεια πιο κοντά και πρόσεχες τι έλεγαν και έκαναν, θα έβλεπες ότι πρωταρχικός σκοπός τους ήταν να 'γράψουν χιλιόμετρα' και μετά ήταν η διάκριση. Πουθενά δεν φάνηκε ο Sandell να πιέζει. Στην Πορτογαλία πήγε για να πιέσει, αλλά βγήκε νωρίς για να βγάλουμε ασφαλές συμπέρασμα.
Απο εκεί και πέρα ότι πήραν άλλοι κάποιες ειδικές δεν λέει τίποτα. Το αποτέλεσμα μετράει.
Και ο Latvala πήρε ειδικές, είναι ο καλύτερος ? Το ότι είχε πρόβλημα στο τέλος ο Araujo είναι μια παράμετρος, αλλά απο την άλλη και ο άλλος ήταν σε πολύ μικρή απόσταση και την εκμεταλεύτηκε στο έπακρο . Αν ακολουθήσουμε την λογική σου και ο Magalhaes με το 207 στην Πορτογαλία ήταν πρώτος μέχρι που υπερθερμάνθηκε και σταμάτησε.Ναι το Fabia είναι το καλύτερο S2000 και ο οδηγός πάει για το πρωτάθλημα όπως και οι υπόλοιποι, αλλά πάτησε σε σκληρό χώμα πρώτη φορά στην Κύπρο.
-
Ασφαλή συμπεράσματα για τη σύγκριση των 2 κατηγοριών μπορούμε να βγάλουμε στο Ιταλικό Πρωτάθλημα που τρέχανε και οι 2 κατηγορίες με πολλά αυτοκίνητα και καλούς οδηγούς...
-
Ο χρήστης onthelimit έγραψε:
Ναι συνηγοροι του Mosley.Αγαπητέ onthelimit, αλλο διαφωνώ με κάποιον και άλλο του 'κολλάω' υποτιμητικό χαρακτηρισμό σε προσωπικό επίπεδο. Δεν σε χαρακτήρισε κανείς προσωπικά / ειρωνικά / υποτιμητικά, μην το κάνεις λοιπόν και συ
(Moderator nass)
Τι να πω εγω εχετε απολυτο δικιο!
Λοιπόν στη Κυπρο κατεβηκε ενα απο τα καλύτερα αυτη τη στιγμη S2000, το Fabia και με εναν πολυ καλο οδηγο τον Sandell. Σε χρόνους ειδικων ο Αraujo αλλα πολλες φορες και ο Al-Attiya ηταν ταχύτεροι του Sandell. Μεχρι και δυο ειδικες πριν το τελος ο Araujo ηταν πρωτος γενικης αλλα ενα προβλημα στο κιβωτιο ηταν αυτό που του στερησε τη νικη και οχι η ταχυτητα του Fabia.
Όσο για το αν πηγαινε φυλαγμενα αυτό ειναι συμπερασμα δικό σου, εγω αυτο που ξερω ειναι οτι ο Sandell τρεχει στο PWRC για να κατακτησει το πρωταθλημα. Άλλωστε και οι χρονοι του τη τριτη ημερα δειχνουν οτι προσπαθουσε για τη νικη.Μιλάμε για όλα τα S2000 ή μόνο το Fabia ? (τι σημαίνει 'ένα από τα καλύτερα S2000' ? Το Evo IX και το N-14 δεν είναι 'από τα καλύτερα Ν/4' ?) Γιατί ο Sandell έτρεξε με 207 S2000 πέρισι στο Ακρόπολις και δεν έκανε τίποτα. Οπότε δεν είναι 'πρώτη φορά'.
Ομως η απόλυτη ταχύτητα στα ράλι (και σε όλους τους αγώνες αυτοκινήτων, ακόμα και στα dragster) έχει σημασία μόνο να συνδυάζεται με αξιοπιστία. Αλλιώς είναι ανούσια. Αν ο Sandell πήγαινε αεροπορία στην Κύπρο και έκανε υπερχρόνους αλλά έμενε κάθε μέρα και έκανε Super Rally θα έλεγες πως το S2000 είναι γρηγορότερο από τα Ν/4 ? Οπότε έχουν δίκιο οι sp0+ και GF να επισημαίνουν αυτό που επισήμαναν.
Εγώ πάντως θα περίμενα τα Ν/4 να είναι 'αιώνες' μπροστά από τα S2000 ακριβώς στο πεδίο που υποτίθεται είναι η σπεσιαλιτέ τους (αργός σκληρός χωμάτινος αγώνας). Και όμως το S2000 ήταν ανταγωνιστικό. Βέβαια ένα μόνο παράδειγμα δεν αρκεί, ας δούμε και στο Ακρόπολις, αλλά γενικά μου φαίνεται πως πριν περάσει η χρονιά τα S2000 θα είναι ταχύτερα από τα Ν/4 παντού (εξ΄ου και η πρότασή μου παραπάνω για μεγαλύτερο περιοριστή στα Ν/4)
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Ασφαλή συμπεράσματα για τη σύγκριση των 2 κατηγοριών μπορούμε να βγάλουμε στο Ιταλικό Πρωτάθλημα που τρέχανε και οι 2 κατηγορίες με πολλά αυτοκίνητα και καλούς οδηγούς...Nαι, αλλά αυτό δεν είναι μόνο ασφάλτινο ?
Ψάχνουμε για σύγκριση 'παντός εδάφους'.
Διάφορα Νέα από το WRC