-
Καταρχην ειμαι νεος οδηγος με ελαχιστες γνωσεις σε μηχανικα θεματα. Προσφατα περασα κτεο το αμαξι μου ενα fiat bravo μοντελο 1999. Στον ελεγχο που εκανε το συνεργειο, μου ειπε ο μαστορας οτι η μηχανη ειχε υγρα απο εξω και οτι μαλλον εχει προβλημα η φλαντζα κεφαλης. Παρατηρησα και εγω μια αποτομη πτωση στο νερο της μηχανης και καφε κηλιδες στο δοχειο του νερου της μηχανης. Το πηγα λοιπον στο συνεργειο για αλλαγη της φλαντζας. Αφου αλλαξε την φλαντζα και μονταρησε την μηχανη με παιρνει τηλ. και μου λεει οτι θελουν αλλαγη και τα ωστηρια των βαλβιδων επειδη στο πλανιαρισμα του καπακιου της μηχανης μειωθηκε το παχος της με αποτελεσμα να ακουγεται ενας εντονος ηχος απο την μηχανη.
1.Υπαρχει σχεση στο πλανιαρισμα του καπακιου με την αλλαγη των ωστηριων ?
2.Στο πλανιαρισμα του καπακιου (ρεκτιφιε) υπαρχει περιπτωση να μειωθει το παχος του ? (ειναι η πρωτη φορα που ανοιγει η μηχανη).
3.Ποιου ειναι η ευθυνη αν οντως ισχυει αυτο (η μειωση του παχους) ?
Παιδια χρειαζομαι την βοηθεια σας γιατι ειμαι ασχετος με τα μηχανικα και δεν θελω να με πιασει κοροιδο το συνεργειο και να δωσω τσαμπα χρηματα. -
Καταρχην ειμαι νεος οδηγος με ελαχιστες γνωσεις σε μηχανικα θεματα. Προσφατα περασα κτεο το αμαξι μου ενα fiat bravo μοντελο 1999. Στον ελεγχο που εκανε το συνεργειο, μου ειπε ο μαστορας οτι η μηχανη ειχε υγρα απο εξω και οτι μαλλον εχει προβλημα η φλαντζα κεφαλης. Παρατηρησα και εγω μια αποτομη πτωση στο νερο της μηχανης και καφε κηλιδες στο δοχειο του νερου της μηχανης. Το πηγα λοιπον στο συνεργειο για αλλαγη της φλαντζας. Αφου αλλαξε την φλαντζα και μονταρησε την μηχανη με παιρνει τηλ. και μου λεει οτι θελουν αλλαγη και τα ωστηρια των βαλβιδων επειδη στο πλανιαρισμα του καπακιου της μηχανης μειωθηκε το παχος της με αποτελεσμα να ακουγεται ενας εντονος ηχος απο την μηχανη.
1.Υπαρχει σχεση στο πλανιαρισμα του καπακιου με την αλλαγη των ωστηριων ?
2.Στο πλανιαρισμα του καπακιου (ρεκτιφιε) υπαρχει περιπτωση να μειωθει το παχος του ? (ειναι η πρωτη φορα που ανοιγει η μηχανη).
3.Ποιου ειναι η ευθυνη αν οντως ισχυει αυτο (η μειωση του παχους) ?
Παιδια χρειαζομαι την βοηθεια σας γιατι ειμαι ασχετος με τα μηχανικα και δεν θελω να με πιασει κοροιδο το συνεργειο και να δωσω τσαμπα χρηματα. -
Καταρχην ειμαι νεος οδηγος με ελαχιστες γνωσεις σε μηχανικα θεματα. Προσφατα περασα κτεο το αμαξι μου ενα fiat bravo μοντελο 1999. Στον ελεγχο που εκανε το συνεργειο, μου ειπε ο μαστορας οτι η μηχανη ειχε υγρα απο εξω και οτι μαλλον εχει προβλημα η φλαντζα κεφαλης. Παρατηρησα και εγω μια αποτομη πτωση στο νερο της μηχανης και καφε κηλιδες στο δοχειο του νερου της μηχανης. Το πηγα λοιπον στο συνεργειο για αλλαγη της φλαντζας. Αφου αλλαξε την φλαντζα και μονταρησε την μηχανη με παιρνει τηλ. και μου λεει οτι θελουν αλλαγη και τα ωστηρια των βαλβιδων επειδη στο πλανιαρισμα του καπακιου της μηχανης μειωθηκε το παχος της με αποτελεσμα να ακουγεται ενας εντονος ηχος απο την μηχανη.
1.Υπαρχει σχεση στο πλανιαρισμα του καπακιου με την αλλαγη των ωστηριων ?
2.Στο πλανιαρισμα του καπακιου (ρεκτιφιε) υπαρχει περιπτωση να μειωθει το παχος του ? (ειναι η πρωτη φορα που ανοιγει η μηχανη).
3.Ποιου ειναι η ευθυνη αν οντως ισχυει αυτο (η μειωση του παχους) ?
Παιδια χρειαζομαι την βοηθεια σας γιατι ειμαι ασχετος με τα μηχανικα και δεν θελω να με πιασει κοροιδο το συνεργειο και να δωσω τσαμπα χρηματα. -
Το καπάκι για να καθαρίσει δεν χρειάζεται πολύ κατέβασμα, 2-3/10 mm είναι υπερακετά, οι βαλβίδες και οι έδρες τους με το πλάνισμα του καπακιού δεν αλλάζουν θέση, τώρα το μοτέρ σου έχει ελαφρώς μεγαλύτερη συμπίεση, μεταλλικός ήχος αποκλείεται να ακούγεται, ή κάτι δεν έκανε σωστά στο χρονισμό, ή πάει να βγάλει το αρνί του πάσχα.
-
Η τα ωστηρια δεν εχουν γεμισει λαδι ακομα?
-
Αν δεν έχουν γεμίσει λάδι και ο μηχανικός μιλάει για αλλαγή, τότε τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα, και για την ικανότητα του σαν μηχανικός, και για την ταμπέλα που έχει έξω από το μαγαζί του.
Ξέρεις ότι οι μηχανικοί αυτοκινήτων όταν πεθαίνουν δεν λιώνουν από τις κατάρες των πελατών τους ?
-
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν δεν έχουν γεμίσει λάδι και ο μηχανικός μιλάει για αλλαγή, τότε τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα, και για την ικανότητα του σαν μηχανικός, και για την ταμπέλα που έχει έξω από το μαγαζί του.Ξέρεις ότι οι μηχανικοί αυτοκινήτων όταν πεθαίνουν δεν λιώνουν από τις κατάρες των πελατών τους ?
Χθες πηγα σε βουλκανιζατερ ( παλι καποιος μου τρυπησε τα λαστιχα ) και αλλαζε λαστιχα ενα κορσα.Του λεει οτι ειναι ετοιμος ο μαστορας και κανει πισω να φυγει ο οδηγος.Μολις στριβει το τιμονι νιωθει την μια ροδα να 'παιζει',ξαναμπαινει μεσα στο υποστεγο και στην μπροστα αριστερη ροδα δεν ειχαν σφιξει τα μπουλονια
Εγω τα δικα μου τα ελενξα μετα μονος μου αν εχουν σφιξει καλα
-
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Χθες πηγα σε βουλκανιζατερ ( παλι καποιος μου τρυπησε τα λαστιχα )σου έτυχε πάλι στο ίδιο μέρος?
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Χθες πηγα σε βουλκανιζατερ ( παλι καποιος μου τρυπησε τα λαστιχα )
σου έτυχε πάλι στο ίδιο μέρος?
Ναι. Παρκαρω κανονικα και νομιμα,δεν εμποδιζω κανενα ουτε απο το σπιτι του ουτε απο θεση παρκινγκ.
Καποιος με εχει βαλει στο ματι και θεωρει οτι μπορει να παρκαρει μονο αυτος στην γειτονια του.Εχω βαρεθει να βγαζω-βαζω λαστιχα,τωρα πια δεν ξαναπαρκαρω εκει,θα πηγαινω μερικα στενα πιο κατω αν δεν βρισκω απεναντι απο το σπιτι μου. -
Αν είναι δυνατόν Τί κατάντια είναι αυτή.
ωστηρια βαλβιδων