-
Ο χρήστης Lazaros Kourtis έγραψε:
FILE DIMPASA,
EIMASTE 4 ATOMA POY DEN MAS KSEREIS FYSIKA ALLA EMEIS SYMPASXOYME MAZI SOY!
KAT'ARXHN PREPEI NA KSEREIS OTI TA NEYRA KANOYN KAKO SE AYTES TIS PERIPTWSEIS GI'AYTO SYGRATHSE TA!
KATA DEYTERO, ENA SASMAN POY DOYLEYEI XWRIS PROVLHMA 90000 DEN SPAEI ME TH MIA SE NORMAL ODHGHSH, ARA SIGOYRA KAPOIA M...A EKANAN ST SYNERGEIO.
EPISHS XAIROMASTE POU TELIKA VRHKES
LYSH ME 500E KAI SAN SYMPARASTASH SOY LEME OTI KAI EDW STHN PATRA OI ANTIPROSWPEIES THS SEAT DEN EXOYN KALH FHMH EIDIKA STHN EKSYPHRETHSH TOY PELATH. PANTA PROSPA8OYN NA SOY TA PAROYN! GIAYTO KRATA GERA KAI KANE TOYS ROMPA OSO MPOREIS, PANTA ME KOSMIO TROPO OMWS.ME EKTHMHSH,
JACKΜε συγκινεί το ενδιαφέρον φίλε Lazaros, έχεις απόλυτο δίκιο στη συγκράτηση των νεύρων (εν μέρει την πέτυχα όταν με έβριζε -θα γινόμασταν κ-λος αν δε συγκρατιόμουν).
Το αν έκαναν ή όχι μα_ακία κατά την αλλαγή βαλβολίνων , άγνωστο.
Το θέμα είναι ότι η ανευθυνότητα και ο τραμπουκισμός εν έτει 2004 και Ε.Ε. (!!!!) πρέπει να σταματήσει με τη βοήθεια όλων μας (;) -
Κάτι σε όλη την ιστορία , κάτι , χαλάει την συνταγή !
Έχουμε και λέμε :
Για κάποιον λόγο , άγνωστο, το κιβώτιο ταχυτήτων καταστράφηκε ολόκληρο . Έτσι γράφτηκε.
Απο όσο ξέρω , ολική καταστροφή κιβωτίου , συμβαίνει , είτε απο έλλειψη
λιπαντικού, είτε απο κακή χρήση , είτε απο αστοχία υλικού.
Με κάποιο έλεγχο , η αιτία θα μπορεί να αποδειχθεί.Το θέμα , για εμένα , είναι αλλού :
Ζητήθηκε και δώθηκε εγγύηση για συμπλέκτη , και μάλιστα όχι γνήσιο ! ,
ο οποίος θα δουλεύει (ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ) με
μεταχειρισμένο σαζμάν !!!
Αυτό είναι πρωτάκουστος συνδυασμός.Τα σχόλια δικά σας.
Αποστόλης.
-
Αστοχία υλικού στα 90.000 km? Τι αστοχία είναι αυτή δηλαδή?
Σίγουρα η φθορά δεν είναι φυσιολογική σε τέτοια έκταση για αυτά τα χιλιόμετρα αλλά δεν αστόχησε το υλικό εάν δούλευε ρολόι για 90.000 km.
Η έγινε χαζομάρα με τις βαλβολίνες όταν τις έβαζε ή έκανε καμιά ματσακονιά στην αλλαγή και πείραξε το κιβωτιο...
Επίσης παίζει και η κακή χρήση αλλα αφού ο φίλος λέει οτι δεν έκανε κάτι τέτοιο...
Πάντως(και εγώ κάτοχος ibiza είμαι) από το εξουσιοδοτημένο εδώ(σαλονικη) δεν έχω κάποια παράπονα... -
Επανέρχομαι....
Πήρα το αυτοκίνητο επισκευασμένο την τρίτη, όπως σας είπα.
Τετάρτη πρωί διαπίστωσα ότι έσταζαν βαλβολίνες (τους είχα πει να αλλάξουν τη τσιμούχα του λεβιέ ταχυτήτων του μεταχειρισμένου κιβωτίου που τους είχα πάει, επανειλλημένα)Οι υποψίες μου επιβεβαιώθηκαν όταν το πήγα στην Ergocar θεσ/νίκης όπου και αλλάχτηκε η τσιμούχα. Αν δεν το είχα προσέξει θα ήμουν με δεύτερο σασμάν κατεστραμένο, ίσως . Τι να πω...
Η ιστορία είναι απίστευτη αλλά πέρα για πέρα αληθινή...
Βγάλτε τα συμπεράσματά σας...
Θα επικοινωνήσω με e-mail με τα κεντρικά της seat για περαιτέρω και θα σας ενημερώσω...
-
Απαράδεκτος ο τρόπος του αντιπροσώπου αλλά και γνωστό σε όλους το πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων σε ibiza, polo, fabia. Απορώ γιατί δεν σου το αναφέρει κανείς! Όσο υπερβολικό και αν σου φαίνετε πρέπει να αισθάνεσαι τυχερός που κράτησε 95000 χλμ
Σε έναν φίλο μου άλλαξαν το πίσω καπό απο μικροσύγκρουση και το αριστερο περιθώριο απο το φτερό ήταν το διπλάσιο απο το δεξί μαζί με κάτι μπιλάκια στο χρώμα που τα έτριβαν με αλοιφή μετά την παρατήρηση του. Η απάντηση του υπεύθυνου της γνωστής μεγαλης αντιπροσωπείας ήταν: SEAT πήρες ρε φίλε όχι mercedes!!!!!!!!!
'Αν σε παρηγορεί πάντως ο ξάδερφος μου έχει αλλάξει στα 90000 χλμ του polo τρείς φορές κιβώτιο (τις δύο μεταχειρισμένο), ένας φίλος έχει καταργήσει την 3η στην fabia και μια γκόμενα που είχα γνωρίσει πρίν κανένα 2μηνο με ibiza στις γρήγορες αλλαγές σκάλωνε!
Καλά ξεμπερδέματα λοιπόν
-
ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΣΕ 135000 ΧΛΜ! ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΤΕΒΑΣΑΜΕ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΠΛΑΝΗΤΕΣ-ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ ΣΤΑ 60000 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΜΕΡΕΣ ΤΑ ΤΙΝΑΞΕ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΤΗΣ 2ας. ΜΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕ 80000δρχ.ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ-ΛΥΣΕ-ΑΝΕΒΑΣΕ ΚΙΒΩΤΙΟ ΗΤΑΝ 180000 δρχ.ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΤΗΣ 2ας ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΜΑΤΙ... ΤΟ 'ΝΕΟ' ΑΝΤΕΞΕ 5 ΜΕΡΕΣ...ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΕ ΜΠΙΛΙΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 1000Ε. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΦΤΥΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ... Η ΑΛΦΑ 146 ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ?...(ΕΧΕΙ 155.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΔΙΣΚΟ-ΠΛΑΤΟ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΞΕΣΚΙΣΜΑ!)
-
Ο χρήστης Tsakinnen έγραψε:
ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΣΕ 135000 ΧΛΜ! ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΚΑΤΕΒΑΣΑΜΕ ΚΙΒΩΤΙΟ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑΜΕ ΠΛΑΝΗΤΕΣ-ΔΟΡΥΦΟΡΟΥΣ ΣΤΑ 60000 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 5 ΜΕΡΕΣ ΤΑ ΤΙΝΑΞΕ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΤΗΣ 2ας. ΜΟΥ ΒΡΗΚΑΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΕ 80000δρχ.ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΕ-ΛΥΣΕ-ΑΝΕΒΑΣΕ ΚΙΒΩΤΙΟ ΗΤΑΝ 180000 δρχ.ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ ΤΗΣ 2ας ΠΟΥ ΕΣΠΑΣΕ ΕΙΧΕ ΑΛΛΑΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΚΑΛΟ ΣΤΟ ΜΑΤΙ... ΤΟ 'ΝΕΟ' ΑΝΤΕΞΕ 5 ΜΕΡΕΣ...ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ ΕΚΑΝΕ ΜΠΙΛΙΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΤΙΠΟΤΑ ΦΤΗΝΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 1000Ε. ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΦΤΥΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ... Η ΑΛΦΑ 146 ΜΟΥ ΤΟΤΕ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙ?...(ΕΧΕΙ 155.000 ΧΛΜ ΚΑΙ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΔΙΣΚΟ-ΠΛΑΤΟ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΝ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΞΕΣΚΙΣΜΑ!)Τι 146! Εγώ οδηγούσα ένα fiat uno του 91 που μέχρι το 2000, που επεσε θύμα καραμπόλας΄, είχε κάνει 265.000 και δεν έχανε ταχύτητα για να μήν πάω προς opel μεριά που δεν καταλαβαίνουν... mel gibson!!!
Kατεστραμένο κιβώτιο seat ibiza 2000 101ps!!!