-
και εγώ έχω ακούσει ότι το TC θα είναι απενεργοποιημένο κατά την εκκίνηση μέχρι να φτάσει τα 100km/h
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Παιδιά θα το δούμε ζωντανό το Grand Prix? Τι ώρα Ελλάδος γίνεται? Ευχαριστώ!04:45
-
Ο χρήστης Panagiotis1981 έγραψε:
'No traction control which was banned all together last year, will be permitted until the car reaches 100 km/h (62,5 mph) in first gear'
This year's new rules from English paper Guardian (http://www.guardian.co.uk/sport)Ti na sas pw re paidia auto diavasa, auto sas lew ta parapona stous ekdotes oxi se mena!!!!!!!
Παναγιώτη αυτή η φράση είναι γεμάτη λάθη. Άκου πρώτη των 100 χλμ.!!!!!!!!!!!
Για να μην μακρυγορούμε όμως μπες στο site της FIA στο technical regulations για να μορφώσεις ιδία άποψη. -
Ο χρήστης takisp έγραψε:
Άκου πρώτη των 100 χλμ.!!!!!!!!!!!Καλό τα ανέκδοτο, δεν το είχα προσέξει...!
Φυσικά όμως, για αυτό δεν ευθύνεται ο Παναγιώτης.
-
Idou ta apotelesmata ton proton dokimastikon......
- Shumacher M. 1.25.127(all time lap record..akoma den bgike... )
- Barichello R. 1.25.361
- Trulli J.
- Coulthard D.
- Alonso F.
Ton ekto den ton ksero akoma,kathos episis to mono pou ksero gia tous xronous,einai oti o Trulli itan 2.14 sec piso apo ton proto kai o Alonso 2.35sec.Kapou anamesa se aytous einai o Coulthard....
Opos fainetai,o Mixalis bgike me polla kefia,kathos espase to rekor pistas me to kalimera(ston deytero tou gyro)....
Apo konta kai o Rubens.....
An isxyei ayto pou leei o laos' i kali mera apo to proi fainetai'......o agonas provlepetai sexualikos.....
-
Απολυτη κυριαρχια της Ferrari και στις 2 περιοδους.Παρολα αυτα οι ομαδες που δεν χρησιμοποιουν 3ο μονοθεσιο εκαναν ελαχιστους γυρους για να προφυλαξουν τον κινητηρα τους.
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Απολυτη κυριαρχια της Ferrari και στις 2 περιοδους.Παρολα αυτα οι ομαδες που δεν χρησιμοποιουν 3ο μονοθεσιο εκαναν ελαχιστους γυρους για να προφυλαξουν τον κινητηρα τους.Aυτο διαβασα κ για τις Ferrari οτι δεν εκαναν κ πολλους γυρους.
Αν σπασει κινητηρας δηλ στις δοκιμες τι γινεται, μενει εκτος GP? Tι εξυπναδες ρε γμτ!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Αν σπασει κινητηρας δηλ στις δοκιμες τι γινεται, μενει εκτος GP? Tι εξυπναδες ρε γμτ!Όχι, δεν μένει εκτός Grand Prix. Έχει το δικαίωμα να αλλάξει τον κινητήρα του μονοθεσίου του, όμως αν το κάνει αυτό, θα είναι υποχρεομένος να εκκινήσει 10 θέσεις πίσω (από την θέση που πήρε στα δοκιμαστικά) στον αγώνα.
Αυτοί είναι οι γύροι που έκανε ο κάθε πιλότος και στις δύο περιόδους ελεύθερων δοκιμών (αθροιστικά).
Michael Schumacher 19
Rubens Barrichello 31
Jarno Trulli 33
Ralf Schumacher 37
Fernando Alonso 36
J.P. Montoya 31
David Coulthard 22
Kimi Raikonen 23 -
Παιδιά μου έκανε εντύπωση η διαφορά των Φεράρι στις ελεύθερες δοκιμές!!! Περίμενα να είναι οριακές οι διαφορές! Μου φαίνεται απίθανο να κρατήθηκαν όμως οι υπόλοιπες ομάδες! Άλλωστε ο Σουμάχερ έκανε πολύ λίγους γύρους! Εγώ τους κόκκινους υποστηρίζω αλλά θέλω να δω ανταγωνισμό 'στο όριο'! Όχι όπως παλιά...
Θα μου πείτε κυρίαρχο ρόλο θα παίξει και η αξιοπιστία με τους καινούριους κανόνες, όμως η Φεράρι δεν έχει δείξει να υστερεί σε αυτόν τον τομέα...
Τι να πω.... Προβληματίστηκα... -
Οι χρονοι απο τη 2η περιοδο δοκιμων
http://www.formula1.com/race/result/714/10.html -
...και η αυριανή σειρά εκκίνησης:
- Μ.Schumacher
- Barrichello
- Montoya
- Button
- Alonso
- Webber
- Sato
- R.Schumacher
- Trulli
- Raikkonen
- Massa
- Coulthard
- Da Matta
- Fisichella
- Heidfeld
- Pantano
- Baumgartner
- Panis
- Klien
- Bruni
-
Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
Παιδιά μου έκανε εντύπωση η διαφορά των Φεράρι στις ελεύθερες δοκιμές!!! Περίμενα να είναι οριακές οι διαφορές! Μου φαίνεται απίθανο να κρατήθηκαν όμως οι υπόλοιπες ομάδες! Άλλωστε ο Σουμάχερ έκανε πολύ λίγους γύρους! Εγώ τους κόκκινους υποστηρίζω αλλά θέλω να δω ανταγωνισμό 'στο όριο'! Όχι όπως παλιά...
Θα μου πείτε κυρίαρχο ρόλο θα παίξει και η αξιοπιστία με τους καινούριους κανόνες, όμως η Φεράρι δεν έχει δείξει να υστερεί σε αυτόν τον τομέα...
Τι να πω.... Προβληματίστηκα...Μην προβληματιζεσαι γιατι το θεμα δεν ειναι μονο καποιοι γυροι ή κ ακομα το qualifying. Το θεμα ειναι η αποδοση σε full race distance, δηλαδη εκει που θα παιξει μεγαλο ρολο η αποδοτικοτητα των ελαστικων. Κ εκει εχω την αισθηση οτι υπερτερει η Michelin.
Για να δουμε...! -
Ο Montoya, ο οποίος στα δοκιμαστικά πέτυχε τον ίδιο ακριβώς χρόνο με τον Jenson Button, δεν θα έπρεπε φυσιολογικά να εκκινήσει πίσω από τον Βρετανό, αφού δοκίμασε την προσπάθειά του μετά από αυτόν?
-
Ετσι νομίζω κι'εγώ. Στο παρελθόν το έχουμε ξαναδεί (και Χ 3 μάλιστα !!!), εκτός αν άλλαξε κάτι στους κανονισμούς απο φέτος.
-
αν 2 πιλοτοι κανουν τον ιδιο χρονο στα επισημα δοκιμαστικα τοτε περνουν θεσεις αναλογα με το τι εκαναν στην πρωτη περιοδο δοκιμαστικων οπου ο μοντογια ειχε σημειωσει ταχυτερο γυρο σε σχεση με τον μπατον
-
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
αν 2 πιλοτοι κανουν τον ιδιο χρονο στα επισημα δοκιμαστικα τοτε περνουν θεσεις αναλογα με το τι εκαναν στην πρωτη περιοδο δοκιμαστικων οπου ο μοντογια ειχε σημειωσει ταχυτερο γυρο σε σχεση με τον μπατονΟρθόν
-
Bgikane...pigane mia volta.....kai ta piran ola kai fygane......
Dystyxos den ypirxe antagonismos.....gia alli mia fora......
H scuderia dikase...!!!!!
Alonso apsogos!!!!!!
Williams kaloutsika.....
Mclaren....koukouroukou.....eixan tin timi na exoun to proto spasimo moter kai egataleipsi tis xronias.....mipos kanei mpam oti goustaro na vlepo mclaren na kapnizoun?
-
Αυτό ήταν λοιπόν....
Πάει ο πρώτος αγώνας της χρονιάς. Συναισθήματα ανάμεικτα. Απ'τη μια χαρά που κέρδισε η ομάδα μου, απ'την άλλη προβληματισμός μήπως γυρίσαμε στις παλιές 'κακές' μέρες όπου οι Ferrari έτρεχαν σε 'άλλο αγώνα'.... Βέβαια το δείγμα είναι πολύ μικρο τώρα, αλλά με βάση αυτό οι κόκκινοι φάνηκαν εκτός συναγωνισμού.
Οι Williams δεν έδειξαν κάτι το ιδιαίτερο, ούτε κάτι το κραυγαλέα απογοητευτικό, σε αντίθεση με την Mclaren που πέρα απ'την εγκατάλειψη του Kimi-Γκαντέμη-Raikkonen (το είπε κ έγινε ),ενώ ο Coulthard είχε τακτική ενός pit-stop λιγότερου απ'όλους ούτε που πλησίασε κάτι καλό....
Στα + του αγώνα ο Αlonso και ο Button. Ειδικά η BAR τα πήγε πολύ καλά.
Στα - η Τoyota που όπως και στα δοκιμαστικά ήταν το λιγότερο τραγική.
Highlights: η εκκίνηση του Alonso και το λάθος του Montoya στην προσπάθειά του να σωθεί, η προσπέραση του Μassa στον Kimi αν και λίγα μέτρα αργότερα η mclaren παρέδωσε πνεύμα οπότε φάνηκε πως δεν ήταν 'στα ίσα' και ο Ηeidfeld στα pits που έκανε μερικούς απ'τους μηχανικούς του να δουν τη ζωή τους για λίγο να παιρνάει μπροστά απ'τα μάτια τους σε ταινία !
Μπορεί να ξέχασα κάτι, πάντως ο αγώνας αυτός δεν είχε και πολλά για να θυμάται κανείς καιρό... Ελπίζω να ήταν μόνο σήμερα έτσι! Θα δείξει....Υ.Γ: Όμορφο δεν είναι το στενό ρύγχος της νέας Mclaren? Άσχετο αλλά ήθελα να το πω!!!
-
Ο χρήστης nestoraero έγραψε:
Mclaren....koukouroukou.....eixan tin timi na exoun to proto spasimo moter kai egataleipsi tis xronias.....
mipos kanei mpam oti goustaro na vlepo mclaren na kapnizoun?
Αν κάνει μπαμ? Μεχρι εδώ ακούστηκε!!!!!
-
Πραγματικα η Ferrari ηταν εκτος συναγωνισμου ολο το τριημερο,μετα τα δοκιμαστικα ημουν κατα 99% σιγουρος πως η Scuderia θα εκανε ανετα το 1-2.
Η Williams τα πηγε αρκετα καλα μπορω να πω,καταφεραν να τερματισουν και οι δυο και να τσιμπησουν τους 9 βαθμους
Στην McLaren πιστευω πως πρεπει να γινει πολλη δουλεια οχι για να κατακτησουμε πρωταθλημα,αλλα να καταφερουμε να ειμαστε στις τρεις κορυφιαες ομαδες.Ο Kimi το'πε και το'κανε τελικα,αφου στον 9ο γυρο μετα απο την προσπεραση που δεχθηκε απο τον Massa,εσπασε το μοτερ,παρολο που στην αρχη δε φαινοτανε για σπασιμο.O DC καταφερε να σωσει τα προσχηματα κατακτωντας εστω και τον 1 βαθμο.
H Renault μου φαινεται πως εχει την ιδια δυναμικοτητα με περυσι πραγμα που το εξαργυρωσε ο Alonso με τους 6 βαθμους της 3ης θεσης.Καλα τα πηγε και ο Trulli
H BAR πραγματικα εχει κανει απο περυσι τεραστια βηματα προοδου,ο Button μπορουσε να χτυπησει ακομα και podium,ο Sato προσεφερε θεαμα μα τα αναποδα τιμονια,μια χρονια εμεινε δοκιμαστης και να οδηγει στρωτα δεν εμαθε ακομα.
H Sauber τα πηγε αρκετα καλα,ο Massa μαλιστα σημειωσε και την υψηλωτερη τελικη 323,9 παρακαλω!Ο Fisico ειχε χαθει ολο το τριημερο και ο αγωνας δεν ηταν οτι καλυτερο γι'αυτον
Η Jaguar,μου θυμισε κατι παρομοιο με περυσι, ο Webber μαχεται για τους βαθμους,ενω ο ετερος πιλοτος της ομαδας ειναι σαν να μην υπαρχει καν.
Για την ΤΟΥΟΤΑ τι να πω,η ομαδα πραγματικα σερνωτανε και σε δοκιμαστικα και σε αγωνα.
H Jordan και η Minardi,μια απ'τα ιδια με περυσι χωρις καμμια ουσιαστικη βελτιωση.
FOSTER'S AUSTRALIAN GP 2004