Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S1600 ή Gr. N στα επόμενα Ακρόπολις;
    1. Home
    2. Ράλι Ακρόπολις
    3. S1600 ή Gr. N στα επόμενα Ακρόπολις;
    • 1 / 1
    Ράλι Ακρόπολις
    8
    9
    80
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗ ΣΤΟΥΣ 4Τ ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ.
      ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, JWRC KAI PCWRC ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ.
      ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΣΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΔΕΙΞΕ Η ΠΡΑΞΗ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ. ΕΤΣΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΕΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
      ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΩΝ JUNIORS ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΑΝ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΙΤΟΣ.
      ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΟ PCWRC ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Ν ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΘΑ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (1400-1600) ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ S1600. ΛΟΓΩ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ!
      AΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ, ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (7-8 ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ JWRC KAI MONO 2 ΣΤΟ PCWRC) KAI ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΝ JUNIORS ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ...ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ JUNIOR ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2 ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ!

      ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗ ΣΤΟΥΣ 4Τ ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ.
        ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, JWRC KAI PCWRC ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ.
        ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΣΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΔΕΙΞΕ Η ΠΡΑΞΗ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ. ΕΤΣΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΕΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
        ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΩΝ JUNIORS ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΑΝ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΙΤΟΣ.
        ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΟ PCWRC ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Ν ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΘΑ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (1400-1600) ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ S1600. ΛΟΓΩ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ!
        AΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ, ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (7-8 ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ JWRC KAI MONO 2 ΣΤΟ PCWRC) KAI ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΝ JUNIORS ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ...ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ JUNIOR ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2 ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ!

        ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΗ ΣΤΟΥΣ 4Τ ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΜΕΤΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΝ ΓΝΩΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ.
          ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 2 ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, JWRC KAI PCWRC ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ.
          ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΣΤΑ ΣΚΛΗΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΕΔΕΙΞΕ Η ΠΡΑΞΗ ΠΙΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ. ΕΤΣΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΕΑΜΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΠΕΡΑΣΜΑΤΑ.
          ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΩΝ JUNIORS ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΑΝ ΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΘΑ ΠΡΟΣΕΛΚΥΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΣΙΤΟΣ.
          ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ, ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΤΡΑΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΟ PCWRC ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Ν ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΚΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΘΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙΤΛΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ. ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΘΑ ΑΝΟΙΓΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΔΙΚΙΝΗΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ (1400-1600) ΠΟΥ ΦΕΤΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ S1600. ΛΟΓΩ ΑΠΟΥΣΙΑΣ ΟΡΙΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ!
          AΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΠΟΥ ΤΡΑΒΑΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ, ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ (7-8 ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ JWRC KAI MONO 2 ΣΤΟ PCWRC) KAI ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ, ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΩΝ JUNIORS ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ...ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ, ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΚΟΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΔΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ JUNIOR ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ 2 ΝΕΩΝ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΓΩΝΑ ΣΤΟ ΘΕΣΜΟ!

          ΑΝ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΛΛΑΓΗ, ΤΙ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑΤΕ?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            takinen last edited by

            S1600, μπας και δημιουργηθούν κάποτε οι προϋποθέσεις για ελληνική διάκριση.

            (Και για λιγότερα σφραγίσματα turbo-μετάδοσης στον Τεχνικό Έλεγχο... )

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              syele last edited by

              Σαν θεατής προτιμώ το PCWRC για λόγους θεάματος, άυξησης των συμμετοχών, εμπλοκής των Ελλήνων με τις αναπόφευκτες συγκρίσεις και τήρησης ενδιαφέροντος μέχρι και την Κυριακή.

              Σαν Έλληνας όμως που θα ήθελε να δει κάτι περισσότερο από τους οδηγούς μας στο εξωτερικό (και αφού υπάρχουν οι δυνατότητες σύμφωνα με τον Λευτέρη σε άλλο thread) προτιμώ και ψηφίζω τελικά το JWRC ώστε επιτέλους να δοθεί η όποια ευκαιρία σε κάποια παιδιά να δείξουν τι αξίζουν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cmarin last edited by

                Ο Χάρης κάλυψε σχεδόν όλες τις περιπτώσεις στα συν και τα πλην. Ωστόσο συμφωνώ με την άποψη του Στέλιου για το νέο αίμα, δεν συμφωνώ τόσο πολύ για το θέαμα, που τα μικρά προσφέρουν. Άλλωστε υπάρχει και πλουραλισμος σε κατασκευαστές και βλέπεις μόνο EVO και WRX.

                Μακάρι φέτος να δούμε κάτι από ελληνικά πληρώματα σε σχέση με τους επαγγελματίες Σουπερ1600αρηδες.
                Μία καλή εμφάνιση ίσως προέτρεπε και χορηγούς για του χρόνου.
                Αρκεί βέβαια να έρθουν ακόμη περισσότερα 1600 σε ελληνικά χέρια.

                Σε άλλη περίπτωση θα είχαμε και αντιπαράθεση, όχι μόνο νέων, αλλά και δεινόσαυρων

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kouk last edited by

                  JWRC....γιατι με το Production θα αρχίσουμε πάλι να έχουμε έξοδα μόνο για το Ακρόπολις και 'νέκρα' στα Εθνικά Πρωταθλήματα....αλλά κυρίως για να μπορέσει και κάποιος νέος Ελληνας να πάρει μέρος με εργοστασιακό μπάκετ!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    JWRC. Απίστευτο θέαμα, απίστευτη προσπάθεια, απίθανοι οδηγοί.

                    Από την πλευρά του θεατή, δηλ. μόνο για το θέαμα και τον αγώνα 'εντός' ε.δ, δε νομίζω να τίθεται θέμα σύγκρισης. Εξάλλου, δίνουν και την απαραίτητη ποικιλία, αφού και περισσότερα αυτοκίνητα είναι και άλλο στυλ στην οδήγηση από τα τετρακίνητα απαιτούν.

                    Πολυπληθέστερη παρουσία Ελλήνων τώρα θα είχαμε με τα Ν/4. Στο μέλλον δεν ξέρουμε.

                    Γνώμη μου πάντως, πως δεν είναι θέμα ηλικίας, δηλ. για να δούμε κάποιον νεαρό Έλληνα στο JWRC. Θα μπορούσε κάλλιστα κάποιος μεγαλύτερος να συμμετέχει στο PCWRC. Και κανείς δεν εξασφαλίζει το ένα ή το άλλο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      acro last edited by

                      Ο χρήστης Christos M έγραψε:
                      JWRC. Απίστευτο θέαμα, απίστευτη προσπάθεια, απίθανοι οδηγοί.........Από την πλευρά του θεατή, .

                      Η πλευρά του θεατή. Μεγάλο θέμα. Φοβάμαι γιαυτά που θα γίνουν για μένα.....χωρίς εμένα.
                      Αλλά όπως και νάχει θα συμφωνήσω ότι τα 'κακά μωρά' μας έδειξαν τις ικανότητές τους με τα περάσματα που έκαναν. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τον Carlsson με το Ignis στον Αγ.Στέφανο, 200 πρίν τα δύο δέντρα, το τί έκανε ο άνθρωπος και το πως κρατήθηκε.....
                      Τα της παραγωγής όπως γράφει και ο cmarin, πέρα από EVO και WRX τίποτε άλλο. Η πολυμορφικότητα στην κατηγορία JWRC είναι το κάτι άλλο με το εκάστοτε αυτοκίνητο να έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Οι έλληνες οδηγοί? Χέρια ναι, έχουνε και μας το έχουν δείξει αλλά για να βγούν προς τα έξω δεν επαρκούν μόνο οι ικανότητές τους, Είναι μεγάλες οι διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στους επαγγελματίες και στους ερασιτέχνες και επαγγελματίες εν Ελλάδι....... πόσοι είναι?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        papazent last edited by

                        Σίγουρα τα S1600 έχουν καλύτερο θέαμα και όλοι θέλουμε να τα βλέπουμε να οδηγούντε όπως πρέπει στον δικό μας αγώνα αλλά μάλλον θα ψήφιζα PWRC αν ήμουν FIA γιατί απλά είναι ακατάλληλα για τα δικά μας χώματα.
                        Δεν κάνουν τα αυτοκινητάκια για τέτοια σπαστήρια. Το πετροσκί θέλει Ιάπωνα με τετρακίνηση και ροπή τουρμπίνας!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr