Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μοτερ για 200Ε
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μοτερ για 200Ε
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    9
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      speedonacid last edited by

      Σκεφτομαι να αλλαξω μοτερ σε μια mercedes 200E (w124) λογο γηρανσης(πολλα χλμ)
      Γλυκοκοιταζω το μοτερ της clk compressor με τα 163hp αλλα καποιος μου ειπε οτι δεν το αντεχει το σασι κ παιζει να στραβωσει,ισχυει κατι τετοιο?Στο ιδιο σασι βγανει κ η 400 με 400κατι hp νομιζω,εκεινο γιατι δε στραβωνει???
      Εχετε καποια αλλη προταση η να βαλω το ιδιο με τα 136hp (M111-νομιζω ειναι ο τυπος)
      Αλλη επιλογη ειναι ο 2200cc στα 152hp.

      Ακουω γνωμες!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        speedonacid last edited by

        Σκεφτομαι να αλλαξω μοτερ σε μια mercedes 200E (w124) λογο γηρανσης(πολλα χλμ)
        Γλυκοκοιταζω το μοτερ της clk compressor με τα 163hp αλλα καποιος μου ειπε οτι δεν το αντεχει το σασι κ παιζει να στραβωσει,ισχυει κατι τετοιο?Στο ιδιο σασι βγανει κ η 400 με 400κατι hp νομιζω,εκεινο γιατι δε στραβωνει???
        Εχετε καποια αλλη προταση η να βαλω το ιδιο με τα 136hp (M111-νομιζω ειναι ο τυπος)
        Αλλη επιλογη ειναι ο 2200cc στα 152hp.

        Ακουω γνωμες!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          speedonacid last edited by

          Σκεφτομαι να αλλαξω μοτερ σε μια mercedes 200E (w124) λογο γηρανσης(πολλα χλμ)
          Γλυκοκοιταζω το μοτερ της clk compressor με τα 163hp αλλα καποιος μου ειπε οτι δεν το αντεχει το σασι κ παιζει να στραβωσει,ισχυει κατι τετοιο?Στο ιδιο σασι βγανει κ η 400 με 400κατι hp νομιζω,εκεινο γιατι δε στραβωνει???
          Εχετε καποια αλλη προταση η να βαλω το ιδιο με τα 136hp (M111-νομιζω ειναι ο τυπος)
          Αλλη επιλογη ειναι ο 2200cc στα 152hp.

          Ακουω γνωμες!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            speedonacid last edited by

            Καλα ρε,τοσο δυσκολη ερωτηση εκανα?
            Ουτε μια απαντηση?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
              Σκεφτομαι να αλλαξω μοτερ σε μια mercedes 200E (w124) λογο γηρανσης(πολλα χλμ)
              Γλυκοκοιταζω το μοτερ της clk compressor με τα 163hp αλλα καποιος μου ειπε οτι δεν το αντεχει το σασι κ παιζει να στραβωσει,ισχυει κατι τετοιο?Στο ιδιο σασι βγανει κ η 400 με 400κατι hp νομιζω,εκεινο γιατι δε στραβωνει???
              Εχετε καποια αλλη προταση η να βαλω το ιδιο με τα 136hp (M111-νομιζω ειναι ο τυπος)
              Αλλη επιλογη ειναι ο 2200cc στα 152hp.

              Ακουω γνωμες!

              [list:3sa1rzzz]Αυτος που σου ειπε οτι δεν αντεχει το σασι του, ας κοιταξει πρωτα το δικο του σασι [/list:u:3sa1rzzz][list:3sa1rzzz]Τι να σου πω, αν εχεις φραγκα για χωσιμο βαλε το κομπρεσορατο μοτερ, αλλιως καντην επισκευη να παει αλλα τοσα χρονια [/list:u:3sa1rzzz]

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                speedonacid last edited by

                Στην αρχη σκεφτηκα την γενικη αλλα μετα αντιλιφθηκα οτι φοραει τον κινητηρα Μ102 κ οχι τον Μ111 με τα 136 ομορφα αλογατακια.
                Ξερεις στα ποσα χρηματα θα μπορουσα να βρω μια μηχανη σε καλη κατασταση απο αυτες που σου προανεφερα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • O
                  obelix last edited by

                  Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
                  Σκεφτομαι να αλλαξω μοτερ σε μια mercedes 200E (w124) λογο γηρανσης(πολλα χλμ)
                  Γλυκοκοιταζω το μοτερ της clk compressor με τα 163hp αλλα καποιος μου ειπε οτι δεν το αντεχει το σασι κ παιζει να στραβωσει,ισχυει κατι τετοιο?Στο ιδιο σασι βγανει κ η 400 με 400κατι hp νομιζω,εκεινο γιατι δε στραβωνει???
                  Εχετε καποια αλλη προταση η να βαλω το ιδιο με τα 136hp (M111-νομιζω ειναι ο τυπος)
                  Αλλη επιλογη ειναι ο 2200cc στα 152hp.

                  Ακουω γνωμες!

                  Με το σασί δεν θα έχεις πρόβλημα, το πρόβλημα θα είναι με τα ηλεκτρονικά πτ θέλουν χάκερ για να δουλέψουν.
                  Προτίμησε μια κομπλέ μετατροπή Ε220 από W124 αν θες να έχεις σωστό αυτοκίνητο.
                  Από κι και πέρα ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτεις υπάρχουν και ποιο 'κακά' W124 που μπορείς να βρείς για μετατροπή>

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • S
                    speedonacid last edited by

                    Ο χρήστης chrmes έγραψε:

                    Με το σασί δεν θα έχεις πρόβλημα, το πρόβλημα θα είναι με τα ηλεκτρονικά πτ θέλουν χάκερ για να δουλέψουν.
                    Προτίμησε μια κομπλέ μετατροπή Ε220 από W124 αν θες να έχεις σωστό αυτοκίνητο.
                    Από κι και πέρα ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτεις υπάρχουν και ποιο 'κακά' W124 που μπορείς να βρείς για μετατροπή>

                    Mπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος σεχτικα με τι πρεπει να προσεξω στα ηλεκτρονικα πτ(?) ωστε να δουλεψουν??
                    Αν μπορεις πες μου καποιο 'κακο' w124.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • O
                      obelix last edited by

                      Ο χρήστης speedONacid έγραψε:

                      Με το σασί δεν θα έχεις πρόβλημα, το πρόβλημα θα είναι με τα ηλεκτρονικά πτ θέλουν χάκερ για να δουλέψουν.
                      Προτίμησε μια κομπλέ μετατροπή Ε220 από W124 αν θες να έχεις σωστό αυτοκίνητο.
                      Από κι και πέρα ανάλογα με τα χρήματα που διαθέτεις υπάρχουν και ποιο 'κακά' W124 που μπορείς να βρείς για μετατροπή>

                      Mπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος σεχτικα με τι πρεπει να προσεξω στα ηλεκτρονικα πτ(?) ωστε να δουλεψουν??
                      Αν μπορεις πες μου καποιο 'κακο' w124.

                      Συγγνώμη το 'πτ' ε'ιναι ορθογραφικό λάθος θα είμαι ποιο προσεκτικός
                      Το πρόβλημα με τα ηλεκτρονικά είνα ότι τα πρόσφατα μοντέλα της εταιρίας χρησιμοποιούν το ηλεκτρονικό κλειδί το οποίο κλειδώνει ψηφιακά τον εγκέφαλο της μηχανής, άρα αν βάλεις κινητήρα από CLK θα πρέπει να ξεκλειδωθεί από κάποιον ηλεκτρονικό-χάκερ. Επιπλέον μπορέι να υπάρξει πρόβλημα καθώς αυτοί οι εγκέφαλοι συνεργάζονται και με άλλα υποσυστήματα του αυτοκινήτου τα οποία δεν υπάρχουν στο 124 και ίσως να μην μπορεί να λειτουργήσει ο κινητήρας της CLK.

                      Όπως σου είπα το καλύτερο είναι να βρείς ολόκληρη μετατροπή από μεγαλύτερο και πιο καινούριο 124 γιατί εκτός απ' τον κινητήρα θα χρειαστούν και φρένα, ανάρτηση, διαφορικό, και πολλά ψιλοανταλλακτικά που με το τροπέτο είναι τσάμπα αλλά αν τα πάρεις ένα ένα κοστίζουν!!!

                      Κακά 124: 260Ε, 300Ε, 300Ε 24V(η επιλογή μου με μηχανικό κιβώτιο και μπλοκέ) ή Ε320 (σπάνιο βγήκε στο τέλος της παραγωγής). Όλα αυτά είναι εξακύλινδρα και αν αντέχει η τσέπη σου τότε θα έχεις πραγματική Mercedes. Υπάρχει βέβαια και η ωχτακύλινδρη 500Ε(κτήνος) !!!!!!
                      Χρήστος

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        speedonacid last edited by

                        Mε αλλα λογια πως μπορω να βαλω κομπρεσατη μηχανη πανω στο w124 που εκ πρωτης δε περνει κομπρεσορα....
                        με αλλαγη τροπετο μονο
                        αλλαγη εγκεφαλου τουλαχιστον
                        ή κ τα δυο μαζι
                        μηπως ουτε αυτο ειναι λυση????
                        βηθεια καποιος ή δωστε κανα λινκ σχετικο ..... κομπρεσορε κ μοντες ή οτι αλλο!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr