Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Turbo απορίες/διευκρινήσεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Turbo απορίες/διευκρινήσεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 15
    • 16
    • 2 / 16
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    63
    314
    5901
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Εxtra σύστημα λίπανσης έχουνε μόνο οι ακριβοί μεγάλοι ντήζελ, και μόνο για την εκκίνηση.
      Υπάρχει μια ηλεκτρική αντλία λαδιού η οποία ενεργοποιείται πρίν εκκινήσει ο κινητήρας, σηκώνοντας πίεση στο λάδι, στην συνέχεια έχουμε την εκκίνηση του κινητήρα, αυτό γίνεται για να προστατευθεί ο κινητήρας από πρόωρες φθορές στα κουζινέτα επειδή έχει στραγγίξει όλο το λάδι και τα οποία κουζινέτα είναι από λευκό μέταλλο το οποίο είναι αρκετά μαλακό, και τα εξαρτήματα ( έμβολο, μπιέλα ) έχουν μεγάλο βάρος, έτσι αποφεύγεται η επαφή μέταλλο με μέταλλο μέχρι να πάρει μπροστά ο κινητήρας και να σηκώσει την πίεση του λαδιού.
      Η μεγαλύτερη φθορά σε όλους γενικά τους κινητήρες ανεξαρτήτως μεγέθους, ποιότητας, βενζίνης, Ντήζελ, ατμοσφαιρικούς, τουρμπάτους κλπ, γίνεται το πρωί που βάζουμε εμπρός και όλα τα λάδια είναι στραγγιγμένα στην διάρκεια της νύχτας, και μέχρι να σηκώσει πίεση η αντλία λαδιού, όλα τρίβονται στεγνά μεταξύ τους, ασχέτως αν αυτό διαρκεί 1-3' μόνο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tonimer last edited by

        @adis4gr
        Στο πρώτο μου Post περιγράφω εν πολλοίς τα μοντέλα που έχω στο νου μου. (golf, a3, 116i, c30, bravo, auris, civic, impreza(;) ).
        Δε θέλω να μπω σε εξαντλητικές λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο γιατί μάλλον θα βγω off topic από τα 'τεχνικά θέματα - βελτιώσεις' του forum.
        Βασικά αυτό που με απασχολεί σημαντικά είναι η αξιοπιστία του αυτοκινήτου μιας και θα το κρατήσω για τουλάχιστον 5-6 χρόνια και είμαι μάλλον επιφυλακτικός για τους νέους turbo κινητήρες χαμηλού κυβισμού χωρίς να δω τα πρώτα δείγματα γραφής. Με ιαπωνικό παρελθόν στην οικογένεια η αντιπροσωπεία σήμαινε 'μόνο service'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • U
          unogarett28 last edited by

          Εχεις ακουσει να.....ατμοσφαιριζει κανεις το αμαξι του?
          Παρε τουρμπο,αλλα προς θεου οχι το γκολφ!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            professeur last edited by

            Όντως. Όλα τα TSI σπασμένα είναι. Και τα λίγα που κυκλοφορούν στους δρόμους χωρίς το τούρμπο κινούνται. Ισα-ίσα για να πάνε στο σέρβις για αλλαγή τουρμπίνας (δις ετησίως) ή στην ανακύκλωση... Άλλο ρώτησε ο άνθρωπος και υπήρχανε πολύ κατατοπιστικές απαντήσεις .

            Να προσθέσω και μια δικιά μου (αν και το θέμα είναι αρκετά παλιότερο). Για την αντοχή νομίζω δεν υφίσταται θέμα αρκεί να είσαι σχετικά προσεκτικός. Για το 'κρύωμα' το γράφουν και οι οδηγίες αλλά όχι για 5-10 λεπτά που γράφεις αλλά για 2-3. Εγώ να σου πω την αλήθεια και σε ατμόσφαιρα όταν είμαι πλακωμένος στην εθνική και χρειαστώ βενζίνη πριν φτάσω στην μάνικα δίπλα βγάζω αλάρμ για να μην ενοχλώ και το αφήνω 1-2-3 λεπτά να 'ηρεμήσει'. Ιδια ιστορία και με το τούρμπο. Δεν είναι κάτι τραγικό 1-2 λεπτά. Άλλωστε στο τέρμα του όποιου ταξιδιού πάντοτε σε όλα τα αυτοκίνητα πηγαίνω πιο ρολαριστά για να κρυώσουν όλα του τα περιφερειακά σταδιακά (φρένα, κιβώτιο,διαφορικό κ.α.) και όχι μόνο ο κινητήρας. Μαζί με αυτά χαλαρώνει και το τουρμπάκι.

            Το ΘΕΜΑ όμως δεν είναι η αντοχή αλλά η κατανάλωση. Όσα δηλώνουν πάντοτε είναι πιο συγκρατημένα σε σχέση με την πραγματικότητα (είτε τούρμπο, είτε ατμόσφαιρα) αλλά αυτό που έχω παρατηρήσει στα τούρμπο είναι ότι πραγματικά μπορεί να ξεφύγει πολύ η κατανάλωση αν το πατήσεις το ρημάδι το δεξί πεντάλ. Αν πας χαλαρά βέβαια νομίζω ότι μπορείς να ελπίζεις σε 1-2 λίτρα μόνο παραπάνω από τη δηλωθείσα κατανάλωση.

            Σοβαρά προβλήματα πιστεύω δεν θα αντιμετωπίσει κάποιος σε ένα τούρμπο, τουλάχιστον όχι περισσότερα από ατμόσφαιρα και ας φαίνεται πιο 'σύνθετος' ο κινητήρας. Με την προϋπόθεση φυσικά ότι μιλάμε για το ΤΩΡΑ γιατί για πριν 10-15 χρόνια ήταν αλλιώς νομίζω τα πράγματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • I
              i10kate last edited by

              Kαλησπερίζω εγω κ η 'Τερατώδης' Ατμόσφαιρά μου τους αγαπητούς συμΦορουμίτες..
              Ομολογουμένως.. Το θεματάκι που άνοιξε είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέρον κ σίγουρα απασχολεί πολλούς υποψήφιους αγοραστές.. (ειδικά της μικρομεσσαίας κατηγορίας).

              Απο τις ερωτήσεις του tonimer είμαι σίγουρος οτι μάθαμε κ μαθαίνουμε πολλά για τις καινούργιες τεχνολογίες που έχουν κατακλύσει την ΕυρωπαΪκή αγορά αυτοκινήτου..
              Απο συμβουλές συντήρησης.. Μέχρι προσωπικές εμπειρίες αξιοπιστιάς κ κατανάλωσης...
              Κάτι που όσο κ να θέλει ένας πωλητής ή ένας μηχανικός δεν θα καταφέρει να μας πει τίμια,
              είτε επειδή δεν ξέρει έιτε επειδή θέλει να πράξει προς τα συμφέροντα που εξυπηρετεί.

              Όμως, πέρα απο τις πολύ σημαντικές πληροφορίες που πήραμε, η ουσιαστική απάντηση στο αγοραστικό σαφάρι του Φίλου μας ήταν πιο απλή απ όσο τελικά νομίζαμε κ δώθηκε απο τον ίδιο..
              Είναι αυτό που λέμε οτι πολλές ξέρουμε τις απαντήσεις απλώς δεν τολμούμε να τις ξεστομίσουμε..

              Ο χρήστης tonimer έγραψε:
              @adis4gr
              Στο πρώτο μου Post περιγράφω εν πολλοίς τα μοντέλα που έχω στο νου μου. (golf, a3, 116i, c30, bravo, auris, civic, impreza(;) ).
              Δε θέλω να μπω σε εξαντλητικές λεπτομέρειες για το αυτοκίνητο γιατί μάλλον θα βγω off topic από τα 'τεχνικά θέματα - βελτιώσεις' του forum.
              Βασικά αυτό που με απασχολεί σημαντικά είναι η αξιοπιστία του αυτοκινήτου μιας και θα το κρατήσω για τουλάχιστον 5-6 χρόνια και είμαι μάλλον επιφυλακτικός για τους νέους turbo κινητήρες χαμηλού κυβισμού χωρίς να δω τα πρώτα δείγματα γραφής. Με ιαπωνικό παρελθόν στην οικογένεια η αντιπροσωπεία σήμαινε 'μόνο service'.

              Λοιπόν αγαπήτε tonimer... Τα είπες όλα...
              Κρατώντας όλα τα μοντέλα που έγραψες...
              Κρατώντας την επιφυλακτικότητα σου (λογική) για τους μικρούς Turbo..
              Έχοντας υπ' όψη κ το ιστορικό της φαμίλιας ως προς τα αξιοπιστα ιαπώνικα....

              Είσαι σε ένα δίλλημα.. Ή το ένα.. Ή το άλλο...

              Ποτέ δεν γούσταρα τα νομίσματα με 2 όψεις στη ζωή μου...
              Ποτε δεν γούσταρα το άσπρο ή το μάυρο...

              Γι αυτό απέφευγα τα κέρματα κ επέλεγα το γκρί...

              Κάτι που να τα έχει κ τα 2...

              Subaru Impreza WRX.

              Έλα τώρα που δεν σου αρέσει... Αφού κατά βάθος αυτό είναι που θέλεις...

              Ήταν μια πιο extreme άποψη, μη με παρεξηγείτε οι υπόλοιποι..
              Με ελαχίστη δόση χιούμορ, αλλά με ειλικρινείς βάσεις.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                selemeles last edited by

                Για να επαναφέρουμε λίγο το θέμα 😉

                Έχει περάσει σχεδόν ένα 6μηνό από τότε που άνοιξε το θέμα και ίσως κάποιοι από εσάς πλέον να έχουν μεγαλύτερη πέιρα...

                Τελικά βγάζουν προβλήματα οι τουρμπο; η συντήρηση είναι πολύ ακριβότερη;

                Κάποιος φίλος είπε μακρυά από το golf αλλά όχι μακρυά από τουρμπο; Γιατί λοιπόν μακρυά από golf?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  οχι δε βγαζουν προβληματα τα τουρμπο...και απορω γιατι δινεις σημασια σε ενα ατομο που στο nickname του μιλαει garrett σε uno

                  αν μαλιστα σε ενδιαφερει τουρμπο και οσο το δυνατον πιο πολιτισμενη λειτουργια, θα κοιταξεις αρχικα στα golf και λοιπους συγγενεις

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • B
                    bab2112 last edited by

                    • Αναφέρετε αυτήν την δημοσίευση
                    • Απάντηση με παράθεση

                    Re: Turbo απορίες/διευκρινήσεις

                    Δημοσίευσηαπό kacey » 07/04/08 9:13

                    tonimer έγραψε:Καλημέρα σε όλους!.... τώρα ξεκινούν οι απορίες:

                    -Με ,ας το πούμε, νόμιμη οδήγηση, ποιος καταναλώνει περισσότερο; Θα ρωτούσα και ποιος ρυπαίνει λιγότερο αλλά ας ξεκινήσω από αυτό.

                    Με απλα λογια, οταν εισαι ξετουρμπιστος, δεν καις. Κανενας απο αυτους τους κινητηρες δεν σηκωνει πιεση με τετοιες ταχυτητες γιατι δεν ειναι σοβαρο φορτιο για το μοτερ.

                    νομιζω οτι οταν εισαι ξετουρμπιστος εισαι σε χειροτερη μοιρα απο εναν αντιστοιχο ατμοσφαιρικο γιατι εχεις σαφως χαμηλοτερη σχεση συμπιεσης (αν και αυτο στους αμεσου ψεκασμου τεινει να μειωθει)
                    τα πλεονεκτηματα ειναι ο συνδιασμος ροπης, μακριας μεταδοσης και δυνατοτητας καυσης πολυ φτωχου μιγματος(φυσικα εφοσον εισαι εντος της περιοχης λειτουργειας του υπερτροφοδοτη)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      selemeles last edited by

                      Γενικότερα σε ποιες στροφές δουλεύει το τούρμπο; (περισσότερο με ενδιαφέρουν τα παράγωγα του golf...)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Αυτά που λες (κινητήρες VAG) καθώς και τα περισσότερα που έχουν εμφανιστεί τελευταία στα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα δουλεύουν από πολύ χαμηλά (πχ 1500 στροφές), πρακτικά χωρίς καθυστέρηση (turbo lag), χωρίς να κάνουν σκαλοπάτια, σχεδόν εντελώς γραμμικά από τις 1500 μέχρι τις στροφές της μέγιστης ισχύος κάπου στις 5-5500. Στην πράξη αν δεν σου το πούνε δεν πρόκειται να καταλάβεις κάτι παρά μόνο ότι το αυτοκίνητο τραβάει πολύ καλά από πολύ χαμηλά. Μπορεί όμως παρά τις πολύ καλές επιδόσεις να σε απογοητεύσει η γραμμικότητα, δεν έχει το ξέσπασμα που είχαν τα παλιότερα turbo ή η αλλαγή χρονισμού ενός σταδίου ή το άνοιγμα της δεύτερης πεταλούδας στα καρμπυρατέρ ενώ μπορεί να σε ενοχλήσει και το σφυριγματάκι της φτερωτής αν το ακούσεις.... περί γούστου όμως...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          selemeles last edited by

                          Με λίγα λόγια το τούρμπο δουελεύει συνέχεια!!!
                          Είναι καλό αυτό για το κινητήρα??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Και οι παλιοί diesel είχαν συμπίεση 22 και βάλε και δουλεύανε με τόση συμπίεση συνέχεια και είχαν αξιοπιστία και άπειρη διάρκεια.... Ήταν όμως φτιαγμένοι κατάλληλα! Εδώ και αρκετά χρόνια μάλιστα εκτός από μεγάλη συμπίεση φέρουν και υπερσυμπιεστές!
                            Όπως και οι diesel έτσι και ο κάθε κινητήρας παραγωγής σχεδιάζεται και κατασκευάζεται με τρόπο τέτοιο που να μπορεί να λειτουργήσει αξιόπιστα και αποδοτικά για ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Προφανώς και αν πάρεις έναν κινητήρα φτιαγμένο για 10 συμπίεση και τον υπερτροφοδοτήσεις δεν θα του αρέσει και πολύ. Αν όμως σχεδιάσεις από την αρχή ή βελτιώσεις σωστά έναν κινητήρα για να λειτουργήσει με συγκεκριμένα υπολογίσιμα φορτία τότε δεν έχεις λόγο να ανησυχείς. Εκτός αν τους υπολογισμούς τους έχει κάνει ο κάθε μαστρο-Μήτσος που παλιά άλλαζε καρμπυρατέρ κι εκκεντροφόρους και τώρα βάζει κι ένα δυό τούρμπα(sic) όπου του ζητήσουν...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              selemeles last edited by

                              Το εύλογο διάστημα πόσα χλμ ή χρόνια είναι;
                              Και πιο είναι το πιθανό κόστος για μια επισκευή ή αλλάγή?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Φιλε Tonimer ,αν θες να αγορασεις τουρμπο γνωμη μου ειναι να προτιμησεις ενα ιταλικο η ενα γαλλικο αυτοκινητο και να αφησεις την αγωνια της αξιοπιστιας.Ενα tsi με 122 ιππους 1,4 ειναι σαφως πιο αξιοπιστο και κοιμασαι ησυχος.Επισης το 1,6 το 1,8 και γενικα οτι εχει να κανει με κυβικα και κλασικο τουρμπο. Δεδομενου οτι τουρμπο +κομπρεσσορας = υπερβολικη πιεση και απο χαμηλα και στο μεγαλυτερο φασμα στροφων.Σου υπενθυμιζω οτι τα gt δεν 'βγαινουν' πια λογο ζημιων!.Και οτι αλλο ακουγεται ειναι δικαιολογιες κατ' εμε !
                                Σαφως εχουν αποδοση αλλα προσωπικα προτιμω τις κλασικες και σιγουρες κατασκευες!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                  Σου υπενθυμιζω οτι τα gt δεν 'βγαινουν' πια λογο ζημιων!.Και οτι αλλο ακουγεται ειναι δικαιολογιες κατ' εμε !

                                  Σαφώς και βγαίνουν, απλώς πλέον ανακοινώνονται 160 ίπποι (για το Golf), 150 ίπποι (για το Tiguan) και σύντομα 180 ίπποι (για το Ibiza Cupra, αλλά μάλλον και για το αντίστοιχο Polo).
                                  Μια χαρά αξιόπιστο βγήκε το μοτέρ, το πρόβλημα το είχαν μερικά κιβώτια...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coupeas last edited by

                                    Εννοουσα τα 185 ρια!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      highfidelity last edited by

                                      Ο χρήστης coupeas έγραψε:
                                      Εννοουσα τα 185 ρια!

                                      Ποια είναι τα 185άρια;
                                      Το Golf GT είχε 170 ίππους και ήταν μια χαρά αξιόπιστο, όποια προβλήματα παρουσιάστηκαν, ήταν και λίγα και συνήθως άσχετα με τον κινητήρα. Γι'αυτό το λόγω το εν λόγω μοτέρ, συνεχίζει και σήμερα ακάθεκτο την εμπορική του πορεία και επιπλέον, ετοιμάζονται και για δυνατότερες εκδόσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coupeas last edited by

                                        Λαθος φιλε μου .Στο δυναμομετρο ειχε χαλαρα 183 αλλογα .Ετσι ειναι δυστιχως και πλεον δεν υπαρχει στην παραγωγη! .Με μειωμενη αποδοση ναι .Αλλωστε ειναι προφανες οτι η εταιρια επρεπε να προστατεψει την αξιοπιστια της !
                                        Και εκανε το αυτονοητο.Κατεβασε την ισχυ! Οποτε ολοι νομιζουν οτι δεν τρεχει τιποτα και το μοντελο προχωρα στην παραγωγη!.
                                        Αν επιμενεις μπορω να σου φερω ιδιοκτητη που του 'εφυγε' το καπακι μαζι με τις βαλβιδες και πηγαν για πικ νικ!
                                        Τα 170 αρια ΗΤΑΝ πολυ τσιτωμενα ! Ολα φαινονται στο δυναμομετρο!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Μέχρι και στρόφαλος βρέθηκε χωρίς thrust ( το ρομπότ που μοντάριζε έκανε απεργία διεκδικώντας καλύτερο ρεύμα γιατί έκανε διακοπές ) και όταν ο ιδιοκτήτης διαμαρτυρήθηκε για τον θόρυβο που έκανε το μοτέρ του λέγανε στην αντιπροσωπεία ότι θα σταματήσει όταν στρώσει το μοτέρ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vampire4 last edited by

                                            Ο χρήστης johnaudi έγραψε:
                                            εγω εχω ενα A3 2.0 TFSI QUATTRO 9 μηνες και με 16000χμ.κατω απο 10 λιτρα ανα 100χμ αδυνατο να πεσω στον ανοιχτο δρομο.το καλοκαιρι με 40-45 βαθμους παρατηρειται σαφεστατα μειωση της αποδοσης(οχι σε τραγικο βαθμο).περιμενω σχεδον παντα 2-3 λεπτα οταν το ανοιγω να ζεσταθει λιγο.περιμενω παντα 2-3 λεπτα να κρυωσει λιγο πριν το σβησω(πιο σημαντικο αυτο).βαζω παντα 100σταρα βενζινη.λαδια αλλαζω καθε 7500χμ και οχι καθε 15000χμ που λεει η αντιπροσωπεια.σιγουρα ενας τουρμπο κινητηρας θελει ειδικη μεταχειριση.αλλα η ροπη της τουρμπινας με αποζημιωνει...

                                            για να μην περιμενεισ στο σβησιμο ενα turbo timer θα σε σωση

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 2 / 16
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr