-
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑΣΙΟΝΑΛ
ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ 206 1,4ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΦΕΤΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΕΠ ΜΠΑΙ ΣΤΕΠ.
Η ΑΝ ΒΑΡΙΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΛΑ ΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΟΥΜΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.
-
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑΣΙΟΝΑΛ
ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ 206 1,4ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΦΕΤΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΕΠ ΜΠΑΙ ΣΤΕΠ.
Η ΑΝ ΒΑΡΙΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΛΑ ΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΟΥΜΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.
-
ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑΣΙΟΝΑΛ
ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ 206 1,4ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΦΕΤΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΕΠ ΜΠΑΙ ΣΤΕΠ.
Η ΑΝ ΒΑΡΙΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΛΑ ΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΟΥΜΑ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.
-
Ζώνες
Καθίσματα
Πυρόσβεση
Κράνη
Στολές
Roll Cage
Γενικός ΡεύματοςΌλες οι προυποθέσεις βρίσκονται στο βιβλίο της χρονιάς. Προσπάθησε να βρεις του 2003.
(Του 04 τελικά έχει βγεί; )
Σε γενικές γραμμές τα ανταλλακτικά δεν πρέπει να είναι ληγμένα και πρέπει να είναι αναγνωρισμένα.
Ο γενικός ρεύματος πρέπει να έχει διακόπτη μέσα και έξω και φυσικά να δουλεύουν και οι δύο. (Μπορεί να γίνει δοκιμή στον ΤΕ)
Τα καθίσματα να μην έχουν τζόγους από τη στήριξη.
Δώσε σημασία στη στήριξη των ζωνών. Δεν πρέπει να στηρίζονται στο κάθισμα, αλλά είτε σε εργοστασιακές τρύπες του αυτοκινήτου είτε στο πάτωμα αφού αυτό έχει ενισχυθεί με πλακάκι συγκεκριμένων προδιαγραφών.Καλή συνέχεια-κουράγιο!
-
Για τις ζωνες, υποθετω οτι μπορουν να πιανουν και στο roll cage?
Μπορει καποιος να μου πει που μπορω να βρω τους τεχνικους κανονισμους της ομαδας Ε ? Γιατι στο site της FIA δεν λεει τιποτα, μονο για Ν και Α.
Α και επισης, υποθετω οτι οι κανονισμοι της ΕΛΠΑ ειναι ΟΛΟΙΔΙΟΙ με αυτους που ειναι στο site της FIA ε ???
Δεν πιστευω να εχουμε τιποτα ελληνικες πατεντες ? -
kacey, τα Ε ΝΟΜΙΖΩ οτι τρέχουν με τον κανονισμό των Α στα μηχανικά μέρη με επιπλέον ελευθερίες.
Επίσης θυμάμαι οτι μπορούν να φοράνε ληγμένα buckets σε καλή φυσικά κατάσταση.Οι κανονισμοί της ΕΘΕΑ έχουν και ορισμένες προσθήκες-διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτούς της FIA, σε πολύ μικρό ποσοστό φυσικά, ενώ κυκλοφορούν και εγκύκλιοι για συγκεκριμένα θέματα.
Καλύτερα να βρεις το βιβλίο του 2003 και αν βγει CD με το 2004 -
Ο χρήστης glf έγραψε:
Καλύτερα να βρεις το βιβλίο του 2003 και αν βγει CD με το 2004Λίγη υπομονή και έρχεται. Άλλωστε ακόμα 2004 έχουμε!
Πάντως το CD αν έχει index (adobe acrobat φαντάζομαι θα είναι) θα λύσει χέρια!!
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Για τις ζωνες, υποθετω οτι μπορουν να πιανουν και στο roll cage?Ναι οι ιμάντες ώμου μπορούν να στερεωθούν σε σωλήνα του roll cage. Επίσης μπορούν να τοποθετηθούν στα σημεία στήριξης των κάτω ιμάντων των πίσω εργοστασιακών ζωνών του αυτοκινήτου.
Το πρόβλημα βρίσκεται συνήθως στον εσωτερικό ιμάντα της κοιλιάς, όπου πρέπει να δημιουργηθεί καινούργια στήριξη επάνω στο πάτωμα εφόσον αυτό ενισχυθεί με πλακάκι. -
Για τους ιμάντες που λέτε... να ξέρετε ότι υπάρχουν ζώνες που έχουν κρικάκια και άλλες που δεν.. έχουν τίποτα και είναι ακριβώς αυτές που μπορύν να τυλιχθούν γύρω από σωλήνα του κλουβιού.
Επίσης είναι λίγα τα κλουβιά που έχουν το σωστά τοποθτημένο σωλήνα για να πιάσουν αυτές οι ζώνες. Κατά τα άλλα αυτή είναι και η καλύτερη τοποθέτηση μιας και το κλουβι θα αντέξει περισότερα ζόρια και επίσης αν έχουμε φαει τέτοιο στούκο που θα... μαζέψει το σασι κοντά τα εργοστασιακά σημεία στήριξης, τότε η ζώνη θα χαλαρώσει και ... ότι γίνει
-
Χωρίς να είμαι και απόλυτα σίγουρος, νομίζω οτι χρειάζεται και ενα ψαλίδι με μήκος λεπίδας 13 εκ. Είναι για περίπτωση πο οι ζώνες μαγκώσουν και δεν ξεκουμπώνουν. Και κάτι εχει πάρει το αυτί μου για τρίγωνο αλλά μη σας πάρω και στο λαιμό μου.
-
ΛΑΣΠΟΤΗΡΕΣ-ΑΓΓΙΣΤΡΑ ΚΑΠΟ ΚΑΙ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΓΑΖ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ?
ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΝΑΤΙΟΝΑΛ ΜΕΣΑ ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ? (ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ)
-
Edw sthsame A6 se 10 apo to mhden.(karotsa me roll bar htan mono)
-
Ο χρήστης el matador έγραψε:
ΛΑΣΠΟΤΗΡΕΣ-ΑΓΓΙΣΤΡΑ ΚΑΠΟ ΚΑΙ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΓΑΖ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ?ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΝΑΤΙΟΝΑΛ ΜΕΣΑ ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ? (ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ)
-Άγγιστρα δεν είναι υποχρεωτικά
-Λασπωτήρες φυσικά και πρέπει να βάλεις για το Στερεάς!!!
-Θα μας πεις αν είναι εφικτό.. -
Ψαλίδι, φαρμακείο, τρίγωνο υποχρεωτικά.
Λασποτήρες υποχρεωτικοί στα ράλι (στα ασφάλτινα είναι που μπορείς να βγάλεις τους μπροστά ?) αλλά γιατί να μην έχεις... θα γλυτώσεις το σασι και τα πλαστικά απο τα πετραδάκια.
επίσης αν χρειαστείς βοήθεια απο φορουμάδες ζήτα τη τώρα! εγώ είχα φάει γερό λούκι όταν το ετοίμαζα. πρέπει να μου πήρε πάνω από 3 μήνες αλλά κυρίως το έπιανα Σαβατοκύριακα. Έκλεινε το... τζαμάδικο του πατρός, έμπαινε μέσα το 106, έβγαιναν ζώνες καθισματα κτλ, έκανα ότι έκανα και Κυρ βράδυ το ετοίμαζα πάλι για καθημερινή χρήση. Και ξανα μανά τα ίδια..
να πως είναι ένα καθημερινής χρήσης 106 που περνάει τεχν. έλεγχο
http://www.galfas.gr/racing/images/106_inside.jpg -
ΠΡΟΣ GLF
ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ?ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ?ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΡΟΛ ΚΕΙΤΖ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΧΤΕΣ Η ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ
ΠΟΣΟ 'ΞΥΛΩΜΑ' ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΣΤΑ ΝΑΤΙΟΝΑΛ?
ΜΟΚΕΤΕΣ ΟΛΕΣ?
Η ΕΠΕΝΔΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ?
ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΚΟΨΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΤΖ?
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ 206?ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΑΓΓΙΣΤΡΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΟ Ε??
-
ναι είναι η εσωτερική ντίζα πυρόσβεσης. και κομψο και λειτουργικό. πρέπει να το φτάνεις και με δεμένη τη ζώνη, όπως και το ράδιο
ο γενικός είναι στο τασάκι (τον κρύβει το τιμόνι) και το κάπνισμα απαγορεύεται, όμως ο συνοδηγός δεν καταλαβαίνει τίποτα και κάθε φορά πετάει τις γόπες έξω.....
οι βάσεις έρχονται μαζί με το κλουβί, τα αγοραστά έχουν πάντα και τις βάσεις τους, σε sparco και omp που έχω δει..
υπάρουν κλουβιά που κόβεις ταμπλώ και άλλα που δεν κόβεις, καλή ώρα το δικό μου. βέβαια έτσι δεν πιάνει τους μπροστά θόλους που είναι και ότι καλύτερο για ασφάλεια και δέσιμο του μπροστά συστήματος...
ΒΡΕΣ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ 2003 !!!!!!!!
-
To δικο σου τι μαρκα ειναι τοτε? (ρωταω επειδη δεν περναει απο το ταμπλω)
Η ειναι φτιαχτο εν Ελλαδι ? -
είναι sparco 8 σημείων, με χιαστί και μπάρες θυρών.

-
Ο χρήστης el matador έγραψε:
ΛΑΣΠΟΤΗΡΕΣ-ΑΓΓΙΣΤΡΑ ΚΑΠΟ ΚΑΙ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΓΑΖ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ?ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΝΑΤΙΟΝΑΛ ΜΕΣΑ ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ? (ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ)
Λασπωτήρες ναι, αν τρέχεις ράλι, άγκιστρα ναι στις αναβάσεις. Στα ράλι επίσης άγκιστρα, αλλά για την ομάδα Ν είναι προαιρετικά. Μην ξεχάσεις πως αν βάλεις άγκιστρα στο καπώ, πρέπει να αφαιρέσεις την ασφάλεια του κατασκευαστή που πιάνει από μέσα (πρέπει δηλαδή να ανοίγει από έξω). Το κλαπέ ασφαλείας που πιάνει μετά την ντίζα μπορείς να το διατηρήσεις για επιπλέον ασφάλεια (αφού ανοίγει απέξω ). Μετά το κλειδώνεις το καπώ με λουκέτο πάνω στο άγκιστρο.
Είναι εφικτό σε 20 μέρες, αρκεί να μην περιμένεις τα πράγματα, και να ασχοληθούν με το αυτοκίνητό σου. Μάλιστα αν 'πέσουν' πάνω από το αυτοκίνητό σου προλαβαίνεις και μηχανικά και τα πάντα... Πάντως για τα πράγματα ασφαλείας 20 μέρες επαρκούν (αρκεί να μην το κωλοβαρέσουν αλά ελληνικά...)
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
Λασποτήρες υποχρεωτικοί στα ράλι (στα ασφάλτινα είναι που μπορείς να βγάλεις τους μπροστά ?) αλλά γιατί να μην έχεις... θα γλυτώσεις το σασι και τα πλαστικά απο τα πετραδάκια.Στα ασφάλτινα είσαι υποχρεωμένος να έχεις στους πίσω τροχούς, αλλά και στους κινητήριους...
Έτσι αν είσαι 4κίνητος η εμπροσθιοκίνητος (90+% των αγωνιστικών σήμερα) πρέπει να έχεις παντού. Οι δε πισωκίνητοι αν πάνε χώμα και αυτοί πρέπει να έχουν και μπροστά.
ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΕΧ ΕΛΕΓΧΟ