Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΕΧ ΕΛΕΓΧΟ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΤΑ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΕΧ ΕΛΕΓΧΟ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Ελληνικοί Αγώνες
    8
    21
    98
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      el-matador last edited by

      ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑΣΙΟΝΑΛ
      ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ 206 1,4

      ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΦΕΤΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΕΠ ΜΠΑΙ ΣΤΕΠ.

      Η ΑΝ ΒΑΡΙΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΛΑ ΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΟΥΜΑ.

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        el-matador last edited by

        ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑΣΙΟΝΑΛ
        ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ 206 1,4

        ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΦΕΤΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΕΠ ΜΠΑΙ ΣΤΕΠ.

        Η ΑΝ ΒΑΡΙΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΛΑ ΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΟΥΜΑ.

        ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          el-matador last edited by

          ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΝΑΣΙΟΝΑΛ
          ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΓΙΑ 206 1,4

          ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΦΕΤΙΝΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΥΠΕΥΘΗΝΑ ΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΥΤΟ ΣΤΕΠ ΜΠΑΙ ΣΤΕΠ.

          Η ΑΝ ΒΑΡΙΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΛΑ ΑΣ ΠΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΚΑΤΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΣΟΥΜΑ.

          ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • T
            takinen last edited by

            Ζώνες
            Καθίσματα
            Πυρόσβεση
            Κράνη
            Στολές
            Roll Cage
            Γενικός Ρεύματος

            Όλες οι προυποθέσεις βρίσκονται στο βιβλίο της χρονιάς. Προσπάθησε να βρεις του 2003.
            (Του 04 τελικά έχει βγεί; )
            Σε γενικές γραμμές τα ανταλλακτικά δεν πρέπει να είναι ληγμένα και πρέπει να είναι αναγνωρισμένα.
            Ο γενικός ρεύματος πρέπει να έχει διακόπτη μέσα και έξω και φυσικά να δουλεύουν και οι δύο. (Μπορεί να γίνει δοκιμή στον ΤΕ)
            Τα καθίσματα να μην έχουν τζόγους από τη στήριξη.
            Δώσε σημασία στη στήριξη των ζωνών. Δεν πρέπει να στηρίζονται στο κάθισμα, αλλά είτε σε εργοστασιακές τρύπες του αυτοκινήτου είτε στο πάτωμα αφού αυτό έχει ενισχυθεί με πλακάκι συγκεκριμένων προδιαγραφών.

            Καλή συνέχεια-κουράγιο!

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • K
              kacey last edited by

              Για τις ζωνες, υποθετω οτι μπορουν να πιανουν και στο roll cage?

              Μπορει καποιος να μου πει που μπορω να βρω τους τεχνικους κανονισμους της ομαδας Ε ? Γιατι στο site της FIA δεν λεει τιποτα, μονο για Ν και Α.

              Α και επισης, υποθετω οτι οι κανονισμοι της ΕΛΠΑ ειναι ΟΛΟΙΔΙΟΙ με αυτους που ειναι στο site της FIA ε ???
              Δεν πιστευω να εχουμε τιποτα ελληνικες πατεντες ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • G
                glf last edited by

                kacey, τα Ε ΝΟΜΙΖΩ οτι τρέχουν με τον κανονισμό των Α στα μηχανικά μέρη με επιπλέον ελευθερίες.
                Επίσης θυμάμαι οτι μπορούν να φοράνε ληγμένα buckets σε καλή φυσικά κατάσταση.

                Οι κανονισμοί της ΕΘΕΑ έχουν και ορισμένες προσθήκες-διαφοροποιήσεις σε σχέση με αυτούς της FIA, σε πολύ μικρό ποσοστό φυσικά, ενώ κυκλοφορούν και εγκύκλιοι για συγκεκριμένα θέματα.
                Καλύτερα να βρεις το βιβλίο του 2003 και αν βγει CD με το 2004

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ο χρήστης glf έγραψε:
                  Καλύτερα να βρεις το βιβλίο του 2003 και αν βγει CD με το 2004

                  Λίγη υπομονή και έρχεται. Άλλωστε ακόμα 2004 έχουμε!

                  Πάντως το CD αν έχει index (adobe acrobat φαντάζομαι θα είναι) θα λύσει χέρια!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • T
                    takinen last edited by

                    Ο χρήστης kacey έγραψε:
                    Για τις ζωνες, υποθετω οτι μπορουν να πιανουν και στο roll cage?

                    Ναι οι ιμάντες ώμου μπορούν να στερεωθούν σε σωλήνα του roll cage. Επίσης μπορούν να τοποθετηθούν στα σημεία στήριξης των κάτω ιμάντων των πίσω εργοστασιακών ζωνών του αυτοκινήτου.
                    Το πρόβλημα βρίσκεται συνήθως στον εσωτερικό ιμάντα της κοιλιάς, όπου πρέπει να δημιουργηθεί καινούργια στήριξη επάνω στο πάτωμα εφόσον αυτό ενισχυθεί με πλακάκι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • G
                      glf last edited by

                      Για τους ιμάντες που λέτε... να ξέρετε ότι υπάρχουν ζώνες που έχουν κρικάκια και άλλες που δεν.. έχουν τίποτα και είναι ακριβώς αυτές που μπορύν να τυλιχθούν γύρω από σωλήνα του κλουβιού.

                      Επίσης είναι λίγα τα κλουβιά που έχουν το σωστά τοποθτημένο σωλήνα για να πιάσουν αυτές οι ζώνες. Κατά τα άλλα αυτή είναι και η καλύτερη τοποθέτηση μιας και το κλουβι θα αντέξει περισότερα ζόρια και επίσης αν έχουμε φαει τέτοιο στούκο που θα... μαζέψει το σασι κοντά τα εργοστασιακά σημεία στήριξης, τότε η ζώνη θα χαλαρώσει και ... ότι γίνει

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • D
                        dino last edited by

                        Χωρίς να είμαι και απόλυτα σίγουρος, νομίζω οτι χρειάζεται και ενα ψαλίδι με μήκος λεπίδας 13 εκ. Είναι για περίπτωση πο οι ζώνες μαγκώσουν και δεν ξεκουμπώνουν. Και κάτι εχει πάρει το αυτί μου για τρίγωνο αλλά μη σας πάρω και στο λαιμό μου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                        • E
                          el-matador last edited by

                          ΛΑΣΠΟΤΗΡΕΣ-ΑΓΓΙΣΤΡΑ ΚΑΠΟ ΚΑΙ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΓΑΖ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ?

                          ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΝΑΤΙΟΝΑΛ ΜΕΣΑ ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ? (ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • H
                            hannibal last edited by

                            Edw sthsame A6 se 10 apo to mhden.(karotsa me roll bar htan mono)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                            • T
                              takinen last edited by

                              Ο χρήστης el matador έγραψε:
                              ΛΑΣΠΟΤΗΡΕΣ-ΑΓΓΙΣΤΡΑ ΚΑΠΟ ΚΑΙ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΓΑΖ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ?

                              ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΝΑΤΙΟΝΑΛ ΜΕΣΑ ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ? (ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ)

                              -Άγγιστρα δεν είναι υποχρεωτικά
                              -Λασπωτήρες φυσικά και πρέπει να βάλεις για το Στερεάς!!!
                              -Θα μας πεις αν είναι εφικτό..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 4
                              • G
                                glf last edited by

                                Ψαλίδι, φαρμακείο, τρίγωνο υποχρεωτικά.

                                Λασποτήρες υποχρεωτικοί στα ράλι (στα ασφάλτινα είναι που μπορείς να βγάλεις τους μπροστά ?) αλλά γιατί να μην έχεις... θα γλυτώσεις το σασι και τα πλαστικά απο τα πετραδάκια.

                                επίσης αν χρειαστείς βοήθεια απο φορουμάδες ζήτα τη τώρα! εγώ είχα φάει γερό λούκι όταν το ετοίμαζα. πρέπει να μου πήρε πάνω από 3 μήνες αλλά κυρίως το έπιανα Σαβατοκύριακα. Έκλεινε το... τζαμάδικο του πατρός, έμπαινε μέσα το 106, έβγαιναν ζώνες καθισματα κτλ, έκανα ότι έκανα και Κυρ βράδυ το ετοίμαζα πάλι για καθημερινή χρήση. Και ξανα μανά τα ίδια..

                                να πως είναι ένα καθημερινής χρήσης 106 που περνάει τεχν. έλεγχο
                                http://www.galfas.gr/racing/images/106_inside.jpg

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • E
                                  el-matador last edited by

                                  ΠΡΟΣ GLF

                                  ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ?
                                  ΠΥΡΟΣΒΕΣΗ?ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ?

                                  ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟ ΡΟΛ ΚΕΙΤΖ ΕΙΝΑΙ ΦΤΙΑΧΤΕΣ Η ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?

                                  ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ

                                  ΠΟΣΟ 'ΞΥΛΩΜΑ' ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΕ ΣΤΑ ΝΑΤΙΟΝΑΛ?
                                  ΜΟΚΕΤΕΣ ΟΛΕΣ?
                                  Η ΕΠΕΝΔΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ?
                                  ΤΟ ΤΑΜΠΛΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΚΟΨΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΙΤΖ?
                                  ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΝΕΝΑ ΛΙΝΚ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΡΜΑΛ 206?

                                  ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΟΤΙ ΛΕΤΕ ΑΓΓΙΣΤΡΑ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ.ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΟ Ε??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • G
                                    glf last edited by

                                    ναι είναι η εσωτερική ντίζα πυρόσβεσης. και κομψο και λειτουργικό. πρέπει να το φτάνεις και με δεμένη τη ζώνη, όπως και το ράδιο

                                    ο γενικός είναι στο τασάκι (τον κρύβει το τιμόνι) και το κάπνισμα απαγορεύεται, όμως ο συνοδηγός δεν καταλαβαίνει τίποτα και κάθε φορά πετάει τις γόπες έξω.....

                                    οι βάσεις έρχονται μαζί με το κλουβί, τα αγοραστά έχουν πάντα και τις βάσεις τους, σε sparco και omp που έχω δει..

                                    υπάρουν κλουβιά που κόβεις ταμπλώ και άλλα που δεν κόβεις, καλή ώρα το δικό μου. βέβαια έτσι δεν πιάνει τους μπροστά θόλους που είναι και ότι καλύτερο για ασφάλεια και δέσιμο του μπροστά συστήματος...

                                    ΒΡΕΣ ΤΟ ΚΙΤΡΙΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ 2003 !!!!!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • K
                                      kacey last edited by

                                      To δικο σου τι μαρκα ειναι τοτε? (ρωταω επειδη δεν περναει απο το ταμπλω)
                                      Η ειναι φτιαχτο εν Ελλαδι ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • G
                                        glf last edited by

                                        είναι sparco 8 σημείων, με χιαστί και μπάρες θυρών.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • G
                                          georgetabs last edited by

                                          Ο χρήστης el matador έγραψε:
                                          ΛΑΣΠΟΤΗΡΕΣ-ΑΓΓΙΣΤΡΑ ΚΑΠΟ ΚΑΙ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΓΑΖ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ?

                                          ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΝΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΙΤΟ ΝΑΤΙΟΝΑΛ ΜΕΣΑ ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ? (ΧΩΡΙΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ)

                                          Λασπωτήρες ναι, αν τρέχεις ράλι, άγκιστρα ναι στις αναβάσεις. Στα ράλι επίσης άγκιστρα, αλλά για την ομάδα Ν είναι προαιρετικά. Μην ξεχάσεις πως αν βάλεις άγκιστρα στο καπώ, πρέπει να αφαιρέσεις την ασφάλεια του κατασκευαστή που πιάνει από μέσα (πρέπει δηλαδή να ανοίγει από έξω). Το κλαπέ ασφαλείας που πιάνει μετά την ντίζα μπορείς να το διατηρήσεις για επιπλέον ασφάλεια (αφού ανοίγει απέξω ). Μετά το κλειδώνεις το καπώ με λουκέτο πάνω στο άγκιστρο.

                                          Είναι εφικτό σε 20 μέρες, αρκεί να μην περιμένεις τα πράγματα, και να ασχοληθούν με το αυτοκίνητό σου. Μάλιστα αν 'πέσουν' πάνω από το αυτοκίνητό σου προλαβαίνεις και μηχανικά και τα πάντα... Πάντως για τα πράγματα ασφαλείας 20 μέρες επαρκούν (αρκεί να μην το κωλοβαρέσουν αλά ελληνικά...)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • G
                                            georgetabs last edited by

                                            Ο χρήστης glf έγραψε:
                                            Λασποτήρες υποχρεωτικοί στα ράλι (στα ασφάλτινα είναι που μπορείς να βγάλεις τους μπροστά ?) αλλά γιατί να μην έχεις... θα γλυτώσεις το σασι και τα πλαστικά απο τα πετραδάκια.

                                            Στα ασφάλτινα είσαι υποχρεωμένος να έχεις στους πίσω τροχούς, αλλά και στους κινητήριους...

                                            Έτσι αν είσαι 4κίνητος η εμπροσθιοκίνητος (90+% των αγωνιστικών σήμερα) πρέπει να έχεις παντού. Οι δε πισωκίνητοι αν πάνε χώμα και αυτοί πρέπει να έχουν και μπροστά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr