Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ÖñåíÜñéóìá óå óôñïöÞ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ÖñåíÜñéóìá óå óôñïöÞ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    48
    192
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Ο χρήστης mousatos έγραψε:

      ..οτι ελάχιστοι από εσας ξέρετε να οδηγείτε στο όριο. Με κουφάνατε ...ύμαρτον Κύριε

      ποιος μπορει με σιγουρια να πει οτι ξερει να οδηγει-οχι μονο στο οριο- αλλα και συνηθες συνθηκες??? εγω προσωπικα ξερω κανα 2 πραγμνατικα καλους οδηγους (αντανακλαστικα, υπολογισμος αλλων οδηγων, οχι απαραιτητα ταχυτητα, αλλα ουτε και 'τα ζωα μου αργα') και αυτοι προερχονται απο το χωρου του μηχανοκινητου αθλητισμού (μοτο κρος, ραλλυ με αυτοκινητα κτλ)

      κατα τα αλλα εχω δει μερικους φιλους που το παιζουν οδηγαρες τι καταφερνουν....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        funkyreverend last edited by

        Σχετικά με τα όρια του καθενός, υπάρχει σχετικό θέμα. Πόσοι είναι οδηγάρες και πόσοι όχι, κρίνεται πολύ υποκειμενικά.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          n_olympios last edited by

          Ο χρήστης mousatos έγραψε:
          Αν είσαι στο όριο και μόνο το γκάζι να αφήσεις θα υπερστρέψει.
          Αν είσαι λίγο πιό κάτω απ'ο το όριο στα 7-8/10 θα έχει 'υπερστροφικές τάσεις κατά τη διάρκεια δυνατού φρεναρίσματος μέσα σε μια στροφή'.

          Ποιος το λέει αυτό? Είσαι σίγουρος και απόλυτος ότι έτσι συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα?

          Εκτός από 2-3 αξιοπρεπείς απαντήσεις , φαινεται οτι ελάχιστοι από εσας ξέρετε να οδηγείτε στο όριο. Με κουφάνατε ...ύμαρτον Κύριε

          Συγνώμη που σας κουφάναμε (μήπως πρέπει να ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ?)... Εγώ παραδέχομαι ότι δεν ξέρω να οδηγώ στο όριο. Κι αυτό επειδή στους δρόμους όπου κινούμαι υπάρχουν κι άλλοι, δεν είμαι μόνος μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            ρε mirage με ποσα μπηκες στη στροφη?

            Aς μην το συζητήσουμε καλύτερα σημασία έχει οτι βγήκα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dimxar last edited by

              Ο χρήστης LYBE έγραψε:
              Αυτό με προβλημάτισε αρκετά, γιατί κατάλαβα ότι το σύστημα αυτό ''προτιμάει'' την υπερστροφή από την υποστροφή. Επίσης να σημειώσω ότι από την στιγμή που μπήκα στη στροφή μέχρι και το τέλος της το πόδι ήταν κολημένο στο γκάζι, αλλά από τη στιγμή που είχε ενεργοποιηθεί το ESP είτε πατούσα γκάζι είτε όχι ήταν το ίδιο...

              Να παραθέσω την εμπειρία μου από την 147, όπου το ESP ονομάζεται VDC. Τις πρώτες δύο τρεις φορές που έστριψε με την 147 θεώρησα ότι η λειτουργία του VDC προκαλεί ελαφριά υποστροφή. Αυτό, όμως, είναι λάθος. Ανατρέχοντας στο βιβλίο του καταστευαστή και διαβάζοντας πως δουλεύει το VDC, κατάλαβα ότι τελικά δεν προκαλεί καθόλου υπερστροφή, απλά συνέβαινε το εξής :
              Μπαίνοντας γρήγορα στη στροφή, με την εμφάνιση της υποστροφής εγώ (όπως και οι περισσότεροι) έστριβα λίγο παραπάνω.
              Το VDC έχει σας αποστολή (κόβωντας ισχύ και επιλεκτικά φρενάροντας τροχούς) να στείλει το αυτοκίνητο εκεί που δείχνει το τιμόνι. Επειδή, όμως εγώ είχα στρείψει παραπάνω, το αποτέλεσμα έμοιζε με ελαφριά υπερστροφή.
              Η λύση είναι να αγνοήσεις την αρχική υπερστροφή και το τιμόνι να βλέπει συνέχεια την έξοδο. Δεν χρειάζεται ούτε το γκάζι να αφήσεις, ούτε φρένο κλπ.
              Είναι βαρετό, δεν μπορείς να παίξεις, αλλά από τη στροφή βγαίνεις. Εμένα με έχει εντυπωσιάσει. Ένα μόνο του λείπει. Το διακοπτάκι απενεργοποίησης.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gskarmou last edited by

                Ìå ôóáñïý÷ùìá óå ðïëý êëåéóôÞ åñ÷üìåíïò ìå ðïëëÜ Ý÷åéò ôéò ðéñïõÝôåò Ýôïéìåò åêôüò êáé Üí ç ÖõóéêÞ Ý÷åé ðÜåé äéáêïðÝò óôçí ðåñéðôùóÞ óïõ ....

                Ïé áíôéäñÜóåéò åßíáé áíÜëïãåò
                1.ôïõ óçìåßïõ ôçò óôñïöÞò ðïõ âñßóêåóáé (åßóïäïò -- êïñõöÞ -- Ýîïäïò )
                2.Ôçò ðßåóçò óôï öñÝíï (ôóáñïý÷ùìá Þ áããéãìá )
                3. ÊáôÜóôáóç äñüìïõ (óôåãíü -âñåãìÝíï )

                Åìðåéñßåò êáé áðï ABS (206 1,6) êáé ìç ABS (Cordoba 1,4)

                Aí ôï öñåíÜñéóìá ãéíåôáé ìå ôï ãêÜæé áöçìÝíï ôåëåõôáßá óôéãìÞ êáé ôïõò ôñï÷ïýò åëáöñÜ óôñéììÝíïõò ðñïäéÜèåóç ãéá äéþîéìï ïõñÜò êáé óôá äýï (ðéï Ýíôïíï óôï 206 ) óôçí åßóïäï ðÜíôá ..
                **ÌÝóá óôçí óôñïöÞ óôï êÝíôñï ôçò **äåí Ý÷ù ôá êüôóéá/éêáíüôçôåò íá ôï êÜíù óáí äïêéìÞ óå áíïéêôü äñüìï ðÜíôá .

                ÖñåíÜñïíôáò ðÜíôùò ìå ôï áñéóôåñü (äýï äéáäï÷éêÜ ðáôÞìáôá) êáé ôï äåîß óôï ãêÜæé óôáèåñÜ âéäþèçêå êáé óôçí Ýîïäï åß÷á êáé ðáñáðÜíù ÷ëì ( ìå ôï Êïñíôïìðá)Äõü öïñÝò ôï Ýêáíá ìå ôçí øõ÷Þ óôï óôüìá ìå áñêåôü ÷þñï êáé ìüíïò .

                Ìå ôï 206 óõìöùíþ ìå ôïõò ðñïëáëÞóáíôåò 206 áñçäåò
                Ç ôïðïèÝôçóç êáé äéïñèùóÞ ôïõ åßíáé ìåñéêÝò öïñÝò æÞôçìá éóéïõ ôéìïíéïý

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xtkz last edited by

                  Ο χρήστης dimxar έγραψε:
                  Μπαίνοντας γρήγορα στη στροφή, με την εμφάνιση της υποστροφής εγώ (όπως και οι περισσότεροι) έστριβα λίγο παραπάνω.

                  Aυτο χωρις τα ηλεκτρονικα ειναι αυτοκτονια! Εφοσον εχουν χασει την προσφυση τους οι τροχοι το αυτοκινητο 8α συνεχισει αυ8εια. Με στιγμιαιο αφημα του γκαζιου συνη8ως επανακτιεται η προσφυση κ υπαρχει η πι8ανοτητα να βγεις μεγαλοπρεπεστατα απο τη στροφη(=με τα 4 η με υπερστροφη)... αναλογα το αυτοκινητο παντα!

                  Να ρωτησω τι εννοειται 'με ισιο το τιμονι μεσα σε μια στροφη'?
                  μου χει τυχει σε φουρκετα με τον τροπο που περιεγραψα πιο πανω να ειμαι απο την κορυφη μεχρι το τελος της στροφης με 'ισιο τιμονι'(εβγαινα με τ 4 δηλαδη), κ στο τελος μικρο πεταγμα του 'κωλου'... αυτο εννοειτε?
                  [αυτο εγινε στην κλειστη φουρκετα απο την παραλια Καρα8ωνα προς το Ναυπλιο-οι ντοποιοι σιγουα την 3ερουν κ την τιμουν αλλα δεν εχω δει κανεναν να... καφριλιαζεται]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mousatos last edited by

                    Ο χρήστης xtkz έγραψε:

                    Μπαίνοντας γρήγορα στη στροφή, με την εμφάνιση της υποστροφής εγώ (όπως και οι περισσότεροι) έστριβα λίγο παραπάνω.

                    Χμμμ, θα έλεγα οτι δεν αναφέρεται σε οριακές καταστάσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • X
                      xtkz last edited by

                      κατι τετοιο δεν ισχυει. οταν χανουν την προσφυση τους οι τροχοι ειτε οδηγωντας οριακα ειτε απο οποιοδηποτε αλλο παραγοντα(βρεγμενος δρομος κτλ), οι αντιδρασεις ειναι οι ιδιες. περιπου εστω...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 3 / 3
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr