-
Πώς δεν λέει, αριστερά προς τα κάτω λέει για παραγγελία πάνω από 15 λιρόνια δώρα τα ψειρόνια.
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
αυτές έχουν uv φίλτρο, ώστε να μη θολώσουν τα τζάμια?
-
Ναι, δεν υπήρχε περίπτωση να βγάλει μεγάλος κατασκευαστής λάμπες ευρείας κατανάλωσης χωρίς τέτοια επίστρωση...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πώς δεν λέει, αριστερά προς τα κάτω λέει για παραγγελία πάνω από 15 λιρόνια δώρα τα ψειρόνια. -
Τα φώτα του Astra είναι πλέον πεσμένα (7 χρόνια είναι αυτά). Λέω να παραγγείλω αυτές:
Philips X-Treme Power H7
http://www.carbulbsdirect.com/product_d ... sp?prod=81Τις ξέρει κανείς?
Soch
-
Απάντηση γενικότερα στο ερώτημα:
Βελτίωση στα φώτα;
Οχι !!!!! Αφήστε τα εργοστασιακά!!!!!!!! Πολλοί τα έχουν αλλάξει και αποφεύγω να οδηγώ το βράδυ ... ΜΕ ΣΤΡΑΒΩΝΕΤΕΕΕΕΕΕΕ
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Απάντηση γενικότερα στο ερώτημα:Βελτίωση στα φώτα;
Οχι !!!!! Αφήστε τα εργοστασιακά!!!!!!!! Πολλοί τα έχουν αλλάξει και αποφεύγω να οδηγώ το βράδυ ... ΜΕ ΣΤΡΑΒΩΝΕΤΕΕΕΕΕΕΕ
Δηλαδή αν καεί μια λάμπα θα πρέπει να βρούμε ίδια με την εργοστασιακή για να βάλουμε;
Δε λέμε για xenon ούτε για πειράγματα στα φωτιστικά σώματα. Μόνο στις λάμπες. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
.........Μόνο στις λάμπες.Λαμπες που με τα χρονια πεφτει η αποδοση τους,οχι μονο στα εμπρος φωτα αλλα και στα στοπ.
-
Ο χρήστης soch έγραψε:
Τα φώτα του Astra είναι πλέον πεσμένα (7 χρόνια είναι αυτά). Λέω να παραγγείλω αυτές:
Philips X-Treme Power H7
http://www.carbulbsdirect.com/product_d ... sp?prod=81Τις ξέρει κανείς?
Soch
Εχω ακουσει πολυ καλα λογια για τις συγκεκριμενες λαμπες. Μπορεις να τις αγορασεις απο την Ελλαδα φθηνοτερα http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el .
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
και εγώ νόμιζα ότι έχω φούρνο μέσα στη λάμπα
λέω...: τί στην ευχή έχει αυτό το γυαλί και αντέχει έως τα 4.000 κέλβιν?Είναι η θερμοκρασία που θα είχε ένα μέλαν σώμα με το ίδιο φάσμα εκπομπής:
http://en.wikipedia.org/wiki/Black_body
http://en.wikipedia.org/wiki/Color_temperature -
Αλήθεια, σας ενδιαφέρει καθόλου πόσο εύκολα αλλάζουν οι λάμπες όταν σκεφτόσαστε να πάρετε ένα αυτοκίνητο ή το θεωρείτε εντελώς υπερβολικό να λάβετε κάτι τέτοιο υπόψη σας?
Στο Megane II που αυτή την εποχή το οδηγεί ο αδερφός μου είχε καεί η μια από τις δύο λάμπες στα 'μεσαία' του. Για να την αλλάξει έπρεπε να βγάλει το κάλυμα από το εμπρός μέρος του θόλου της ρόδας, να χώσει μέσα το χέρι του, να βρει [στα τυφλά] και να ξεβιδώσει το κάλυμα από το πίσω μέρος των φώτων, να πιέσει το σιδερένιο κλιπάκι που ασφαλίζει τη λάμπα για ν' απασφαλίσει, να βγάλει την καμμένη, να βάλει τη νέα, να την ασφαλίσει, κλπ - αυτά με το χέρι χωμένο μέσα από το θόλο, με οδηγό την αφή. Έγινε η αλλαγή λοιπόν (που δεν πήρε και λίγη ώρα...) και διαπιστώνουμε ότι όλα καλά με τα 'μεσαία' αλλά τώρα δε δούλευε το δεξί φλας! Ένα καλωδιάκι που έπαιρνε ρεύμα από το βυσματάκι του Η7 που αλλάχτηκε είχε βγει, και τώρα άντε να χωθείς εκεί μέσα να το φτιάξεις. Για να μην τα πολυλογώ, τη λύση τελικά έδωσε το συνεργείο, αφού αφαίρεσε όλο τον προφυλακτήρα για να μπορέσει να κάνει την 'επέμβαση'....
-
Κάτι τέτοιο είχε δείξει και στο Fifth Gear. Ενα Megane κ ένα Golf 5. Πολύ κλάμα με το Ρενό...
Στο δικό μου γαλλικό πάντως αλλάζονται σε 30 δεύτερα. -
Εχω αλλαξει λαμπες και στο πουντο και στην μπαρκετα,οχι γιατι καηκαν αλλα για να βαλω καινουργιες και καλυτερες.Πρεπει να εχεις τα δαχτυλα του τιραμολα για να τα καταφερεις .
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κάτι τέτοιο είχε δείξει και στο Fifth Gear. Ενα Megane κ ένα Golf 5. Πολύ κλάμα με το Ρενό...
Στο δικό μου γαλλικό πάντως αλλάζονται σε 30 δεύτερα.Το βρήκα!
-
Φαίνεται ότι δεν υψηλά στις προτεραιότητες των σχεδιαστών.... σε μερικά αυτοκίνητα πρέπει να αφαιρέσεις τμήματα... στο Smart νομίζω βγάζεις την πρόσοψη...
Σε παλιά σκαθάρια, παλιές Mercedes και υποθέτω τα περισσότερα εκείνης της εποχής έπρεπε να ξεβιδώσεις το διακοσμητικό χρώμιο που σου έδινε πρόσβαση στις βίδες ρύθμισης και αφαίρεσης ολόκληρου του φαναριού από την θήκη του μέσα στο φτερό... Έβγαζες λοιπόν το φανάρι, άλλαζες τη λάμπα (ίσα ίσα φτάναν τα καλώδια) τα ξαναέβαζες μέσα και κανονικά έπρεπε να τσεκάρεις και την ευθυγράμμιση των φώτων μήπως άλλαξε λίγο η θέση τους.... Άρα τελικά καθώς περνάνε τα χρόνια δεν πάμε κι άσχημα!! -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Κάτι τέτοιο είχε δείξει και στο Fifth Gear. Ενα Megane κ ένα Golf 5. Πολύ κλάμα με το Ρενό...
Στο δικό μου γαλλικό πάντως αλλάζονται σε 30 δεύτερα.Το βρήκα!
Νο φακινγκ way
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Τα φώτα του Astra είναι πλέον πεσμένα (7 χρόνια είναι αυτά). Λέω να παραγγείλω αυτές:
Philips X-Treme Power H7
http://www.carbulbsdirect.com/product_d ... sp?prod=81
Τις ξέρει κανείς?
SochΕχω ακουσει πολυ καλα λογια για τις συγκεκριμενες λαμπες. Μπορεις να τις αγορασεις απο την Ελλαδα φθηνοτερα http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... 57&lang=el .
Τις ίδιες θέλω να πάρω για το Clio (και μαζί τις Philips Vision Plus H1 για τη 'μεγάλη' σκάλα).
Το αγγλικό autoexpress τις ανακύρηξε ως το προϊόν του 2008 ...
Αλλά, όπως είπε και ο φίλος nrg_polini παραπάνω, ίσως τις βρεις φθηνότερα στην Ελλάδα (55 ευρώ, με τη σημερινή ισοτιμία, βρήκα στο carbulbsdirect αυτές που αναφέρω πιο πριν, 60 σε κατάστημα στον Πειραιά και θα 'σου κάνω και έκπτωση', όπως μου είπε ο μαγαζάτωρ ...). -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Κάτι τέτοιο είχε δείξει και στο Fifth Gear. Ενα Megane κ ένα Golf 5. Πολύ κλάμα με το Ρενό...
Στο δικό μου γαλλικό πάντως αλλάζονται σε 30 δεύτερα.Το βρήκα!
τα κόστη τα σημειώσατε στο τέλος;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Κάτι τέτοιο είχε δείξει και στο Fifth Gear. Ενα Megane κ ένα Golf 5. Πολύ κλάμα με το Ρενό...
Στο δικό μου γαλλικό πάντως αλλάζονται σε 30 δεύτερα.Το βρήκα!
τα κόστη τα σημειώσατε στο τέλος;
200 κατι που ειπε;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Κάτι τέτοιο είχε δείξει και στο Fifth Gear. Ενα Megane κ ένα Golf 5. Πολύ κλάμα με το Ρενό...
Στο δικό μου γαλλικό πάντως αλλάζονται σε 30 δεύτερα.Το βρήκα!
τα κόστη τα σημειώσατε στο τέλος;
200 κατι που ειπε;
290.11 + VAT =320 λίρες=355 ευρώ για μία αλλαγή λάμπας!!!
αυτό κατάλαβα...1.2 εργατοώρες...36 λεπτά έκανε ο τύπος βέβαια αλλά βάλε να χουμε
Βελτίωση στα φώτα;