-
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
Υ.Γ.Θοδωρη για την Τσουκα δεν θα πεις τιποτα ?
Μήπως, λέω μήπως η Τσούκα έγινε για τελευταία φορά το 1994 και άρα βγήκε το 1995;
H Τσούκα το 93 εγινε σίγουρα για το 94 δεν θυμάμαι να εγινε.
Στους 4Τ του Ιουλιου 1993 στη σελιδα 191 με τα αποτελεσματα των ειδικων ,σαν 20η ειναι η Ρεντινα-Φουρνα και 21η η Διποταμια.
Η Τσουκα εγινε για τελευταια φορα το 1985.Αρχιζε εξω απο το χωριο και τελειωνε πριν τη διασταυρωση με τον δρομο Μακρακωμης -Καρπενησιου.Ειχε μηκος 6.300 χλμ ασφαλτος και χωμα.Την πηρε ο Σαλονεν με το 205 Τ16 με χρονο 5.02,ενω απο Ελληνικης πλευρας οι Γ. Μοσχους/Δ. Βαζακας με Nissan 240 RS με χρονο 5.28.Τα επομενα χρονια το Ραλλυ δεν περασε απο εκει.
Στο 37ο του 1990 ηταν απλη λογω ασφαλτου ,απο Ταρζαν πηγαινε Μακρακωμη. -
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Oι ερωτήσεις με 'τι κοινό έχουν?' μ'αρέσουν γι αυτό και η επόμενη:
**Τι κοινό έχουν τα παρακάτω:
1980 Portugal Rally
1992 Acropolis Rally
1999 China Rally**Portugal 1980:Και τα δυο Ford Escort RS βγαινουν στο ιδιο σημειο.
Acropolis 1992:Και οι δυο Celica Turbo 4WD βγαινουν στο ιδιο σημειο.
China 1999: Και τα δυο Ford FocusWRCar βγαινουν στο ιδιο σημειο.Πατέρα είσαι φοβερός!!! ήμουν έτοιμος να δώσω βοήθεια.
Πράγματι στους παραπάνω αγώνες και τα 2 αυτοκίνητα της ομάδας βγήκαν στο ίδιο σημείο. Στην Κίνα μάλιστα, McRae και Radstrom, κτύπησαν στην ίδια πέτρα στην SS1 μόλις 2 χιλ από το start. Στο Ακρόπολις ο Scwarz & Alιn και σο Tap οι Mikkola & Vatanen.Πρέπει να άρχίσω να βάζω πιο δύσκολα
-
Στο TAP βγήκαν γιατί είχαν γράψει και οι δύο λάθος την στροφή!
Όταν έσκασε ο δεύτερος ανάποδα πάνω στον πρώτο (δεν θυμάμαι αλλά νομίζω ότι δεύτερος ήταν ο Μίκολα) επειδή το ένα αυτοκίνητο ήταν κανονικά και το άλλο τούμπα ο συνοδηγός είδε το πορτ μπαγκάζ (του άλλου Ροθμανς-Εσκορτ) μπροστά και νόμισε προς στιγμήν ότι ήταν το δικό τους!!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Απάντηση για το 205Τ16: όχι, δεν είχε τετραδιεύθυνση (μόνο το Galant VR4 είχε από τα 'WRC' αυτοκίνητα) ούτε ήταν τα αμορτισέρ.Το αυτοκίνητο είχε τον κινητήρα εγκάρσια πίσω από την πλάτη του συνοδηγού και το κιβώτιο πίσω από την πλάτη του οδηγού. Ως αποτέλεσμα είχε διαφορετική κατανομή βάρους αριστερά-δεξιά και ...διαφορετικής σκληρότητας ελατήρια στην ανάρτηση αριστερά-δεξιά Για να τα ξεχωρίζουν μάλιστα οι μηχανικοί, τα μεν ήταν βαμένα κόκκινα και τα δε μπλέ
Ο λόγος που το κάνανε αυτό ήταν για να έχουν ιδίου μήκους ημιαξόνια.
Ποιός όμως πρωτοοδήγησε σε αγώνα το 205Τ16?
Κέρδισε τον αγώνα αυτόν?
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Μπορω να βαλω μια ερωτηση που δεν ξερω την σωστη απαντηση ?
Ευχαριστω για την συγκαταθεση σας και προχωρω.
1)Ποιο ειναι το μεγαλυτερο νουμερο συμμετοχης που εχει το αυτοκινητο του νικητη σε διεθνη αγωνα ραλλυ απο το 1950 εως σημερα.
Βρηκα απο διαφορες φωτογραφιες ενα τριψηφιο αλλα δεν ξερω αν ειναι το μεγαλυτερο...Giro d'Italia 1980 , Attilio Bettega , Lancia Beta Monte Carlo αρθ. συμ.699
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Ποιός όμως πρωτοοδήγησε σε αγώνα το 205Τ16?
Κέρδισε τον αγώνα αυτόν?
O πρώτος αγώνας του 205 Τ16 έγινε τον Οκτώβριο του 1983 (πριν ομολογκαριστεί) στο Sarlat Rally. Δεν έχω βρει στοιχεία για το ποιός το οδήγησε ή για το ποια θέση ήρθε.
Το μόνο που βρήκα είναι ότι πήγε πολύ άσχημα αφού έχασε από ένα Citroen Visa 1000 -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Ποιός όμως πρωτοοδήγησε σε αγώνα το 205Τ16?
Κέρδισε τον αγώνα αυτόν?
O πρώτος αγώνας του 205 Τ16 έγινε τον Οκτώβριο του 1983 (πριν ομολογκαριστεί) στο Sarlat Rally. Δεν έχω βρει στοιχεία για το ποιός το οδήγησε ή για το ποια θέση ήρθε.
Το μόνο που βρήκα είναι ότι πήγε πολύ άσχημα αφού έχασε από ένα Citroen Visa 1000Μισά μου τα λές βρε Στέλιο!!!
Χρονολογία εντάξει!
Ονομασία αγώνα λάθος! (το σωστό είναι Trophee Jean-Francois Piot at Sarlat)
Τοποθεσία επομένως οκ!
Ανταγωνιστής σχεδόν οκ (το σωστό είναι Citroen Visa 1000 pistes-και αυτό προτότυπο) που κέρδισε και τον αγώνα!Μένει ο οδηγός !!!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Ποιός όμως πρωτοοδήγησε σε αγώνα το 205Τ16?
Κέρδισε τον αγώνα αυτόν?
O πρώτος αγώνας του 205 Τ16 έγινε τον Οκτώβριο του 1983 (πριν ομολογκαριστεί) στο Sarlat Rally. Δεν έχω βρει στοιχεία για το ποιός το οδήγησε ή για το ποια θέση ήρθε.
Το μόνο που βρήκα είναι ότι πήγε πολύ άσχημα αφού έχασε από ένα Citroen Visa 1000Μισά μου τα λές βρε Στέλιο!!!
Χρονολογία εντάξει!
Ονομασία αγώνα λάθος! (το σωστό είναι Trophee Jean-Francois Piot at Sarlat)
Τοποθεσία επομένως οκ!
Ανταγωνιστής σχεδόν οκ (το σωστό είναι Citroen Visa 1000 pistes-και αυτό προτότυπο) που κέρδισε και τον αγώνα!Μένει ο οδηγός !!!
Ο Alan Jones!!
-
Αντε παλι..........
Θα μου το θυμιζεις καιρο?
-
Που και ποτε ο Καρλος Σαινζ κερδισε την πρωτη του Ε.Δ. σε αγωνα WRC ?
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Που και ποτε ο Καρλος Σαινζ κερδισε την πρωτη του Ε.Δ. σε αγωνα WRC ?Πορτογαλία 1987, 1η SS, 1oς αγώνας του στο WRC? (από μνήμης μόνο )
-
Να και τα ευκολα.
1)Τεσσερεις παγκοσμιοι πρωταθλητες ΔΕΝ εχουν νικησει σε Ακροπολις.Ειναι ο Solberg,o Gronholm και.....- Αντιθετα ειναι δυο νικητες του Ακροπολις απο το 1979 και μετα που δεν εχουν στεφθει Παγκοσμιοι.
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Μισά μου τα λές βρε Στέλιο!!!Χρονολογία εντάξει!
Ονομασία αγώνα λάθος! (το σωστό είναι Trophee Jean-Francois Piot at Sarlat)
Τοποθεσία επομένως οκ!
Ανταγωνιστής σχεδόν οκ (το σωστό είναι Citroen Visa 1000 pistes-και αυτό προτότυπο) που κέρδισε και τον αγώνα!Μένει ο οδηγός !!!
Nicolas νομίζω.
Αλλά αυτό που λες για τα ημιαξόνια παραπάνω:
Ο λόγος που το κάνανε αυτό ήταν για να έχουν ιδίου μήκους ημιαξόνια.
μάλλον δεν στέκει. Καταρχήν τα διαφορικά του 205Τ16 ήταν επί του διαμήκη άξονα του αυτοκινήτου και άρα 'by default' τα ημιαξόνια ήταν ίδιου μήκους. Αλλά και πάλι, τι σχέση έχουν τα ημιαξόνια με τη σκληρότητα των ελατηρίων της ανάρτησης ?
Να βάλω άλλο ένα από την εποχή του Group B: ποιό αυτοκίνητο Group B είχε δύο κεντρικούς άξονες μετάδοσης και γιατί ?
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
Να και τα ευκολα.
1)Τεσσερεις παγκοσμιοι πρωταθλητες ΔΕΝ εχουν νικησει σε Ακροπολις.Ειναι ο Solberg,o Gronholm και.....- Αντιθετα ειναι δυο νικητες του Ακροπολις απο το 1979 και μετα που δεν εχουν στεφθει Παγκοσμιοι.
-
Μάκινεν, Μίκολα
-
Μουτόν, Αλεν
-
Ποιος θα θυμηθει ενα ωραιο περιστατικο που εγινε στο τερματισμο του 21ου Ακροπολις.(1973 για οποιους θυμουνται ημερομηνιες.)
-
Martin Holmes - World Rallying 6 - 83 σελίδα δεν θυμάμαι αλλά είναι στο άρθρο για το 205Τ16 (κάπου προς το τέλος).
Το βράδυ θα γράψω ακριβώς τι αναφέρει .
Εν συντομία ο λόγος που έκανε τους σχεδιαστές να τοποθετήσουν έτσι το μοτέρ-κιβώτιο ήταν αυτός που ανέφερα . Το αποτέλεσμα της τοποθέτησης έφερε το πρόβλημα της κατανομής βάρους και τα διαφορετικής σκληρότητας ελατήρια.
Όντως πρώτος οδηγός ήταν ο Ζ.Π.Νικολάς που ήρθε δεύτερος πίσω από το Σιτροέν!
-
Ο χρήστης Castor έγραψε:
Martin Holmes - World Rallying 6 - 83 σελίδα δεν θυμάμαι αλλά είναι στο άρθρο για το 205Τ16 (κάπου προς το τέλος).Το βράδυ θα γράψω ακριβώς τι αναφέρει .
Εν συντομία ο λόγος που έκανε τους σχεδιαστές να τοποθετήσουν έτσι το μοτέρ-κιβώτιο ήταν αυτός που ανέφερα . Το αποτέλεσμα της τοποθέτησης έφερε το πρόβλημα της κατανομής βάρους και τα διαφορετικής σκληρότητας ελατήρια.
Α, τότε μιλάς για ποιό λόγο επέλεξαν την αρχιτεκτονική 'κινητήρας εγκάρσια στο κέντρο πίσω από το συνοδηγό'. ΟΚ, δεν είχα καταλάβει Για αυτό υπάρχουν διάφοροι λόγοι, πχ. (α) αυτό που λες (αν και μπορείς να πετύχεις ισομεγέθη ημιαξόνια με διάφορους άλλους τρόπους) (β) μικρό αμάξωμα και άρα χωροταξικές δυσκολίες (νομίζω η επικρατέστερη εξήγηση)
-
Α) 58 ειδ. διαδρομες με 785.84 χλμ σε 2974 χιλμ. αγωνα.
Β) 42 ειδ. διαδρομες με 604.11 χλμ σε 1880 χιλμ. αγωνα.
Γ) 21 ειδ. διαδρομες με 415.40 χλμ σε 1400 χιλμ. αγωνα.
Ειναι Ραλλυ Ακροπολις και εχουν διαφορα μεταξυ τους 10 χρονια.Οποτε αν βρειτε το ενα απο τα τρια βρισκετε και τα αλλα.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Επόμενη: Τι κοινό έχουν το Μόντε του 1968 με το Gran Prix του Μόντε του 67?
Κρητικε τι γινεται ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Martin Holmes - World Rallying 6 - 83 σελίδα δεν θυμάμαι αλλά είναι στο άρθρο για το 205Τ16 (κάπου προς το τέλος).
Το βράδυ θα γράψω ακριβώς τι αναφέρει .
Εν συντομία ο λόγος που έκανε τους σχεδιαστές να τοποθετήσουν έτσι το μοτέρ-κιβώτιο ήταν αυτός που ανέφερα . Το αποτέλεσμα της τοποθέτησης έφερε το πρόβλημα της κατανομής βάρους και τα διαφορετικής σκληρότητας ελατήρια.
Α, τότε μιλάς για ποιό λόγο επέλεξαν την αρχιτεκτονική 'κινητήρας εγκάρσια στο κέντρο πίσω από το συνοδηγό'. ΟΚ, δεν είχα καταλάβει Για αυτό υπάρχουν διάφοροι λόγοι, πχ. (α) αυτό που λες (αν και μπορείς να πετύχεις ισομεγέθη ημιαξόνια με διάφορους άλλους τρόπους) (β) μικρό αμάξωμα και άρα χωροταξικές δυσκολίες (νομίζω η επικρατέστερη εξήγηση)
Ας δούμε και στην φωτό την διάταξη
Quiz WRC