Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φλάντζες
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φλάντζες
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    54
    452
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      21-quadra last edited by

      Τοα φλατζόχαρτο για το καρμπυρατέρ όπως και για την εισαγωγή λέγεται βελανιδόχαρτο και είναι χρώμα μπεζ - καφέ, για το καρμπυρατέρ 0.5 - 0.8 mm είναι αρκετό, για την πολλαπλή εισαγωγή 1.0 - 1.2 mm είναι ΟΚ. Δεν χρειάζεται φλατζόκολλα σε εκείνα τα σημεία, το αλείφεις καλά και από τις 2 πλευρές με λάδι της μηχανής για να μαλακώσει και να κάτσει καλά και το σφίγγεις, την άλλη μέρα ξανασφίγγεις λίγο που θα έχει κάτσει καλά η φλάτζα.

      Τις μικρές τρύπες για τις βίδες τις κόβεις με σγρόμπια, ολόκληρο το σέτ για ερασιτεχνική χρήση στο παζάρι στο Σχιστό τις Κυριακές έχει 5€, την μεγάλη / μεγάλες τρύπες κάνεις με την μεγαλύτερη σγρόμπια μια τρύπα στην μέση και με κοπίδι ή ένα ψαλιδάκι κόβεις το περίγραμμα που έχεις κάνει.

      Μετά από τις τρύπες, κυρίως τις εξωτερικές που είναι μικρές και βρίσκονται στην άκρη της φλάτζας κόβεις το εξωτερικό περίγραμμα γιατί αν κόψεις τις μικρές τρύπες μετά από το κόψιμο του εξωτερικού περιγράμματος θα σκιστεί η φλάτζα.

      Όταν κόβεις με την σγρόμπια να βάλεις από κάτω από το χαρτί της φλάτζας ένα χαρτόνι ή ένα μικρό κομμάτι από το βελανιδόχαρτο για να μην ακουμπήσει η άκρη της σγρόμπιας και χαλάσει ο αιθέρας της, δεν χρειάζεται δυνατές σφυριές, απαλά, ένα χαρτάκι είναι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • S
        saxon_747 last edited by

        Παρατηρω δακρυσμα λαδιου στη φλαντζα βαλβιδων, και αντιστοιχα, παραφλου στη κατω φλαντζα.

        Που και που ξεφευγει απο μια σταγονα...

        Τα νερα και τα λαδια ειναι καθαρα, η σταθμη τους αμεταβλητη εδω και περιπου ενα μηνα.

        Αξιζει τον κοπο και τα € να αλλαχτουν ή να περιμενω να επιδεινωθει η κατασταση?

        Υπαρχει πιθανοτητα να δημιουργηθηκε προβλημα οταν προσφατα δοκιμαστηκε υπο πιεση το κυκλωμα ψυξης?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • G
          g60 last edited by

          Kάτω φλάντζα προφανώς εννοείς την κεφαλής?

          Αλλαξε σε πρώτη φάση τη φλάντζα βαλβίδων που ούτως ή άλλως έχεις διαρροή (φθηνή δουλειά είναι κανα 1000 ρικο βγαίνει μόνο)και πλύνε κινητήρα να γυαλίσει και παρατήρησε ξανά για πιθανές διαρροές εφ' οσον έχεις στεγονοποιήσει το καπάκι βαλβίδων.
          Φλαντζόκολες και λοιπά μαντούνια ΜΗΝ ΒΑΛΕΤΕ,σκέτο το λάστιχο όπως είναι.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wannabe last edited by

            1000αρικο ή 100αρικο.γιατί 1000αρικο δεν μου ακούγεται και πολύ φτηνό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • G
              g60 last edited by

              Ο χρήστης wannabe έγραψε:
              1000αρικο ή 100αρικο.γιατί 1000αρικο δεν μου ακούγεται και πολύ φτηνό.

              Αστον ρε να του κουνηθουν τα μυαλά,κρύβε λόγια

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                saxon_747 last edited by

                Ο χρήστης G60 έγραψε:

                1000αρικο ή 100αρικο.γιατί 1000αρικο δεν μου ακούγεται και πολύ φτηνό.

                Αστον ρε να του κουνηθουν τα μυαλά,κρύβε λόγια

                Ξερω το κοστος βρε... 40-50€ max.
                Αλλα απο οσο ξερω (το γραφει και ο Haynes ) μπαινει λιγη σιλικονη εκει που κανει μια κουρμπα το βαλβιδοκαπακο στον εκκεντροφορο.

                Η κατω φλαντζα (ναι ,κεφαλης εννοω) υπαρχει περιπτωση να μη παταει καλα και να θελει σφιξιμο? (λεω εγω τωρα...)

                Α! Η μηχανη ειναι φρεσκοπλυμμενη και γυαλισμενη...

                Υπαρχει πιθανοτητα να δημιουργηθηκε προβλημα οταν προσφατα δοκιμαστηκε υπο πιεση το κυκλωμα ψυξης?

                Για αυτο τι λες?

                Υ.Γ.
                Να αλλαξω φλαντζες μια και καλη με το σερβις να τελειωνουμε ή ειμαι υπερβολικος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  g60 last edited by

                  Αρε παλιοτόμαρο με το μίξερ που οδηγάς
                  Οχι δε θα αλλάξεις όλες τις φλάντζες ακόμα.
                  Θα αλλάξεις την φλάντζα βαλβίδων και τον haynes γράψτον εκεί που σε κοιτάει η δικιά σου
                  Στην πορεία βλέπεις για την κεφαλής,αν είναι όντως αρπαγμένη δεν σηκώνει γιατρειά με το σφίξιμο και είναι είναι πού δύσκολο να προήλθε απ το τεστ ελέγχου.
                  ΠΟιό μοτέρ φοράς?
                  Το 1200άρι?
                  Γιατί αν είναι αυτό χέσε μέσα........

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    saxon_747 last edited by

                    Ο χρήστης G60 έγραψε:

                    Θα αλλάξεις την φλάντζα βαλβίδων και τον haynes γράψτον εκεί που σε κοιτάει η δικιά σου

                    Οκ.
                    Εννοεις να γραψω τον Haynes στα... ματια μου ε?

                    Στην πορεία βλέπεις για την κεφαλής,αν είναι όντως αρπαγμένη
                    ΠΟιό μοτέρ φοράς?
                    Το 1200άρι?
                    Γιατί αν είναι αυτό χέσε μέσα........

                    Χεζω, ειναι το 1200αρι.

                    Απο τη φλατζα κεφαλης βγαινει μια σταγονα (πεντακαθαρο) παραφλου...
                    Λες να σταματησει?
                    (Μαζι με τον ελεγχο για διαρροη, εκανα και ενα πλυσιμο το συστημα ψυξης, λες να εγινε μ@λ@κια εκει? )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • G
                      g60 last edited by

                      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                      Θα αλλάξεις την φλάντζα βαλβίδων και τον haynes γράψτον εκεί που σε κοιτάει η δικιά σου

                      Οκ.
                      Εννοεις να γραψω τον Haynes στα... ματια μου ε?

                      Aμα σε κοιτάει στα μάτια είσαι και πολύ τυχερός
                      Γι αυτό κανόνισε την πορεία σου γιατί η επόμενη δε θα σε κοιτάει,θα σε ρουφάει....

                      Στην πορεία βλέπεις για την κεφαλής,αν είναι όντως αρπαγμένη
                      ΠΟιό μοτέρ φοράς?
                      Το 1200άρι?
                      Γιατί αν είναι αυτό χέσε μέσα........

                      Χεζω, ειναι το 1200αρι.

                      Απο τη φλατζα κεφαλης βγαινει μια σταγονα (πεντακαθαρο) παραφλου...
                      Λες να σταματησει?
                      (Μαζι με τον ελεγχο για διαρροη, εκανα και ενα πλυσιμο το συστημα ψυξης, λες να εγινε μ@λ@κια εκει? )[/quote][/quote]

                      Ευχομαι να μην τον ήπιες.
                      Τα 1200άρια στραβώνουν μπλόκ,ειδικά ανάμεσα από κυλινδρο σε κύλινδρο τον πίνουν κανονικά.
                      Δεν έχει να κάνει με υπερθέρμανση απλά είναι τα μέταλλά ασβέστης ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ.
                      Οταν βγάλετε καπάκι με το καλό κι αφού ξυθεί/καθαριστεί το μπλοκ ΝΑ ΜΕΤΡΗΘΕΙ η ευθυγράμισή του με έναν μεταλλικό γνόμωνα γιατί αν έχει ήδη πρόβλημα η νέα φλάντζα αθα καλύψει τα κενά για κάνα εξάμηνο και ετά πάλι τα ίδια.
                      Αν έχει πρόβλημα το μπλοκ θέλει κατέβασμα το μοτέρ και πλάνισμα ο κορμός στο ρεκτιφιέ.....

                      Οταν εγώ σας λέω οτι έχετε μπουρδέλα αμάξια εσείς γυρνάτε τον πισινό σας.
                      Να σας δώσω και μια μπανάνα τώρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        saxon_747 last edited by

                        Ο χρήστης G60 έγραψε:

                        Aμα σε κοιτάει στα μάτια είσαι και πολύ τυχερός
                        Γι αυτό κανόνισε την πορεία σου γιατί η επόμενη δε θα σε κοιτάει,θα σε ρουφάει....

                        Οπως λεμε ψ@@@@@υφηχτρα?

                        Ευχομαι να μην τον ήπιες.
                        Τα 1200άρια στραβώνουν μπλόκ,ειδικά ανάμεσα από κυλινδρο σε κύλινδρο τον πίνουν κανονικά.
                        Δεν έχει να κάνει με υπερθέρμανση απλά είναι τα μέταλλά ασβέστης ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ.

                        Τα 'κουσουρια' των 1200αριων τα ξερω, αυτο πρωτη φορα το ακουω...
                        Ιδιαιτερα οταν μιλαμε για μπλοκ που εχω την εντυπωση χρησιμοποιειται αυτουσιο σχεδον και στα 1400αρια...

                        Οταν εγώ σας λέω οτι έχετε μπουρδέλα αμάξια εσείς γυρνάτε τον πισινό σας.
                        Να σας δώσω και μια μπανάνα τώρα

                        Αντε παλι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
                          Αλλα απο οσο ξερω (το γραφει και ο Haynes ) μπαινει λιγη σιλικονη εκει που κανει μια κουρμπα το βαλβιδοκαπακο στον εκκεντροφορο.

                          Η κατω φλαντζα (ναι ,κεφαλης εννοω) υπαρχει περιπτωση να μη παταει καλα και να θελει σφιξιμο? (λεω εγω τωρα...)

                          Α! Η μηχανη ειναι φρεσκοπλυμμενη και γυαλισμενη...

                          Τα ίδια γράφει (Haynes + εργοστασιακό manual) για το δικό μου, ποτέ δεν έβαλα σιλικόνη (αυτή που έχω κάνει μόνο για μπάνια) και ποτέ δεν έσταξε λάδι.
                          (νομίζω ότι στο συνεργείο βάζουν)

                          Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, οι φλάντζες δεν χρειάζονται ξανά σφίξιμο και αν χάνει όσο και να σφίγγεις δεν θα δεις βελτίωση.

                          Υπαρχει πιθανοτητα να δημιουργηθηκε προβλημα οταν προσφατα δοκιμαστηκε υπο πιεση το κυκλωμα ψυξης?

                          Όχι. Το κύκλωμα ψύξης το δοκιμάζεις με την πίεση που σηκώνει η τάπα του ψυγείου.

                          Έχω ακούσει ότι μπορεί να εμφανισθεί διαρροή μετά από καθάρισμα του κυκλώματος ψύξης. Δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο, ίσως αν το πρόβλημα υπάρχει αλλά δεν είναι εμφανές και με το καθάρισμα αρχίζει να χάνει πολύ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            saxon_747 last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:

                            Υπαρχει πιθανοτητα να δημιουργηθηκε προβλημα οταν προσφατα δοκιμαστηκε υπο πιεση το κυκλωμα ψυξης?

                            Όχι. Το κύκλωμα ψύξης το δοκιμάζεις με την πίεση που σηκώνει η τάπα του ψυγείου.

                            Έχω ακούσει ότι μπορεί να εμφανισθεί διαρροή μετά από καθάρισμα του κυκλώματος ψύξης. Δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο, ίσως αν το πρόβλημα υπάρχει αλλά δεν είναι εμφανές και με το καθάρισμα αρχίζει να χάνει πολύ.

                            Δε χανει, απλα οταν ειναι ζεστο, μολις σβυσω τον κινητηρα ξεπροβαλλει μια σταγονιτσα παραφλου στη δεξια γωνια του μπλοκ (στον 4ο κυλινδρο) η οποια 'γλυφει' το μπλοκ και καταληγει στην ασφαλτο.

                            Συνδεω τα 2 γεγονοτα (καθαρισμος και 'διαρροη') γιατι συμπιπτουν χρονικα...

                            Απο την αλλη, μηπως ειμαι λιγο υπερβολικος?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • L
                              leonp last edited by

                              Πέφτει η στάθμη του αντιπηκτικού;
                              (θα το κοιτάς κάθε πρωί)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                saxon_747 last edited by

                                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                Πέφτει η στάθμη του αντιπηκτικού;
                                (θα το κοιτάς κάθε πρωί)

                                Εδω και περιπου 15 μερες που το παρατηρω, οχι. Ουτε εκατοστο.
                                Πηρα δειγμα και απο το παραφλου και ειναι πεντακαθαρο.
                                Τα λαδια, επισης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Αφού δεν πέφτει η στάθμη, μην το πειράζεις. Άλλαξε μόνο το λάστιχο στο καπάκι των βαλβίδων (πάρε όλο το σετ αν έχει τρύπες για μπουζί).

                                  Στην δοκιμή πίεσης έσταζε το μπλοκ;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    saxon_747 last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    Αφού δεν πέφτει η στάθμη, μην το πειράζεις. Άλλαξε μόνο το λάστιχο στο καπάκι των βαλβίδων (πάρε όλο το σετ αν έχει τρύπες για μπουζί).

                                    Γιατι να μη το πειραξω?
                                    Δεν αξιζει τον κοπο επειδη ειναι τοσο μικρη η διαρροη?

                                    Στην δοκιμή πίεσης έσταζε το μπλοκ;

                                    Μπα, τιποτα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wannabe last edited by

                                      σαχον εμένα έχανε απο τη φλάντζα των βαλβίδων ατμούς λαδιού. πήρα φλάντζα αλλά στο μεταξύ πήγα για αλλαγή λαδιων και τώρα που κοιτάω δεν φαίνεται να χάνει.(έχω μείνει με τη φλάντζα στο χέρι )
                                      10-40 του έβαλα και αν δεν παρατηρήσω ξανά διαρροή θα βάλω 5-40 στην επόμενη αλλαγή (μετά απο 4500 χλμ ) στο μεταξύ όμως δεν βλέπω να μπαίνω στη διαδικασία αλλαγής γιατί θέλω να ξέρω τι γίνεται τεσπά. το δέιγμα απο το παραφλού που λες πως το εξέτασες? επίσης αν έχει διαρροή απο παραφλού μάλλον στα λάδια δεν έπρεπε να κοιτάξεις πρώτα?

                                      άσχετο, με τι προιόν καθάρισες τον κινητήρα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • S
                                        saxon_747 last edited by

                                        Ο χρήστης wannabe έγραψε:
                                        σαχον εμένα έχανε απο τη φλάντζα των βαλβίδων ατμούς λαδιού. πήρα φλάντζα αλλά στο μεταξύ πήγα για αλλαγή λαδιων και τώρα που κοιτάω δεν φαίνεται να χάνει.(έχω μείνει με τη φλάντζα στο χέρι )

                                        Διαβασα και τη δικη σου περιπτωση...
                                        Μηπως απλα εβαλες σωστοτερο λαδι?

                                        το δέιγμα απο το παραφλού που λες πως το εξέτασες? επίσης αν έχει διαρροή απο παραφλού μάλλον στα λάδια δεν έπρεπε να κοιτάξεις πρώτα?

                                        Πηρα δειγμα απο το παγουρι με μια συρριγγα.
                                        Δεν εχω εσωτερικη διαρροη (λαδια στα νερα ή νερα στα λαδια)
                                        Δακρυζει εξωτερικα το μπλοκ. Μολις που φαινεται μια υγρασια.
                                        Ασε που ελεγξα και τα λαδια και ειναι οκ.

                                        άσχετο, με τι προιόν καθάρισες τον κινητήρα

                                        Το κυκλωμα ψυξης καθαρισα βρε, οχι τον κινητηρα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • W
                                          wannabe last edited by

                                          Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                                          άσχετο, με τι προιόν καθάρισες τον κινητήρα

                                          Το κυκλωμα ψυξης καθαρισα βρε, οχι τον κινητηρα...

                                          εξωτερικά τον κινητήρα λέω. είπες οτι έιναι φρεσκοπλυμένος και αστραφτερός και είπα να ρωτήσω πριν φτάσω στο ultrex

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • S
                                            saxon_747 last edited by

                                            Ο χρήστης wannabe έγραψε:

                                            εξωτερικά τον κινητήρα λέω. είπες οτι έιναι φρεσκοπλυμένος και αστραφτερός και είπα να ρωτήσω πριν φτάσω στο ultrex

                                            Υπαρχουν καποιοι ειδικοι αφροι και σπρευ πχ στο Πρακτικερ.
                                            Ζεστο νερακι με ελεγχομενη πιεση, και μεγαλη προσοχη...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr