-
Επειδή έχω βρεί κάτι καλό μεγαλύτερης κατηγορίας στο εξωτερικό ,πρέπει πρώτα να αποχωριστώ το καμάρι μου .Για όσους δεν ξέρουν λίγα από τα καλά του.Είναι φτιαγμένο σύμφωνα με την homologation του 2000 που λείγει το 2010 +την παράταση από την FIA , φτάνει το 2014. Full ραμένη καρότσα με multipoint cr/mo rollcage sparco .Full carbon εσωτερικό με καθίσματα sparco evo του 2006. τιμόνι ,ζώνες sparco,πυρόσβεση,πυροσβεστήρας,γρίλος,προστατευτικά cage κλπ. 8 ζάντες evo corse 15αρες 6αρες(βάσει homologation)σε τέλεια κατάσταση και 4 BFgoodrich,6 pirelli rs,4 N3 ,4 D5 (slick) και 4 silverstone για πίστα.Το αυτοκίνητο στο σύνολό του με εξαίρεση το κιβώτιο έχει 600 χλμ. Και όταν λέω στο συνολό του ,εννοώ ότι με εξαίρεση την καρότσα και το πίσω άξωνα ,είχαν αγοραστεί όλα καινούρια!!! Από το παραμικρό τσιμουχάκι,silentblock,ρουλεμάν (και του άξωνα εννοείται) μέχρι ημιαξόνια(extension homologation 2000),ψαλίδια, βάσεις κλπ. Το μοτέρ είχε 5000χλμ και έγινε όλο ανακατασκευή.Το κιβώτιο ταχυτήτων ,είναι zanghellini (FIA gr.N),dog, και έχει λίγότερα από 300χλμ.με 13/59 διαφορικό. Εγκέφαλος Walbro TDD άγραφος στο κουτί της μαμάς (βάσει homologation).Σωληνάκια goodrich και δίσκοι τακάκια DS3000/DS2500 με 50 χλμ.Ανάρτηση BILSTEIN 41/50' μπρος πίσω με προοδευτικά ελατήρια HR και ράβδους στρέψεως 21'.Από κει και πέρα υπάρχουν κάποια έξτρα πραγματάκια που θα δωθούν μαζί με το αυτοκίνητο όπως πλαστικά και ζάντες kozei.Επίσης το αυτοκίνητο έχει κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας και πληρωμένα τέλη,ασφάλειες κλπ.Εύκολα μπορώ να εγγυηθώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα FIA superΝ2 και όποιος ενδιαφέρεται να το αποκτήσει,για μια χρονιά ,μπορέι και να χρειαστεί ένα σετ λάστιχα και μόνο,και να έχει και το κεφάλι του ήσυχο από μεριάς νομιμότητας.Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που στο 2008 ,από θέμα αποτελεσμάτων 'ηταν πάνω από τις προσδοκίες μας, και σε επίπεδο γενικής ,πόσο μάλλον σε αυτό της κατηγορίας. Αναφορικά τερμάτισε 2ο Ν2 στο κύπελο ασφάλτου κάνοντας 3 αγώνες λιγότερο και ήταν στο podium στην ανάβαση Κύμης και στο french cup του Τατοϊου.
Κλείνοντας να αναφέρω πως το αυτοκίνητο έχει στοιχίσει πολύ μιας και ξεκίνησε από καρότσα και φτιαχνόταν 3(!!!!) χρόνια κι έχω σκοπό να το δώσω **κάτω από το 1/2 **της τιμής που κόστισε.€14000
Επικοινωνία στο 6932582636 και με pm.http://www.photorallypress.gr/index.php ... y=21&hit=1
http://www.photorallypress.gr/index.php ... y=18&hit=1 -
Επειδή έχω βρεί κάτι καλό μεγαλύτερης κατηγορίας στο εξωτερικό ,πρέπει πρώτα να αποχωριστώ το καμάρι μου .Για όσους δεν ξέρουν λίγα από τα καλά του.Είναι φτιαγμένο σύμφωνα με την homologation του 2000 που λείγει το 2010 +την παράταση από την FIA , φτάνει το 2014. Full ραμένη καρότσα με multipoint cr/mo rollcage sparco .Full carbon εσωτερικό με καθίσματα sparco evo του 2006. τιμόνι ,ζώνες sparco,πυρόσβεση,πυροσβεστήρας,γρίλος,προστατευτικά cage κλπ. 8 ζάντες evo corse 15αρες 6αρες(βάσει homologation)σε τέλεια κατάσταση και 4 BFgoodrich,6 pirelli rs,4 N3 ,4 D5 (slick) και 4 silverstone για πίστα.Το αυτοκίνητο στο σύνολό του με εξαίρεση το κιβώτιο έχει 600 χλμ. Και όταν λέω στο συνολό του ,εννοώ ότι με εξαίρεση την καρότσα και το πίσω άξωνα ,είχαν αγοραστεί όλα καινούρια!!! Από το παραμικρό τσιμουχάκι,silentblock,ρουλεμάν (και του άξωνα εννοείται) μέχρι ημιαξόνια(extension homologation 2000),ψαλίδια, βάσεις κλπ. Το μοτέρ είχε 5000χλμ και έγινε όλο ανακατασκευή.Το κιβώτιο ταχυτήτων ,είναι zanghellini (FIA gr.N),dog, και έχει λίγότερα από 300χλμ.με 13/59 διαφορικό. Εγκέφαλος Walbro TDD άγραφος στο κουτί της μαμάς (βάσει homologation).Σωληνάκια goodrich και δίσκοι τακάκια DS3000/DS2500 με 50 χλμ.Ανάρτηση BILSTEIN 41/50' μπρος πίσω με προοδευτικά ελατήρια HR και ράβδους στρέψεως 21'.Από κει και πέρα υπάρχουν κάποια έξτρα πραγματάκια που θα δωθούν μαζί με το αυτοκίνητο όπως πλαστικά και ζάντες kozei.Επίσης το αυτοκίνητο έχει κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας και πληρωμένα τέλη,ασφάλειες κλπ.Εύκολα μπορώ να εγγυηθώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα FIA superΝ2 και όποιος ενδιαφέρεται να το αποκτήσει,για μια χρονιά ,μπορέι και να χρειαστεί ένα σετ λάστιχα και μόνο,και να έχει και το κεφάλι του ήσυχο από μεριάς νομιμότητας.Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που στο 2008 ,από θέμα αποτελεσμάτων 'ηταν πάνω από τις προσδοκίες μας, και σε επίπεδο γενικής ,πόσο μάλλον σε αυτό της κατηγορίας. Αναφορικά τερμάτισε 2ο Ν2 στο κύπελο ασφάλτου κάνοντας 3 αγώνες λιγότερο και ήταν στο podium στην ανάβαση Κύμης και στο french cup του Τατοϊου.
Κλείνοντας να αναφέρω πως το αυτοκίνητο έχει στοιχίσει πολύ μιας και ξεκίνησε από καρότσα και φτιαχνόταν 3(!!!!) χρόνια κι έχω σκοπό να το δώσω **κάτω από το 1/2 **της τιμής που κόστισε.€14000
Επικοινωνία στο 6932582636 και με pm.http://www.photorallypress.gr/index.php ... y=21&hit=1
http://www.photorallypress.gr/index.php ... y=18&hit=1 -
Επειδή έχω βρεί κάτι καλό μεγαλύτερης κατηγορίας στο εξωτερικό ,πρέπει πρώτα να αποχωριστώ το καμάρι μου .Για όσους δεν ξέρουν λίγα από τα καλά του.Είναι φτιαγμένο σύμφωνα με την homologation του 2000 που λείγει το 2010 +την παράταση από την FIA , φτάνει το 2014. Full ραμένη καρότσα με multipoint cr/mo rollcage sparco .Full carbon εσωτερικό με καθίσματα sparco evo του 2006. τιμόνι ,ζώνες sparco,πυρόσβεση,πυροσβεστήρας,γρίλος,προστατευτικά cage κλπ. 8 ζάντες evo corse 15αρες 6αρες(βάσει homologation)σε τέλεια κατάσταση και 4 BFgoodrich,6 pirelli rs,4 N3 ,4 D5 (slick) και 4 silverstone για πίστα.Το αυτοκίνητο στο σύνολό του με εξαίρεση το κιβώτιο έχει 600 χλμ. Και όταν λέω στο συνολό του ,εννοώ ότι με εξαίρεση την καρότσα και το πίσω άξωνα ,είχαν αγοραστεί όλα καινούρια!!! Από το παραμικρό τσιμουχάκι,silentblock,ρουλεμάν (και του άξωνα εννοείται) μέχρι ημιαξόνια(extension homologation 2000),ψαλίδια, βάσεις κλπ. Το μοτέρ είχε 5000χλμ και έγινε όλο ανακατασκευή.Το κιβώτιο ταχυτήτων ,είναι zanghellini (FIA gr.N),dog, και έχει λίγότερα από 300χλμ.με 13/59 διαφορικό. Εγκέφαλος Walbro TDD άγραφος στο κουτί της μαμάς (βάσει homologation).Σωληνάκια goodrich και δίσκοι τακάκια DS3000/DS2500 με 50 χλμ.Ανάρτηση BILSTEIN 41/50' μπρος πίσω με προοδευτικά ελατήρια HR και ράβδους στρέψεως 21'.Από κει και πέρα υπάρχουν κάποια έξτρα πραγματάκια που θα δωθούν μαζί με το αυτοκίνητο όπως πλαστικά και ζάντες kozei.Επίσης το αυτοκίνητο έχει κανονικές πινακίδες κυκλοφορίας και πληρωμένα τέλη,ασφάλειες κλπ.Εύκολα μπορώ να εγγυηθώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα FIA superΝ2 και όποιος ενδιαφέρεται να το αποκτήσει,για μια χρονιά ,μπορέι και να χρειαστεί ένα σετ λάστιχα και μόνο,και να έχει και το κεφάλι του ήσυχο από μεριάς νομιμότητας.Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο που στο 2008 ,από θέμα αποτελεσμάτων 'ηταν πάνω από τις προσδοκίες μας, και σε επίπεδο γενικής ,πόσο μάλλον σε αυτό της κατηγορίας. Αναφορικά τερμάτισε 2ο Ν2 στο κύπελο ασφάλτου κάνοντας 3 αγώνες λιγότερο και ήταν στο podium στην ανάβαση Κύμης και στο french cup του Τατοϊου.
Κλείνοντας να αναφέρω πως το αυτοκίνητο έχει στοιχίσει πολύ μιας και ξεκίνησε από καρότσα και φτιαχνόταν 3(!!!!) χρόνια κι έχω σκοπό να το δώσω **κάτω από το 1/2 **της τιμής που κόστισε.€14000
Επικοινωνία στο 6932582636 και με pm.http://www.photorallypress.gr/index.php ... y=21&hit=1
http://www.photorallypress.gr/index.php ... y=18&hit=1 -
Να προσ8έσω ότι το αυτοκίνητο δίνεται όπως είναι, με ότι υπάρχει,μιας και ο λόγος που δίνεται είναι καθαρά η αλλάγή του με άλλο.
-
-
up.....
-
Καλα σε οτι μπαινει ο μητσακος να συνοδηγησει πουλιεται...
Σε ειδα στη Βεροια,πολυ καλό το σαξό.Καλοπουλητο ναναι!
-
Να σαι καλά φίλε μου....ρώτα τον Μητσάκο να σου πει που το βολτάρισε.....
-
Και κανα-δυο περισσοτερο 'ηρωικες' φωτο,απο το φετεινο Δωδωνης
-
Ευχαριστώ πολύ Αντρέα!!!!
-
up
-
-
up....
-
up >με νεα τιμή
-
up ...
-
-
-
-
Καλησπέρα το είδα στον αγώνα φιλαράκι το αμάξι.. εχει πάνω απο 140hp ε?? παντος το πήγαινες πολυ καλά..Που μπορούμε να το δούμε??
Α. και γιατι οταν άφηνες το γκάζι έκανε μπρουλουμπου μπρουλουμπου??
-
Είναι κάτω απο 140 άλογα διότι είναι N και μάλιστα με τους εκκεντροφόρους της μαμάς. Σκάει όταν αφήνω το γκάζι αφού φοράει άγραφο και έχει πολύ avance για απόκριση στο γκάζι. Βρίσκεται στην Αθήνα. Σου φαίνεται πολύ δυνατό γιατί πολύ απλά έχει σχέσεις με 13/59 κορωνοπήνιο που σημαίνει 160 -172 τελική με BF goodrich και Pirelli αντίστοιχα.
Saxo VTS super N με τιμή!!