-
Ναι, γιατί υπήρχε το 106 Rallye. Μην αρχίσουμε πάλι τις rallyeλαγνείες.
-
το rallye 106 1.6 8v και το 106 1.3 8v δεν υπήρχαν ? sorry για το
-
Nαι, αλλά 16βου όχι, ήταν ντόπιο.
-
σε κάποιες αγορές το πουλούσαν σαν S16. Εμείς, στο Ελλάδα πάλι κάναμε τα δικά μας .....
-
207 rallye, από την peugeot France δεν υπάρχει .......
τα 207 rallye που βλέπουμε εδώ στο ελλαδιστάν είναι παντέντα της lion, μήπως και τα πουλήσσει .... με το όνομα του προκατόχου .... 106 Rallye[/quote]
παρα πολυ σωστος ο φιλος να και κατι που πολλοι δεν ξερουν.....γεια σου ρε ελλαδα με τις πατεντες σου
-
@ toxotis
ωραιο αμαξι στην φοτο.ποιο πουντο ειναι? -
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
παρα πολυ σωστος ο φιλος να και κατι που πολλοι δεν ξερουν.....γεια σου ρε ελλαδα με τις πατεντες σου
καλα για μενα το να βαλουν ενα αυτοκολητακι δεν ειναι και κατι το τοσο τραγικο,μη ξεχναμε οτι υπηρχαν και οι πατεντες της subaru με τα s-turbo οι οποιες εκτος απο παραπλανητικες ηταν και επικινδυνες
-
Το κακό ακριβώς πού είναι; Καπηλεύεται κανείς άλλος το όνομα rallye; Δικό της trademark δεν είναι; Ή μήπως άλλες εταιρείες δεν έχουν άλλα ονόματα/εκδόσεις ανά τις αγορές παγκοσμίως;
-
Ο χρήστης kostaras84 έγραψε:
Παντως στο GPunto Abarth, το διαφορετικο στον εξοπλισμο που εχει σε σχεση με τον ανταγωνισμο(πχ 207 Rallye) ειναι το ηχοσυστημα και τπτ αλλο.Απλως εχει καποια πραγματα που δεν εχουν τα αλλα αυτοκινητα του ανταγωνισμου και το κανουν πιο ξεχωριστο: τα μπακετ , οι τετραπιστονες , και οι σκορπιοι σε ολο το αμαξωμα.Κατα τα αλλα το 207 Rallye παραμενει η καλυτερη λογικη επιλογη σε αυτη την κατηγορια.Ομως σχεδον ποτε δεν αποφασιζουμε με βαση την λογικη...
ρε συ συγνώμη κιόλας δεν επρεπε να είναι κάπως ξεχωριστό σε σχέση με τις αλλες εκδόσεις...? Μην ξεχνάμε οτι είναι το rallye! Το χεις δει μεσα πως είναι..? σαν απλό 207.. Το ίδιο και απέχω.. Και μην μου πείς τώρα οτι σε ένα τετοιο αμαξι δεν τα κοιτάς αυτά! Δίνεις τόσα λεφτά! Αγωνιάρικο είναι..! Αν σκεφτείς και το γεγονός οτι είναι... 5ταχυτο αίσχος! Απτην άλλη πλευρά και στο τομέα των επιδόσεων είναι λίγο καλύτερο το αβαρτη ειδικα στις ευθείες..! Το rallye κερδίζει ως συνήθως σε στροφές.. Αλλα οι ιταλοί εχουν ανει μεγάλη βελτίωση και σε αυτο το τομέα πλέον. Φιλικά πάντα.
Tελικα δεν εχετε και αδικο.Ισως να δικαιολογουνται τα παραπανω λεφτα σε σχεση με το Rallye αν σκεφτεις τις διαφορες που εχει με το απλο GPunto.Αλλα ρε γαμωτο λιγο καλυτερα πλαστικα να ειχε και θα ηταν κομπλε.Ελπιζω στις επομενες εκδοσεις να το διορθωσουν.
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Παντως στο GPunto Abarth, το διαφορετικο στον εξοπλισμο που εχει σε σχεση με τον ανταγωνισμο(πχ 207 Rallye) ειναι το ηχοσυστημα και τπτ αλλο.Απλως εχει καποια πραγματα που δεν εχουν τα αλλα αυτοκινητα του ανταγωνισμου και το κανουν πιο ξεχωριστο: τα μπακετ , οι τετραπιστονες , και οι σκορπιοι σε ολο το αμαξωμα.Κατα τα αλλα το 207 Rallye παραμενει η καλυτερη λογικη επιλογη σε αυτη την κατηγορια.Ομως σχεδον ποτε δεν αποφασιζουμε με βαση την λογικη...
ρε συ συγνώμη κιόλας δεν επρεπε να είναι κάπως ξεχωριστό σε σχέση με τις αλλες εκδόσεις...? Μην ξεχνάμε οτι είναι το rallye! Το χεις δει μεσα πως είναι..? σαν απλό 207.. Το ίδιο και απέχω.. Και μην μου πείς τώρα οτι σε ένα τετοιο αμαξι δεν τα κοιτάς αυτά! Δίνεις τόσα λεφτά! Αγωνιάρικο είναι..! Αν σκεφτείς και το γεγονός οτι είναι... 5ταχυτο αίσχος! Απτην άλλη πλευρά και στο τομέα των επιδόσεων είναι λίγο καλύτερο το αβαρτη ειδικα στις ευθείες..! Το rallye κερδίζει ως συνήθως σε στροφές.. Αλλα οι ιταλοί εχουν ανει μεγάλη βελτίωση και σε αυτο το τομέα πλέον. Φιλικά πάντα.
Tελικα δεν εχετε και αδικο.Ισως να δικαιολογουνται τα παραπανω λεφτα σε σχεση με το Rallye αν σκεφτεις τις διαφορες που εχει με το απλο GPunto.Αλλα ρε γαμωτο λιγο καλυτερα πλαστικα να ειχε και θα ηταν κομπλε.Ελπιζω στις επομενες εκδοσεις να το διορθωσουν.
Τα abarth που έχουμε παραλάβει εμείς στην ελλάδα και είναι παραγωγή μετά τον σεπτέμβριο του 2008 είναι καινούριες εκδόσεις από αυτές που έχουν στις εκθέσεις. Οι διαφορες είναι στο κλειδί που δεν είναι πλέον σαν του απλού grande punto. Στο ταμπλό που έχει καλύτερα πλαστικά και κάτι άλλες λεπτομέρειες.
-
Μετα απο πολλα χρονια εχοντας στην κατοχη μου και του πατερα μου μονο 'ζημιαρικα' FIAT οπως fiat 124, 127, 131 mirafiori, 132 και τελος ενα punto sporting mk2, ηρθε η ωρα να αλλαξω επιτελους σηματακι....
μετα απο αναμονη 2 χρονων κ αφου το ειχα δει στις εκθεσεις της Γενευης και της Αθηνας, κατεληξα σε....ABARTH....grande punto το μικρο με τα 155 αλογα...το παραγγειλα 10 μερες περιπου και το περιμενω,
με δερματινα, ηλιοροφη, αυτοκολητα περιπου 20.000...
αντικειμενικος δεν ειμαι οποτε δεν μπορω να το συγκρινω με αλλα αυτοκινητα, γιατι ο σκορπιος γυρισε και δαγκωνει ασχημα...
οσον αφορα την Abarth Παζαροπουλος, μολις τους ζητησα να μου βαλουν τις 17' λευκες ζαντες που τους εδειχνα απο ενα καταλογο της ABARTH που ειχα κατεβασει απο internet μπλοκαραν...οποτε δεν σκεφτηκα να συνεχισω ζητοντας διαφορετικο καλυμα κλειδιου και διαφορετικα πατακια...
τωρα το περιμενω και λογικα κατα το Μαρτη θα το εχω...ραντεβου στα βουνα για στρωσιμο... -
Ο χρήστης thomaspuntos έγραψε:
Μετα απο πολλα χρονια εχοντας στην κατοχη μου και του πατερα μου μονο 'ζημιαρικα' FIAT οπως fiat 124, 127, 131 mirafiori, 132 και τελος ενα punto sporting mk2, ηρθε η ωρα να αλλαξω επιτελους σηματακι....
μετα απο αναμονη 2 χρονων κ αφου το ειχα δει στις εκθεσεις της Γενευης και της Αθηνας, κατεληξα σε....ABARTH....grande punto το μικρο με τα 155 αλογα...το παραγγειλα 10 μερες περιπου και το περιμενω,
με δερματινα, ηλιοροφη, αυτοκολητα περιπου 20.000...
αντικειμενικος δεν ειμαι οποτε δεν μπορω να το συγκρινω με αλλα αυτοκινητα, γιατι ο σκορπιος γυρισε και δαγκωνει ασχημα...
οσον αφορα την Abarth Παζαροπουλος, μολις τους ζητησα να μου βαλουν τις 17' λευκες ζαντες που τους εδειχνα απο ενα καταλογο της ABARTH που ειχα κατεβασει απο internet μπλοκαραν...οποτε δεν σκεφτηκα να συνεχισω ζητοντας διαφορετικο καλυμα κλειδιου και διαφορετικα πατακια...
τωρα το περιμενω και λογικα κατα το Μαρτη θα το εχω...ραντεβου στα βουνα για στρωσιμο...Σωστός ο παίχτης!! Άντε καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο να είναι!!! Οι ζαντες που λες έινια από το 500 ss έτσι;
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
Τα abarth που έχουμε παραλάβει εμείς στην ελλάδα και είναι παραγωγή μετά τον σεπτέμβριο του 2008 είναι καινούριες εκδόσεις από αυτές που έχουν στις εκθέσεις. Οι διαφορες είναι στο κλειδί που δεν είναι πλέον σαν του απλού grande punto. Στο ταμπλό που έχει καλύτερα πλαστικά και κάτι άλλες λεπτομέρειες.Σορρυ που γινομαι κουραστικος αλλα μηπως θα μπορουσες να βγαλεις μια φωτο απο το εσωτερικο του δικου σου Abarth?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Τα abarth που έχουμε παραλάβει εμείς στην ελλάδα και είναι παραγωγή μετά τον σεπτέμβριο του 2008 είναι καινούριες εκδόσεις από αυτές που έχουν στις εκθέσεις. Οι διαφορες είναι στο κλειδί που δεν είναι πλέον σαν του απλού grande punto. Στο ταμπλό που έχει καλύτερα πλαστικά και κάτι άλλες λεπτομέρειες.
Σορρυ που γινομαι κουραστικος αλλα μηπως θα μπορουσες να βγαλεις μια φωτο απο το εσωτερικο του δικου σου Abarth?
+1 ... και εγώ θα ήθελα να δω το εσωτερικό ...
-
-
τώρα αυτή έχω. Όταν μπορέσω θα βγάλω πιο καλές και κοντινές.
-
Πολύ όμορφο.
Ανησυχητικά πολύ όμορφο...Καλορίζικο! Καλοτάξιδο!...!
-
Ευχάριστο να'σε καλά!!!
-
Λοιπόν αν και ντρέπομαι για αυτό που θα ρωτήσω θα το κάνω και κοροϊδέψτε μετά!!
Τι πίεση πρέπει να έχουν τα λάστιχα μου??? Στο βιβλίο γράφει μόνο για τις 17αρες ζάντες και με τον τύπο που μίλησα στην abort μου είπε πως δεν ξέρει να βάλω ότι λέει το βιβλίο κ όταν του είπα πως δεν γράφει τπτ μου λέει ¨ε βαλε 30¨ . το αμάξι το έχω πάει σε ¨λαστιχα¨ που τον εμπιστεύομαι και έβαλα άζωτο μου έβαλε 32 αλλά άλλοι μου λένε είναι λίγο κάντο 36 άλλοι κατέβασε το στα 30 και μπορώ να πω πως έχω μπερδευτεί. -
Στα 17αρια τι λέει;
Fiat Grande Punto ABARTH