Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 656
    • 657
    • 60 / 657
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    102
    13128
    142368
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      shadow last edited by

      Επειδή με ενδιαφέρει το θέμα,στείλε μου κάποια διεύθυνση ή και τηλέφωνο, έστω και με pm [/quote]

      Στην Ελευσίνα ειναι το κατάστημα Katsabidis tuning & development
      Διεύθ: Δήμητρος 48 - 210 5540737

      υπάρχουν πολλά τέτοια καταστήματα σε διάφορες περιοχές.Πάρε κανα περιοδικό να ενημερωθείς.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        samael last edited by

        Στις φωτο παντος δεν μου αρεσαν....
        Απο κοντα υποθετω δειχνουν καλητερα ε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hiluxboy last edited by

          Ο χρήστης Samael έγραψε:
          Στις φωτο παντος δεν μου αρεσαν....
          Απο κοντα υποθετω δειχνουν καλητερα ε?

          Αν αναφερεσαι σε εμενα αφηνω τους υπολοιπους να κρινουν...
          Γουστα ειναι αυτα!

          Σε εμενα αρεσουν(παραξενο εεε; )

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mdvq last edited by

            Το θεμα δεν ειναι να αλλαξουμε την δισκοπλακα με ιδια που μετα απο λιγο θα ξαναστραβωσει βρε Τακη.Αν ειναι αφηνω και τις ιδιες οπου σε λιγο καιρο ισως απο το πολυ σταβωμα ισιωσουνε και μονες τους(μου εχει συμβει απλα δεν ξερω τι παχος ειχαν οταν ισιωσαν,δεν αποκλειεται το τσιγαροχαρτο να ηταν πιο χοντρο).
            Τονιζω οτι δεν θελω να αλλαξω το συστημα των φρενων που οντως ειναι αριστο αλλα μονο δισκοπλακες πιο ανθεκτικες.
            Καλα, θα πρεπει να στειλουμε email την Πεζω για να δωσουν συγχαρτηρια σε αυτον τον ηλιθιο που σχεδιασε τους υαλοκαθαριστηρες και δεν μπορουν να σηκωθουν απο το παρμπριζ.
            Αληθεια εσεις τι κανατε τωρα με τα χιονια?????
            Για το θεμα των πισω φαναριων διευκρινιζω οτι οταν τα αναψεις το βραδυ τα πορειας εχουν ενα ηλιθιο σχημα σαν μισοφεγγαρο που κανει το πισω μερος πολυ αστειο.Μαλλον δεν το εχετε παρατηρησει....Οποτε και να τα αλλαξεις μαλλον αυτο θα παραμεινει εξισου γελοιο
            Ολοκληρο το φαναρι ειναι καλο, οταν αναβει ειναι τραγωδια....
            Παντως για body kit δεν θα ελεγα οτι εχει αναγκη το 307 απο τετοιες επεμβασεις.Οποιου ομως του αρεσει περιτο να ρωταει αλλους γιατι περι ορεξεως .......
            Ας το τοποθετησει ας μας καλεσει να το δουμε για να εχουμε και μεις κατι να κοροιδευουμε βρε αδερφε απο δω μεσα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              santhis last edited by

              Καλημέρα σε όλους!

              οι καθαριστήρες σηκώνονται εύκολα, αν έχοντας το κλειδί στην 1η σκάλα, πιέσετε προς τα κάτω τον καθαριστήρα, για να κάνει υποτίθεται ένα καθαρισμό. Τότε, σηκώνονται κάθετα. Κλείνουμε προληπτικά τον διακόπτη εκκίνησης εντελώς, και ανασηκώνουμε χειροκίνητα στον αέρα τους καθαριστήρες. Αυτά τα τα γράφει και στο manual.

              Σπύρος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazz last edited by

                Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
                Αληθεια εσεις τι κανατε τωρα με τα χιονια?????

                δεν έκανα τίποτα απολύτως . δεν προσπάθησα καν να σηκώσω τους υαλοκαθαριστήρες, αλλά σε γενικές γραμμές το 307 ήταν υποδειγματικό στη χαμηλή θερμοκρασία. ούτε οι υαλοκαθαριστήρες κόλλησαν, ούτε ζορίστηκε να πάρει μπρος ή να κρατήσει ρελαντί, τα δε τζάμια ξεπάγωναν αμέσως και σε όλες τις μετακινήσεις μου γενικά με έβγαλε ασπροπρόσωπο .

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mdvq last edited by

                  Ευτυχως που εχουμε εδω μεσα και ανθρωπους που διαβαζουν το manual!!!!!
                  Ουτε που το ειχα δει αυτο το κολπο και ενω σκεφτηκα να κλεισω το διακοπτη ενω δουλευαν κωλοσα γιατι φοβηθηκα μην κανει μετα τιποτα περιεργα το λογισμικο και δεν ξαναδουλεψουν.
                  Οποτε καλυτερα να πληρωσω δυο μακτρα παρα να τρεχω και να μην φτανω.....
                  Φιλε Σπυρο ευχαριστω και για πες μας τελικα τι εγινε με το τριξιμο του συμπλεκτη σου????(Αληθεια πως και μας καταδεχτηκες???? )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    samael last edited by

                    Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:

                    Στις φωτο παντος δεν μου αρεσαν....
                    Απο κοντα υποθετω δειχνουν καλητερα ε?

                    Αν αναφερεσαι σε εμενα αφηνω τους υπολοιπους να κρινουν...
                    Γουστα ειναι αυτα!

                    Σε εμενα αρεσουν(παραξενο εεε; )

                    Χεχε....!
                    Απλα στις φωτο φαινονται καπως.....μμμμ πως να το πω κομψα....
                    Για να αρεσουν στον κοσμο μαλλον τα αδικουν οι φωτο....!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      hiluxboy last edited by

                      Ο χρήστης Samael έγραψε:

                      Απλα στις φωτο φαινονται καπως.....μμμμ πως να το πω κομψα....
                      Για να αρεσουν στον κοσμο μαλλον τα αδικουν οι φωτο....!

                      Δεν ειπα οτι αρεσουν... Αλλα και παλι κανενας δεν θα μου το ελεγε γιατι θα τον καταριομουν και δεν θα ξαναναβε φλας στο 307 του!

                      Μιχαλη ακουσανε μπινελικια οι Γαλλοι; απο εδω και περα να κουβαλας μαζι σου ενα 17 γερμανοπολυγωνο να ξεβιδωνεις τους καθαριστηρες...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        santhis last edited by

                        βρεεεεε γιατι κάνεις παράπονα; Έχω ξαναπεί νομίζω στο forum αυτό οτι είστε απίθανοι και οτι πραγματικά η βοήθεια που παίρνει κανείς από το γκρούπ αυτό είναι μοναδική!!!
                        Σχετικά με τους καθαριστήρες, δεν είπα να γυρίσεις το κλειδί στο off όταν θα είναι πάνω. Απλά, να το έχεις στο on, να πιέσεις προς τα κάτω το μοχλό καθαριστήρων, να παρατηρήσεις οτι έχουν κολλήσει πάνω οι καθαριστήρες, να ασφαλίσεις το κλειδί για αποφυγή γυρίσματος καθαριστήρων όταν αυτοί θα είναι πάνω (σκραααακ!!), και να τους σηκώσεις.
                        Τελοσπάντων, δεν είναι και ότι καλύτερο, πάντως σηκώνονται!!!
                        Σχετικά με τον συμπλέκτη, δεν έχει χειροτερέψει, απλά τώρα περιμένω να μαζευτεί και καμια άλλη βλάβη και να το πάω μια και καλη.
                        ---> άλλο προβλημα τώρα: Στα πίσω αμορτισερ, το πλαστικό μαυρο 'ακκορντεον' που προστατευεί τον χρωμιωμένο άξονα έχει ξεκολλήσει, και εκθέτει στη λάσπα τον άξονα των αμορτισερ. Μου είπαν απο Lion (:-)) ότι δεν είναι τίποτα, τηλεφωνικά βέβαια......τι λέτε, να βάλω λίγη κόλλα για να κολλήσουν;

                        καλη σας ημέρα,

                        Σπύρος Άνθης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hiluxboy last edited by

                          Ο χρήστης santhis έγραψε:

                          ---> άλλο προβλημα τώρα: Στα πίσω αμορτισερ, το πλαστικό μαυρο 'ακκορντεον' που προστατευεί τον χρωμιωμένο άξονα έχει ξεκολλήσει, και εκθέτει στη λάσπα τον άξονα των αμορτισερ. Μου είπαν απο Lion (:-)) ότι δεν είναι τίποτα, τηλεφωνικά βέβαια......τι λέτε, να βάλω λίγη κόλλα για να κολλήσουν;

                          καλη σας ημέρα,

                          Σπύρος Άνθης

                          Καλημερα Κύριε Σπύρο!

                          Το μαυρο αυτο πλαστικακι την εχει την κακια συνηθεια να βγαινει! Ανεβασε τον μπροστινο τροχο πανω σε ενα πεζοδρομιο, απο την πλευρα που εχεις το προβλημα και βαλε στη θεση της τη φουσκα. Πιθανον να εχει απλα ανεβει προς τα πανω αλλα υπαρχει περιπτωση να εχει διπλωσει(το εχω παθει). Μπορεις να βαλεις και μια φακαρολα να το κραταει στη μπουκαλα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            santhis last edited by

                            χαίρεται και πάλι,

                            α) τι είναι η φακαρόλα; πως τόποθετείται;

                            β) υποθέτω οτι το ανεβάζω σε πεζοδρόμιο για να βλέπω καλύτερα, ε;

                            ευχαριστώ,
                            Σπύρος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              hiluxboy last edited by

                              Ο χρήστης santhis έγραψε:
                              χαίρεται και πάλι,

                              α) τι είναι η φακαρόλα; πως τόποθετείται;

                              β) υποθέτω οτι το ανεβάζω σε πεζοδρόμιο για να βλέπω καλύτερα, ε;

                              ευχαριστώ,
                              Σπύρος

                              α) Ταϊραψ αλλιως... Ειναι κατι σαν πλαστικος σφιγκτηρας.

                              β) Για να βλεπεις αλλα και να μπαινει και χερι ευκολοτερα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                santhis last edited by

                                αν υποθεσουμε οτι η 'φούσκα' αυτή μπαίνει μέσα στην μπουκάλα, και όχι το αντίστροφο, τι θα βάζαμέ εκεί,αφού δεν πιάνει φακαρόλα στο σημείο αυτό; αντι-φακαρόλα; η λίγη κολλίτσα;;; 🙂

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hiluxboy last edited by

                                  Ο χρήστης santhis έγραψε:
                                  αν υποθεσουμε οτι η 'φούσκα' αυτή μπαίνει μέσα στην μπουκάλα, και όχι το αντίστροφο, τι θα βάζαμέ εκεί,αφού δεν πιάνει φακαρόλα στο σημείο αυτό; αντι-φακαρόλα; η λίγη κολλίτσα;;; 🙂

                                  To εργοστασιο οταν εφτιαξε αυτο το αμορτισερ ειχε την εντυπωση οτι η φουσκα θα κρατιεται στη βαση του αμορτισερ στο σημειο Α, πραγμα επιθυμητο μιας και η φουσκα ειναι κολλημενη με το bump stop. Eγω εχω παρατηρησει οτι ποτε δεν ειναι στη θεση της και απλα κανει βολτες πανω στον αξονα του αμορτισερ. Αν καταφερουμε να κρατησουμε τη φουσκα στη βαση του αμορτισερ ειμαστε ενταξει, φοβαμαι ομως οτι συνεχως θα τη διπλωνει και θα κανει τον εκνευριστικο της θορυβο. Θεωρω οτι αν η φουσκα παραμεινει δεμενη στο σημειο Β δεν θα εχουμε προβλημα μιας και το bump stop οταν χρειαστει θα μπαινει μεσα στη βαση. Αν ειναι ξεκινα με το να στηριξεις τη φουσκα στη σωστη της θεση και εφοσον υπαρχει προβλημα στηριξε τη στο αμορτισερ. Αν η φουσκα ομως εχει τσακισει θα βρισκει συνεχως πανω στο αμορτισερ και θα την τσαλακωνει... Τι ειναι σωστο ειπα, ποιες οι πιθανες λυσεις ειπα, απο εκει και περα βλεπεις και κανεις! Ελπιζω να βοηθησα και οχι να σε μπερδεψα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    santhis last edited by

                                    Hiluxboy, πιστεύω οτι και με το σκίτσο που έστειλες, ΕΓΡΑΨΕΣ!!
                                    ευχαριστώ πολύ,

                                    Σπύρος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mdvq last edited by

                                      Φιλε Σπυρο οντως εγραψες για το τοπικ μας αλλα αν δεν κανω λαθος οχι εδω σε αλλο ποστ για αυτο και τα παραπονα!!!!Απλα οταν τυχαια διαβασα την δημοσιευση σου παραξενευτικα γιατι δεν εγραψες πρωτα εδω και αν δεν σε ικανοποιουσαν οι απαντησεις(πραγμα αδυνατον!!! ) τοτε ανοιγες δικια σου ενοτητα για να παρεις γνωμες αλλων φιλων.
                                      Αββυσος η ψυχη του ανθρωπου
                                      Τελος παντων μπηκες στον σωστο δρομο οποτε σε συγχωρουμε και οπως βλεπεις σε εξυπηρετουμε παραυτα
                                      Για το θεμα των υαλοκαθαριστηρων σωστα τα εγραψες εσυ ,εγω το σκεφτηκα αναποδα γιατι ενεκα πολλης μαγκιας και ξερολισμου σιγα μην καθομουν να διαβασω το manual.Εδω, 2 χρονια τωρα, εγω και ενας πονηριδης ακομα απο δω μεσα(ονοματα δεν λεμε υποληψεις δεν θιγουμε απλα αναφερουμε οτι εχει σαυρι 307!!!!αραγε ποιος να ειναι???)βαζαμε λαθος πιεσεις στα λαστιχα
                                      Ρε Αντρεα πως να ριξω μπινελικια στους Γαλλους??
                                      α)Τους καλυπτει το manual οποτε θα γινομουνα και διεθνως ρομπα ξεκουμπωτη
                                      β)Για να στειλεις email χρειαζεται μια βασικη προυποθεση(που εγω δεν εχω).ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΛΝΕΙΣ (παλι με εξεθεσες δημοσιως παλιοσαυρα )

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hiluxboy last edited by

                                        Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
                                        Εδω, 2 χρονια τωρα, εγω και ενας πονηριδης ακομα απο δω μεσα(ονοματα δεν λεμε υποληψεις δεν θιγουμε απλα αναφερουμε οτι εχει σαυρι 307!!!!αραγε ποιος να ειναι???)βαζαμε λαθος πιεσεις στα λαστιχα
                                        Ρε Αντρεα πως να ριξω μπινελικια στους Γαλλους??
                                        α)Τους καλυπτει το manual οποτε θα γινομουνα και διεθνως ρομπα ξεκουμπωτη
                                        β)Για να στειλεις email χρειαζεται μια βασικη προυποθεση(που εγω δεν εχω).ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΣΤΕΛΝΕΙΣ (παλι με εξεθεσες δημοσιως παλιοσαυρα )

                                        Oποιος ειναι θα εμφανιστει συντομα! Να εισαι σιγουρος Μιχαλη! Τις λαθος πιεσεις που τις ειδες; Μηπως τωρα πια βαζεις τη σωστη; Πρωτα πρεπει να μαθουμε τη σταθερα του ελατηριου της 2ης βαλβιδας εισαγωγης, να την προσθεσουμε με τη σταθερα ελατηριου του καθε τροχου ξεχωριστα, να πολλαπλασιασουμε αυτο το νουμερο με το ακριβες βαρος του αυτοκινητου οταν ειμαστε μεσα (νηστικοι ομως) και να διαιρεσουμε με το 16.783,543. Τοτε μονο θα ξερουμε τι πιεση να βαλουμε!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          santhis last edited by

                                          Καλησπέρα και πάλι,

                                          η αλήθεια αγαπητοί συν-307-ακηδες, για το post μου σε άλλη ενότητα και όχι εδώ, είναι πολύ απλά επειδή μου ξέφυγε!!!! ήταν το πρώτο post που έκανα που δεν ήταν απάντηση σε άλλο.

                                          Και σίγουρα είστε πολύ εξυπηρετικοί, μην τα λέμε πάλι...το forum βοηθάει πολύ.

                                          Επειδή τελικά το τρίξιμο συμπλέκτη είναι γενικό φαινόμενο, το άφησα σε ξεχωριστή ενότητα μέσα στα τεχνικά θέματα.

                                          Καμία ιδέα για το πρόβλημά μου με το τρίξιμο του πεντάλ συμπλέκτη έχετε;
                                          http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=5915

                                          ευχαριστώ,

                                          Σπύρος Άνθης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mdvq last edited by

                                            Μικρε και αδολε Αντρεα αν και καθημενος ομιλησες ορθως!!!!!
                                            ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΒΑΖΩ ΑΚΟΜΑ ΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ.
                                            Ειναι ο λογος που αναφερεις αφενος αλλα ειναι και το οτι επειδη οι Γαλλοι γραφουν και διαφορετικα νουμερα στις πορτες για πιεσεις φοβαμαι μηπως εχω διαφορετικα σινεμπλοκ η αλλης σκληροτητας αμορτισερ απο τα ιδανικα και στην δυσκολη δεν μπορεσω να το κουμανταρω!!!!!
                                            Γιαυτο βαζω λαθος πιεσεις για να φοβαμαι να πηγαινω σιγα και να εχω το κεφαλι μου ησυχο
                                            (οσοι καταλαβαν... καταλαβαν )

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 656
                                            • 657
                                            • 60 / 657
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr