Μάλλον το IRC ακολούθησε μια συνταγή πιο πετυχημένη απο το WRC και αν δεν διαφοροποιηθεί στο μέλλον και συνεχίσει έτσι, μάλλον θα φανούν περισσότερο οι διαφορές.
Η φιλοσοφία του φάνηκε να στηρίζεται πιο πολύ στους ερασιτέχνες (μεγάλους και μικρούς) και λιγότερο στα εργοστάσια. Για παράδειγμα οι δοκιμές του, δεν περιορίζονται σε δύο μόνον ημέρες που αν σου παρουσιαστεί το οποιοδήποτε πρόβλημα 'χάθηκες' αν δεν είσαι εργοστάσιο, αλλά εκτείνονται σε περισσότερες ημέρες. Ακολουθεί παλιές και επιτυχημένες λύσεις που δεν μπερδεύουν θεατές και αγωνιζόμενους όπως π.χ το μη ταιριαστό σε κορυφαία ράλλυ , super rally. Δείχνει σεβασμό σε όλους και πουθενά οι κανονισμοί δεν έδειξαν υπεροψία προς όφελος των πρωταγωνιστών (π.χ. είναι υποχρεωτικά και τα ονόματα των συνοδηγών να αναγράφονται στα παράθυρα). Επίσης οι κατασκευαστές και λαστιχάδες πληρώνουν το παράβολο του πρωταθλήματος και επωφελούνται οι πελάτες τους (για να δούμε αν η Subaru αλλάξει τώρα θέση σε σχέση με πέρισυ) της προβολής και βαθμολόγησης, αντίθετα με το WRC που αποφασίζουν τον προμηθευτή (λάστιχα, βενζίνες) και ο ιδιώτης υποχρεώνεται να καλύψει το αυξημένο κόστος. Συμπληρωματικά τα αυτοκίνητα του (κυρίως S2000) είναι , περισσότερο ακουστικά αλλά και οπτικά, πολύ πιο θεαματικά για τους θεατές.
Οι κανονισμοί του θα κάνουν την διαφορά και όχι τόσο το κανάλι και το site που μεταδίδει τους αγώνες.