-
Ο χρήστης 124 abarth stradale έγραψε:
Δες και εδω: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_in ... ional_list' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blankΔηλαδή η BAR Honda του 99
έτρεχε με τα χρώματα του Λουξεμβούργου?
Και λίγες ιστορικές πληροφορίες:
Το παράξενο αυτό color scheme προέκυψε όταν η BAR θέλησε να βάψει το ένα αυτοκίνητο με τα χρώματα του 555 και το άλλο με Lucky Strike. Ο κανονισμός της FIA όμως το απαγορεύει, καθώς ορίζει ότι και τα 2 μονοθέσια πρέπει να έχουν το ίδια χρώματα. Δεν ανέφέρε πουθενά όμως ότι κάθε μονοθέσιο πρέπει να είναι συμμετρικά βαμμένο! -
Μόνο εγώ βλέπω δηλαδή ότι είναι ο Schumacher στη φώτο; Είναι η F2001 (banana nose). Τώρα για το χρώμα μάλλον PS το κόβω. Δεν θυμάμαι να έχει κάνει δοκιμές η Ferrari σε άλλο χρώμα εκτός από κόκκινο.
Η McLaren είχε το πορτοκαλί στις δοκιμές.
Ο Ιrvine πώς προέκυψε; -
Μηπως ειχε σχεση με..'οικολογικες'δοκιμες??
-
Άγιες μέρες ήτανε και έκανα το κελάρι άνω-κάτω, μπας και βρω καμιά ανάλογη φωτογραφία με τον πάπα να κόβει βόλτες στην Monza με μονοθέσιο...
Κι εκεί που έψαχνα, να σου και πέφτω πάνω στο εικόνισμα του Αγίου Προστούτιου...
Τελικά, άμα είσαι φρόνιμος μικρός και κάνεις τακτικά τον καντηλανάφτη, ο μεγαλοδύναμος μπορεί και να σε κάνει Θεό....της οδήγησης !
Αν και δεν τον πήγαινα τον Alain, ήταν οδηγάρα (και συνάμα και...κ@λοπαιδάρα) -
Καταρχάς να ευχηθώ σε όλους εσάς τους φανατίλες των αλλόκοτων μια υπέροχη νέα χρονιά και να γίνουν πραγματικότητα ΟΛΑ τα όνειρά σας (γι' αυτό και να προσέχετε το τί ονειρεύεστε... ).
Και αφού αναφερόμαστε σε όνειρα...
Ευχάριστα λοιπόν τα νέα για όσους έχουν μετατρέψει το κορμί τους σε νεκροταφείο χιλιάδων σουβλακιών και ατέλειωτων χιλιομέτρων από κοκορέτσι, αυξάνοντας έτσι το μάχιμο βάρος τους (κενό) στα 450 κιλά:
Ναι, ακόμα και σεις με διαστάσεις αφρικανικού μαμούθ μπορείτε να οδηγήσετε τελικά ένα μονοθέσιο F1...
Το αποδεικνύουν περίτρανα οι παρακάτω φωτογραφίες που απεικονίζουν τον ανούσιο και βαρετό φαφλατά της McLaren-Merc κύριο Norbert Haug να κόβει βόλτες με μια Williams
(και μην πει κανείς ότι η φωτογραφία είναι παλιότερη, μιας και ο Norbert ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ χοντρός...αφού οι συμμαθητές του στο διάλλειμα έτρεχαν σαν μουρλοί στο κυλικείο πριν να προλάβει να το αδειάσει ΟΛΟ ο Norbert...):Λέγεται ότι οι τεχνικοί της Williams έφτιαξαν ένα τεράστιο 'κόκκαλο' παπουτσιών, για να τον χώσουν μέσα στο Cockpit...
Για να τον βγάλουν όμως χρειάστηκε ΜΕΓΑΛΟΣ αριθμός κιλών δυναμίτηΦήμες μάλιστα λένε πως αρκετά χρόνια μετά έκανε το ίδιο λάθος και με ένα μονοθέσιο της Honda, όπου για να τον βγάλουνε οι σχιστομάτιδες έκαναν το εργαλείο τους βίδες και το κρέμασαν στο μουσείο τους ως δείγμα αποφυγής για τις ερχόμενες γενιές...
-
Για να μην με λέτε όμως και (πολύ) κακούλη, να πούμε εδώ ότι ο μπούλης ο Norbie κάτεχε την τέχνη του γρήγορου τιμονιού αρκετά καλά...
Στην παρακάτω φωτό ο Haug 'δανείστηκε' ένα σπανιότατο Rally SL500 του 1980 από το μουσείο της Στουτγάρδης για να το πάει 'βόλτα' στο Hockenheim.
Μάλιστα για να ντριφτάρει το όχημα ακόμα περισσότερο, ζήτησε από τους μηχανικούς να του φορέσουν ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ λάστιχα !!! (λέτε να είχε ανάγκη ο θηριώδες V8 τέτοια βοήθεια;)
Πρόκειται για ένα από συνολικά μόνο 4 κομμάτια του συγκεκριμένου οχήματος (επιλέχτηκε η SL με Hardtop αντί της SLC, λόγω του μικρότερου μεταξονίου της) και ένας από τους οδηγούς της τότε ήταν κάποιος ονόματι Walter Röhrl...Βέβαια μετά τραβήχτηκε η Merc μέσα στην σαιζόν από το πρωτάθλημα και ιστορία πήρε άλλο δρόμο...
-
Ήταν 29 Αυγούστου 1961, όταν ο Art Malone με το MAD DOG IV κατάφερε τελικά να σπάσει το φράγμα της (Μ.Ο.Τ.) ταχύτητας των 180 μιλίων (289.68 χλμ.) στην πίστα της Daytona
(πριν απ' αυτόν είχαν προσπαθήσει ανεπιτυχώς άλλοι 5 οδηγοί με το ίδιο όχημα!).
Η NASCAR είχε ανακοινώσει βραβείο 10.000 $ για όποιον έσπαγε το φράγμα των 180 μιλίων.
Τελικά όμως η κατασκευή του MAD DOG IV των 800 ίππων (!!!) καταβρόχθισε 35.000 $ και από τα 10.000 $ του βραβείου ο οδηγός (Art Malone) 'τσέπωσε' το 25% για την επιτυχία του.
Το Τρελλόσκυλο πέρασε πριν και από αεροσήραγγα (ως μοντέλο), όπου οι φοιτητές του Georgia Tech αποφάσησαν την ακριβή τοποθέτηση των φτερούγων.
Τελικά τα 'φοιτητάκια' τα κατάφεραν μια χαρά και έδωσαν στο εργαλείο και μια ωραία τελική των 363.71χλμ. -
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η μπροστινή φτερούγα ήταν ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ από την πίσω...
Ε, στην Trojan T101 του '73 οι σχεδιαστές είπαν να αλλάξουν την διάταξη για γούρι...Απ' την Τ101 υπήρχαν πάμπολλες παραλλαγές. όπως αυτή:
Wtf...προβολάκια ομίχλης φοράει ο Κάγκουρας;;; -
λολ
εισαγωγή αέρα για τα φρένα; -
Ο χρήστης Bayern7 έγραψε:
λολ
εισαγωγή αέρα για τα φρένα;Είμαι σίγουρος πως έχεις δίκιο Βαυαρέ, αλλά το γιατί τότε δεν έκαναν απλά σχισμές, μάλλον θα παραμείνει το αιώνιο μυστικό του σχεδιαστή...
Βρε παιδιά, ΔΕΝ θέλω να στεναχωρήσω τους φαν του Montoya (υπάρχουν;), αλλά δεν κρατιέμαι...
Αυτό το κοπέλι τελικά από μικρός είχε αυτό το 'σπιρτάδικο' βλέμμα:Βέβαια άφηνε αρκετά πίσω του τα άλλα παιδάκια της γειτονιάς του, αλλά τι να το κάνεις...
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε ότι η μπροστινή φτερούγα ήταν ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ από την πίσω...
Ε, στην Trojan T101 του '73 οι σχεδιαστές είπαν να αλλάξουν την διάταξη για γούρι...Να τελικά από που πήραν την έμπνευση για τα φετεινά μονοθέσια!
Βέβαια το συγκεκριμένο μοιάζει περισσότερο με...
Απ' την Τ101 υπήρχαν πάμπολλες παραλλαγές. όπως αυτή:
Wtf...προβολάκια ομίχλης φοράει ο Κάγκουρας;;;Τα προβολάκια είναι στην πλούσια έκδοση, αυτός έχει μόνο τις άδειες βάσεις.
-
-
Ο χρήστης webfox έγραψε:
λολ
εισαγωγή αέρα για τα φρένα;Είμαι σίγουρος πως έχεις δίκιο Βαυαρέ, αλλά το γιατί τότε δεν έκαναν απλά σχισμές, μάλλον θα παραμείνει το αιώνιο μυστικό του σχεδιαστή...
Είναι αεραγωγοί για τα φρένα, όντως. Οι σχισμές δεν θα έκαναν δουλειά, γιατί απλά θα πέρναγε αέρας ο οποίος θα διαχεόταν ατάκτως πίσω από την αεροτομή. Οι αεραγωγοί αυτοί καταλήγουν ακριβώς πίσω από τα δισκόφρενα, όπως διακρίνεται και από τη φωτογραφία, κατευθύνοντας πάνω τους όλη την ποσότητα του αέρα.
Οι αεραγωγοί για τα φρένα είναι πολύ συνηθισμένο χαρακτηριστικό σε αγωνιστικά αυτοκίνητα, διακρίνονται και στη παρακάτω φωτογραφία μιας 330 P4:
Στην F1 - και στους αγώνες μονοθεσίων γενικότερα - όταν η αεροτομή το επέτρεπε, οι αεραγωγοί μεταφέρθηκαν πιο πίσω για καλύτερη και αμεσότερη ψύξη των φρένων όπως φαίνεται στην παρακάτω μινιατούρα της Ferrari 312T.
-
Γεια σου βρε cavallino με τις αναλυτικές σου επεξηγήσεις...
Και μιας και πόσταρες την πανέμορφη 330 P4, ας βάλουμε και 2 φωτό από την κορούλα της:
Ferrari 312P...ίσως οι ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΕΣ καμπύλες που χαράχτηκαν ποτέ σε μέταλλο
Απ' όποια γωνία και να την κοιτάξεις...
Και να φανταστείς ότι είναι πουρό 39 Μαΐων...
-
Ωραίο πράμα... Προσωπικά εξακολουθώ να προτιμώ τις 330 P3 και P4, ενώ ομολογώ πως ένας από τους λόγους που συμμετέχω στη συζήτηση είναι και να παραθέτω αυτοκίνητα που μου αρέσουν με τη δικαιολογία των παραδειγμάτων.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
...ομολογώ πως ένας από τους λόγους που συμμετέχω στη συζήτηση είναι και να παραθέτω αυτοκίνητα που μου αρέσουν με τη δικαιολογία των παραδειγμάτων.Μην σ' απασχολεί...το ίδιο κάνουμε ΟΛΟΙ μας...
Από την στιγμή που είναι σπάνιο είναι ΚΑΙ αλλόκοτο, οπότε...μέσα είμαστεΑυτή η Tyrrell-Ford του 1984 είχε τόοοοοοοσο μεγάλο κ@λομέρι, που έπρεπε να παίρνει άδεια από την εκάστοτε πολεοδομία της χώρας που συμμετείχε...
-
Ο χρήστης spiderTF160 έγραψε:
...Γεια και χαρα φιλοι. Νεος στο φορουμ. Απιθανο topic και απειρο γελιο.Αμα κατεβω στο δικο μου κελαρι θα κρατατε το στομαχι σας απο τα γελια καθως η δεκαετια του 70 εως τα μεσα της δεκαετιας του 80 ειναι η αγαπημενη μου.(Mην το ψαχνετε..γεννηθεις το 67)...Έεεεεε κουμπάρεεε...μας ξέχασες;;;
Περιμένουμεεεε!!! (άντε κατέβα να φέρεις υλικό...ή φοβάσαι τις αράχνες ).
Καλώς σήρθες και στο παρεάκι μας...Μέχρι να πιάσει το ξεσκονόπανο ο Spider, ας δούμε και κανέναν αλλόκοτο φαν της F1...
Τους πιο κουζουλούς πρέπει τους είχε μάλλον αναμαζώξει η Jordan:
-
Kαλα, οι άνθρωποι έχουν πραγματικά ξεπεράσει τους εαυτούς τους και η ευρηματικότητα είναι γεγονός...
-
Θαρρώ όμως, ότι ετούτος δα έχει ξεφύγει ΤΕΛΕΙΩΣ ...
Τώρα να ρωτήσω κάτι εγώ:
Άμα ο τύπος αυτός οδηγάει παπάκι ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ όπως είναι και πέσει σε μπλόκο...θα τον γράψει ο κυρ Τροχονόμος για κράνος; -
Έχω την τιμή να σας παρουσιάσω τον ΠΙΟ ευτυχισμένο οδηγό αγώνων όλων των εποχών...
Και γιατί ευτυχισμένος ρωτάτε;
Μα, με την αφτουλάρα του ΤΟΣΟ κοντά στις χοάνες, το βράδυ που γύριζε στην κυρά του δεν υπήρχε η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ πιθανότητα να 'ακούσει' οποιαδήποτε κρεβατομουρμούρα...
(ακόμα και ο δράκος η πεθερά του να του 'γαυγίζει' αυτός απλά θα γνέφει χαμογελαστός το κεφάλι του)
Και εδώ το 'κουφό' εργαλείο του 1965 σε όλο του το μεγαλείο:
Προσέξτε ότι πρόκειται ουσιαστικά για τορπίλη με Side-Car (που διάολο έκρυβε τα πόδια του ο οδηγός;) !!!
Αναρωτιέμαι βέβαια τι ρόλο έπαιξαν οι 2 ΜΟΥΝΤΖΕΣ μπροστά στο όχημα
Τα πιο αλλόκοτα αγωνιστικά οχήματα...ΠΟΛΥ πράμα!!!