-
106 1.1
Τη μέρα που άρχισαν τα κρύα στην αθήνα το 106 μου άρχισε τα δικά του κατα την ψυχρή εκκίνηση, και εξηγούμε... ενώ ήταν κρύο κράταγε ρελαντί στις 700rpm με άπότέλεσμα να πρέπει να παίζω εγω με το γκάζι για να ζεσταθεί . Μόλις ζεσταινόταν κάρφωνε για λίγο τον ρελαντι στις 2000rpm και μετά όλα νορμαλ. Το παραπάνω μου το έκανε 2 φορές .
Μετά από 3 μέρες σε πλήρη ακινησία προσπάθησα να το βάλω μπρος αλλά μάταια.
Η μίζα γυρίζει, τα λαμπάκαι ανάβουν αλλά ο πέζακας δν ξυπνάει...
Μπορεί να ευθύνεται για όλα ο αισθητήρας κρύας εκκίνησης??
Λέτε να έχει βραχυκυκλώσει κανένα μπουζί?
Κατοχη και μη θα εκτιμούσα την αποψή σας -
106 1.1
Τη μέρα που άρχισαν τα κρύα στην αθήνα το 106 μου άρχισε τα δικά του κατα την ψυχρή εκκίνηση, και εξηγούμε... ενώ ήταν κρύο κράταγε ρελαντί στις 700rpm με άπότέλεσμα να πρέπει να παίζω εγω με το γκάζι για να ζεσταθεί . Μόλις ζεσταινόταν κάρφωνε για λίγο τον ρελαντι στις 2000rpm και μετά όλα νορμαλ. Το παραπάνω μου το έκανε 2 φορές .
Μετά από 3 μέρες σε πλήρη ακινησία προσπάθησα να το βάλω μπρος αλλά μάταια.
Η μίζα γυρίζει, τα λαμπάκαι ανάβουν αλλά ο πέζακας δν ξυπνάει...
Μπορεί να ευθύνεται για όλα ο αισθητήρας κρύας εκκίνησης??
Λέτε να έχει βραχυκυκλώσει κανένα μπουζί?
Κατοχη και μη θα εκτιμούσα την αποψή σας -
106 1.1
Τη μέρα που άρχισαν τα κρύα στην αθήνα το 106 μου άρχισε τα δικά του κατα την ψυχρή εκκίνηση, και εξηγούμε... ενώ ήταν κρύο κράταγε ρελαντί στις 700rpm με άπότέλεσμα να πρέπει να παίζω εγω με το γκάζι για να ζεσταθεί . Μόλις ζεσταινόταν κάρφωνε για λίγο τον ρελαντι στις 2000rpm και μετά όλα νορμαλ. Το παραπάνω μου το έκανε 2 φορές .
Μετά από 3 μέρες σε πλήρη ακινησία προσπάθησα να το βάλω μπρος αλλά μάταια.
Η μίζα γυρίζει, τα λαμπάκαι ανάβουν αλλά ο πέζακας δν ξυπνάει...
Μπορεί να ευθύνεται για όλα ο αισθητήρας κρύας εκκίνησης??
Λέτε να έχει βραχυκυκλώσει κανένα μπουζί?
Κατοχη και μη θα εκτιμούσα την αποψή σας -
Nορμάλ είναι το ρελαντί στις 700 στροφές ρε συ. Ή εννοείς ότι αν δεν έδινες γκάζι έσβηνε; Aισθητήρα ψυχρής δεν έχει το μοτέρ αυτό, έχει απλά αισθητήρα θερμοκρασίας.
Γιατί δεν παίρνει μπρος, πολλά μπορεί να είναι. Δεν σκάει καθόλου ή απλά δεν κρατάει ρελαντί και σβήνει; -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Nορμάλ είναι το ρελαντί στις 700 στροφές ρε συ. Ή εννοείς ότι αν δεν έδινες γκάζι έσβηνε; Aισθητήρα ψυχρής δεν έχει το μοτέρ αυτό, έχει απλά αισθητήρα θερμοκρασίας.
Γιατί δεν παίρνει μπρος, πολλά μπορεί να είναι. Δεν σκάει καθόλου ή απλά δεν κρατάει ρελαντί και σβήνει;Όταν ήταν κρύο το μοτερ και είχε κρύο ανέβαζε ρελαντί ποιο ψηλά 1000rpm +
Δεν σκάει καθόλου
Δν το πολύκόιταξα γιατι αφενώς είμουν έτοιμος για εξοδο και αφετέρου έχει αυτο τον κ@λοκαιρο που βρέχει συνέχεια.
Μοντέλο 2001 με ελάχιστα km και ευλαβηκα συντηρημένο...Είσαι σίγουρος οτι δν έχει αισθητήρα κρύας εκκίνησης? -
Ναι, δεν υπάρχει τέτοιο πράμα. Ο εγκέφαλος παίρνει Θ από τον αισθητήρα θερμοκρασίας ψυκτικού. Τέτοιες βαλβίδες είχαν τα πρώτα ψεκαστά, μια έξτρα βαλβίδα που δούλευε μόνο όταν το μοτέρ ήταν κρύο.
Αν μπορείς να βγάλεις το μοτεράκι ρελαντί να του ρίξεις κανένα καθάρισμα ίσως να έβρισκες άκρη. Αλλά αν δεν σκάει καν πάει αλλού το πράμα μάλλον. Βενζίνη έχεις ε;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αλλά αν δεν σκάει καν πάει αλλού το πράμα μάλλον. Βενζίνη έχεις ε;
μια φορά το swift, αραγμένο για 10 μέρες περίπου, δεν έπαιρνε μπροστά, ενώ άναβαν όλα τα λαμπάκια και γύριζε η μίζα γιατί είχε κολλήσει η αντλία βενζίνης. Ένα χτύπημα από κάτω στο ντεπόζιτο βενζίνης και όλα δούλεψαν ρολόι.
-
Παίζει και αυτό, ναι. Αλλά υποθέτω πως για να ρωτάει εδώ για μπουζί κτλ θα ακουέι την αντλία να δουλεύει όταν πάει στην δεύτερη σκάλα το κλειδί. Αλλά βλακεία μου, έπρεπε να το επιβεβαιώσω.
-
εγώ άλλαξα αδίκως αντλία βενζίνης γι αυτό...
μήπως το σβησες απότομα πριν ρίξει τις στροφές;;
μου το κάνει και μένα πού και πού (δηλαδή να ανεβάζει στροφές και μετά να πέφτει σε φυσιολογικό ρελαντί( αλλά από τότε που είμαι προσεκτικός στο σβήσιμο δε το χει παρουσιάσει. Και 2 φορές δεν έπαιρνε μπρος με τον τρόπο που περιγράφεις αλλά τώρα κανένα πρόβλημα. Επίσης έκανα τη μλκία να μην αφήνω την αντλία να κάνει priming...
Τώρα που προσέχω παίρνει απροβλημάτιστα
Από κει και πέρα έχεις καιρό να κάνεις σέρβις;;μήπως κανένα καθάρισμα βελτίωνε την κατάσταση;;
Τέλος βγάλε όλα τα μπουζοκαλώδια και ξανατοποθέτησέ τα στη θέση τους. Καλού κακού πάρε και ένα κατάλληλο σπρέϋ και καθάρισέ τα λίγο.
-
Σημερα το πρωι που έιχε λιγότερο κρύο πήρε!
Βέβαια τα προβλήματα με το ρελαντι τα κάνει ακόμα
Η αντλία βενζίνης δουλεύει.
Όλα μοιάζουν να δουλεύουν εκτός από τον αισθητήρα εκκίνησης ,που επιμένω οτι πρέπει να έχει , μπορεί να μην λέγεται έτσι αλλά δν μπορεί ψεκαστό μοτερ να μην τέτοιο αισθητήρα...
Αφου δν εχει τσοκ
Είναι η ώρα για αλλαγή μπουζί ,λάδια, ΄φίλτρα αέρα κλπ οπότε θα κάνω και ένα καλό καθαρισμό
Ευχαριστώ για τις συμβουλές σας -
Tι εννοείς αισθητήρα εκκίνησης; Μην επιμένεις γιατί δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα πλέον... Δεδομένα παίρνει από τον κλασσικό αισθητήρα θερμοκρασίας, δεν έχει ξεχωριστό για τις κρύες εκκινήσεις.
-
όντως δεν έχει αισθητήρα εκκίνησης
Παρακάτω μια συζήτηση επί του θέματος με γνωστό δόκτωρα του φόρουμ να συμμετέχει...
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.ph ... e848b32757
-
Αναγκαζόμαστε και να χρησιμοποιούμε και λάθος ορολογία για να καταλαβαινόμαστε, φαντάσου.
-
σημασία έχει να βγαίνει νόημα...
-
Ναι μωρέ, αλλά πρέπει κάποια στιγμή και να μιλάμε σωστά.
-
το πρόβλημα ξεκινά απ τα συνεργεία και τα 'tuning motorsports tou Kitsou H mana racing team'
Λένε τις μλκίες τους από ημιμάθεια ή απόλυτη ασχετοσύνη ή απλά για να τα τσεπώσουν και φεύγεις και ανακουφισμένος που ξέμπλεξες...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
:lol: Αναγκαζόμαστε και να χρησιμοποιούμε και λάθος ορολογία για να καταλαβαινόμαστε, φαντάσου.Αισθητήρας θερμοκρασίας δν λέγεται?
Ότι ορολογία και να χρησιμοποιήσεις θα την καταλάβω μηχανικός είμαι ( το παλεύω δηλ... ) -
Ο χρήστης thymios έγραψε:
το πρόβλημα ξεκινά απ τα συνεργεία και τα 'tuning motorsports tou Kitsou H mana racing team'Λένε τις μλκίες τους από ημιμάθεια ή απόλυτη ασχετοσύνη ή απλά για να τα τσεπώσουν και φεύγεις και ανακουφισμένος που ξέμπλεξες...
Για την κατάσταση που είναι τα περισσότερα αυτοκίνητα δν φταίει ούτε το εργοστάσιο ούτε οι ιδιοκτήτες... Φταίνε τα συνεργεία που σε γδέρνουν και στο τσαπατσουλεύουν
-
αυτό ακριβώς λέω κι εγώ!
-
στο δικό μας 106 xsi 1.6, όταν είναι κρύο, κυρίως ίσως και όταν ζεσταθεί, όταν πατάς γκάζι κάνει ένα μικρό κόμπιασμα και μετά όλα οκ. Το κάνει με όλες τις σχέσεις.
προβλημα σε 106