-
Έχω ένα προβληματάκι με τα φρένα, ο μάστορας μου είπε ότι φταίνε μάλλον στραβοί δίσκοι ή στραβά ταμπούρα όπως του το περιέγραψα. Ωραία μου τα λέει αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως στραβώνουν δίσκοι 100.000χλμ χωρίς να υπάρχει αιτία.
Λοιπόν, θέλω και τη βοήθεια σας...
Το πρόβλημα είναι το εξής: Σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη (10-20-30χλμ/ώρα) όταν πατάω ελαφρά, πολύ ελαφρά το πετάλ του φρένου, αντί το αυτοκίνητο να επιβραδύνει ομαλά μέχρι να σταματήσει, κάνει το εξής, κόβει και αφήνει, κόβει και αφήνει μέχρι να σταματήσει. Αυτό το κάνει τις 2 τελευταίες βδομάδες.
Αυτό το απλό, που δε μου φαίνεται επικίνδυνο, γιατί στα έντονα φρεναρίσματα σταματάει κανονικά και δυνατά το αυτοκίνητο, είναι ενοχλητικό μες την πόλη.
Κάθε άποψη καλοδεχούμενη... -
Έχω ένα προβληματάκι με τα φρένα, ο μάστορας μου είπε ότι φταίνε μάλλον στραβοί δίσκοι ή στραβά ταμπούρα όπως του το περιέγραψα. Ωραία μου τα λέει αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως στραβώνουν δίσκοι 100.000χλμ χωρίς να υπάρχει αιτία.
Λοιπόν, θέλω και τη βοήθεια σας...
Το πρόβλημα είναι το εξής: Σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη (10-20-30χλμ/ώρα) όταν πατάω ελαφρά, πολύ ελαφρά το πετάλ του φρένου, αντί το αυτοκίνητο να επιβραδύνει ομαλά μέχρι να σταματήσει, κάνει το εξής, κόβει και αφήνει, κόβει και αφήνει μέχρι να σταματήσει. Αυτό το κάνει τις 2 τελευταίες βδομάδες.
Αυτό το απλό, που δε μου φαίνεται επικίνδυνο, γιατί στα έντονα φρεναρίσματα σταματάει κανονικά και δυνατά το αυτοκίνητο, είναι ενοχλητικό μες την πόλη.
Κάθε άποψη καλοδεχούμενη... -
Έχω ένα προβληματάκι με τα φρένα, ο μάστορας μου είπε ότι φταίνε μάλλον στραβοί δίσκοι ή στραβά ταμπούρα όπως του το περιέγραψα. Ωραία μου τα λέει αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως στραβώνουν δίσκοι 100.000χλμ χωρίς να υπάρχει αιτία.
Λοιπόν, θέλω και τη βοήθεια σας...
Το πρόβλημα είναι το εξής: Σε χαμηλές ταχύτητες μέσα στην πόλη (10-20-30χλμ/ώρα) όταν πατάω ελαφρά, πολύ ελαφρά το πετάλ του φρένου, αντί το αυτοκίνητο να επιβραδύνει ομαλά μέχρι να σταματήσει, κάνει το εξής, κόβει και αφήνει, κόβει και αφήνει μέχρι να σταματήσει. Αυτό το κάνει τις 2 τελευταίες βδομάδες.
Αυτό το απλό, που δε μου φαίνεται επικίνδυνο, γιατί στα έντονα φρεναρίσματα σταματάει κανονικά και δυνατά το αυτοκίνητο, είναι ενοχλητικό μες την πόλη.
Κάθε άποψη καλοδεχούμενη... -
Εχω και εγω το ιδιο προβλημα με το 2ο μου αυτοκινητο ενα φιεστακι. Το αμαξι εχει 120000χλμ και εχω αλλαξει δισκους 5φορες και τους εχω στειλει στον τορνο αλλες τοσες . Το φαινομενο που περιγραφεις το ενιωθα και εγω καθως επισης και ενα τρεμουλο στο τιμονι. Μονο στις χαμηλες ταχυτητες οπως ειπες. Οταν φρεναρω δυνατα ειναι σαν το τακακι να περνει την μορφη του δισκου λογω της παραπανω δυναμης. Δεν ξερω αν το περιεγραψα σωστα...
Η λυση ηταν ενα σετ τρυπητοι-χαρακτοι δισκοι απο γνωστη εταιρεια και ελυσα το προβλημα μεχρι τωρα που εχουν περασει 2χρονια. -
5 φορές!!! Κι εγώ νόμιζα ότι δίσκους μπορεί και να μη χρειαστεί να αλλάξεις ποτέ σε ένα αυτοκίνητο. Τι είπες τώρα!!?? Το αμάξι είναι του πατέρα μου και το χρησιμοποιώ και εγώ, γενικά πατάει ελάχιστο φρένο, μόνο εγώ έχω κάνει κάτι 120-0 για να 'δοκιμές' . Νομίζω ότι μετά από 1 τέτοιο άρχισε το πρόβλημα. Αλλά μάλλον για σύμπτωση το κόβω, δε βρίσκω σχέση ανάμεσα στα δύο. Πόσο κάνει ένα τέτοιο σετ δίσκων;
-
Ο χρήστης meng έγραψε:
....δεν μπορώ να καταλάβω πως στραβώνουν δίσκοι 100.000χλμ χωρίς να υπάρχει αιτία.Παλιά θεωρούσα σπάνιο να χρειάζονται αλλαγή οι δίσκοι.... Ή οι δίσκοι κατασκευάζονται φτηνοί και χαλάνε γρήγορα ή τα τακάκια τα οικολογικά κάτι κακό τους κάνουν ή τα ξεσκίζουμε ίσως λόγω κυκλοφοριακού στην πόλη, αύξησης μέσης ταχύτητας σε αυτοκινητόδρομους, αύξησης βάρους οχημάτων ή όλα τα παραπάνω και άλλα τόσα που δεν σκέφτηκα!
Αυτά που λες μοιάζουν συμβατά με στραβωμένους δίσκους... αλλά δεν μπορώ να αποκλείσω και άλλες ζημιές σε τρόμπα, σέρβο κλπ.
(για στραβωμένα ταμπούρα δεν έχω ξανακούσει και μου φαίνεται κατασκευαστικά δύσκολο, τίποτα δεν αποκλείω όμως)
Οι δίσκοι μπορούν να πάθουν:
-απλή φθορά οπότε λιγοστεύουν (οπότε έχουν πατούρα στην περιφέρεια) Από ένα σημείο και μετά αρχίζουν να μην λειτουργούν καλά και τείνουν να στραβώσουν ή να σπάσουν.
-κακή φθορά οπότε δεν είναι επίπεδοι και γλυστεροί (από τελειωμένα τακάκια που γρατζούνησαν το δίσκο) αν και μπορεί να μην είναι πολύ φθαρμένοι.
-αλλαγή χρώματος (συνήθως αποκτά ιριδίζοντα χρώματα με το μπλέ πιο σαφές) που δείχνει ότι έχει υποστεί μεγάλες θερμοκρασιακές μεταβολές και έχει καταστραφεί (αλλάζουν οι ιδιότητές του και οι αντοχές του σαν υλικό) οπότε θέλει αντικατάσταση.
-ράγισμα ίδια με πριν αιτία αλλά θέλει άμεση αντικατάσταση
-στράβωμα μάλλον απότομη θερμοκρασιακή μεταβολή πχ κατηφόρα, ζεστοί δίσκοι και βούτηγμα σε μικρό ποταμάκι....(μπορεί και να ραγίσει...)
Σε όλες τις περιπτώσεις καλύτερης ποιότητας δίσκοι συμπεριφέρονται καλύτερα αλλά όλοι έχουν τα όριά τους. Ό,τι πληρώσεις παίρνεις (περίπου).
Επίσης σημαντικό είναι το ταίριασμα του δίσκου με τα τακάκια. Πχ κάποια τακάκια μπορεί να φθείρουν το δίσκο αντί να τρίβονται αυτά!
Από άλλες συζητήσεις στο forum έμεινα με την εντύπωση ότι για χρήση σε δρόμο συνιστώνται οι τρυπημένοι δίσκοι αλλά όχι οι χαραγμένοι οι οποίοι μάλλον είναι πολύ άγριοι για τα τακάκια και συνιστώνται για πίστα σε συνδυασμό με τακτική αντικατάσταση τακακίων.... -
Νομίζω ότι μάλλον το (α) είναι, χρειάστηκα να βγάλω τον εμπρός αριστερό τροχό πρόσφατα, πριν ανακαλύψω το πρόβλημα και είδα ότι ο δίσκος ήταν κανονικά ασημένιος αλλά με έντονη φθορά στην ίδια ακτίνα και αυτό που εσύ λες πατούρα στην περιφέρεια, πολύ έντονη με ψηλάφηση αλλά και με το μάτι φαινόταν. Δε μου είπες και πόσο να περιμένω ότι πάει ένα σετ;
-
Tι αυτοκίνητο είναι ;;
-
Peugeot 406 1.6 '96
-
Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα, γύρναγα από Καρέα και στην ανοιχτή αριστερή καμπή του κόμβου με Περιφερειακή Υμηττού προς Αθήνα ενώ πήγαινα περίπου με 110-120, ακουμπάω το φρένο πάνω στη στροφή και νιώθω ένα τριγμό στο τιμόνι που εξαφανίστηκε μόλις άφησα το φρένο. Δε θυμάμαι να σας πω όμως αν άλλαζε και πριν η αίσθηση του τιμονιού σε τέτοια περίπτωση...
-
Υπάρχουν σε BREMBO και TAROX
Τιμές από 130 - 150 η μία. Σου συνιστώ να πάρεις και τα τακάκια σετ γιά να ταιριάζουν με το υλικό της δισκόπλακας.Αντιπρόσωποι :
TAROX ...... http://www.avcweber.gr
BREMBO ....... http://www.eltrak.gr -
Κι άλλα νέα, παρατήρησα ότι σε κάθε φρενάρισμα, ήρεμο δυνατό, τρέμει το τιμόνι ελαφρά αλλά και το μεσαίο πετάλ.
Από ότι καταλαβαίνω, πάω για αλλαγή δίσκων!
Επίσης φρέναρα με μικρή ταχύτητα μόνο με χειρόφρενο και δεν κάνει τίποτα τέτοιο, άρα μάλλον δεν είναι ταμπούρα, το ένα από τα δύο ενδεχόμενα που είχε προτείνει ο μάστορας. -
Είναι σίγουρα στραβές δισκόπλακες , μην το ψάχνεις άλλο.
Σύγκρινε το κόστος των original με αυτές που σου είπα και αποφασίζεις.
Πρόβλημα με φρένα