Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    31
    1101
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman_n last edited by

      αν εννοεις μαρκα εβαλα metrika ειναι μεσαια κατηγορια απο θεμα ποιοτιτας και σε νορμαλ λεφτα ενα 80 και εχει και αιστητηρες vdo.καλα πρεπει να ειναι μεχρι στιγμης σκαμπαζει αρκετα απο δειχνει καταλαβαινει αρκετα γρηγορα της εναλλαγες της θερμοκρασιας

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • D
        drdino last edited by

        Kανένα λινκ έχουμε; Αυτό θέλει γραμμή λαδιού στην καμπίνα ή έχει τον αισθητήρα στο μηχανοστάσιο; Το probe πού μπήκε ακριβώς;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • I
          iceman_n last edited by

          εχει τον αισθητηρα στο μηχανοστασιο
          φτιαχτικε ανταπτορακι για να κατσει ο αισθητηρας
          http://www.metrikalab.com/eng/main.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • I
            iceman_n last edited by

            τελικα το και καλα υδροψυκτο συστημα περισσοτερο ζεστενει παρα ψυχει.
            δεν αργησε βεβαια το λαδι να παει στους 70 αλλα δεν ανεβικε και πανω απο 80 στην ιδια διαδρομη με χτες με την ιδια ενταση και ταχυτητα.

            οποτε μαλλον θα τον ξαναβαλω τον εναλλακτη σημερα μιας και θελω να εχο πιο ψηλες θερμοκρασιες και οχι χαμηλες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Z
              zorz last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Αυτό θέλει γραμμή λαδιού στην καμπίνα (?)

              Αυτό είναι **τραγική **υλοποίηση! Υπάρχουν όργανα που δουλεύουν έτσι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Ναι, παλιότερα είχα δει ένα τέτοιο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ο χρήστης zorz έγραψε:

                  Αυτό θέλει γραμμή λαδιού στην καμπίνα (?)

                  Αυτό είναι **τραγική **υλοποίηση! Υπάρχουν όργανα που δουλεύουν έτσι;

                  Άπειρα Μερτσέντες.

                  (για πίεση λαδιού)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • Z
                    zorz last edited by

                    Ο χρήστης drdino έγραψε:
                    Ναι, παλιότερα είχα δει ένα τέτοιο.

                    Άπειρα Μερτσέντες.

                    Πέφτω από τα σύννεφα! Να υποθέσω ότι και από ρελέ ούτε λόγος; Το ρεύμα της μίζας περνάει από το διακόπτη;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Θα μπορούσαν να έχουν ένα αισθητήρα στον κινητήρα και ηλεκτρικό δείκτη στον πίνακα οργάνων αλλά προτίμησαν τον εξαιρετικό δείκτη με απευθείας ένδειξη της πίεσης λαδιού. Ο καλύτερος δείκτης που έχω δει, στο ρελαντί έχει την ευαισθησία που έχει το στροφόμετρο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Z
                        zorz last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                        Θα μπορούσαν να έχουν ένα αισθητήρα στον κινητήρα και ηλεκτρικό δείκτη στον πίνακα οργάνων αλλά προτίμησαν τον εξαιρετικό δείκτη με απευθείας ένδειξη της πίεσης λαδιού. Ο καλύτερος δείκτης που έχω δει, στο ρελαντί έχει την ευαισθησία που έχει το στροφόμετρο.

                        Δεν υπάρχει τίποτα που να εμποδίζει να μπει ένας τέτοιος δείκτης με ανάλογη αναλυτικότητα (ΟΚ, τότε -W108 είναι?- μπορεί να μην υπήρχε). Έτσι όμως εισάγεις ένα σωρό τρόπους αστοχίας στο σύστημα, κάνοντας πολύ πιο πολύπλοκο (και βαρύ και ακριβό) απ'ότι θα μπορούσε να είναι. Φαντάσου να αρχίσει να σου πιτσιλάει λάδια στο κασμίρ παντελόνι...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Μπορεί να είναι ακριβός και πολύπλοκος ο δείκτης αλλά μιλάμε για παλιά Μερσεντές - ΔΕΝ ΧΑΛΑΝΕ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Αντίστοιχο κατασκευαστικά στις παλιές Mercedes είναι και το θερμόμετρο νερού με σωληνάκι με υδράργυρο (ή κάτι τέτοιο)! Λειτουργεί και αφού βγάλεις το κλειδί.
                            Πώς το έμαθα ότι είναι έτσι? Ηλίθιος μαστοράκος το έκοψε για να βγάλει τον κινητήρα νομίζοντας ότι είναι απλό καλώδιο και θα το ένωνε μετά... μου το χρέωσε εμένα φυσικά!! Εξειδικευμένα συνεργεία σου λέει...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr