-
Πάντως είναι σίγουρα μία δύσκολη διάσταση.Ακόμα καί νά βρείς τώρα,μπορεί νά μήν βρείς τήν επόμενη φορά.Αυτό βέβαια δέν σέ πειράζει άν έχεις ήδη δεκατριάρες ζάντες μέ τό ανάλογο φάρδος(υποθέτω ότι θά χρειάζονται τουλάχιστον 6,5 ίντσες)καί δέν θά τίς αγοράσεις τώρα.Αυτός είναι ο λόγος πού εγώ ανέβηκα σέ 'δεκαπεντάρια'τά οποία είναι ευκολότερα στό νά τά βρείς.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πάντως είναι σίγουρα μία δύσκολη διάσταση.Ακόμα καί νά βρείς τώρα,μπορεί νά μήν βρείς τήν επόμενη φορά.Αυτό βέβαια δέν σέ πειράζει άν έχεις ήδη δεκατριάρες ζάντες μέ τό ανάλογο φάρδος(υποθέτω ότι θά χρειάζονται τουλάχιστον 6,5 ίντσες)καί δέν θά τίς αγοράσεις τώρα.Αυτός είναι ο λόγος πού εγώ ανέβηκα σέ 'δεκαπεντάρια'τά οποία είναι ευκολότερα στό νά τά βρείς.Βασικά χρειάζεσαι 7άρα ζάντα για χρήση πίστας. Σίγουρα δύσκολο να τις βρεις, όχι όμως ακατόρθωτο.
Για διαθεσιμότητα δεν ξέρω τι ισχύει στην Ελλάδα, σίγουρα στην Αγγλία υπάρχουν και είναι και δημοφιλείς σε κάποιες κατηγορίες.
-
Λοιπών,σήμερα κατέβηκα Χαλκιδική (δεύτερο πόδι ) γιά νά
στρώσω τά γιόκο μου.Μετά από μερικά χιλιόμετρα στροφιλικάτα,κατέβηκα νά ελέγξω άν καί πόσο είχαν ζεσταθεί,καί συνηδειτοποίησα τό εξής:
Τά λάστιχα είχαν ζεσταθεί ανομοιόμορφα.Καί συγκεκριμένα,τά δύο μπροστινά είχαν διαφορετική θερμοκρασία τό εσωτερικό μέ τό εξωτερικό τους(αισθητή με τό χέρι),ενώ τά δύο πίσω στό εξωτερικό τούς μέρος ήταν παγωμένα,ενώ στό εσωτερικό τους αρκετά ζεστά.
Προφανώς τό αυτοκίνητο 'πατάει' περισσότερο μέ τό εσωτερικό τών ελαστικών.Τί μπορώ να κάνω γιά να τό συνεφέρω;Υ.Γ.Παρόλη τήν βρώμικη άσφαλτο(πολύ χώμα,νερά,σκόνη,μία μεγάλη κατολίσθηση,καί ένα κοπάδι...γίδια )τά γιόκο μού άφησαν τίς καλύτερες εντυπώσεις.Πρόσφυση καί φρένα(όταν ζεστάθηκαν)ήταν ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΑ!!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Λοιπών,σήμερα κατέβηκα Χαλκιδική (δεύτερο πόδι ) γιά νά
στρώσω τά γιόκο μου.Μετά από μερικά χιλιόμετρα στροφιλικάτα,κατέβηκα νά ελέγξω άν καί πόσο είχαν ζεσταθεί,καί συνηδειτοποίησα τό εξής:
Τά λάστιχα είχαν ζεσταθεί ανομοιόμορφα.Καί συγκεκριμένα,τά δύο μπροστινά είχαν διαφορετική θερμοκρασία τό εσωτερικό μέ τό εξωτερικό τους(αισθητή με τό χέρι),ενώ τά δύο πίσω στό εξωτερικό τούς μέρος ήταν παγωμένα,ενώ στό εσωτερικό τους αρκετά ζεστά.
Προφανώς τό αυτοκίνητο 'πατάει' περισσότερο μέ τό εσωτερικό τών ελαστικών.Τί μπορώ να κάνω γιά να τό συνεφέρω;Υ.Γ.Παρόλη τήν βρώμικη άσφαλτο(πολύ χώμα,νερά,σκόνη,μία μεγάλη κατολίσθηση,καί ένα κοπάδι...γίδια )τά γιόκο μού άφησαν τίς καλύτερες εντυπώσεις.Πρόσφυση καί φρένα(όταν ζεστάθηκαν)ήταν ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΑ!!!!
Γεια σου Ανδρέα!
Μισό λεπτό, στα μπροστινά το εξωτερικό ήταν πιο ζεστό, σωστά? Αν ναι, κοίτα αν μπορείς να αυξήσεις το κάμπερ μπροστά σε πιο αρνητικό. Για την πίστα θα το χρειαστείς οπωσδήποτε. Στο δρόμο όμως μπορεί να είναι λίγο 'απόλυτο' το αυτοκίνητο.
Κοίτα και για τη σύγκλιση πίσω. Αν μπορείς αύξησε τη θετική σύγκλιση ελάχιστα (δηλαδή οι τροχοί να κοιτάνε 'προς τα μέσα'). Πιθανώς έχεις αρνητικό κάμπερ πίσω.
-
Οχι Βασίλη,καί στά μπροστινά ήταν πιό ζεστό τό εσωτερικό τούς.Αλλά εκτός αυτού σέ αυτό τό Καντέτ ΔΕΝ μπορώ νά αλλάξω κάμπερ στούς μπροστινούς τροχους!!!Τό κάμπερ τούς δέν ρυθμίζετε!!!
Καί ναί,είναι απόλυτο.Αλλά μέχρι τώρα μέ τά δεκατεσσάρια πού είχα δέν υπήρχε πρόβλημα.Καί υπ'όψιν ότι αυτές οι ζάντες είναι μέ όφσετ γιά όπελ(Ε.Τ.49) ενώ οι δεκατεσσάρες μου όχι(Ε.Τ.35)!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τά λάστιχα είχαν ζεσταθεί ανομοιόμορφα.Καί συγκεκριμένα,τά δύο μπροστινά είχαν διαφορετική θερμοκρασία τό εσωτερικό μέ τό εξωτερικό τους(αισθητή με τό χέρι),ενώ τά δύο πίσω στό εξωτερικό τούς μέρος ήταν παγωμένα,ενώ στό εσωτερικό τους αρκετά ζεστά.
Προφανώς τό αυτοκίνητο 'πατάει' περισσότερο μέ τό εσωτερικό τών ελαστικών.Τί μπορώ να κάνω γιά να τό συνεφέρω;ΚΑ-ΤΑ-ΠΛΗ-ΚΤΙ-ΚΑ!!!!
Ετσι πρέπει να είναι. Εχοντας το σωστό οφσετ και επειδή τα 50άρια είναι πιό άκαμπτα πατάνε με το εσωτερικό χωρίς να παραμορφώνονται.
Το αρνητικό κάμπερ μπροστά και πίσω χρειάζεται οπωσδήποτε στη πίστα , μόνο κοίτα τη σύγκλιση να είναι μέσα στα όρια. Αν θέλεις πιό γρήγορο turn in με μία δόση υπερστροφής και ρυθμίζεται η σύγκλιση πίσω , πήγαινε προς το αρνητικό. Είναι όμως λίγο ''επικίνδυνο'' για το δρόμο ... -
Βασίλη,αφού ζεσταίνωνται στό εσωτερικό ενώ τό εξωτερικό τους παρέμεινε παγωμένο στήν κυριολεξία(γιά τά πίσω μιλάω)δέν σημαίνει ότι είναι ήδη αρνητικό;Να τού δώσω κι'άλλο 'μείον';
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Βασίλη,αφού ζεσταίνωνται στό εσωτερικό ενώ τό εξωτερικό τους παρέμεινε παγωμένο στήν κυριολεξία(γιά τά πίσω μιλάω)δέν σημαίνει ότι είναι ήδη αρνητικό;Να τού δώσω κι'άλλο 'μείον';Aν είναι παγωμένα στο εξωτερικό μέρος πρέπει να έχεις μεγάλο αρνητικό κάμπερ ή και αρνητική σύγκλιση. Αυτό διορθώνεται με θετική σύγκλιση , όπως έγραψε και ο Vasilios , αλλά γνώμη μου μην το κάνεις πριν πας στη πιστα.
Πριν πας λοιπόν στη πίστα πέρνα από μιά ευθυγράμμιση και ρύθμισε το αυτοκίνητο στις εργοστασιακές τιμές. Στη πίστα θα δείς τι θερμοκρασίες πιάνουν - παίζοντας και με τις πιέσεις για να το φέρεις εκεί που θέλεις - και τότε θα έχεις πιό ολοκληρωμένη εικόνα για το τι να κάνεις στη συνέχεια.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
... αλλά γνώμη μου μην το κάνεις πριν πας στη πιστα......Πριν πας λοιπόν στη πίστα πέρνα από μιά ευθυγράμμιση και ρύθμισε το αυτοκίνητο στις εργοστασιακές τιμές. .
Τελικά,νά πάω γιά ευθυγράμμιση πρίν μπώ στήν πίστα,ή όχι;
Μέ μπέρδεψες λίγο. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
...
Τελικά,νά πάω γιά ευθυγράμμιση πρίν μπώ στήν πίστα,ή όχι;
Μέ μπέρδεψες λίγο.Ναι σε μπέρδεψα λίγο..
Να πάς γιά ευθυγράμμιση αλλά να ρυθμιστεί το αυτοκίνητο στις εργοστασιακές τιμές.
Εαν στη πίστα δείς πάλι τα πίσω λάστιχα κρύα εξωτερικά ( ταυτόχρονα θα έχεις παίξει με τις πιέσεις ) , τότε να κοιτάξεις εάν ρυθμίζεται το κάμπερ - απίθανο- και η σύγκλιση - πιθανόν-. Και τα δύο θα χρειάζονται ρύθμιση προς το θετικό για να φορτίζεται πιό πολύ η εξωτερική πλευρά.
Το θεωρώ απίθανο πάντως σε νορμάλ αυτοκίνητο (κάμπερ - σύγκλιση) με νορμάλ όφσετ στις ζάντες να μην ζεσταίνονται τα λάστιχα στη πίστα. -
Σήμερα παράγκειλα τά νέα μου Track-Day λάστιχα τά οποία είναι τά CEAT Tornado σέ 195/50-15,καί τά οποία φυσικά είναι 'δρόμου' μέ 110 ευρώ τά δύο.Αυτό πού μού άρεσε είναι τά ιδιαίτερα σκληρά πλαϊνά τους.Μετά τό επόμενο Track-Day θά γράψω καί εμπειρίες.
-
Γνωρίζει κανείς,γιά σλίκ τής Matador;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Γνωρίζει κανείς,γιά σλίκ τής Matador;Νομιζω οτι σε κοστος ειναι πανω κατω ιδιο με hankook.
-
Γιά τό άν κάνουν δουλειά ήθελα να μάθω περισσότερο.
Ελαστικά γιά Track day