-
εβαλα ενα οργανακι για θερμοκρασια λαδιου ετσι απλα για να βλεπω τι παιζει σε συνδιασμο με ψυγειο λαδιου και θερμοστατη.
ο θερμοστατης ανοιγει στους 80 κελσιου και ειναι μοκαλ
τωρα σε διαδρομη που πηγα 20 χιλιομετρων με 3500-4000 στροφες πορεια η θερμοκρασια πηγε μεχρι 75 και μολις σταματισα για λιγο στο φαναρι πηγε 82 οπου δειχνει οτι το οργανακι νιωθει.
αυτο σημαινει οτι ο θερμοστατης δεν εχει ανοιξει για να κανει κυκλομα πληρος απο οτι ξερω βεβαια δεν ειναι τελειος κλειστον.το ενα το κολαρο μολις το ακουμπας καταλαβαινεις τη ροη του λαδιου που περναει με ταχυτητα μεσα το αλλο δεν εινα ετσι αρα δεν εχει ανοιξει ο θερμοστατης πληρος.
ειναι φυσιολογικη αυτη η θερμοκρασια δεδομενου του καιρου που εχουμε ??
λαθος συνδεση στον θερμοστατη δεν γινετε να κανεις ειναι το ιδιο οποως και να βαλεις τα κολαρα αφου στο ψυγειο καταληγουν.εχετε καμια ιδεα ή καποια γνωμη ??
-
εβαλα ενα οργανακι για θερμοκρασια λαδιου ετσι απλα για να βλεπω τι παιζει σε συνδιασμο με ψυγειο λαδιου και θερμοστατη.
ο θερμοστατης ανοιγει στους 80 κελσιου και ειναι μοκαλ
τωρα σε διαδρομη που πηγα 20 χιλιομετρων με 3500-4000 στροφες πορεια η θερμοκρασια πηγε μεχρι 75 και μολις σταματισα για λιγο στο φαναρι πηγε 82 οπου δειχνει οτι το οργανακι νιωθει.
αυτο σημαινει οτι ο θερμοστατης δεν εχει ανοιξει για να κανει κυκλομα πληρος απο οτι ξερω βεβαια δεν ειναι τελειος κλειστον.το ενα το κολαρο μολις το ακουμπας καταλαβαινεις τη ροη του λαδιου που περναει με ταχυτητα μεσα το αλλο δεν εινα ετσι αρα δεν εχει ανοιξει ο θερμοστατης πληρος.
ειναι φυσιολογικη αυτη η θερμοκρασια δεδομενου του καιρου που εχουμε ??
λαθος συνδεση στον θερμοστατη δεν γινετε να κανεις ειναι το ιδιο οποως και να βαλεις τα κολαρα αφου στο ψυγειο καταληγουν.εχετε καμια ιδεα ή καποια γνωμη ??
-
εβαλα ενα οργανακι για θερμοκρασια λαδιου ετσι απλα για να βλεπω τι παιζει σε συνδιασμο με ψυγειο λαδιου και θερμοστατη.
ο θερμοστατης ανοιγει στους 80 κελσιου και ειναι μοκαλ
τωρα σε διαδρομη που πηγα 20 χιλιομετρων με 3500-4000 στροφες πορεια η θερμοκρασια πηγε μεχρι 75 και μολις σταματισα για λιγο στο φαναρι πηγε 82 οπου δειχνει οτι το οργανακι νιωθει.
αυτο σημαινει οτι ο θερμοστατης δεν εχει ανοιξει για να κανει κυκλομα πληρος απο οτι ξερω βεβαια δεν ειναι τελειος κλειστον.το ενα το κολαρο μολις το ακουμπας καταλαβαινεις τη ροη του λαδιου που περναει με ταχυτητα μεσα το αλλο δεν εινα ετσι αρα δεν εχει ανοιξει ο θερμοστατης πληρος.
ειναι φυσιολογικη αυτη η θερμοκρασια δεδομενου του καιρου που εχουμε ??
λαθος συνδεση στον θερμοστατη δεν γινετε να κανεις ειναι το ιδιο οποως και να βαλεις τα κολαρα αφου στο ψυγειο καταληγουν.εχετε καμια ιδεα ή καποια γνωμη ??
-
Σωστά φαίνεται να δουλεύει, η θερμοκρασία του λαδιού ακολουθεί αυτή του νερού μιας και η εξωτερική θερμοκρασία και ό τρόπος που οδηγήθηκε δεν μπορεί να ζεσταθεί άλλο το λάδι.
Αν κάνεις ταξίδι με > 4000 - 4500 στροφές τότε το λάδι σταδιακά θα ανεβάσει θερμοκρασία και πιθανόν θα το δεις στο όργανο να ανεβαίνει λίγο πάνω από τους 80 και μετά να πέφτει πάλι. Αν συνεχίσεις βέβαια με 5000+ στροφές και η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή δύσκολα θα κατέβει, το ίδιο θα συμβεί σε συνεχόμενα σκισίματα με 2η-3η σε στροφιλίκι ή πίστα. -
λεω να συνδεσω και ενα οργανο πιεσης λαδιου της ιδιας μαρκας να βλεπω και τα bar ποσα περιπου πρεπει να ειναι τα bar οταν η θερμοκρασια ειναι 80 βαθμους ξερεις ??
επισης πιστευεις οτι χρειαζεται η πιεση ή ειναι περιτη και να μην την βαλω ??
-
H πίεση λαδιού εξαρτάται από τον κατασκευαστή της μηχανής, τις στροφές, τη θερμοκρασία αλλά και το ιξώδες του λαδιού. Μπορεί στο ρελαντί να είναι 2-3 bar και μετά τις 2000 να ανεβαίνει στα 5
Με το όργανο πίεσης μπορείς να βλέπεις τη κατάσταση της μηχανής, παρακολουθόντας τις διακυμάνσεις της με τη πάροδο των χλμ. και τις διαφορές που μπορεί να έχεις από ένα τύπο λαδιού σε άλλοΓια πιο μοτέρ πρόκειται, τι χρήση του κάνεις ?
-
μοτερ ειναι το γνωστο 1800αρι του γκρουπο φιατ με τα 130 αλογατα που φοραει η μπαρκετα και το κουπε εγω το εχω στο punto hgt.
η χρηση ειναι μεικτη γενικα.δηλαδη διαδρομες των 30-50 χιλιομετρων για να παω σχολη σε ρυθμουσ γρηγορους γενικα μιας και μενω επαρχια και η οι δρομοι εδω εχουν ωραιες στροφες αλλα και ηρεμες βολτες για χαλαρωση.σε πολη δεν κυκλοφορει καθολου σχεδον.
λαδια μοτουλ v300 10-40
-
Η ένδειξη της πίεσης λαδιού θα ήταν απολύτως χρήσιμη σε πίστα ή αν συνηθίζεις να κάνεις 'ειδικές διαδρομές' πχ. ανάβαση με 2η-3η στο κόφτη συνέχεια.
Για τα λάδια το 10W-40 είναι οτι προτείνει η Fiat αλλά μπορείς να πας σε νεότερο 0W-40, 5W-40 για καλύτερη ευστροφία και μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγών. Στη πρώτη αλλαγή θα σου κάψει λίγο μέχρι να 'καθαρίσει' το μοτέρ αλλά μετά θα είναι οκ. Τα Μotul 300V αν μιλάς για τα racing είναι καλά υπό πίεση αλλά θέλουν συχνές αλλαγές. Περισσότερα για τα λάδια μπορείς να διαβάσεις στο πολύ καλά ενημερωμένο τοπικ 'Περί λιπαντικών' -
ενοειτε οτι διαβζω το τοπικ με τα λιπαντικα αλλωστε με εχουν συμβουλευσει και τα παιδια.εβαζα παλια 0-40 ο λογος που τα αλλαξα δεν ηταν οτι τα εκαιγα αλλα οτι με τοσο ψηλο λαδι ακουγοντουσαν τα υδραυλικα οστηρια και θα τα επερνα στο χερι καμια μερα.μονο με 10-40 αυτο το μοτερ ειναι απολυτος ησυχο δεν ξερω γιατι δειχνει να βολευεται πολυ με αυτο το ιξωδες και τα μοτουλ του πανε γενικα οπως και στις αλφα ρομεο.
αλλαγες ναι γινονται ανα 5000χλμ για προστασια του μεταβλητου χρονισμου περισσοτερο
-
Ειναι αρκετα χαμηλες αυτες οι θερμοκρασιες,σε βαθμο που μου φαινεται περιτο το ψυγειο που εβαλες...
Εγω σε Clio TCE με εργοστασιακο ψυγειο λαδιου(υδροψυκτο) βλεπω με νορμαλ χρηση εως και 110 βαθμους.... -
Το hgt εχει ενα εναλλάκτη θερμοτητας στην βαση του φιλτρου λαδιου που ανταλλασει θερμοτητα αναμεσα στο νερο και στο λαδι.Μπορει αυτο να ευθυνεται για τις 'χαμηλες' θερμοκρασιες του λαδιου .
-
Ναι,ειναι το 'υδροψυκτο ψυγειο λαδιου'που ανεφερα πιο πανω,και εχω και στο Clio μου...
Δηλαδη ο Iceman εχει ΚΑΙ υδροψυκτο ΚΑΙ αεροψυκτο?
Πως να φτασει σε ικανοποιητικες θερμοκρασιες λειτουργιας το λαδι με 2 ψυγεια λαδιου? -
το και καλα υδροψυκτο που εχουν τα hgt δεν κανει τιποτα και πως να κανει αλλωστε οταν τα νερα ειναι στους 90 βαθμους πως θα κρυωσει το λαδι.
δεν ξερω αν στο clio σου ειναι διαφορετικο,το λαθος μου ηταν οτι δεν εβαλα τα οργανακια πρωτα χωρις το ψυγειο για να δω τις θερμοκρασιες και μετα να εβαζα το ψυγειο και να εκανα αντιπαραβολη των θερμοκρασιων.
παντως σημερα εκανα μια γρηγορη βολτα με 3η και 4η ταχυτητα σε ανοιχτες στροφες απο 4500 εως 6500 στροφες ολη την ωρα το λαδι εφτασε κοντα στους 90 (87-88 αν ειδα καλα), μολις σταματησα επειτηδες η θερμοκρασια ανεβηκα 93 περιπου και μετα στο γυρνα της βολτας με 4η και 2500 στροφες επεσε σιγα σιγα μεχρι τους 75-77 βαθμους.
θα κοιταξω αυτες τις μερες αν ειναι να βγαλω το και καλα υδροψυκτο συστημα ψυξης
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Ειναι αρκετα χαμηλες αυτες οι θερμοκρασιες,σε βαθμο που μου φαινεται περιτο το ψυγειο που εβαλες...
Εγω σε Clio TCE με εργοστασιακο ψυγειο λαδιου(υδροψυκτο) βλεπω με νορμαλ χρηση εως και 110 βαθμους....το θεμα ειναι οτι δεν ξερω τη θερμοκρασιες θα ειχα χωρις το ψυγειο λαδιου ωστε βαζοντας το μετα να εκανα αντιπαραβολη των θερμοκρασιων και να εβγαζα ακρη.διοτι δεν ειχα οργανο πριν το ψυγειο τα εβαλα και τα δυο μαζι.
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
το και καλα υδροψυκτο που εχουν τα hgt δεν κανει τιποτα και πως να κανει αλλωστε οταν τα νερα ειναι στους 90 βαθμους πως θα κρυωσει το λαδι.Πρεπει να εχει πιο χαμηλη θερμοκρασια το λαδι;
-
δεν ξερω πως το εννοεις το οτι πρεπει να εχει χαμηλοτερη θερμοκρασια το λαδι, απλα λεγοντας οτι το νερο ειναι στους 90 και το λαδι πχ στους 100 πως θα το κρυωσει ειναι πολυ κοντα η θερμοκρασιες ετσι και αλλιως απο αλλα hgt που ξερω βλεπουν θερμοκρασιες της ταξεως των 110 - 115 βαθμων στο λιωσιμο και κοντα στους 100 σε κανονικους ρυθμους περιπου 4500 στροφες.
ο εναλλακτης τελικα θα φυγει σημερα σε καμια ωρα
-
Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
δεν ξερω πως το εννοεις το οτι πρεπει να εχει χαμηλοτερη θερμοκρασια το λαδι, απλα λεγοντας οτι το νερο ειναι στους 90 και το λαδι πχ στους 100 πως θα το κρυωσει ειναι πολυ κοντα η θερμοκρασιες ετσι και αλλιως απο αλλα hgt που ξερω βλεπουν θερμοκρασιες της ταξεως των 110 - 115 βαθμων στο λιωσιμο και κοντα στους 100 σε κανονικους ρυθμους περιπου 4500 στροφες.ο εναλλακτης τελικα θα φυγει σημερα σε καμια ωρα
Αν το βγάλεις θα έχεις ταχύτερη απαγωγή θερμότητας αλλά και πολύ χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού το χειμώνα. Δλδ. θα ξεκινάς και για να φτάσει το λάδι στους 70° θα περνά πολύ ώρα ή δεν θα τους φτάνει ποτέ.
Το ιξώδες του λαδιού σε θερμοκρασίες μικρότερες των 70° είναι αρκετά μεγάλο σε σημείο που να ΄χάνει' ο κινητήρας. Γνώμη μου μην το καταργήσεις, αν το κάνεις όμως, τουλάχιστον το χειμώνα χρησιμοποίησε πιο λεπτόρευστο λάδι πχ. 0W-40 -
Η ιδανική θερμοκρασία του λαδιού είναι 90-100ο, τότε λειτουργούν σωστά όλα τα πρόσθετα που έχει, κάτω από τους 70ο φθείρεται ο κινητήρας και πάνω από τους 130ο αποσυντίθεται το λάδι με πολύ γρήγορους ρυθμούς.
Έκανες πολύ καλά που έβαλες θερμοστάτη στο ψυγείο του λαδιού, το λάθος σου είναι αυτό που είπες, έπρεπε να βάλεις τα όργανα, να πάρεις θερμοκρασίες και μετά να δείς τις διαφορές.
Το ιδανικό ψυγείο του λαδιού είναι το υδρόψυκτο, αυτό όμως δεν φθάνει αν υπάρχει συνεχές σκίσιμο, ή παρατεταμένη ανηφόρα κατακαλόκαιρο με 4 άτομα και γρήγορους ρυθμούς, ειδικά αν ο κινητήρας είναι τούρμπο, και αν το ψυγείο το ψυγέίο του νερού δεν είναι καινούργιο, οπότε καλά έκανες και έβαλες το ψυγείο, ίσως να αλλάξεις τους βαθμούς του θερμοστάτη για τον χειμώνα και το καλοκαίρι αν έχεις πάνω από 110ο στ ζόρισμα να τον αλλάξεις με ψυχρότερο, επίσης να ξέρεις ότι στο μποτιλιάρισμα το ψυγείο αυτό δεν δουλεύει αφού δεν το χτυπάει ο αέρας, υπάρχουν και βεντιλατέρ για τα ψυγεία λαδιού αρκεί να έχεις χώρο .
-
21 Quadra οπως ειπα σε προηγουμενο ποστ μου θα εβγαζα τον εναλλακτη θερμοτητας και τον εβγαλα τελικα δεν το πηγα βολτα ομως αυριο θα το παω να δω τι γινετε.
τι πιστευεις εκανα καλα που το εβγαλα ή οχι ?? επαιζε ρολο στο οτι ειχα χαμηλες θερμοκρασιες της ταξεως των 75 βαθμων σε πορεια με χαμηλες στροφες ?? και σε σκισιμο ειδα max μεχρι 90 σκαρτο ??
αυτο που λέει ο συμφορουμιστας Βασιλης εχει δικιο διοτι τωρα δεν θα ζεστενετε το λαδι με τι βοηθεια του νερου.
Τελικα εκανα πατατα που το εβγαλα ?? να το ξαναβαλω ?? τι γνωμη εχεις ??
-
Τι οργανάκι έβαλες;
Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .