Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Θερμοκρασια και ψυγειο λαδιου . . .
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    9
    31
    1089
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      iceman_n last edited by

      εβαλα ενα οργανακι για θερμοκρασια λαδιου ετσι απλα για να βλεπω τι παιζει σε συνδιασμο με ψυγειο λαδιου και θερμοστατη.

      ο θερμοστατης ανοιγει στους 80 κελσιου και ειναι μοκαλ

      τωρα σε διαδρομη που πηγα 20 χιλιομετρων με 3500-4000 στροφες πορεια η θερμοκρασια πηγε μεχρι 75 και μολις σταματισα για λιγο στο φαναρι πηγε 82 οπου δειχνει οτι το οργανακι νιωθει.

      αυτο σημαινει οτι ο θερμοστατης δεν εχει ανοιξει για να κανει κυκλομα πληρος απο οτι ξερω βεβαια δεν ειναι τελειος κλειστον.το ενα το κολαρο μολις το ακουμπας καταλαβαινεις τη ροη του λαδιου που περναει με ταχυτητα μεσα το αλλο δεν εινα ετσι αρα δεν εχει ανοιξει ο θερμοστατης πληρος.

      ειναι φυσιολογικη αυτη η θερμοκρασια δεδομενου του καιρου που εχουμε ??
      λαθος συνδεση στον θερμοστατη δεν γινετε να κανεις ειναι το ιδιο οποως και να βαλεις τα κολαρα αφου στο ψυγειο καταληγουν.

      εχετε καμια ιδεα ή καποια γνωμη ??

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        iceman_n last edited by

        εβαλα ενα οργανακι για θερμοκρασια λαδιου ετσι απλα για να βλεπω τι παιζει σε συνδιασμο με ψυγειο λαδιου και θερμοστατη.

        ο θερμοστατης ανοιγει στους 80 κελσιου και ειναι μοκαλ

        τωρα σε διαδρομη που πηγα 20 χιλιομετρων με 3500-4000 στροφες πορεια η θερμοκρασια πηγε μεχρι 75 και μολις σταματισα για λιγο στο φαναρι πηγε 82 οπου δειχνει οτι το οργανακι νιωθει.

        αυτο σημαινει οτι ο θερμοστατης δεν εχει ανοιξει για να κανει κυκλομα πληρος απο οτι ξερω βεβαια δεν ειναι τελειος κλειστον.το ενα το κολαρο μολις το ακουμπας καταλαβαινεις τη ροη του λαδιου που περναει με ταχυτητα μεσα το αλλο δεν εινα ετσι αρα δεν εχει ανοιξει ο θερμοστατης πληρος.

        ειναι φυσιολογικη αυτη η θερμοκρασια δεδομενου του καιρου που εχουμε ??
        λαθος συνδεση στον θερμοστατη δεν γινετε να κανεις ειναι το ιδιο οποως και να βαλεις τα κολαρα αφου στο ψυγειο καταληγουν.

        εχετε καμια ιδεα ή καποια γνωμη ??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          iceman_n last edited by

          εβαλα ενα οργανακι για θερμοκρασια λαδιου ετσι απλα για να βλεπω τι παιζει σε συνδιασμο με ψυγειο λαδιου και θερμοστατη.

          ο θερμοστατης ανοιγει στους 80 κελσιου και ειναι μοκαλ

          τωρα σε διαδρομη που πηγα 20 χιλιομετρων με 3500-4000 στροφες πορεια η θερμοκρασια πηγε μεχρι 75 και μολις σταματισα για λιγο στο φαναρι πηγε 82 οπου δειχνει οτι το οργανακι νιωθει.

          αυτο σημαινει οτι ο θερμοστατης δεν εχει ανοιξει για να κανει κυκλομα πληρος απο οτι ξερω βεβαια δεν ειναι τελειος κλειστον.το ενα το κολαρο μολις το ακουμπας καταλαβαινεις τη ροη του λαδιου που περναει με ταχυτητα μεσα το αλλο δεν εινα ετσι αρα δεν εχει ανοιξει ο θερμοστατης πληρος.

          ειναι φυσιολογικη αυτη η θερμοκρασια δεδομενου του καιρου που εχουμε ??
          λαθος συνδεση στον θερμοστατη δεν γινετε να κανεις ειναι το ιδιο οποως και να βαλεις τα κολαρα αφου στο ψυγειο καταληγουν.

          εχετε καμια ιδεα ή καποια γνωμη ??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Σωστά φαίνεται να δουλεύει, η θερμοκρασία του λαδιού ακολουθεί αυτή του νερού μιας και η εξωτερική θερμοκρασία και ό τρόπος που οδηγήθηκε δεν μπορεί να ζεσταθεί άλλο το λάδι.
            Αν κάνεις ταξίδι με > 4000 - 4500 στροφές τότε το λάδι σταδιακά θα ανεβάσει θερμοκρασία και πιθανόν θα το δεις στο όργανο να ανεβαίνει λίγο πάνω από τους 80 και μετά να πέφτει πάλι. Αν συνεχίσεις βέβαια με 5000+ στροφές και η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή δύσκολα θα κατέβει, το ίδιο θα συμβεί σε συνεχόμενα σκισίματα με 2η-3η σε στροφιλίκι ή πίστα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              iceman_n last edited by

              λεω να συνδεσω και ενα οργανο πιεσης λαδιου της ιδιας μαρκας να βλεπω και τα bar ποσα περιπου πρεπει να ειναι τα bar οταν η θερμοκρασια ειναι 80 βαθμους ξερεις ??

              επισης πιστευεις οτι χρειαζεται η πιεση ή ειναι περιτη και να μην την βαλω ??

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                H πίεση λαδιού εξαρτάται από τον κατασκευαστή της μηχανής, τις στροφές, τη θερμοκρασία αλλά και το ιξώδες του λαδιού. Μπορεί στο ρελαντί να είναι 2-3 bar και μετά τις 2000 να ανεβαίνει στα 5
                Με το όργανο πίεσης μπορείς να βλέπεις τη κατάσταση της μηχανής, παρακολουθόντας τις διακυμάνσεις της με τη πάροδο των χλμ. και τις διαφορές που μπορεί να έχεις από ένα τύπο λαδιού σε άλλο

                Για πιο μοτέρ πρόκειται, τι χρήση του κάνεις ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  iceman_n last edited by

                  μοτερ ειναι το γνωστο 1800αρι του γκρουπο φιατ με τα 130 αλογατα που φοραει η μπαρκετα και το κουπε εγω το εχω στο punto hgt.

                  η χρηση ειναι μεικτη γενικα.δηλαδη διαδρομες των 30-50 χιλιομετρων για να παω σχολη σε ρυθμουσ γρηγορους γενικα μιας και μενω επαρχια και η οι δρομοι εδω εχουν ωραιες στροφες αλλα και ηρεμες βολτες για χαλαρωση.σε πολη δεν κυκλοφορει καθολου σχεδον.

                  λαδια μοτουλ v300 10-40

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Η ένδειξη της πίεσης λαδιού θα ήταν απολύτως χρήσιμη σε πίστα ή αν συνηθίζεις να κάνεις 'ειδικές διαδρομές' πχ. ανάβαση με 2η-3η στο κόφτη συνέχεια.
                    Για τα λάδια το 10W-40 είναι οτι προτείνει η Fiat αλλά μπορείς να πας σε νεότερο 0W-40, 5W-40 για καλύτερη ευστροφία και μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγών. Στη πρώτη αλλαγή θα σου κάψει λίγο μέχρι να 'καθαρίσει' το μοτέρ αλλά μετά θα είναι οκ. Τα Μotul 300V αν μιλάς για τα racing είναι καλά υπό πίεση αλλά θέλουν συχνές αλλαγές. Περισσότερα για τα λάδια μπορείς να διαβάσεις στο πολύ καλά ενημερωμένο τοπικ 'Περί λιπαντικών'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iceman_n last edited by

                      ενοειτε οτι διαβζω το τοπικ με τα λιπαντικα αλλωστε με εχουν συμβουλευσει και τα παιδια.εβαζα παλια 0-40 ο λογος που τα αλλαξα δεν ηταν οτι τα εκαιγα αλλα οτι με τοσο ψηλο λαδι ακουγοντουσαν τα υδραυλικα οστηρια και θα τα επερνα στο χερι καμια μερα.μονο με 10-40 αυτο το μοτερ ειναι απολυτος ησυχο δεν ξερω γιατι δειχνει να βολευεται πολυ με αυτο το ιξωδες και τα μοτουλ του πανε γενικα οπως και στις αλφα ρομεο.

                      αλλαγες ναι γινονται ανα 5000χλμ για προστασια του μεταβλητου χρονισμου περισσοτερο

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        accentwizard last edited by

                        Ειναι αρκετα χαμηλες αυτες οι θερμοκρασιες,σε βαθμο που μου φαινεται περιτο το ψυγειο που εβαλες...
                        Εγω σε Clio TCE με εργοστασιακο ψυγειο λαδιου(υδροψυκτο) βλεπω με νορμαλ χρηση εως και 110 βαθμους....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Το hgt εχει ενα εναλλάκτη θερμοτητας στην βαση του φιλτρου λαδιου που ανταλλασει θερμοτητα αναμεσα στο νερο και στο λαδι.Μπορει αυτο να ευθυνεται για τις 'χαμηλες' θερμοκρασιες του λαδιου .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            accentwizard last edited by

                            Ναι,ειναι το 'υδροψυκτο ψυγειο λαδιου'που ανεφερα πιο πανω,και εχω και στο Clio μου...
                            Δηλαδη ο Iceman εχει ΚΑΙ υδροψυκτο ΚΑΙ αεροψυκτο?
                            Πως να φτασει σε ικανοποιητικες θερμοκρασιες λειτουργιας το λαδι με 2 ψυγεια λαδιου?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • I
                              iceman_n last edited by

                              το και καλα υδροψυκτο που εχουν τα hgt δεν κανει τιποτα και πως να κανει αλλωστε οταν τα νερα ειναι στους 90 βαθμους πως θα κρυωσει το λαδι.

                              δεν ξερω αν στο clio σου ειναι διαφορετικο,το λαθος μου ηταν οτι δεν εβαλα τα οργανακια πρωτα χωρις το ψυγειο για να δω τις θερμοκρασιες και μετα να εβαζα το ψυγειο και να εκανα αντιπαραβολη των θερμοκρασιων.

                              παντως σημερα εκανα μια γρηγορη βολτα με 3η και 4η ταχυτητα σε ανοιχτες στροφες απο 4500 εως 6500 στροφες ολη την ωρα το λαδι εφτασε κοντα στους 90 (87-88 αν ειδα καλα), μολις σταματησα επειτηδες η θερμοκρασια ανεβηκα 93 περιπου και μετα στο γυρνα της βολτας με 4η και 2500 στροφες επεσε σιγα σιγα μεχρι τους 75-77 βαθμους.

                              θα κοιταξω αυτες τις μερες αν ειναι να βγαλω το και καλα υδροψυκτο συστημα ψυξης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                iceman_n last edited by

                                Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
                                Ειναι αρκετα χαμηλες αυτες οι θερμοκρασιες,σε βαθμο που μου φαινεται περιτο το ψυγειο που εβαλες...
                                Εγω σε Clio TCE με εργοστασιακο ψυγειο λαδιου(υδροψυκτο) βλεπω με νορμαλ χρηση εως και 110 βαθμους....

                                το θεμα ειναι οτι δεν ξερω τη θερμοκρασιες θα ειχα χωρις το ψυγειο λαδιου ωστε βαζοντας το μετα να εκανα αντιπαραβολη των θερμοκρασιων και να εβγαζα ακρη.διοτι δεν ειχα οργανο πριν το ψυγειο τα εβαλα και τα δυο μαζι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
                                  το και καλα υδροψυκτο που εχουν τα hgt δεν κανει τιποτα και πως να κανει αλλωστε οταν τα νερα ειναι στους 90 βαθμους πως θα κρυωσει το λαδι.

                                  Πρεπει να εχει πιο χαμηλη θερμοκρασια το λαδι;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iceman_n last edited by

                                    δεν ξερω πως το εννοεις το οτι πρεπει να εχει χαμηλοτερη θερμοκρασια το λαδι, απλα λεγοντας οτι το νερο ειναι στους 90 και το λαδι πχ στους 100 πως θα το κρυωσει ειναι πολυ κοντα η θερμοκρασιες ετσι και αλλιως απο αλλα hgt που ξερω βλεπουν θερμοκρασιες της ταξεως των 110 - 115 βαθμων στο λιωσιμο και κοντα στους 100 σε κανονικους ρυθμους περιπου 4500 στροφες.

                                    ο εναλλακτης τελικα θα φυγει σημερα σε καμια ωρα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης iceman_n έγραψε:
                                      δεν ξερω πως το εννοεις το οτι πρεπει να εχει χαμηλοτερη θερμοκρασια το λαδι, απλα λεγοντας οτι το νερο ειναι στους 90 και το λαδι πχ στους 100 πως θα το κρυωσει ειναι πολυ κοντα η θερμοκρασιες ετσι και αλλιως απο αλλα hgt που ξερω βλεπουν θερμοκρασιες της ταξεως των 110 - 115 βαθμων στο λιωσιμο και κοντα στους 100 σε κανονικους ρυθμους περιπου 4500 στροφες.

                                      ο εναλλακτης τελικα θα φυγει σημερα σε καμια ωρα

                                      Αν το βγάλεις θα έχεις ταχύτερη απαγωγή θερμότητας αλλά και πολύ χαμηλές θερμοκρασίες λαδιού το χειμώνα. Δλδ. θα ξεκινάς και για να φτάσει το λάδι στους 70° θα περνά πολύ ώρα ή δεν θα τους φτάνει ποτέ.
                                      Το ιξώδες του λαδιού σε θερμοκρασίες μικρότερες των 70° είναι αρκετά μεγάλο σε σημείο που να ΄χάνει' ο κινητήρας. Γνώμη μου μην το καταργήσεις, αν το κάνεις όμως, τουλάχιστον το χειμώνα χρησιμοποίησε πιο λεπτόρευστο λάδι πχ. 0W-40

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        Η ιδανική θερμοκρασία του λαδιού είναι 90-100ο, τότε λειτουργούν σωστά όλα τα πρόσθετα που έχει, κάτω από τους 70ο φθείρεται ο κινητήρας και πάνω από τους 130ο αποσυντίθεται το λάδι με πολύ γρήγορους ρυθμούς.

                                        Έκανες πολύ καλά που έβαλες θερμοστάτη στο ψυγείο του λαδιού, το λάθος σου είναι αυτό που είπες, έπρεπε να βάλεις τα όργανα, να πάρεις θερμοκρασίες και μετά να δείς τις διαφορές.

                                        Το ιδανικό ψυγείο του λαδιού είναι το υδρόψυκτο, αυτό όμως δεν φθάνει αν υπάρχει συνεχές σκίσιμο, ή παρατεταμένη ανηφόρα κατακαλόκαιρο με 4 άτομα και γρήγορους ρυθμούς, ειδικά αν ο κινητήρας είναι τούρμπο, και αν το ψυγείο το ψυγέίο του νερού δεν είναι καινούργιο, οπότε καλά έκανες και έβαλες το ψυγείο, ίσως να αλλάξεις τους βαθμούς του θερμοστάτη για τον χειμώνα και το καλοκαίρι αν έχεις πάνω από 110ο στ ζόρισμα να τον αλλάξεις με ψυχρότερο, επίσης να ξέρεις ότι στο μποτιλιάρισμα το ψυγείο αυτό δεν δουλεύει αφού δεν το χτυπάει ο αέρας, υπάρχουν και βεντιλατέρ για τα ψυγεία λαδιού αρκεί να έχεις χώρο .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • I
                                          iceman_n last edited by

                                          21 Quadra οπως ειπα σε προηγουμενο ποστ μου θα εβγαζα τον εναλλακτη θερμοτητας και τον εβγαλα τελικα δεν το πηγα βολτα ομως αυριο θα το παω να δω τι γινετε.

                                          τι πιστευεις εκανα καλα που το εβγαλα ή οχι ?? επαιζε ρολο στο οτι ειχα χαμηλες θερμοκρασιες της ταξεως των 75 βαθμων σε πορεια με χαμηλες στροφες ?? και σε σκισιμο ειδα max μεχρι 90 σκαρτο ??

                                          αυτο που λέει ο συμφορουμιστας Βασιλης εχει δικιο διοτι τωρα δεν θα ζεστενετε το λαδι με τι βοηθεια του νερου.

                                          Τελικα εκανα πατατα που το εβγαλα ?? να το ξαναβαλω ?? τι γνωμη εχεις ??

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Τι οργανάκι έβαλες;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr