Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    To φαινόμενο Seb Loeb!
    1. Home
    2. WRC
    3. To φαινόμενο Seb Loeb!
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 7 / 9
    WRC
    49
    180
    317
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Ο χρήστης harriswrc έγραψε:

      θυμαστε ο loeb τι εκανε με xsara kit car το 2000

      Για θύμησε μας...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        s-loeb last edited by

        Ο χρήστης citrovag έγραψε:
        θυμαστε ο loeb τι εκανε με xsara kit car το 2000

        Για το έτος 2000 για να μην ξεχνιόμαστε, ο Αλσατός τερμάτισε τρίτος στο γαλλικό πρωτάθλημα και πρώτος στην κατηγορία F2 στο τιμόνι ενός saxo kit-car, ενώ πρόλαβε να δείξει κάτι από το μεγαλόπρεπες μέλλον του , κερδίζοντας την κατηγορία των S-1600 στο rally-Rac.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gf last edited by

          Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:

          θυμαστε ο loeb τι εκανε με xsara kit car το 2000

          Για το έτος 2000 για να μην ξεχνιόμαστε, ο Αλσατός τερμάτισε τρίτος στο γαλλικό πρωτάθλημα και πρώτος στην κατηγορία F2 στο τιμόνι ενός saxo kit-car, ενώ πρόλαβε να δείξει κάτι από το μεγαλόπρεπες μέλλον του , κερδίζοντας την κατηγορία των S-1600 στο rally-Rac.

          Kαλά και ο Bugalski αντίστοιχα (η και καλύτερα) είχε κάνει. Δεν ήταν κάτι μεγαλειώδες τα συγκεκριμένα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            sp0 last edited by

            http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=15595

            Το είπε και ο Μάρκος....Μην το ψάχνετε.....

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              s-loeb last edited by

              Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
              http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=wrc-news-article&race_id=0&article_id=15595' target='_blank

              Το είπε και ο Μάρκος....Μην το ψάχνετε.....

              Ε..αφού το είπε και ο marcus, νομίζω ότι κάτι έχει να λέει…

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                astrakitcar last edited by

                με το citroen kit car ο γαλλος ξεβρακωνε οτι κινουταν στην γαλλια με ενα εργοστασιακο προσθιοκινητο...και wrc και οτι τετρακινητο κινουταν τοτε..

                αλλα και στα πρωτα του βηματα με την τετρακινητη xsara τα πηγε πολυ καλα,αναφερομαι στο ποσο γρηγορα το εμπεδωσε το εργαλειο,ενω οι τοτε μεγαλοι του αντιπαλοι ετρεχαν χρονια με 4 κινητα και ειχαν ηδη μεγαλη εμπειρια..

                το γεγονος οτι και με το citroen saxo,και με το xsara kit car και με το wrc... δειχνει οτι αυτο που κανει το κανει καλα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s-loeb last edited by

                  Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                  με το citroen kit car ο γαλλος ξεβρακωνε οτι κινουταν στην γαλλια με ενα εργοστασιακο προσθιοκινητο...και wrc και οτι τετρακινητο κινουταν τοτε..

                  αλλα και στα πρωτα του βηματα με την τετρακινητη xsara τα πηγε πολυ καλα,αναφερομαι στο ποσο γρηγορα το εμπεδωσε το εργαλειο,ενω οι τοτε μεγαλοι του αντιπαλοι ετρεχαν χρονια με 4 κινητα και ειχαν ηδη μεγαλη εμπειρια..

                  το γεγονος οτι και με το citroen saxo,και με το xsara kit car και με το wrc... δειχνει οτι αυτο που κανει το κανει καλα..

                  Και το φυσικό του ταλέντο να προσθέσω!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    citrovag last edited by

                    Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                    με το citroen kit car ο γαλλος ξεβρακωνε οτι κινουταν στην γαλλια με ενα εργοστασιακο προσθιοκινητο...και wrc και οτι τετρακινητο κινουταν τοτε..

                    αλλα και στα πρωτα του βηματα με την τετρακινητη xsara τα πηγε πολυ καλα,αναφερομαι στο ποσο γρηγορα το εμπεδωσε το εργαλειο,ενω οι τοτε μεγαλοι του αντιπαλοι ετρεχαν χρονια με 4 κινητα και ειχαν ηδη μεγαλη εμπειρια..

                    το γεγονος οτι και με το citroen saxo,και με το xsara kit car και με το wrc... δειχνει οτι αυτο που κανει το κανει καλα..

                    +1000

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      astrakitcar last edited by

                      να προσθεσω..

                      ενα φεγγαρι παρακολουθουσα γαλλικο πρωταθλημα αρκετα..εως πολυ...

                      το kit car citroen xcara,ηταν για εμενα το καλυτερο προσθιοκινητο που φτιαχτηκε ποτε...
                      το 306 Maxi πολυ καλο,αλλα στο xcara επεσε ολη η επιστημη απο τα γαλλικα μαστορια,μοτερ χρυσαφι,σασμαν απο πλατινα και στριψιμο απο τιτανιο...βαλτε τα χερια του κοντου γυμναστη και εχετε το καλυτερο αποτελεσμα..

                      η subaru επισημη Γαλλιας + αγγλιας τοτε με zan ζοζεφ και αλλα ονοματα μετα επαιρνε την αγουσα για αποδυτηρια,που??? σε βρεγμενο εδαφος οπως ειναι το μισο γαλικο ασφαλτινο πρωταθλημα...
                      και ομως το xcara ειχε παρα πολυ δυναμη αποτελεσμα οπου και στο παγκοσμιο ο bugalski και Puras εγραφε τρελα γυρολογια...

                      μετα τα εργοστασια παραπονεθηκαν οτι τα δικινητα εκλεβαν εκκλησια στα τετρακινητα και πηραν τα F2 τον πουλο..να θυμηθω pannizi και delecour με maxi....σε κορσικη,καταλωνια...
                      ο loeb ειναι πολυ καλος οδηγος με feeling σε στησιμο,και προστατευει λαστιχα..επισης η citroen ειναι παρα πολυ καλη ομαδα δειγμα οτι εχει σχεδον 0 μηχανικες εγακαταλειψεις..επισης ο Γαλλος διαβαζει ειδικες και βαζει καταλληλα λαστιχα..σπανια εχει κανει λαθος επιλογες...
                      η peugeot παλι ..μετα το 206 κατρακυλα.ΑΛΛΑ οπως ειχα πει παρα πολυ παλια εδω μεσα και επιβεβαιωθηκα..υπηρχε συμφωνια να παρει πρωτα το λιονταρι πρωταθληματα και μετα το λοχιοσημο οπως και εγινε...

                      καταθετω την γνωμη μου μιας και το γαλλικο το ειχα ξεζουμισει...
                      εχω ανασκοπησεις απο γαλλικο απο το 1999..παιδια ο συνδυασμος LOEB και kit car xcara..απλα δεν ΠΑΙΖΕΤΑΙ..εκανε οτι ηθελε το σασι...το αμαξι ηταν και ειναι 20 χρονια μπροστα σε εξελιξη απο renault megane maxi,clio maxi,306...τον κοντο τον παραδεχομαι..απλα πολυ δεν πανε το στυλ του..

                      αλλωστε fan του delecour,ragnioti και mc rae ειμαι αλλα ο κοντος ειναι σπεσιαλιστας και λιρα 100..οπως λεει ο φαφουτης Γεωργιου..οπως και να εχει τα ρεκορ του δυσκολα θα καταριφθουν..αλλα και τα νουμερα που επαναλαμβανονται δεν μπορει να ειναι συμπτωση..δηλ.στη Γερμανια που ολα ειναι μια ευθεια τι παραπανω απο τους αλλους εχει?

                      για πειτε μου?τι να πει ο κλαψομουνης solberg?ή το παιδακι ο hirbonen?ειναι καλυτερες προσωπικοτητες απο τον Γαλλο?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                        το kit car citroen xcara,ηταν για εμενα το καλυτερο προσθιοκινητο που φτιαχτηκε ποτε...

                        Ε μάθε να το γράφεις σωστά τότε.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          boxer2003 last edited by

                          http://video.kenblockracing.com/flash/p ... eo_id=9183' target='_blank

                          (από το http://www.trailride.gr/forum/viewthrea ... owstart=20) to forum tou off road team.

                          Δείτε....
                          Ακόμα κι ο μέγας αείμνηστος Colin, παραδεχόταν τον τύπο!!!
                          Δείτε τι χάνουμε που έκαναν τα WRC έτσι... φλώρικα!! κι οδηγούν οι τύποι μόνο για το χρόνο...Καλά κάνουν ,δε λέω. Αυτά είναι τα δεδομένα και το παιχνίδι παίζεται στα χρονόμετρα. όχι στα μάτια μας!!!
                          Απλά , πριν λίγα χρόνια, κανείς δεν μπορούσε να οδηγήσει με γραμμές ασφάλτου στο χώμα...
                          Ακόμα και με τα τετρακίνητα. Δεν υπήρχε ροπή από τις 1200 σαλ (λέγε με αντι λαγκ)!!!!!
                          Κι όσο για το Γάλλο, δεν είπε κανείς για την προσωπικότητα και τα ρεκόρ του...
                          Ειδικά για μένα, μετά από λιγόλεπτη προσωπική επαφή μ αυτόν, τον πέτερ, τον Γκρένχολμ, τον άτκινσον, (απ όλους έχω αυτόγραφα από πολλά ακρόπολις μετά το 2005), το καλύτερο παιδί (από άποψη αντιμετώπισης των θεατων-κοινών θνητών) είναι ο Loeb!!!
                          Καμιά σχέση με βεντέτα κλπ. Από τους χειρότερους, ο Σάινθ. Ο χειρότερος; ο Σόλμπεργκ!!
                          μακριά από κάμερες κ@λοπαιδο είναι κι έτσι φέρεται...
                          Αλλά οδηγικά, ΣΑΝ ΘΕΑΤΗΣ πάντα, κι όχι σαν χρονόμετρο, προτιμώ όλους τους άλλους, πλην του Loeb...
                          Τι να πει κανείς, γούστα!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dap last edited by

                            Ο χρήστης ASTRAKITCAR έγραψε:
                            να προσθεσω..

                            ενα φεγγαρι παρακολουθουσα γαλλικο πρωταθλημα αρκετα..εως πολυ...

                            το kit car citroen xcara,ηταν για εμενα το καλυτερο προσθιοκινητο που φτιαχτηκε ποτε...
                            το 306 Maxi πολυ καλο,αλλα στο xcara επεσε ολη η επιστημη απο τα γαλλικα μαστορια,μοτερ χρυσαφι,σασμαν απο πλατινα και στριψιμο απο τιτανιο...βαλτε τα χερια του κοντου γυμναστη και εχετε το καλυτερο αποτελεσμα..

                            ...............................................................................................
                            και ομως το xcara ειχε παρα πολυ δυναμη αποτελεσμα οπου και στο παγκοσμιο ο bugalski και Puras εγραφε τρελα γυρολογια...
                            ................................................................................................
                            ο loeb ειναι πολυ καλος οδηγος με feeling σε στησιμο,και προστατευει λαστιχα..επισης η citroen ειναι παρα πολυ καλη ομαδα δειγμα οτι εχει σχεδον 0 μηχανικες εγακαταλειψεις..επισης ο Γαλλος διαβαζει ειδικες και βαζει καταλληλα λαστιχα..σπανια εχει κανει λαθος επιλογες...

                            Μου επιτρεπεις μια προσθηκη σε ολα τα παραπανω....
                            Ο τελειος συνδυασμος εχει τρια μερη.
                            Ξεχνας τον Elena που ενα μερος της ταχυτητας ( και των επιδοσεων ) του κοντου οφειλεται αποκλειστικα σε αυτον.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • A
                              astrakitcar last edited by

                              δεν διαφωνω για τον elena..

                              απο την πολυ μικρη συμμετοχη που ειχα ως συνοδηγος σε rallye ενα μεγαλο μερος οφειλεται και στον συνοδηγο ..εχεις δικιο..η ψυχολογια και η εμπιστοσυνη που βγαζει ο συνοδηγος ειναι πολλες φορες καλυτερη και απο φρεσκα λαστιχα σε μια ειδικη...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kleisj last edited by

                                Αν κ ως πριν 5 μήνες πίστευα διαφορετικά τώρα έχω αναθεωρήσει την γνώμη μου για τον Seb. Πίστευα πως οι επιτυχίες του οφείλονται κυρίως στην απουσία αξιόμαχων αντιπάλων οδηγών αντίστοιχου βεληνεκούς. Ο Gronholm που ήταν όμως, έχασε κ τις 2 χρονιές που μπορούσε να κερδίσει τον τίτλο. Ίσως τα πράγματα δεν θα ήταν τόσο εύκολα αν υπήρχε κ ο Auriol, Tommi, McRae, Sainz, Juha, Burns κλπ. Αλλά θα ήταν εκεί στην μάχη του τίτλου. Μπορεί να μην είχε 5 μπορεί να είχε 3-4 τίτλους αλλά μπορεί κ 5 τελικά!

                                Είναι πραγματικά περισσότερο από εντυπωσιακό πως συνδυάζει την απόλυτη ταχύτητα με αλάνθαστη οδήγηση σε όλες τις επιφάνειες. Ίσως έχει την πιο καλή αίσθηση του ορίου από τους οδηγούς που έχουμε δει? Ίσως δεν πιέζει πολύ?? αλλά αυτό δεν νομίζω να ισχύει. Δεν εξηγείται αλλιώς. Με 5 τίτλους στο ενεργητικό του κ λίγα οδηγικά λάθη στην καριέρα του, τα λιγότερα από οδηγούς του επιπέδου του.
                                Κ βέβαια εννοείται πως σε αυτές τις επιδόσεις τα μέγιστα έχουν συμβάλει ομάδα που του δίνει αξιοπίστα κ γρήγορα αυτοκίνητα όπως βέβαια κ τον Elena που πολύ σωστά επισήμανε ο DAP.

                                Εύχομαι να τον χαιρόμαστε στο WRC για αρκετά χρόνια ακόμα κ μάλιστα με S2000+!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • kubiak
                                  kubiak last edited by

                                  Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:

                                  Τι να γινόταν, τίποτα δε θα γινόταν όπως και με την αλλαγή από τα Michelin σε Bridgestone... Pirreli

                                  Μετά από καιρό είδα το λάθος που είχα κάνει και τη διόρθωσή σου (που δεν είχα αντιληφθεί αρχικά)...
                                  Αν και γράφεται Pirelli και όχι Pirreli, έχεις δίκιο...

                                  _

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thvarveris last edited by

                                    τα σάρωσε όλα ο κοντός!!!
                                    Όσο θα τρέχει δεν υπάρχει περίπτωση να του πάρουν τον τίτλο.΄
                                    Κατά την γνώμη μου έχει δημιουργήσει στους αντιπάλους του μία κατάσταση ανάλογη με αυτή που είχε δημιουργήσει στους αντιπάλους του ο Σεργκέι Μπουμκα όταν πηδαγε επι κοντώ.
                                    Εκ των υστέρων απόδείχτηκε μόλις αποχώρησε ο Μπουμκα ότι το σπορ του είχε μείνει πίσω λόγω του ότι αξιόλογοι αθλητές που θα μπορόυσαν να τον 'κοντράρουν' (που λέει ο λογος) δεν έμπαιναν στον κόπο γιατί ήξεραν ότι δεν θα μπορούσαν να είναι ποτέ πρώτοι.
                                    Νομίζω ότι το ίδιο θα γίνει και στα rally στην μετα 'κοντού' εποχή.
                                    Το 'κατάστρεψε' το σπορ ο άτιμος!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      s-loeb last edited by

                                      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                      τα σάρωσε όλα ο κοντός!!!
                                      Όσο θα τρέχει δεν υπάρχει περίπτωση να του πάρουν τον τίτλο.΄
                                      Κατά την γνώμη μου έχει δημιουργήσει στους αντιπάλους του μία κατάσταση ανάλογη με αυτή που είχε δημιουργήσει στους αντιπάλους του ο Σεργκέι Μπουμκα όταν πηδαγε επι κοντώ.
                                      Εκ των υστέρων απόδείχτηκε μόλις αποχώρησε ο Μπουμκα ότι το σπορ του είχε μείνει πίσω λόγω του ότι αξιόλογοι αθλητές που θα μπορόυσαν να τον 'κοντράρουν' (που λέει ο λογος) δεν έμπαιναν στον κόπο γιατί ήξεραν ότι δεν θα μπορούσαν να είναι ποτέ πρώτοι.
                                      Νομίζω ότι το ίδιο θα γίνει και στα rally στην μετα 'κοντού' εποχή.
                                      Το 'κατάστρεψε' το σπορ ο άτιμος!

                                      +1000

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                                        Εκ των υστέρων απόδείχτηκε μόλις αποχώρησε ο Μπουμκα ότι το σπορ του είχε μείνει πίσω λόγω του ότι αξιόλογοι αθλητές που θα μπορόυσαν να τον 'κοντράρουν' (που λέει ο λογος) δεν έμπαιναν στον κόπο γιατί ήξεραν ότι δεν θα μπορούσαν να είναι ποτέ πρώτοι.
                                        Νομίζω ότι το ίδιο θα γίνει και στα rally στην μετα 'κοντού' εποχή.
                                        Το 'κατάστρεψε' το σπορ ο άτιμος!

                                        Διαφωνώ Θοδωρή... Και στις 2 περιπτώσεις δεν υπήρξαν στην εποχή τους αθλητές να τους κοντράρουν. Κανένας επικοντιστής άλλωστε δεν ξεπέρασε τα 6+ μέτρα ακόμα και όταν αποχώρησε ο μεγάλος Sergey. Στην περίπτωση του Seb, κέρδισε στα ίσα οδηγούς πρωταθλητές όπως οι Sainz, Makinen, McRae, Solberg, Gronholm...Όσο και να προσπάθησαν οι παραπάνω δεν τον έφτασαν το Γάλλο.
                                        Μοναδικός αντίπαλος του Γάλλου τη νέα χρονιά θα είναι ο ίδιος του ο εαυτός. Έχει σπάσει όλα τα ρεκόρ. Θα βρει το κίνητρο να συνεχίσει για το κάτι παραπάνω; Ήδη οι δηλώσεις του περί αποχώρησης αν καταργηθούν τα wrc μαρτυρούν πως σαν να βαρέθηκε να παίζει μόνος του... Πατάει άλλωστε τα 35, έχει οικογένεια μπροστά του και φυσιολογικό είναι για κάθε άνθρωπο να ψάχνει για νέες συγκινήσεις που ίσως του προσφέρουν οι πίστες...
                                        Ίσως όλα τα παραπάνω ισχύουν, ίσως είναι απλά αισιόδοξες σκέψεις (αν μπορεί κανείς να ελπίζει σε αποχώρηση του καλύτερου για να κερδίσει και κανένας άλλος...) για το μέλλον του θεσμού που θα είναι λαμπρό μόνο αν υπάρξει συναγωνισμός στην κορυφή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          s-loeb last edited by

                                          Σε δηλώσεις του στο περιθώριο του Ράλλυ Μ. Βρετανίας, ο επικεφαλής της Citroen Sport, Olivier Quesnel δήλωσε ότι η ομάδα της Citroen συνεχίζει κανονικά το 2009, ενώ η επιθυμία του ίδιου, αλλά και της εταιρίας, είναι να συνεχίσουν και το 2010 με τον Sebastien Loeb να αποτελεί τον οδηγό της ομάδας. Ο Γάλλος μάνατζερ, υποστήριξε ότι οι αγώνες Ράλλυ είναι μία από τις προτεραιότητες της Citroen και πως ήδη έχει ξεκινήσει τις επαφές και συζητήσεις για το πρόγραμμα της ομάδας στο WRC το 2010.

                                          Οπότε για κάνα 2-3 χρόνια ακόμα θα πρωταγωνιστεί..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            Ασχετως τι δηλωσε ο Quesnel, οι οργανωτες του DTM λενε ανεπισημα οτι Loeb και Citroen ειναι δεδομενοι για το 2010.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 7 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr