-
Μετα και την πτωση του peter τον πεμπτο τιτλο τον εχει σιγουρο ο loeb....
Ετοιμαστοιτε να το πανηγυρισουμε...... -
τουλαχιστον στην φορντ να το παλεψουν για το κατασκευαστων αλλα και παλι δυσκολο...
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Κόψανε το cage από τι φαίνεται στην φωτογραφία για να βγάλουν τον Pivato από μέσα. Πάλι καλά που δεν είχε ίδια κατάληξη με τον Park.
Τελικά ο duval για ακόμα έναν αγώνα πιστοποίησε ποσό κάλος είναι στην άσφαλτο, και πόσο κακός είναι στο χώμα. Να γιατί δεν έχει μέλλον στο παγκόσμιο σαν πρώτης γραμμής οδηγός!!!
Πολύ εύκολα τα συμπεράσματα σου φίλε μου. Ο χαρακτηρισμός κακός είναι άστοχος, αφού πρωταγωνιστούσε, επιπόλαιος ναι. Εγώ πάλι πιστεύω ότι αξίζει μία εργοστασιακή θέση σε σχέση με αυτούς που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο ΠΠΡ.
Συμφωνώ απόλυτα.
Αν ο duval ηταν φιλανδος θα ειχε σιγουρα εργοστασιακο μπακετ και δειτε το παραδειγμα του latvala που και στο παρελθον ειχε ελαχιστες πιθανοτητες να τερματισει αλλα και φετος ηταν ο βασικος παραγοντας που με τα λαθη του κατεστρεψε την φορντ αλλα την θεση του στην ομαδα την εχει σιγουρη
-
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
τουλαχιστον στην φορντ να το παλεψουν για το κατασκευαστων αλλα και παλι δυσκολο...οντως δυσκολο πιστευω αν τα δυο πληρωματα της citroen τερματισουν στην οχταδα
πηραν και το κατασκευαστων.... -
πωπω τα νευρα μου με την citroen παλι!
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
τουλαχιστον στην φορντ να το παλεψουν για το κατασκευαστων αλλα και παλι δυσκολο...
οντως δυσκολο πιστευω αν τα δυο πληρωματα της citroen τερματισουν στην οχταδα
πηραν και το κατασκευαστων....Μπαααα, ο Wilson θα επιστρατευσει οσα Ford υπαρχουν στην Ιαπωνια (εντος και εκτος αγωνος) αρκει ο Sordo να μην τερματισει μεσα στους βαθμους.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
τουλαχιστον στην φορντ να το παλεψουν για το κατασκευαστων αλλα και παλι δυσκολο...
οντως δυσκολο πιστευω αν τα δυο πληρωματα της citroen τερματισουν στην οχταδα
πηραν και το κατασκευαστων....Μπαααα, ο Wilson θα επιστρατευσει οσα Ford υπαρχουν στην Ιαπωνια (εντος και εκτος αγωνος) αρκει ο Sordo να μην τερματισει μεσα στους βαθμους.
NAI εχουν πει και εδω απεναντι μου στον γειτονα που εχει ενα ford να το παει
κι αυτος ουαλια..... -
Ρε παιδια απαντηστε και σε ενα απλο ερωτημα. Εχετε προσβαση στα βιντεο του wrc.com και του wrc radio; Γιατι εμενα ξαφνικα αυτο το σαββατοκυριακο δε μου φορτωνει κανενα.
-
Pivato underwent two hours of surgery on Friday evening to repair a broken right tibia and fractured pelvis. During the operation, however, some internal bleeding was discovered and this necessitated a further operation later in the night. The second operation concluded at 0100hrs this morning.
A Stobart team representative said Patrick had made steady improvements over the course of the morning and that progress reports would be issued when available.
οχι ουτε εμενα τα φορτωνει.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Κόψανε το cage από τι φαίνεται στην φωτογραφία για να βγάλουν τον Pivato από μέσα. Πάλι καλά που δεν είχε ίδια κατάληξη με τον Park.
Τελικά ο duval για ακόμα έναν αγώνα πιστοποίησε ποσό κάλος είναι στην άσφαλτο, και πόσο κακός είναι στο χώμα. Να γιατί δεν έχει μέλλον στο παγκόσμιο σαν πρώτης γραμμής οδηγός!!!
Πολύ εύκολα τα συμπεράσματα σου φίλε μου. Ο χαρακτηρισμός κακός είναι άστοχος, αφού πρωταγωνιστούσε, επιπόλαιος ναι. Εγώ πάλι πιστεύω ότι αξίζει μία εργοστασιακή θέση σε σχέση με αυτούς που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο ΠΠΡ.
Φίλε cmarin και στο πρόσφατο παρελθόν (βλέπε Citroen), o Βέλγος στο χώμα δεν έχει να αποδείξει και κάτι το σοβαρό .Εν ολίγης δεν έχει τη στόφα του μεγάλου οδηγού όπως στην άσφαλτο. Τώρα στην υποθετική ερώτηση σου για το αν ήταν Φιλανδός συμφωνώ.
-
και φυσικα θα χαλαγε το turbo της αλλης c4 και οχι αυτης του γαλλου.κατανταει σπαστικια αυτη η αξιοπιστια του λεμπ
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Κόψανε το cage από τι φαίνεται στην φωτογραφία για να βγάλουν τον Pivato από μέσα. Πάλι καλά που δεν είχε ίδια κατάληξη με τον Park.
Τελικά ο duval για ακόμα έναν αγώνα πιστοποίησε ποσό κάλος είναι στην άσφαλτο, και πόσο κακός είναι στο χώμα. Να γιατί δεν έχει μέλλον στο παγκόσμιο σαν πρώτης γραμμής οδηγός!!!
Πολύ εύκολα τα συμπεράσματα σου φίλε μου. Ο χαρακτηρισμός κακός είναι άστοχος, αφού πρωταγωνιστούσε, επιπόλαιος ναι. Εγώ πάλι πιστεύω ότι αξίζει μία εργοστασιακή θέση σε σχέση με αυτούς που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο ΠΠΡ.
Φίλε cmarin και στο πρόσφατο παρελθόν (βλέπε Citroen), o Βέλγος στο χώμα δεν έχει να αποδείξει και κάτι το σοβαρό .Εν ολίγης δεν έχει τη στόφα του μεγάλου οδηγού όπως στην άσφαλτο. Τώρα στην υποθετική ερώτηση σου για το αν ήταν Φιλανδός συμφωνώ.
Ο Duval υπήρξε εργοστασιακός και για πολλά χρόνια μάλιστα... Τι θα πει Φινλανδός, Βέλγος ή Τσέχος. Οδήγησε για κορυφαίες ομάδες και μόνος του έφαγε τα μούτρα του, κυρίως λόγω της συμπεριφοράς του και όχι λόγω των επιδόσεων του...Δεν είναι αργός στο χώμα, ίσα ίσα μάλιστα, όμως πιστεύοντας πως είναι ο καλύτερος οδηγεί πάνω από τα όρια του και βγαίνει από το δρόμο καταστρέφοντας αυτοκίνητα. Αυτό δεν το θέλει καμία ομάδα και για αυτό δεν οδηγεί πλέον εργοστασιακά... Αν τερμάτιζε σε Νέα Ζηλανδία και Ιαπωνία, με την ταχύτητα που είχε θα χτυπούσε τριάδα, οπότε θα υπήρχαν προτάσεις για πλήρη εμπλοκή... Δεν το έκανε σε καμία περίπτωση οπότε θα πρέπει να βρει μόνος του χορηγούς για να τρέξει...
-
οσον αφορα το ατυχημα του duval. στην ιαπωνια εφαρμοστηκαν για πρωτη φορα καποια νεα μετρα ασφαλειας τα οποια αφορουσαν στις συγκρουσεις με το πλαι του αυτοκινητου.
ας ελπισουμε οτι οι δηθεν ''φωστηρες'' δε θα το κραξουν και αυτο οπως το hans μιας και στη fia σιγουρα ξερουν καλυτεραhttp://wrc.com/jsp/index.jsp?lnk=101&id=3051&desc=New safety seat introduced for Rally Japan
-
Λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα πλέον η διαφορά του Latvala από τον Hirvonen στη μάχη (???) για τη νίκη.
Ας ελπίσουμε δεν θα δοθούν εντολές ρύθμισης του αποτελέσματος.
5-6 για τα SX4 στην καλύτερη τους φετινή εμφάνιση. Αν ο Andersson δεν είχε το κλαταρισμένο ελαστικό θα μπορούσε να πιέσει και τον Atkinson!
Henning και Rautenbach (o οποίος θα είναι ο ένας από τους 2 οδηγούς της Μ2 ομάδας που θα δημιουργήσει τη νέα χρονιά η Citroen) εγκατέλειψαν ξανά. -
5ο συνεχες....
Εγραψε ιστορια για μια ακομη φορα ο 'κοντος' ! Σερι που πολυ δυσκολα θα σπασει στο μελλον. Και συνεχιζει......... -
Πέμπτο συνεχόμενο για τον οδηγό φαινόμενοSebastien Loeb. O Γάλλος μετράει 111 συμμετοχές στο WRC με ποσοστό 42% κερδισμένων αγώνων, και 46 νίκες. Ενώ για του χρόνου? Ποιος ξέρει ..παντός εύκολα θα ξεπεράσει τις 50..
-
Eγινε το αναμενομενο...ο Hirvonen τη νικη, ο Loeb περπατωντας τον τιτλο.
Και δυστυχως τα τελευταια χρονια στο wrc γινεται ολο και πιο συχνα το αναμενομενο...Παμε τωρα για Ουαλια χωρις αγχος και τακτικες
-
Ο χρήστης og2002gr έγραψε:
Παμε τωρα για Ουαλια χωρις αγχος και τακτικες
To κατασκευαστών 'παίζεται' ακόμη....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Παμε τωρα για Ουαλια χωρις αγχος και τακτικες
To κατασκευαστών 'παίζεται' ακόμη....
Kρατα το 'τακτικες' μονο τοτε
Μονο με αυτοκτονια χανει το κατασκευαστων η Citroen (αρκει μια 2η θεση ή 3η-7η) -
μπραβο για ακομη μια φορα στον μεγαλο loeb και στην citroen......
WRC 2008 - 14ος Γύρος Ράλλυ Ιαπωνίας