-
entry list
http://planning-for.sakura.ne.jp/wrc200 ... try-E1.pdf' target='_blank' target='_blank59 N4 μαζι με τα production(και 3-4 EvoX)!!!!
-
entry list
http://planning-for.sakura.ne.jp/wrc200 ... try-E1.pdf' target='_blank' target='_blank59 N4 μαζι με τα production(και 3-4 EvoX)!!!!
-
entry list
http://planning-for.sakura.ne.jp/wrc200 ... try-E1.pdf' target='_blank' target='_blank59 N4 μαζι με τα production(και 3-4 EvoX)!!!!
-
αρκετες συμμετοχες και με το νεο Χ αρι.
για να δουμε πως θα τα παει σε συγκριση με το 9(αν και ουσιαστικα ειναι ο πρωτος του αγωνας με φουλ ομολογκε ανταλλακτικα) -
SD times
- Sordo: 2:34.2
- Duval: 2:34.5
- Hirvonen: 2:34.6
- H. Solberg: 2:35.0
- Loeb: 2:35.1
- P. Solberg: 2:35.1
- Atkinson: 2:35.3
- Latvala: 2:35.6
- Villagra: 2:36.1
- Gardemeister: 2:37.4
- Wilson: 2:37.6
- Andersson: 2:38.8
- Rautenbach: 2:43.0
-
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
SD times- Sordo: 2:34.2
- Duval: 2:34.5
- Hirvonen: 2:34.6
- H. Solberg: 2:35.0
- Loeb: 2:35.1
- P. Solberg: 2:35.1
- Atkinson: 2:35.3
- Latvala: 2:35.6
- Villagra: 2:36.1
- Gardemeister: 2:37.4
- Wilson: 2:37.6
- Andersson: 2:38.8
- Rautenbach: 2:43.0
Μια ερώτηση : ο ορισμός του shakedown δεν είναι για να σε βοηθήσει να στήσεις το αυτοκίνητο σε συνθήκες παραπλήσιες του αγώνα ?
Τι σχέση έχει μέσα σε κλειστό στάδιο με τσιμέντο σε χωμάτινο αγώνα ?
Μήπως αυτή είναι υπερειδική και όχι SD ?
-
Απο οτι ξερω οι Τζαπανεζοι εκαναν την SSS μεσα στο SD η και το αντιστροφο.
-
1-2-3 τα ford μετα την 5η ειδικη...
Προσεκτικα οπως αναμενοταν ο Loeb (καθαριζει και τον δρομο;) στην 4η θεση.
Γιατι ετσι χαλια ο Henning τελευταια;;; -
διακοπηκε η 6η ειδικη λογω εξοδου που ειχε o duval. ας ελπισουμε να μην ειναι τπτ σοβαρο.
-
Το ραδιοφωνο του wrc.com και τα βιντεο του site που εχει δεν μου παιζουν. Αντιμετωπιζεται το ιδιο προβλημα;
-
Eξω ο Duval, οποτε μαλλον εχουμε στεψη αυτο το Σ/Κ
-
Αναμενόμενα ο Seb δεν πιέζει, αναμενόμενα ο Duval εκτός δρόμου σε ακόμα έναν χωμάτινο αγώνα...Αυτό το παιδί δεν βάζει μυαλό με τίποτα...
Για ακόμα έναν αγώνα η C4 του Sordo είναι αυτή που 'σπάει', και όχι αυτή του Γάλλου. Φτάσαμε σε σημείο να περιμένουμε μηχανικό πρόβλημα του πολυπρωταθλητή για να ελπίζουμε σε ενδιαφέρον πρωτάθλημα.
Ωραία η μάχη στο PWRC με τον Hanninen να οδηγεί για βαθμούς και να είναι πίσω στην κατάταξη, με τους Novikov και Brynildsen να κάνουν τρομερή εμφάνιση και να παλεύουν στα ίσα με τους Γιαπωνέζους, ενώ ο Ketomaa τους κερδίζει όλους σε επίπεδο κατηγορίας Ν.
-
Κόψανε το cage από τι φαίνεται στην φωτογραφία για να βγάλουν τον Pivato από μέσα. Πάλι καλά που δεν είχε ίδια κατάληξη με τον Park.
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Κόψανε το cage από τι φαίνεται στην φωτογραφία για να βγάλουν τον Pivato από μέσα. Πάλι καλά που δεν είχε ίδια κατάληξη με τον Park.Τελικά ο duval για ακόμα έναν αγώνα πιστοποίησε ποσό κάλος είναι στην άσφαλτο, και πόσο κακός είναι στο χώμα. Να γιατί δεν έχει μέλλον στο παγκόσμιο σαν πρώτης γραμμής οδηγός!!!
-
η εξοδος του duval.ρε γμτ πολυ σπαστηρι και αυτος.
εντωμεταξυ δεν μπορω να χωνεψω οτι χαλασε η c4!
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Κόψανε το cage από τι φαίνεται στην φωτογραφία για να βγάλουν τον Pivato από μέσα. Πάλι καλά που δεν είχε ίδια κατάληξη με τον Park.Ευτυχώς. Μία σπασμένη λεκάνη δεν είναι και λίγο βέβαια. Καλή ανάρρωση.
-
Ο χρήστης S.Loeb έγραψε:
Κόψανε το cage από τι φαίνεται στην φωτογραφία για να βγάλουν τον Pivato από μέσα. Πάλι καλά που δεν είχε ίδια κατάληξη με τον Park.
Τελικά ο duval για ακόμα έναν αγώνα πιστοποίησε ποσό κάλος είναι στην άσφαλτο, και πόσο κακός είναι στο χώμα. Να γιατί δεν έχει μέλλον στο παγκόσμιο σαν πρώτης γραμμής οδηγός!!!
Πολύ εύκολα τα συμπεράσματα σου φίλε μου. Ο χαρακτηρισμός κακός είναι άστοχος, αφού πρωταγωνιστούσε, επιπόλαιος ναι. Εγώ πάλι πιστεύω ότι αξίζει μία εργοστασιακή θέση σε σχέση με αυτούς που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο ΠΠΡ.
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Κόψανε το cage από τι φαίνεται στην φωτογραφία για να βγάλουν τον Pivato από μέσα. Πάλι καλά που δεν είχε ίδια κατάληξη με τον Park.
Τελικά ο duval για ακόμα έναν αγώνα πιστοποίησε ποσό κάλος είναι στην άσφαλτο, και πόσο κακός είναι στο χώμα. Να γιατί δεν έχει μέλλον στο παγκόσμιο σαν πρώτης γραμμής οδηγός!!!
Πολύ εύκολα τα συμπεράσματα σου φίλε μου. Ο χαρακτηρισμός κακός είναι άστοχος, αφού πρωταγωνιστούσε, επιπόλαιος ναι. Εγώ πάλι πιστεύω ότι αξίζει μία εργοστασιακή θέση σε σχέση με αυτούς που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο ΠΠΡ.
Συμφωνώ απόλυτα.
-
tτελικα πλευρα εσπασε η λεκανη?το rally.gr λεει για κρισιμη κατασταση αλλα σταθερη.εκανε και δευτερη επεμβαση για εσωτερικη αιμοραγια.
WRC 2008 - 14ος Γύρος Ράλλυ Ιαπωνίας