-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Γιατι λενε οτι δεν πετυχαινει παντα η επισκευη στο σασμαν? Ειναι τοσο πολυπλοκο,πρεπει ολα να μπουν με ακριβεια χιλιοστου,τι ακριβως συμβαινει? Μιλαμε παντα για αντικατασταση ολων των ρουλεμαν,συχρονιζε κλπ.
Μήπως να φοράμε γαντια και μάσκες όταν ανοίγουμε κιβώτια;
Απ'όσα έχω κάνει μόνο μία ήταν η περίπτωση που ενώ ήταν όλα τέλεια μέσα το κιβώτιο έκανε θόρυβο όταν άφηνες το πόδι από το γκάζι...
Και αλλάζουμε ρουλεμάν και πλανήτες με καινούργια ενώ αν κάποιος άξονας έχει πρόβλημα σε γρανάζι τον στέλνουμε όλο όπως και το κορωνοπήνιο...Αυτό είναι πολύ βασικό! Εγώ ζητώ να μου αλλάζουν τα ρουλεμάν κάθε φορά με τις βαλβολίνες..Από κει ξεκινούν όλα...Κι όταν αρχίζεις να το ακούς είναι ήδη πολύ αργά...
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Αυτό είναι πολύ βασικό! Εγώ ζητώ να μου αλλάζουν τα ρουλεμάν κάθε φορά με τις βαλβολίνες..Από κει ξεκινούν όλα...Κι όταν αρχίζεις να το ακούς είναι ήδη πολύ αργά...
Αλλαζεις ρουλεμαν καθε φορα που αλλαζεις βαλβολινες;
-
ναι!
στοιχίζει αλλά αν δεις μερικές φορές σε τι κατάσταση είναι...καλύτερα να μου στοιχίζει αλλά να μαι σίγουρος! -
Κάθε πόσα χίλιόμετρα το κάνεις αυτό? Φαντάζομαι οτι με την ευκαιρία θα αλλάζεις και δίσκο-πλατώ?
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Αυτό είναι πολύ βασικό! Εγώ ζητώ να μου αλλάζουν τα ρουλεμάν κάθε φορά με τις βαλβολίνες..Από κει ξεκινούν όλα...Κι όταν αρχίζεις να το ακούς είναι ήδη πολύ αργά...
Δεν γίνεται να αλλάξεις ρουλεμάν χωρίς να αλλάξεις δισκο-πλατό. Με την συχνότητα που τα αλλάζεις καλύτερα να 'ρισκάρεις' πιθανή ζημιά στο κιβώτιο. Πιο φτηνά θα σου βγει.
-
Όχι δεν αλλάζω δίσκο πλατώ. Βαλβολίνες κάθε 40000 χωρίς δίσκο. Λες να μου αλλάζουν άλλο ρουλεμάν και να λέω μλκίες;
πάντως αυτή η ιστορία ξεκίνησε όταν άλλαξα σασμάν. Έβαλα πιο κοντό και τότε θυμάμαι το παλιό, αν και δούλευε κανονικά, μου χαν πει πως ο ήχος που έκανε (ένα μεταλλικό γρίλισμα που σταματούσε αν πατούσες συμπλέκτη) οφειλόταν στο ρουλεμάν. Όχι αυτό του δίσκου αλλά ένα άλλο που υπάρχει στην άλλη άκρη της χελώνας.
Από τότε το αλλάζω (έχω αλλάξει 2 φορές βαλβολίνες από τότε)
Αν λέω μλκίες παίδες πείτε μου γιατί με ψιλοκολλήσατε!
Πάντως δίσκο δεν αλλάζω χωρίς λόγο... -
Εγω με 5η ακουω εντονο σφυριγμα αυτο ειναι ρουλεμαν η κατι αλλο?
-
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
Εγω με 5η ακουω εντονο σφυριγμα αυτο ειναι ρουλεμαν η κατι αλλο?turbo...
σφυριγμα
-
Σιγουρα προερχεται απο το σασμαν αλλα ακουγεται μονο με 5η μεσα.
-
Όταν πατάς το συμπλέκτη, όντας με 5η, σταματά το σφύριγμα;;
-
Nαι σταματαει αμεσως.
-
Εχει αναψει το γραναζι της 5ης.
-
Και τι σημαινει αυτο συναδελφε? Να περιμενω το μπαμ?
-
σημαίνει πως πρέπει να τ αλλάξεις...
πριν στα κάνει όλα στραγάλια μέσα -
Βασικα πηγαινε στο συνεργειο να το ακουσουν....εμενα σφυριζει η 4ρτη γιατι εκανα καμποια χλμ χωρις βαλβολινη (τρυπισα το καβουκι) αλλα εδω και ενα χρονο δεν μου εχει βγαλει κατι, απλα σφυριζει.
-
jim78 επισκεψη στο συνεργειο ειναι αν καταλαβα καλα..
-
Eχει μπει στο προγραμμα να ανοιχτει καποια στιγμη και να γινει γενικη επισκευη.
-
Έχουμε και νέο επισόδιο στο σήριαλ
Πάω να βάλω όπισθεν για να παρκάρω και βλέπω οτι δέν την παίρνει με τίποτα. Με τα πολλά διαπιστώνω οτι ο λεβιές αριστερά-δεξια κινείται ελεύθερα, χωρίς αντίσταση. Μπρός-πίσω λειτουργεί κανονικά. Οι μόνες ταχύτητες που έπαιρνε ήταν 3η μπροστά και 4η πίσω. Με 3η το έφερα στο σπίτι και την επομένη στο συνεργείο.
Έχει κοπεί η μία ντίζα του λεβιέ και το ανταλακτικό θα κάνει 10 ημέρες να έρθει απο Γαλλία
-
Μου εχει συμβει το ιδιο ακριβως. Εσπασα τη ντιζα σε μια προσπαθεια να ρυθμισω το λεβιε... Εμεινα με 3η & 4η στη Χαλκιδικη, ευτυχως ηταν ανοιξη, δεν ειχε πολυ κινηση και γυρισα 'κανονικα' ,προσπαθοντας βεβαια να μη σταματησω πουθενα... (Οντως, δε σταματησα πουθενα...)
Αλλα την επομενη μερα ηταν ετοιμο...
10 μερες για μια ντιζα ρε γμτ?
-
Ρε συ dog, ειλικρινά, τι του κάνεις του αυτοκινήτου;
Πρόβλημα με κιβώτιο C4