Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εχω τεχνική/μηχανική απορία για 2.0ΤFSI
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εχω τεχνική/μηχανική απορία για 2.0ΤFSI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    23
    92
    330
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      αν εχω οντως το συγκεκριμενο προβλημα θα επρεπε να εχω κι αλλα συμπτωματα(θορυβοι κτλ...)

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • L
        leonp last edited by

        Ο συμπλέκτης σου είναι τελειωμένος ή έχεις διαρροή λαδιού. Αφού όμως θέλεις να τον αποτελειώσεις,

        **ΑΝ τα καταφέρνεις με το συμπλέκτη-γκάζι-φρένο: **
        http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1144538#p1144538

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • Q
          qsisvts last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          Ο συμπλέκτης σου είναι τελειωμένος ή έχεις διαρροή λαδιού. Αφού όμως θέλεις να τον αποτελειώσεις,

          **ΑΝ τα καταφέρνεις με το συμπλέκτη-γκάζι-φρένο: **
          http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1144538#p1144538

          πολυ βαρβατιλα πεφτει στο τεστ αυτο...δεν ξερω αν θα μπορουσα να του κανω κατι τετοιο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • S
            saxon_747 last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            Ο συμπλέκτης σου είναι τελειωμένος ή έχεις διαρροή λαδιού. Αφού όμως θέλεις να τον αποτελειώσεις,

            **ΑΝ τα καταφέρνεις με το συμπλέκτη-γκάζι-φρένο: **
            http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1144538#p1144538

            Λεωνιδα, παλι η μεθοδος ειναι λιγο προχειρη...
            Στο Punto δεν πατιναρε ποτε ο συμπλεκτης, παρολο που ολο το σετ ειχε γινει μια μαζα...

            ** QsisVTS**
            Σιγα τη βαρβατιλα βρε!
            Εδω του εκανες χειροτερα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • Q
              qsisvts last edited by

              το οτι μπορει και ξεκιναει ακομα αφηνοντας μονο το συμπλεκτη(χωρις καθολου γακζι) και εχοντας 1η παιζει κανα ρολο???
              Επισης εν κινησει οταν παταω το συμπλεκτη και τον αφηνω αποτομα συνεχιζω και νιωθω το 'σπρωξιμο' της εμπλοκης του ή ουτε κι αυτο εχει σχεση με το well being του δισκου???

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • S
                saxon_747 last edited by

                Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                το οτι μπορει και ξεκιναει ακομα αφηνοντας μονο το συμπλεκτη(χωρις καθολου γκαζι) και εχοντας 1η παιζει κανα ρολο???

                Επισης εν κινησει οταν παταω το συμπλεκτη και τον αφηνω αποτομα συνεχιζω και νιωθω το 'σπρωξιμο' της εμπλοκης του ή ουτε κι αυτο εχει σχεση με το well being του δισκου???

                To να ξεκινας χωρις γκαζι ειναι φυσιολογικο. Σε ολα τα αμαξια γινεται.

                Το δευτερο ερωτημα δεν το καταλαβα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  ναι σε ολα γινεται(ξεκινημα με αφημα συμπλεκτη),αλλα αν τα χε παιξει ο δισκος δε θα πρεπε να μη γινεται πλεον???

                  Το αλλο ερωτημα ειναι το εξης...
                  Πες οτι πας με πολλα χλμ εχεις φορτωσει στροφες αφηνεις γκαζι πατας τερμα βαθεια το συμπλεκτη,τον αφηνεις αποτομα γινεται ξανα εμπλοκη ανεβαινουν αποτομα οι στροφες και νιωθεις ενα σπρωξιμο απο το 'φρεναρισμα' που προκαλει αυτη η εμπλοκη...
                  Αν δε κανω λαθος οταν τα χει φτυσει ο συμπλεκτης η αντιστοιχη εμπλοκη γινεται πολυ χαλαρα,σα να μη γινεται...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    παω να κανω το πειραμα του leonp...wish me luck...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nosferatu_gr last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                      Ο συμπλέκτης σου είναι τελειωμένος ή έχεις διαρροή λαδιού. Αφού όμως θέλεις να τον αποτελειώσεις,

                      **ΑΝ τα καταφέρνεις με το συμπλέκτη-γκάζι-φρένο: **
                      http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=1144538#p1144538

                      πολυ βαρβατιλα πεφτει στο τεστ αυτο...δεν ξερω αν θα μπορουσα να του κανω κατι τετοιο...

                      Μουαχαχ,που να δεις στο καρινα που εχουμε μια φορα απο περιεργεια ξεκινησα με 5η,κανονικοτα ανεβασε παρα πολυ αργα αλλα δεν εσβησε ουτε κομπιασε ιδιαιτερα,εννοειται βεβαια οτι ο συμπλεκτης ηταν τελειωμενος,πληροφοριακα ακομα δεν τον αλλαξαμε,εχει 3-4 χρονια που λεμε τωρα θα μεινει απο συμπλεκτη

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        λοιπον εκανα το τεστ που προτεινε ο leonp(2 φορες μαλιστα!) και οι στροφες μου πεσανε πιο γρηγορα και απο τους διδυμους πυργους,αρα υποθετω οτι ο συμπλεκτης μου ειναι καλος...

                        Επισης ξεκινημα αφηνοντας μονο συμπλεκτη κανω με 1η 2α και 3η,παραπανω δε δοκιμασα..

                        Η τετρακινηση δουλευει κανονικα,δε σπιναρω(γιατι σκεφτηκα μηπως γαμηθηκαν οι δισκοι του haldex)

                        Eκκινηση κανω κανονικα,0-100 χαλαρο κανω στο συνηθη χρονο,καποιες ρεπριζ που θυμαμαι απ'εξω τις κανει στο συνηθη χρονο,γενικα φαινεται κυριλλε...

                        Το κινησα σημερα 3 φορες,το ζεστανα πολλη ωρα τις 2 πρωτες δε μου εκανε το πηδηματακι στις 3κατι χιλ στροφες.τη 3η φορα ομως που το ανοιξα με λιγο ζεσταμα μου το ξανακανε(αν και πολυ λιγοτερο απ'οτι τις αλλες φορες)Αρα αυτο με κανει να συνδεω αυτο το φαινομενο με το ζεσταμα του αυτοκινητου...

                        Τεσπα,δε θα το κινησω αλλο,θα το παω δευτερα στην audi να το δουν μη μου γινει καμια μαλακια και τρεχω...

                        @nosferatu στο c2 μου επειδη εσπασε το διαφορικο,εβγαλαν και το δισκο να δουν πως οδηγουσα...
                        Ο δισκος ειχε παραμορφωθει ειχε περιεργα εξογκωματα και πανω ειχε μπλε σημαδια επειδη ειχε πυρωθει...for the record,αυτος ηταν ο λογος που δε με καλυψε η εγγυηση(σκληρη χρηση )
                        Αυτος ο ιδιος δισκος υπαρχει εδω και 55000 χλμ και παει μια χαρα το αυτοκινητο..

                        Στο s3 δεν εχω κανει καμια καφριλα σαν αυτες που εκανα στο citroen.To προσεχω παρα πολυ για αυτο μου τη δινει στα νευρα αυτη η κατασταση... οτι τρεχω και το ζοριζω ναι,αλλα σε λογικα πλαισια...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thanix last edited by

                          Εγω λεω να το πας ρε συ να το δουν ...
                          Μην σε τρεχουν μετα και πληρωνεις

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης Thanix έγραψε:
                            Εγω λεω να το πας ρε συ να το δουν ...
                            Μην σε τρεχουν μετα και πληρωνεις

                            ναι ρε θανο,δε θα το ξανακινησω μεχρι να ξεκαθαρισω τι εχει,απλα δεν αντεξα σημερα,ηθελα να το δοκιμασω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              joe-bar-team last edited by

                              κατά 99% δισκος,

                              κ ναι δυστυχως μπορει με τη μια φορά να γινει το κακό.

                              την εχω πα8ει εγώ με (σχετικά) καινούριο δισκο..

                              με την 1η ευκαιρία αλλαξε κ τον συμπλέκτη με ενα γομάρι κ 8α εισαι μια χαρά (θα κανεις κ τζάμπα ασκήσεις γάμπας!).

                              (μια άλλη φορα δε,ψιλοαποτελείωσα συμπλέκτη με τραγικό τροπο,ντρέπομαι να πω πώς γιατι κυρίως θα ορκιζόμουν οτι δεν υπήρχε περίπτωση ούτε μια στο 1.000.000 να πα8ει ετσι ζημια,το θεμα ειναι οτι οι μαμά εινια λιγο για κλάματα..οποιουδηποτε μοντέλου που εχει πάνω απο 180 άλογα)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Q
                                qsisvts last edited by

                                Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                                κατά 99% δισκος,

                                κ ναι δυστυχως μπορει με τη μια φορά να γινει το κακό.

                                την εχω πα8ει εγώ με (σχετικά) καινούριο δισκο..

                                με την 1η ευκαιρία αλλαξε κ τον συμπλέκτη με ενα γομάρι κ 8α εισαι μια χαρά (θα κανεις κ τζάμπα ασκήσεις γάμπας!).

                                (μια άλλη φορα δε,ψιλοαποτελείωσα συμπλέκτη με τραγικό τροπο,ντρέπομαι να πω πώς γιατι κυρίως θα ορκιζόμουν οτι δεν υπήρχε περίπτωση ούτε μια στο 1.000.000 να πα8ει ετσι ζημια,το θεμα ειναι οτι οι μαμά εινια λιγο για κλάματα..οποιουδηποτε μοντέλου που εχει πάνω απο 180 άλογα)

                                στο διαγνωστικο της audi θα φανει κατι τετοιο ή πρεπει να μου λυσουν το δισκο για να βγει ακρη???
                                Πιθανοτητες εγγυησης εχω ή θα χρειαστει να ξηλωθω???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thanix last edited by

                                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                  κατά 99% δισκος,

                                  κ ναι δυστυχως μπορει με τη μια φορά να γινει το κακό.

                                  την εχω πα8ει εγώ με (σχετικά) καινούριο δισκο..

                                  με την 1η ευκαιρία αλλαξε κ τον συμπλέκτη με ενα γομάρι κ 8α εισαι μια χαρά (θα κανεις κ τζάμπα ασκήσεις γάμπας!).

                                  (μια άλλη φορα δε,ψιλοαποτελείωσα συμπλέκτη με τραγικό τροπο,ντρέπομαι να πω πώς γιατι κυρίως θα ορκιζόμουν οτι δεν υπήρχε περίπτωση ούτε μια στο 1.000.000 να πα8ει ετσι ζημια,το θεμα ειναι οτι οι μαμά εινια λιγο για κλάματα..οποιουδηποτε μοντέλου που εχει πάνω απο 180 άλογα)

                                  στο διαγνωστικο της audi θα φανει κατι τετοιο ή πρεπει να μου λυσουν το δισκο για να βγει ακρη???
                                  Πιθανοτητες εγγυησης εχω ή θα χρειαστει να ξηλωθω???

                                  Aν υπαρχει προβλημα να εισαι σιγουρος οτι θα ψαξουν μεχρι και την τελευταια πιθανοτητα να σε παρουσιασουν ενοχο και οτι φταις...
                                  Οποτε οτι και να σου πουν εσυ θα λες παω σαν κυρια δεν το ζοριζω κτλ
                                  Και μην μασησεις συνεχεια να λες οτι δεν φταις κτλ μην σε φορτωσουν κανενα χιλιαρικο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    καλα εννοειται οτι θα αντισταθω,αλλα δεν εχω και πολυ χρονο στη διαθεση μου αυτο το καιρο να ασχολουμαι με τετοια...θελω γρηγορες δουλειες....
                                    γαμω το κερατο μου!!!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      joe-bar-team last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                      κατά 99% δισκος,

                                      κ ναι δυστυχως μπορει με τη μια φορά να γινει το κακό.

                                      την εχω πα8ει εγώ με (σχετικά) καινούριο δισκο..

                                      με την 1η ευκαιρία αλλαξε κ τον συμπλέκτη με ενα γομάρι κ 8α εισαι μια χαρά (θα κανεις κ τζάμπα ασκήσεις γάμπας!).

                                      (μια άλλη φορα δε,ψιλοαποτελείωσα συμπλέκτη με τραγικό τροπο,ντρέπομαι να πω πώς γιατι κυρίως θα ορκιζόμουν οτι δεν υπήρχε περίπτωση ούτε μια στο 1.000.000 να πα8ει ετσι ζημια,το θεμα ειναι οτι οι μαμά εινια λιγο για κλάματα..οποιουδηποτε μοντέλου που εχει πάνω απο 180 άλογα)

                                      στο διαγνωστικο της audi θα φανει κατι τετοιο ή πρεπει να μου λυσουν το δισκο για να βγει ακρη???
                                      Πιθανοτητες εγγυησης εχω ή θα χρειαστει να ξηλωθω???

                                      -καλημέρα,ποιό το πρόβλημα σας?
                                      -να..αυτο..εκεινο..οχι παντα..ισως ομως..
                                      -οκ ειναι δισκος,ελατε αυριο να το παραλάβετε.

                                      μακάρι να μη γινει ετσι,ωστοσο θα σου προτεινα να πας σε κατι πιο βαρυ κ αφτερμαρκετ.μια ψυχη που ειναι να βγει,,,ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΒΓΕΙ!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        qsisvts last edited by

                                        ναι,αλλα δε τοχω ψαξει για aftermarket συμπλεκτες το θεμα...αλλωστε αυτος που φοραει θεωρειται κτηνος..
                                        Επισης σε περιπτωση που βαλω αλλο συμπλεκτη,μπορει να μην πατιναρει αλλα να μου διαλυσει τα διαφορικα και μετα ειναι που θα μου κανουν τους κινεζους ...τεσπα ας το παω να το δουν και αποφασιζω στη συνεχεια...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joe-bar-team last edited by

                                          haldex δεν εχεις? (εχω καιρο να παρακολουθήσω τα της audi γι'αυτο κ δεν ξερω..)

                                          αν ναι,δε θα σου διαλύσει τπτ.

                                          αν παλι προτείθενται να σου αντικατα-στήσουν τα 'χαλασμένα' κ τη βγάλεις καθαρή,εχει καλώς.αλλιώς βουρ για πραγματικά κτηνη..

                                          (απο ποιον θεωρείται κτηνος ο συμπλέκτης?εννοω το λεει η ιδια η αουντι ή κατα γενική ομολογία απο τεστ κλπ?)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Q
                                            qsisvts last edited by

                                            Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                                            haldex δεν εχεις? (εχω καιρο να παρακολουθήσω τα της audi γι'αυτο κ δεν ξερω..)

                                            αν ναι,δε θα σου διαλύσει τπτ.

                                            αν παλι προτείθενται να σου αντικατα-στήσουν τα 'χαλασμένα' κ τη βγάλεις καθαρή,εχει καλώς.αλλιώς βουρ για πραγματικά κτηνη..

                                            (απο ποιον θεωρείται κτηνος ο συμπλέκτης?εννοω το λεει η ιδια η αουντι ή κατα γενική ομολογία απο τεστ κλπ?)

                                            χαλντεξ εχω ναι..
                                            για τη 'κτηνοτητα' εχω διαβασει σε αλλα φορουμ,αλλα και στο συμπλεκταρισμα του ειναι λιγο περιεργος,ειδικα κατα τις εκκινησεις(οχι καφρικες,κανονικες) μπορει να σβησει πολυ ευκολα,ΕΚΤΟΣ κι αν ο δικος μου ηταν προβληματικος απο τη μανα του,μιας και το δικο μου ειναι παραγωγης 2006(πρωτη φουρνια)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr