Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Suzuki Swift 1.3 4X4 και ύψος
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Suzuki Swift 1.3 4X4 και ύψος
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    5
    245
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiger last edited by

      Γνωρίζει κανείς πως θα μπορουσα (με καποια αξιοπιστη λυση) να σηκώσω (max 5 cm) το μικράκι;
      Σκεφτομαι να το παρω αλλα με προβληματιζει η αποσταση του απο το εδαφος,ειναι 14.5cm και θα την ηθελα λιγο ψηλοτερη.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tiger last edited by

        Γνωρίζει κανείς πως θα μπορουσα (με καποια αξιοπιστη λυση) να σηκώσω (max 5 cm) το μικράκι;
        Σκεφτομαι να το παρω αλλα με προβληματιζει η αποσταση του απο το εδαφος,ειναι 14.5cm και θα την ηθελα λιγο ψηλοτερη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tiger last edited by

          Γνωρίζει κανείς πως θα μπορουσα (με καποια αξιοπιστη λυση) να σηκώσω (max 5 cm) το μικράκι;
          Σκεφτομαι να το παρω αλλα με προβληματιζει η αποσταση του απο το εδαφος,ειναι 14.5cm και θα την ηθελα λιγο ψηλοτερη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • B
            bts last edited by

            Τα 5cm που έχεις θέσει ως όριο είναι αρκετά για να του χαλάσουν την ευθυγράμμιση, καθώς επίσης τα ημιαξόνια να λειτουργούν σε περίεργη γωνία.

            Η πιο απλή λύση είναι λίγο μεγαλύτερης διαμέτρου τροχοί (2 cm max στη διάμετρο, που σημαίνει παίρνεις 1 εκ σε ύψος).

            Μία ακόμη ήπια λύση που θα του δώσει ακόμη 1 εκ περίπου, είναι αμορτισέρ ίδιου μήκους με τα εργοστασιακά, αλλά λίγο σφικτότερα.

            Για παραπάνω ψήλωμα, θέλει πατέντα με αποστάτες πίσω και ρυθμιζόμενα πιατέλα εμπρός. Φαντάζομαι όμως δεν θέλεις να μπλέξεις τόσο.

            Και εννοείται, πάντα στο τέλος ευθυγράμμιση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              5 εκατοστά είναι μεγάλη απόσταση για κοινό αυτοκίνητο, 2-3 θα ήταν πιο λογικό και με λιγότερες παραχωρήσεις. Πρακτικά μπορείς να το πετύχεις αλλάζοντας ελατήρια αλλά ίσως να θέσεις την ανάρτηση εκτός παραμέτρων σωστής λειτουργίας. Επίσης θα αυξήσεις τις κλίσεις και άλλα κακά.
              Ίσως να μπορείς να το κάνεις μόνο με αμορτισέρ, υπήρχαν παλιά κάποια που μπορούσαν να το κάνουν αυτό.... Επίσης υπήρχαν κάτι κόλπα για να κρατάς πιο ανοιχτό ένα ελατήριο (είτε με ελαστικά που μπαίνουν ανάμεσα στις σπείρες είτε με δαγκάνες) που στοχεύανε σε γερασμένα πεσμένα ελατήρια.
              Πιο εύκολο είναι αν θέλεις να πηγαίνεις στα δύσκολα να βάλεις ελαστικά λιγότερο ασφάλτινα και με μεγαλύτερο προφίλ έτσι ώστε να κερδίσεις 1,5-2 πόντους (χάνοντας βέβαια λίγο σε επιταχύνσεις και ακρίβεια κοντέρ). Ίσως να έχεις ένα δεύτερο σετ ζαντολάστιχα ανάλογα με την εποχή...

              Edit: Έχει πλάκα, λέω πρακτικά τα ίδια με τον προηγούμενο.... το είχα γράψει πριν από αυτόν αλλά είχα ξεχάσει να το κάνω post.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gf last edited by

                Οπως πολύ σωστά είπαν και οι προλαλήσαντες, ξεκίνα με μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού. Αν μάλιστα βάλεις και 'χειμωνιάτικο', θα δείς μεγάλη βελτίωση εκτός ασφάλτινου δρόμου (και σε άνεση).
                Κάτι που είχα κάνει και εγώ σε rallye ήταν να ανεβάσω μπροστά το εργοστασιακό πιατέλο 1,5εκ. Ηταν πανεύκολο αφού 'πάταγε' και σφήνωνε σε δύο προεξοχές στο γόνατο. Επειτα το κόλησα γύρω-γύρω 1,5 εκ. ψηλότερα.
                Μαζί με τα λάστιχα σηκώθηκε 3εκ που ήταν πολύ καλά και δεν επηρεάστηκαν (σημαντικά) οι γωνίες του αυτοκινήτου. Κόστος μηδαμινό- αποτέλεσμα ανέλπιστα ικανοποιητικό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1 / 1
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr