-
Γνωρίζει κανείς πως θα μπορουσα (με καποια αξιοπιστη λυση) να σηκώσω (max 5 cm) το μικράκι;
Σκεφτομαι να το παρω αλλα με προβληματιζει η αποσταση του απο το εδαφος,ειναι 14.5cm και θα την ηθελα λιγο ψηλοτερη. -
Γνωρίζει κανείς πως θα μπορουσα (με καποια αξιοπιστη λυση) να σηκώσω (max 5 cm) το μικράκι;
Σκεφτομαι να το παρω αλλα με προβληματιζει η αποσταση του απο το εδαφος,ειναι 14.5cm και θα την ηθελα λιγο ψηλοτερη. -
Γνωρίζει κανείς πως θα μπορουσα (με καποια αξιοπιστη λυση) να σηκώσω (max 5 cm) το μικράκι;
Σκεφτομαι να το παρω αλλα με προβληματιζει η αποσταση του απο το εδαφος,ειναι 14.5cm και θα την ηθελα λιγο ψηλοτερη. -
Τα 5cm που έχεις θέσει ως όριο είναι αρκετά για να του χαλάσουν την ευθυγράμμιση, καθώς επίσης τα ημιαξόνια να λειτουργούν σε περίεργη γωνία.
Η πιο απλή λύση είναι λίγο μεγαλύτερης διαμέτρου τροχοί (2 cm max στη διάμετρο, που σημαίνει παίρνεις 1 εκ σε ύψος).
Μία ακόμη ήπια λύση που θα του δώσει ακόμη 1 εκ περίπου, είναι αμορτισέρ ίδιου μήκους με τα εργοστασιακά, αλλά λίγο σφικτότερα.
Για παραπάνω ψήλωμα, θέλει πατέντα με αποστάτες πίσω και ρυθμιζόμενα πιατέλα εμπρός. Φαντάζομαι όμως δεν θέλεις να μπλέξεις τόσο.
Και εννοείται, πάντα στο τέλος ευθυγράμμιση.
-
5 εκατοστά είναι μεγάλη απόσταση για κοινό αυτοκίνητο, 2-3 θα ήταν πιο λογικό και με λιγότερες παραχωρήσεις. Πρακτικά μπορείς να το πετύχεις αλλάζοντας ελατήρια αλλά ίσως να θέσεις την ανάρτηση εκτός παραμέτρων σωστής λειτουργίας. Επίσης θα αυξήσεις τις κλίσεις και άλλα κακά.
Ίσως να μπορείς να το κάνεις μόνο με αμορτισέρ, υπήρχαν παλιά κάποια που μπορούσαν να το κάνουν αυτό.... Επίσης υπήρχαν κάτι κόλπα για να κρατάς πιο ανοιχτό ένα ελατήριο (είτε με ελαστικά που μπαίνουν ανάμεσα στις σπείρες είτε με δαγκάνες) που στοχεύανε σε γερασμένα πεσμένα ελατήρια.
Πιο εύκολο είναι αν θέλεις να πηγαίνεις στα δύσκολα να βάλεις ελαστικά λιγότερο ασφάλτινα και με μεγαλύτερο προφίλ έτσι ώστε να κερδίσεις 1,5-2 πόντους (χάνοντας βέβαια λίγο σε επιταχύνσεις και ακρίβεια κοντέρ). Ίσως να έχεις ένα δεύτερο σετ ζαντολάστιχα ανάλογα με την εποχή...Edit: Έχει πλάκα, λέω πρακτικά τα ίδια με τον προηγούμενο.... το είχα γράψει πριν από αυτόν αλλά είχα ξεχάσει να το κάνω post.
-
Οπως πολύ σωστά είπαν και οι προλαλήσαντες, ξεκίνα με μεγαλύτερο προφίλ ελαστικού. Αν μάλιστα βάλεις και 'χειμωνιάτικο', θα δείς μεγάλη βελτίωση εκτός ασφάλτινου δρόμου (και σε άνεση).
Κάτι που είχα κάνει και εγώ σε rallye ήταν να ανεβάσω μπροστά το εργοστασιακό πιατέλο 1,5εκ. Ηταν πανεύκολο αφού 'πάταγε' και σφήνωνε σε δύο προεξοχές στο γόνατο. Επειτα το κόλησα γύρω-γύρω 1,5 εκ. ψηλότερα.
Μαζί με τα λάστιχα σηκώθηκε 3εκ που ήταν πολύ καλά και δεν επηρεάστηκαν (σημαντικά) οι γωνίες του αυτοκινήτου. Κόστος μηδαμινό- αποτέλεσμα ανέλπιστα ικανοποιητικό.
Suzuki Swift 1.3 4X4 και ύψος