-
ΠΑΙΔΙΑ ΩΡΑΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΝΟΙΧΤΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ....
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ (ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΑΣ)ΓΙΑ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΣΕ ΚΙΤΡΙΝΑΚΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΣΕ ΚΑΜΙΑ 10αρια ΜΕΡΕΣ.
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΝΕΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 1000χλμ.
ΚΩΣΤΑΣ -
Άντε με το καλό να την παραλάβεις την καλή σου. . .
Όμορφα και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις -
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΑΝΤΕΥΧΩΜΑΙ.
ΚΩΣΤΑΣ -
Εχω τρανσαλπ 65ο και σκέφτομαι να την αλλάξω.Εχω οδηγήσει και v strom και transalp700 kai varadero1000 γιατί λένε πως όταν
θες αλλαγές θες κάτι παραπάνω...Λοιπόν λέω ξεκάθαρα σε όλους σας πως το transalp650 είναι ένα ταξιδιάρικο μηχανάκι καρμπυλατέρ με λίγα αλογάκια και αρκετά καλή ροπή .Υπάκουο μηχανάκι ευκολοδήγιτο.Πολύ καλά φρένα για την εποχή του και ακόμα και σήμερα το κρατάνε ψηλά .Μπορείς να το στολίσεις με πολλά extra που θα το κάνουν πιο όμορφο στα μάτια σου.Κάνεις πορεία με 120 χιλιόμετρα ξεκούραστα διπλός και φορτωμένος .Πάει σε χώμα άνετα και στρίβει αρκετά καλά ...μην ξεχνάτε ότι είναι on off και όχι supersport h street...είναι μηχανή για ταξίδι και όχι για dragster.
Vstrom650, ωραίο μηχανάκι ,όμορφο σχετικά,γούστα είναι αυτά...σηκώνει πολλά extra και πολύ φτιάξιμο ...ζελατίνες,μπαγκαζιέρες κάγκελα προβολάκια ,....αυτά είναι στον καθένα διαφορετικά .Απο γκάζι έχει περισσότερη τελική απο το transalp650,ροπή ικανοποιητική σχεδόν ίδια και λιγότερη του ta650 ,οικονομικότερο λόγο injection και 6 ταχυτήτων μπροστά στις 5 του ta650.Εχει abs ναί καλά ακούσατε ...καλό.απλά. χωρίς το abs το vstrom είναι ότι χειρότερο,χάλια φρένα.Απο στροφές τρένο ...πιο μακρύ μηχανάκι άλλες ζάντες και στήσιμο απο το ta650.Στο χώμα είναι πολύ λίγο το μηχανάκι δεν κάνει . Δηλαδή βρέθηκα σε διαδρομή με χώμα και πνίγεται όπως ένα varadero1000 240 κιλών .Τέλος πάω στο transalp700abs η honda πολύ χαλαρή στις αναβαθμίσεις της έβγαλε το νέο της ta700 .Η ομορφιά πάλι είναι σχετική για τον κάθε αναβάτη.Το μέγεθος είναι λίγο μικρότερο σε όγκο και στο μάτι.
Το μηχανάκι σηκώνει πολλά extra πάνω του όπως και τα παραπάνω ta650,vstrom650,έτσι καταφέρνει αντάξια και πολλές φορές πρωτοπόρα να περνά από τα μηχανάκια της κατηγορίας του.Εχει abs που κάνει την οδήγηση ασφαλέστερη,αλλά και χωρίς το abs του φρενάρει πολύ καλά .Είναι κάτι που παραδέχομαι πως με κέρδισε.Στις στροφές μπαίνει πάρα πολύ καλά όπως και το vstrom650.Κάνει πιο γρήγορο ταξίδι απο το προηγούμενο μοντέλο ta650 με περισσότερα χιλιόμετρα στην πορεία 140, αθόρυβα και οικονομικά λόγο injection .Αυτά είχα να σας πώ ....τώρα η επιλογή σας είναι δικό σας θέμα.καλημέρα σε όλους. -
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4,5 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΖΗΤΗΣΕ ΜΟΝΟ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΛΑΜΠΑ!!!!!!
ΚΑΜΜΙΑ ΒΛΑΒΗ!! ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ
ΤΑΚΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΚΟΜΑ.. ΣΤΑ 60000 ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΣΕΤ
ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΛΕΕΙ ΧΛΜ 58000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ
ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ) ΕΚΑΝΕ 55.000 ΧΛΜ ΜΕ 4000 ΕΥΡΩ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΛΠ .ΤΟ ΠΑΠΙ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ..... -
Ο χρήστης kastalia έγραψε:
ΜΕΤΑ ΑΠΟ 4,5 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ Η ΜΗΧΑΝΗ ΖΗΤΗΣΕ ΜΟΝΟ ΣΕΡΒΙΣ ΛΑΣΤΙΧΑ ΜΙΑ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΜΜΙΑ ΛΑΜΠΑ!!!!!!
ΚΑΜΜΙΑ ΒΛΑΒΗ!! ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΕ
ΤΑΚΑΚΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΑΞΕΙ ΑΚΟΜΑ.. ΣΤΑ 60000 ΘΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ΣΕΤ
ΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΛΕΕΙ ΧΛΜ 58000 ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ
ΑΠΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΒΕΝΖΙΝΗΣ (ΑΠΛΗ ΑΜΟΛΥΒΔΗ) ΕΚΑΝΕ 55.000 ΧΛΜ ΜΕ 4000 ΕΥΡΩ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΛΠ .ΤΟ ΠΑΠΙ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ.....ποιό;;;;;;;;;;;;
-
Μα το V-Strom φυσικά. Ή το Transalp.
-
ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ ΑΔΕΛΦΕ ΤΟ ΣΤΡΩΜΑ!!!!!
ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕ ΤΑ ΠΑΠΙΑ ΤΑ ΕΞΑΒΟΛΤΑ ΑΥΤΗ Η ΜΗΧΑΝΗ ΣΕ ΟΤΙ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΗΣ!!!
ΔΕΝ ΣΠΑΕΙ ΔΕ ΧΑΛΑΕΙ!!!! -
Χαλια φρενα ,ο κινητηρας αν τον προσεχεις δεν χαλαει(καποια θεματα με χαμηλη σταθμη λαδιου) ,και αν πιανουν τα χερια σου
http://www.vstromhellasforum.com
παντως ειναι το μηχανακι που θα ξαναπαρω
V STROM ? Η TRANSALP?