-
Εχω ενα sirion 1.3 (85ps) μοντελο 2005, με 22500 χλμ.
Δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο την αποδοση τοσο των ελαστικων (Dunlop sp10 175/65/R14), οσο και απο την αναρτηση.
Σε ταχυτητες μεγαλυτερες των 110 χλμ νιωθω μεγαλη αβεβαιοτητα, καθως το αμαξι δεν το αισθανομαι.
Θα ηθελα να αλλαξω τα λαστιχα, να ανεβω σε διασταση 185/60/R14, και μαλλον καποια βελτιωση σε αμορτισερ- ελατηρια.
Επειδη δεν θελω να την πατησω θα ηθελα την πολυτιμη γνωμη σαςσε λαστιχα σκεφτομαι τα continental ContiEcoContact 3, η κατι σε kleber.....
ευχαριστω εκ των προτερων!!!!
κωστας -
Εχω ενα sirion 1.3 (85ps) μοντελο 2005, με 22500 χλμ.
Δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο την αποδοση τοσο των ελαστικων (Dunlop sp10 175/65/R14), οσο και απο την αναρτηση.
Σε ταχυτητες μεγαλυτερες των 110 χλμ νιωθω μεγαλη αβεβαιοτητα, καθως το αμαξι δεν το αισθανομαι.
Θα ηθελα να αλλαξω τα λαστιχα, να ανεβω σε διασταση 185/60/R14, και μαλλον καποια βελτιωση σε αμορτισερ- ελατηρια.
Επειδη δεν θελω να την πατησω θα ηθελα την πολυτιμη γνωμη σαςσε λαστιχα σκεφτομαι τα continental ContiEcoContact 3, η κατι σε kleber.....
ευχαριστω εκ των προτερων!!!!
κωστας -
Εχω ενα sirion 1.3 (85ps) μοντελο 2005, με 22500 χλμ.
Δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενος απο την αποδοση τοσο των ελαστικων (Dunlop sp10 175/65/R14), οσο και απο την αναρτηση.
Σε ταχυτητες μεγαλυτερες των 110 χλμ νιωθω μεγαλη αβεβαιοτητα, καθως το αμαξι δεν το αισθανομαι.
Θα ηθελα να αλλαξω τα λαστιχα, να ανεβω σε διασταση 185/60/R14, και μαλλον καποια βελτιωση σε αμορτισερ- ελατηρια.
Επειδη δεν θελω να την πατησω θα ηθελα την πολυτιμη γνωμη σαςσε λαστιχα σκεφτομαι τα continental ContiEcoContact 3, η κατι σε kleber.....
ευχαριστω εκ των προτερων!!!!
κωστας -
Μια καλή επιλογή στα 185/60/14 είναι και τα exalto 2...
-
exalto 2? Τι εταιρειας ειναι αυτα? και για τι ευρος τιμης συζηταμε?(την τετραδα)
τα Kleber Dynaxer HP2 σε σχεση με τα exalto2??
-
Μichelin, κανένα 270αρι υπολόγιζε.
-
Αρα μια πρωτη γνωμη:
1.michelin exalto 2
2.kleber Dynaxer HP2
3.Continental ContiEcoContact 3Ποια μου προτεινετε και γιατι?
-
Τα πρώτα... Tα κλέμπερ δεν θα ξέρω, ενώ τα εκοκοντακτ είναι οικολογικό λάστιχο....
-
Αυτα εδω τι λενε ρε παιδια?
Bridgestone Potenza RE960AS Pole Position -
Σε αυτή τη διάσταση είναι και τα ελαστικά στο Yaraki( MY 2003) μου.Έβαλα τελικά τα Pirelli P2500 Euro.Μου βγήκαν 240 ευρώ και αν και δεν μπορώ να πω οτι ξετρελάθηκα κιόλας σε σχέση με κάτι B393 ( η Goodyear ή Bridgestone) , το τιμόνι απέκτησε λίγο καλύτερη αίσθηση και κραταγε ένα κλικ καλύτερα το αυτοκίνητο.
Απο αμορτισέρ αν μπορείς να βάλεις τα KYB AGX.Δεν ξεφεύγουν τρελά σε κόστος και είναι ρυθμιζόμενα.Θα δεις διαφορά στο δρόμο.Αυτο σε συνδυασμό με ένα σέτ ελατηρίων της H&R ή Eibach για 3 πόντους χαμήλωμα.
-
Ο χρήστης tester21 έγραψε:
Αρα μια πρωτη γνωμη:1.michelin exalto 2
2.kleber Dynaxer HP2
3.Continental ContiEcoContact 3Ποια μου προτεινετε και γιατι?
Continental premiumContact
τα φοραω σε αυτη τη διασταση και ειμαι πολυ ευχαριστημενος -
Βγαίνει το 1 ακόμα Θάνο; Όπως και να χει, το exalto 2 είναι μάλλον καλύτερο, για ζζζζμπορ οδήγηση τουλάχιστον...
-
Δε ξερω για τα αλλα δυο αλα τα ecocontact τα εχει εργοστασιακα το ζζζμαρτ μου και ομολογω πως με εχουν αφησει πολυ ευχαριστημενο(βεβαια δεν εχω δοκιμασει αλλα λαστιχα πανω του),ειδικα στο βρεγμενο μου αρεσουν πολυ
Υπαεχει κανα σιτε για δοκιμες ελλαστικων,οχι δημοσιγραφικη γνωμη στυλ αυτα παταν καλα κλπ,αλλα με νουμερα πχ 120-0 σε x μετρα -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Σε αυτή τη διάσταση είναι και τα ελαστικά στο Yaraki( MY 2003) μου.Έβαλα τελικά τα Pirelli P2500 Euro.Μου βγήκαν 240 ευρώ και αν και δεν μπορώ να πω οτι ξετρελάθηκα κιόλας σε σχέση με κάτι B393 ( η Goodyear ή Bridgestone) , το τιμόνι απέκτησε λίγο καλύτερη αίσθηση και κραταγε ένα κλικ καλύτερα το αυτοκίνητο.Απο αμορτισέρ αν μπορείς να βάλεις τα KYB AGX.Δεν ξεφεύγουν τρελά σε κόστος και είναι ρυθμιζόμενα.Θα δεις διαφορά στο δρόμο.Αυτο σε συνδυασμό με ένα σέτ ελατηρίων της H&R ή Eibach για 3 πόντους χαμήλωμα.
Tα φοράω και εγώ τα2500...Από τότε που τα έβαλα μου απαγορεύτηκε να οδηγώ σε Εθνικούς δρυμούς γρήγορα γιατί το τσίριγμα τους τρομάζει τα ζώα Κατά τα άλλα οχι τπτ φοβερό σε στεγνό φρενάρισμα, τα ίδια και σε βρεγμένο απαράδεκτα σε μετάβαση στεγνού βρεγμένου και το παράδοξο καλύτερα στην πίεση από οτι σε πιο χαλαρούς ρυθμούς. Βάλε τα Exalto απλά καμιά σχέση με τα υπόλοιπα.
-
exalto 2 σε 185/60/14 και KYB exel-G (ή με λίγα παραπάνω τα AGX)
κόστος γύρω στα 280-300 για τα λάστιχα κ άλλα τόσα για τα αμορτισέρ (περασμένα πάντα). οι τιμές είναι πριν απο κανα 6μηνο(τα αμορτισέρ τα βρήκα κ 50ε το ένα χωρίς περαστικά).
με τα λάστιχα θα δεις τεράστια διαφορά στην ευστάθεια, ειδικά σε ταχύτητες +100χλμ αλλά κ μια μικρή αύξηση της κατανάλωσης της τάξης του 0,5/100
-
Θα έλεγα μακριά από τα KYB exel-G. Τα έχω δοκιμάσει και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Πολύ μαλακά και πλαδαρά στα πολλά με αποτέλεσμα να πλέει το αμάξι στις αναρτήσεις του.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Θα έλεγα μακριά από τα KYB exel-G. Τα έχω δοκιμάσει και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Πολύ μαλακά και πλαδαρά στα πολλά με αποτέλεσμα να πλέει το αμάξι στις αναρτήσεις του.εγώ αντιθέτως δεν έχω κάποιο πρόβλημα.αντιθέτως το αμάξι στα πολλά έδεσε
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Σε αυτή τη διάσταση είναι και τα ελαστικά στο Yaraki( MY 2003) μου.Έβαλα τελικά τα Pirelli P2500 Euro.Μου βγήκαν 240 ευρώ και αν και δεν μπορώ να πω οτι ξετρελάθηκα κιόλας σε σχέση με κάτι B393 ( η Goodyear ή Bridgestone) , το τιμόνι απέκτησε λίγο καλύτερη αίσθηση και κραταγε ένα κλικ καλύτερα το αυτοκίνητο.
Απο αμορτισέρ αν μπορείς να βάλεις τα KYB AGX.Δεν ξεφεύγουν τρελά σε κόστος και είναι ρυθμιζόμενα.Θα δεις διαφορά στο δρόμο.Αυτο σε συνδυασμό με ένα σέτ ελατηρίων της H&R ή Eibach για 3 πόντους χαμήλωμα.
Tα φοράω και εγώ τα2500...Από τότε που τα έβαλα μου απαγορεύτηκε να οδηγώ σε Εθνικούς δρυμούς γρήγορα γιατί το τσίριγμα τους τρομάζει τα ζώα Κατά τα άλλα οχι τπτ φοβερό σε στεγνό φρενάρισμα, τα ίδια και σε βρεγμένο απαράδεκτα σε μετάβαση στεγνού βρεγμένου και το παράδοξο καλύτερα στην πίεση από οτι σε πιο χαλαρούς ρυθμούς. Βάλε τα Exalto απλά καμιά σχέση με τα υπόλοιπα.
Τόσο δράμα ούτε στο Ηρώδειο...τέτοιες αποκλίσεις δεν είχα με την καμία όμως.
---Τα Excel G είναι αυτά που φοράω.Δεν έχουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με τα εργοστασιακά,αν κρατηθεί το ίδιο ύψος.Επιμένω για AGX.
-
Ο χρήστης v@silis έγραψε:
Θα έλεγα μακριά από τα KYB exel-G. Τα έχω δοκιμάσει και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Πολύ μαλακά και πλαδαρά στα πολλά με αποτέλεσμα να πλέει το αμάξι στις αναρτήσεις του.
εγώ αντιθέτως δεν έχω κάποιο πρόβλημα.αντιθέτως το αμάξι στα πολλά έδεσε
Τι να πω εγώ τα φόρεσα σε Astra 1,4 με απόβαρο κοντά στα 1200 κιλά. Δεν ξέρω εσύ σε τι αμάξι τα δοκίμασες. Ίσως να παίζει ρόλο το συνολικό βάρος στο πως συμπεριφέρονται!!!
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Θα έλεγα μακριά από τα KYB exel-G. Τα έχω δοκιμάσει και δεν έμεινα καθόλου ευχαριστημένος. Πολύ μαλακά και πλαδαρά στα πολλά με αποτέλεσμα να πλέει το αμάξι στις αναρτήσεις του.
εγώ αντιθέτως δεν έχω κάποιο πρόβλημα.αντιθέτως το αμάξι στα πολλά έδεσε
Τι να πω εγώ τα φόρεσα σε Astra 1,4 με απόβαρο κοντά στα 1200 κιλά. Δεν ξέρω εσύ σε τι αμάξι τα δοκίμασες. Ίσως να παίζει ρόλο το συνολικό βάρος στο πως συμπεριφέρονται!!!
corolla 1.3 ~1050 κιλά.
και μάλιστα μου τα πρότειναν πάρα πολλοί σαν την ιδανικότερη οικονομική λύση.
Βελτιωσεις Daihatsu sirion 1.3