-
οπα φιλε σαν πολλα να τα ειπες
εισαι εμπαθεις ανθωπος και μονομανης
ειναι απαραδεκτο να μιλας ετσι σε μενα και σε καθε 'ελληναρα' που διαβαζει αυτα
που γραφεις και ειδικα οταν μιλαμε για αυτοκινητα καταντα γελιο...πρεπει να να εισαι και μεγαλος ανθρωπος οποτε ολα αυτα που λες περι κομματων
οικοδομων και μπουρδελων δεν μπορει να τα φορτωσεις σε εμενα που ειμαι 23
αλλα στον ιδιο σου τον εαυτο μιστερ γαματε τηπετα κομπλεξ σου δεν θα στα λυσω εγω απλα θα σου πω edit-[mod drdino] που τολμας και μου
μιλας ετσι -
Ο χρήστης jimhs έγραψε:
τα κομπλεξ σου δεν θα στα λυσω εγω απλα θα σου πω edit-[mod drdino] που τολμας και μου
μιλας ετσιΔε σε παρεξηγώ,είναι το απόλυτο όπλο και λεκτικό (και μη) εργαλείο του έλληνα να προβληθεί προς τα έξω.
Θυμήσου κάτι όμως.
Ζεις και αναπνέεις (όπως κι εγώ φυσικά) με τα αγαθά που παράγουν οι δυτικοί/κουτόφραγκοι/κτήνοι (κατ' εσέ όπως θες πες τους). -
το λεκτικο μου οπλο το εγω χρησιμοποιω ευθεως
θεωρω πολυ δηθεν να με προσβαλουν με 'τροπο'
-αμα δεν σου αρεσουν αυτα που λεω,
κοιτα να με διορθωσεις οχι να με προσβαλεις
-αμα δεν σου αρεσει η χωρα που ζεις ,
κοιτα να την αλλαξεις ή παρε δρομοαπο γαματους τηπους σαν και σενα εχουμε πειξει αλλα δεν εχουμε δει προκοπη
-
Ας σταματήσουν τα προσωπικά παρακαλώ, και ας μείνουμε στο θέμα.
Από εδώ και μπρος τα off-topic θα διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση. -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Φυσικά αν ισχύει αυτό που είπε ο GF δεν είναι σφάλμα.
Ξαναδιάβασε το πόστ μου.
Κάτι παρέλειψα και συμπλήρωσαΟ καθένας λέει ότι βλέπει στα ύπνια του κι όπως αυτός φαντάζεται ότι μπορεί να έγινε.
Αμα λάχει το γυρνάμε και έργο........Tώρα αν τα βλέπουμε στο ύπνο μας άστο καλύτερα. Mάλλον η ενημέρωση που έχεις είναι ελλιπής.
Για σφάλμα παραγωγής πρόκειται που εντοπίστηκε απο την Audi και απορίφθηκε, ενώ στην Seat για κάποιους λόγους όχι.Τα διαφορετικά ποιοτικά κριτήρια μεταξύ των δύο του γκρούπ (που ίσως είναι και λογικό λόγω της διαφοράς τιμής)ίσως θα έπρεπε να μας απασχολήσει. Αυτό ίσως θα ήταν το σημείο που θα συζήταγα και όχι τα άλλα περί Γερμανόφιλων και Ελλήνων.
Απο εκεί και πέρα δεν υπάρχει πρόβλημα ασφαλείας ούτε περίπτωση μπλοκαρίσματος της μηχανής για να πούμε ότι είναι η συντέλεια του κόσμου. Αντίστοιχα ίσως γνωρίζεις την αυξημένη κατανάλωση λαδιού που παρουσιάζουν κάποιοι άπο τους πρώτους FSi και οφείλονται στα Τούρκικα ελατήρια πιστονιών. Νομίζεις ότι θα έπρεπε να προβούν σε γενική της μηχανής ή κατα την γνώμη σου δεν επηρεάζει μακροχρόνια την λειτουργία ? Γιατί δεν έγινε ? Σχεδόν όλα μπαίνουν στην ζυγαριά του κόστους και ανάλογα κρίνονται.
Στην εποχή μας που για παράδειγμα τα Mercedes έρχονται απο το Μεξικό και τα Citroen (C-crosser)απο την Ιαπωνία δεν μπορείς ποτέ να ξέρεις τι θα προκύψει και πότε σε ποιό εργοστάσιο.Δεν σκοπεύω να έρθω σε καμμία αντιπαράθεση μαζί σου ούτε και με απασχολεί να σε πείσω, απλά μην αμφισβητείς τα πάντα.
-
Tα μέταλλα του Thrust υπάρχουν πολλές αιτίες για να καταστραφούν.
1ον) Επειδή το μοντάρισμα γίνεται από ρομπότ να υπάρχει σφάλμα στην κίνηση της τοποθέτησης και να το στραβώνει ή να του σηκώνει γρέζι από σφιχτό πιάσιμο.
2ον) Να υπάρχει από σφάλμα του μπλόκ βουλωμένη ή μισοβουλωμένη η τρύπα λίπανσης προς τα μέταλλα.
3ον) Να τους ξέφυγε παρτίδα με λάθος πάχος μέταλλα ( τα εργοστάσια έχουν 4 διαφορετικά πάχη )
4ον) Να είναι ελλατωματική η παρτίδα των μετάλλων.
5ον) Να υπάρχει γρέζι σε κάποιους στρόφαλους στην πλευρά που ακουμπάνε τα μέταλλα του Thrust.Όπως σωστά λέει και ο Μάκης είναι σφάλματα της γραμμής παραγωγής, μόνο που στην VW δεχόμαστε τα σφάλματα της παραγωγής, ενώ για τα ίδια σφάλματα ( της παραγωγής ) βγάζουμε άχρηστα όλα τα άλλα αυτοκίνητα που δεν είχαν την θεϊκή τύχη να ανήκουν στο VAG GROUP, εκεί είναι η ένσταση μου με τον Μάκη, ο οποίος ξέρει πολλά, αλλά δεν είναι αρκετά όσα ξέρει για να είναι τόσο εριστικός με όλους, και τόσο απόλυτος σε όσα λέει, και ποτέ δεν αφήνει περιθώριο μήπως σφάλει.
Φίλε Μάκη, δυστυχώς δεν κατέχεις όπως νομίζεις την μία και μοναδική αλήθεια, στα όσα πραγμετεύεσαι υπάρχουν πολλές παράμετροι που σου χαλάνε την σούπα τις περισσότερες φορές.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Tα μέταλλα του Thrust υπάρχουν πολλές αιτίες για να καταστραφούν.1ον) Επειδή το μοντάρισμα γίνεται από ρομπότ να υπάρχει σφάλμα στην κίνηση της τοποθέτησης και να το στραβώνει ή να του σηκώνει γρέζι από σφιχτό πιάσιμο.
2ον) Να υπάρχει από σφάλμα του μπλόκ βουλωμένη ή μισοβουλωμένη η τρύπα λίπανσης προς τα μέταλλα.
3ον) Να τους ξέφυγε παρτίδα με λάθος πάχος μέταλλα ( τα εργοστάσια έχουν 4 διαφορετικά πάχη )
4ον) Να είναι ελλατωματική η παρτίδα των μετάλλων.
5ον) Να υπάρχει γρέζι σε κάποιους στρόφαλους στην πλευρά που ακουμπάνε τα μέταλλα του Thrust.Όπως σωστά λέει και ο Μάκης είναι σφάλματα της γραμμής παραγωγής, μόνο που στην VW δεχόμαστε τα σφάλματα της παραγωγής, ενώ για τα ίδια σφάλματα ( της παραγωγής ) βγάζουμε άχρηστα όλα τα άλλα αυτοκίνητα που δεν είχαν την θεϊκή τύχη να ανήκουν στο VAG GROUP, εκεί είναι η ένσταση μου με τον Μάκη, ο οποίος ξέρει πολλά, αλλά δεν είναι αρκετά όσα ξέρει για να είναι τόσο εριστικός με όλους, και τόσο απόλυτος σε όσα λέει, και ποτέ δεν αφήνει περιθώριο μήπως σφάλει.
Φίλε Μάκη, δυστυχώς δεν κατέχεις όπως νομίζεις την μία και μοναδική αλήθεια, στα όσα πραγμετεύεσαι υπάρχουν πολλές παράμετροι που σου χαλάνε την σούπα τις περισσότερες φορές.
Δεν μιλαμε για καταστροφη αλλα για την πληρη απουσια τους!!
-
Ιός στα ρομπότ συναρμολόγησης για να δυσφημηστεί το VAG GROUP.
-
Γεια χαρά και πάλι,
Είχα ξεκινήσει αυτό το thread με αφορμή έναν θόρυβο που άκουγα από το κιβώτιο. Έχω το TSI με τα 140 άλογα. Ο θόρυβος αυτός ήταν μεταλλική λαμαρίνα που ακούμπαγε στο βολάν. Ωστόσο 'έστρωσε' και δεν μου το ξαναέκανε εκτοτε, γλυτώνοντας το κατέβασμα του σασμάν. Ωστόσο από τα 36.000ΚΜ άρχισε να γρατσουνάει η 2α...Πρέπει να είναι το γνωστό πρόβλημα που έχει περιγραφθεί και πιο παλιά.
Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω ποιοι από σας αντιμετωπίσατε το ίδιο πρόβλημα και κυρίως πως σας αντιμετώπισαν στο συνεργείο πηγαίνοντας για το εν λόγω πρόβλημα. Επίσης τι έχετε ακούσει για το συνεργείο του Παζαρόπουλου στην Ν.Ιωνία στην Αθήνα, κάνουν καλη δουλεια?
Επίσης έχω το δίλημμα της επέκτασης της εγγύησης (έγινε η αγορά από δίκτυο ΚΟΣΜΟΚΑΡ - μπορεί να γίνει έως και 18μηνες από την αγορά με 400ευρώ για άλλα 2 χρονια). Η αγορά του αυτοκινήτου έγινε στην Πατρα, ωστόσο μετακόμισα Αθήνα και το πάω στον Παζαρόπουλο πλέον. Σκέφτομαι να κάνω εκεί την επισκευή κανοντας όμως παράλληλα την επέκταση εγγυησης στην Πάτρα. Βεβαια αυτό είναι λίγο ασυμβατο γιατι οι 2 αντιπροσωπείες ανήκουνε σε διαφορετικά δίκτυα (ΔΕΛΤΑΚΑΡ,ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ). Οπότε η ερωτηση μου είναι, αν κάνοντας την επιδιόρθωση στον Παζαρόπουλο που είναι εκτός ΚΟΣΜΟΚΑΡ, στα πλαίσια εργοστασιακής εγγύησης,και έπειτα κάνοντας την επέκταση εγγύησης στην ΔΕΛΤΑΚΑΡ, αν συμβεί κάτι μετά το τέλος της εργοστασιακής θα με καλύψει η ΚΟΣΜΟΚΑΡ σε ότι συμβεί, ή επειδη κατέβασα το σασμαν στον ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ θα μου πούνε δεν ισχύει η επέκταση?
Αυτα...
ΥΓ. Αν πουλήσω τώρα το αμάξι, GOLF TSI 140HP με 38.000ΚΜ μοντέλο ΜΑΡΤΙΟΣ 2007 ατρακάριστο, πόσα πιάνει περίπου?
-
Ο χρήστης ixnhlaths έγραψε:
Γεια χαρά και πάλι,Είχα ξεκινήσει αυτό το thread με αφορμή έναν θόρυβο που άκουγα από το κιβώτιο. Έχω το TSI με τα 140 άλογα. Ο θόρυβος αυτός ήταν μεταλλική λαμαρίνα που ακούμπαγε στο βολάν. Ωστόσο 'έστρωσε' και δεν μου το ξαναέκανε εκτοτε, γλυτώνοντας το κατέβασμα του σασμάν. Ωστόσο από τα 36.000ΚΜ άρχισε να γρατσουνάει η 2α...Πρέπει να είναι το γνωστό πρόβλημα που έχει περιγραφθεί και πιο παλιά.
Θα ήθελα λοιπόν να ρωτήσω ποιοι από σας αντιμετωπίσατε το ίδιο πρόβλημα και κυρίως πως σας αντιμετώπισαν στο συνεργείο πηγαίνοντας για το εν λόγω πρόβλημα. Επίσης τι έχετε ακούσει για το συνεργείο του Παζαρόπουλου στην Ν.Ιωνία στην Αθήνα, κάνουν καλη δουλεια?
Επίσης έχω το δίλημμα της επέκτασης της εγγύησης (έγινε η αγορά από δίκτυο ΚΟΣΜΟΚΑΡ - μπορεί να γίνει έως και 18μηνες από την αγορά με 400ευρώ για άλλα 2 χρονια). Η αγορά του αυτοκινήτου έγινε στην Πατρα, ωστόσο μετακόμισα Αθήνα και το πάω στον Παζαρόπουλο πλέον. Σκέφτομαι να κάνω εκεί την επισκευή κανοντας όμως παράλληλα την επέκταση εγγυησης στην Πάτρα. Βεβαια αυτό είναι λίγο ασυμβατο γιατι οι 2 αντιπροσωπείες ανήκουνε σε διαφορετικά δίκτυα (ΔΕΛΤΑΚΑΡ,ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟΣ). Οπότε η ερωτηση μου είναι, αν κάνοντας την επιδιόρθωση στον Παζαρόπουλο που είναι εκτός ΚΟΣΜΟΚΑΡ, στα πλαίσια εργοστασιακής εγγύησης,και έπειτα κάνοντας την επέκταση εγγύησης στην ΔΕΛΤΑΚΑΡ, αν συμβεί κάτι μετά το τέλος της εργοστασιακής θα με καλύψει η ΚΟΣΜΟΚΑΡ σε ότι συμβεί, ή επειδη κατέβασα το σασμαν στον ΠΑΖΑΡΟΠΟΥΛΟ θα μου πούνε δεν ισχύει η επέκταση?
Αυτα...
ΥΓ. Αν πουλήσω τώρα το αμάξι, GOLF TSI 140HP με 38.000ΚΜ μοντέλο ΜΑΡΤΙΟΣ 2007 ατρακάριστο, πόσα πιάνει περίπου?
Hola φίλε,
για το θέμα της εγγύησης, επειδή ό,τι και να σου πούμε δεν είναι 100% σίγουρο θα ρωτήσεις εδώ:
24ωρη Γραμμή Επικοινωνίας αυτοκινήτων VW
Τηλ.: 210-9945554Έχω την εντύπωση πως από τη στιγμή που η επέκταση εγγύησης είναι απόφαση της ελληνικής αντιπροσωπείας και όχι κάποιου συγκεκριμένου εμπόρου, έχουν υποχρέωση να τηρήσουν την εγγύηση όπου και αν πας. Καλού-κακού ρώτα όμως γιατί ποτέ δεν ξέρεις.
Το πρόβλημα με το συγχρονιζέ το έχουν αντιμετωπίσει αρκετοί κάτοχοι TSI (έχω βρεθεί μπροστά σε περιστατικό όπου κάτοχος πήγε σε αντιπροσωπεία για το θέμα αυτό) και η διάγνωση είναι απλή: μπαίνεις μέσα στο αμάξι με τον μηχανικό, το οδηγεί αυτός και σκίζει την πρώτη στις 6.000 - 7.000 στροφές, αλλάζει καρφωτά σε 2α και αν γρατσουνίσει δεν το συζητάει ξανά, σου κλείνει ραντεβού για επισκευή. Είναι γνωστό το θέμα και δεν είναι καθόλου επιφυλακτικοί στο να σου το επισκευάσουν.
To πόσο πιάνει το αμάξι σου εξαρτάται από δύο βασικά: 1) την έκδοση εξοπλισμού την οποία δεν μας αναφέρεις 2) τα χιλιόμετρα
Να σου πω την αλήθεια εγώ με TSI Trendline Ιούλιος 2007 και 7.500χλμ, έχοντας πληρώσει σύνολο πάνω από 20.000 (με καλές ζάντες και λάστιχα) θα το έδινα (φυσικά δεν το δίνω με τπτ ) κάπου στις 17.500-18.000 δεδομένης της άριστης κατάστασης (καινούριο δεν το παίρνεις με λιγότερο από 19.000 Trendline τώρα, έχει ανέβει η τιμή από τότε που το πήραμε εμείς). Θεωρώ fair το να αγοράσει κάποιος ένα αμάξι 1000-1500 ευρώ φτηνότερο από ότι καινούριο με επιπλέον 16' ζάντες και καλά λάστιχα με μόνο 7.500 χλμ + το πρώτο σέρβις.
Οπότε πάρε αυτό σαν βάση και υπολόγισε... βέβαια μεγάλο ρόλο παίζει αν και πόσους πιθανούς αγοραστές θα βρεις. -
Ο χρήστης ixnhlaths έγραψε:
.................ΥΓ. Αν πουλήσω τώρα το αμάξι, GOLF TSI 140HP με 38.000ΚΜ μοντέλο ΜΑΡΤΙΟΣ 2007 ατρακάριστο, πόσα πιάνει περίπου?
Αν το πουλήσεις τώρα, να είσαι προετοιμασμένος ότι θα σου δίνουν όλοι πολύ χαμηλότερη τιμή από αυτή περιμένεις λόγω ΠΟΛΛΩΝ χιλιομέτρων.
Αυτοκίνητο 1 1/2 έτους με τόσα πολλά χλμ θεωρώ πως οικονομικά δεν σε συμφέρει να το πουλήσεις.
-
Bασιλη οπως βλεπεις τα πραματα δεν ειναι καλα για τις γκολφες...πουλα οσο προλαβαινεις...
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Bασιλη οπως βλεπεις τα πραματα δεν ειναι καλα για τις γκολφες...πουλα οσο προλαβαινεις...Επιτέλους! Πετυχημένο αστείο για Golf από τον Πασχάλη!
-
Ε ναι εχω μια αγαπη για την γκολφω... Τα αλλα που λεω για το γκολφακι του βασιλη φανταζομαι δεν τα λαμβανεις κι εσυ σαν αστεια οπως κι εγω βεβαια..πχ οταν θυμαμαι οτι εδωσε 11 εκ δρχ για ενα γκολφ με πιανουν τα κλαμματα.. Οπως επισης και για την σπασμενη τουρμπινα που τον ρωταω να αποκαλυψει αλλα δεν το παραδεχται για να μας το πουλαει μετα ως προσεγμενο και απροβληματιστο..
Γι αυτο φιλε βασιλακη πουλα μη σου μεινει στα χερια σαν αλλη κλωνατεξ.. -
Ρε μπαγλαμά ΠάσΚο δεν έχουν όλοι λαδίκες σαν το δικό σου για να σπάει και να χαλάει όλη την ώρα και να τρέχουν στα συνεργεία.
Επίσης, επαναλαμβάνω, άτομο που έχει χρυσοπληρώσει μεταχειρισμένο χρέπι στον Μοσχού και το έχει ξαναχρυσοπληρώσει μετέπειτα στα συνεργεία σε επισκευές και service, δεν δικαιούται να ομιλεί.
Ώρες ώρες σκέφτομαι άλλους 50-100 πελάτες σαν εσένα να είχε (δηλαδή 'θύματα' -το λέω διακριτικά για να μην πω κορόϊδα ) ίσως να μην είχε κλείσει ακόμα
-
Εισαι οφφ τοπικ κυριε και θα παρακαλεσω τους μοντς να σβησουν το ποστ σου ως flamebait..
Εδω μιλαμε για τα tsi και τα χιλια δυο προβληματα που εμφανιζουν πλεον με σπασμενες τουρμπινες,χυμενα λιτρα λαδιου,ατμοσφαιρικη ρυπανση,μπουλωμα σε υψηλο υψομετρο,γρατζουνισμα δευτερας,οπισθεν,τριτης,πεμπτης,πρωτης και τεταρτης ταχυτητας,προωρες αλλαγες δισκοπλατων,σπασμενους γρυλλους παραθυρων και ΦΟΒΕΡΑ τριξιματα στο ταμπλω.Νομιζω το αυτοκινητο πλεον αποτελει μια αξιοτιμη και value for money επιλογη γι αυτα που προσφερειεφοσον το βαλουν ΤΟ ΠΟΛΥ 10.000 ευρω ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ...
-
Καλά άρχισαν πάλι οι αμπελοσοφίες του ΠασΚάλη....
Και εγώ είδα πριν 2 εβδομάδες την νέα Delta σταματημένη δεξιά στο δρόμο με αλαρμ και πίσω της σταματημένο επίσης με αλαρμ όχημα οδικής βοήθειας. Τι να σημαίνει άραγε αυτό?
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Καλά άρχισαν πάλι οι αμπελοσοφίες του ΠασΚάλη....Και εγώ είδα πριν 2 εβδομάδες την νέα Delta σταματημένη δεξιά στο δρόμο με αλαρμ και πίσω της σταματημένο επίσης με αλαρμ όχημα οδικής βοήθειας. Τι να σημαίνει άραγε αυτό?
Oτι το οχημα της οδικης εμεινε και πηγε η Δ να το ρυμουλκησει!!!Τι αλλο να σημαινει δηλαδη;
-
Καλα ναι βασιλη,τον πιστεψαμε τον βασιλη..
Στον bill33 αναφερομαι φυσικα.. Δεν τα λεω αγαπητε vasqai εχει γεμισει το φορουμ παραπονα οπως βλεπεις και Ποοοοοοοοοοσοι ακομα δυσαρεστημενοι που πιαστηκαν κοροιδα εξαιτιας της ελληνικης πρωτοτυπιας να νομιζουν οτι δεν πηραν αυτοκινητο αλλα....γκολφ.. Αν σκεφτουμε κιολας οτι η vw (οπως ολοι) ζει απο τα πανακριβα σερβις της,τοτε να περιμενουμε μεσα στη χρονια το νεο γκολφ..σαν πενταμηνιτικο ενα πραμα..
-
ΠασΚάλη το να γράψεις κάτι εσύ και να το πιστέψει κάποιος, είναι τόσο αντικειμενικό όσο να βγει ο οποιοσδήποτε αεκτζης και να πει ότι το αεκάκι είναι η καλύτερη ομάδα στην Ελλάδα.
Golf TSI/GT 1.4 - Προβλήματα...