-
Στο site της Eibach. http://www.eibach.co.uk
-
όταν το δοκίμασα πριν δεν δούλευε, τώρα οκ... Ευχαριστώ!
-
Τιπτις
-
Tιμοκατάλογος δεν υπάρχει, ε;
Και κάτι ακόμα, πιο ξερή/σκληρή αντίδραση σε ανωμαλίες μπορεί να σημαίνει και φθορά των αμορτισέρ, έτσι;
-
Oxi απολυτα!
Αν δεν κοπαναει παει να πει οτι το ελατηριο ειναι αρκετα σκληρο. -
Το εννοώ ως μεταβολή σε σχέση με πριν...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και κάτι ακόμα, πιο ξερή/σκληρή αντίδραση σε ανωμαλίες μπορεί να σημαίνει και φθορά των αμορτισέρ, έτσι;Αν στις ανωμαλίες πετάγεσαι και χτυπάει το κεφάλι σου στην οροφή, έπρεπε να έχεις αλλάξει αμορτισέρ πριν πολύ καιρό.
-
Τόσο χάλια όχι ακόμα... Τελευταία όμως στου κρικέλα του παλιού μπροστά μου μπαίνει το abs αρκετά στα γερά φρεναρίσματα, οπότε ήρθε ο καιρός τους (+ότι με τρώει να τα αλλάξω )
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Τόσο χάλια όχι ακόμα... Τελευταία όμως στου κρικέλα του παλιού μπροστά μου μπαίνει το abs αρκετά στα γερά φρεναρίσματα, οπότε ήρθε ο καιρός τους (+ότι με τρώει να τα αλλάξω )Σε κανένα αμάξι που είχα δεν χάλασε ποτέ αμορτισέρ, όλα στις λακούβες ήταν μια χαρά. Όταν όμως τα άλλαζα, το αμορτισέρ είχε μια νεκρή διαδρομή (εντελώς ελεύθερη) για 1-2 εκατοστά - μετά ήταν κανονικά σκληρό. Έτσι δεν κρατούσε τον τροχό κολλημένο στον δρόμο αλλά δεν καταλάβαινες χαλαρό αμορτισέρ στις ανωμαλίες, μια χαρά σφικτά φαινόντουσαν.
-
Παιδια θα ηθελα να ρωτησω κατι(και ειδικα σε κατοχους αυτοκινητων οι οποιοι εβαλαν aftermarket αναρτηση
και πριν ειχαν μαμα).
Ισχυει οτι οταν χαμηλωνεις ενα αμαξι(πχ 30μμ) γινεται λιγοτερο προβλεψιμο και ποιο αποτομο στο οριο? -
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Παιδια θα ηθελα να ρωτησω κατι(και ειδικα σε κατοχους αυτοκινητων οι οποιοι εβαλαν aftermarket αναρτηση
και πριν ειχαν μαμα).
Ισχυει οτι οταν χαμηλωνεις ενα αμαξι(πχ 30μμ) γινεται λιγοτερο προβλεψιμο και ποιο αποτομο στο οριο?Ναι. Το λογικό/θεωρητικό είναι ότι θα κρατάει μέχρι κάποιο υψηλότερο όριο, αλλά όταν φύγει θα είναι πιο δύσκολο να το ελέγξεις. Χάνεται η προοδευτικότητα και ρυθμισιμότητα στο στρίψιμο, συνήθως.
-
Μια ερώτηση περι επισκευής αμορτισέρ.Φοράω Koni κίτρινα ρυθμιζόμενα και η μέτρηση έδειξε 68-65 για τους μπροστινούς τροχούς και 55-55 για τους πισινούς.Ο μάστορας μου είπε πως αν ρυθμίσουμε τα koni στην μεσαία σκάλα (τώρα είναι στην πρώτη) θα βελτιωθεί αισθητά η απόδοση τους και είναι αντίθετος ως προς την επισκευή τους (γέμισμα) καθώς τα αποτελέσματα δεν είναι σίγουρα.Επίσης κάπου διάβασα ότι μετά την επισκευή μπορεί να υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις απόδοσης σε κάθε μονάδα ξεχωριστά.Αξίζει η επισκευή των συγκεκριμένων αμορτισέρ? Νομίζω πως 1-2 μαγαζιά κάνουν αυτήν την δουλεια στην Αθήνα...
-
Aν την επισκευή την κάνει σοβαρός τεχνικός (έναν ξέρω στην Αθήνα και έναν στη Θεσσαλονίκη) το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο εγγυημένο από αυτό της μαζικής παραγωγής του εργοστασίου.
-
Ο χρήστης mellodos έγραψε:
...και η μέτρηση έδειξε 68-65 για τους μπροστινούς τροχούς και 55-55 για τους πισινούς.Αν δεν ξέρεις πόσο έγραφαν καινούρια με το αμάξι ίδια φορτωμένο, τα νούμερα δεν έχουν ΚΑΜΙΑ αξία.
Σε παλιό αμάξι πισινά αμορτισέρ 15 χρονών τα μετράει η εξπρές σέρβις 90%
και το αμάξι είναι βάρκα. -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Παιδια θα ηθελα να ρωτησω κατι(και ειδικα σε κατοχους αυτοκινητων οι οποιοι εβαλαν aftermarket αναρτηση
και πριν ειχαν μαμα).
Ισχυει οτι οταν χαμηλωνεις ενα αμαξι(πχ 30μμ) γινεται λιγοτερο προβλεψιμο και ποιο αποτομο στο οριο?Ναι. Το λογικό/θεωρητικό είναι ότι θα κρατάει μέχρι κάποιο υψηλότερο όριο, αλλά όταν φύγει θα είναι πιο δύσκολο να το ελέγξεις. Χάνεται η προοδευτικότητα και ρυθμισιμότητα στο στρίψιμο, συνήθως.
Όχι, δεν είναι λογικό αυτό... Είναι εξίσου πιθανό να κρατάει λιγότερο, ανάλογα με το χαμήλωμα και το τι ακριβώς κάνεις στο αμάξι. Η κάθε ανάρτηση έχει συγκεκριμένη γεωμετρία, η οποία έχει συγκεκριμένες ανοχές! Δεν είμαι γενικά κατά των μετατροπών, αρκεί να ξέρεις (εσύ, αλλά κυρίως ο μάστορας) τι κάνεις!
Κάτι δικό μου... Στο 206 είχα μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα τα Comfort της DeCarbon, τα οποία μου τα σύστησαν εδώ στο φόρουμ και με τα οποία ήμουν πολύ ευχαριστημένος... Για κάποιον λόγο που ακόμα προσπαθώ να βρω ( ) είπα αυτή τη φορά να βάλω τα μαμά...
Μέγα λάθος... Το αμάξι κάνει σαν κατσίκι! Το κράτημα είναι το ίδιο, αλλά δεν μου μεταδίδει τόσο μεγάλη ασφάλεια, ενώ το αμάξι είναι πολύ νευρικό ακόμα και σε μικρές ανωμαλίες, που με τα deCarbon (ακόμα και τελειωμένα) τις περνούσε στο έτσι... Λέτε να φταίει το ότι έβαλα λάστιχο με προφίλ 50 (ενώ αρχικά είχε 195-55-15) ή να έγινε κάποια μ@λ@κί@ στην τοποθέτηση;;; Γιατί το αμάξι δεν το θυμάμαι έτσι στην αρχή που είχε τα μαμά αμορτισέρ (και 55άρι προφίλ)...
-
Δώσε λίγο χρόνο στο αμορτισέρ να στρώσει. Πιθανώς να είναι σφιχτά ακόμα
-
Ο χρήστης mellodos έγραψε:
Μια ερώτηση περι επισκευής αμορτισέρ.Φοράω Koni κίτρινα ρυθμιζόμενα και η μέτρηση έδειξε 68-65 για τους μπροστινούς τροχούς και 55-55 για τους πισινούς.Ο μάστορας μου είπε πως αν ρυθμίσουμε τα koni στην μεσαία σκάλα (τώρα είναι στην πρώτη) θα βελτιωθεί αισθητά η απόδοση τους και είναι αντίθετος ως προς την επισκευή τους (γέμισμα) καθώς τα αποτελέσματα δεν είναι σίγουρα.Επίσης κάπου διάβασα ότι μετά την επισκευή μπορεί να υπάρχουν μεγάλες αποκλίσεις απόδοσης σε κάθε μονάδα ξεχωριστά.Αξίζει η επισκευή των συγκεκριμένων αμορτισέρ? Νομίζω πως 1-2 μαγαζιά κάνουν αυτήν την δουλεια στην Αθήνα...τα φορας με μαμα ελατηρια η με ελατηρια χαμηλοματος;;;αν τα φορας με χαμηλοματος ελατηρια ποσους ποντους;;;;και κατι αλλο εσυ τα ανεβασες στην 1η σκαλα;;γιατι τα koni απο το εργοστασιο ερχονται λιγο πανω απο την μεσαια σκαλα..δηλαδη με γυρισμενη βαλβιδα στις 220 μοιρες-οταν η πληρης ρυθμιση ειναι στις 720 μοιρες-!γενικα πολυ καλη αναρτηση η koni αλλα αυτο το θεμα ρυθμισης της που απλα γυριζεις μια στροφιγγα και σκληραινει-μαλακωνει το αμορτισερ χωρις να εχει ενα σημειο αναφορας στη ρυθμιση ειναι λιγο χαλια...εγω τα εχω αφησει οπως ειναι απο εργοστασιο και σε συνδιασμο με το H&R 35mm ελατηριο δουλευει αψογα σε ολους τους τομεις...χερι στη βαλβιδα βαζω μονο αμα ειναι να μπω σε πιστα...ασε που δεν συμφερει να το σκληρηνεις με τους δρομους που εχουμε...
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Aν την επισκευή την κάνει σοβαρός τεχνικός (έναν ξέρω στην Αθήνα και έναν στη Θεσσαλονίκη) το αποτέλεσμα είναι πολύ πιο εγγυημένο από αυτό της μαζικής παραγωγής του εργοστασίου.Κι άλλος ένας στο Ηράκλειο* (εκεί χαμηλά, δίπλα από την Κρήτη).
*με υποκατάστημα στο άλλο Ηράκλειο, το Νέο.
-
Ο χρήστης mop26 έγραψε:
τα φορας με μαμα ελατηρια η με ελατηρια χαμηλοματος;;;αν τα φορας με χαμηλοματος ελατηρια ποσους ποντους;;;;και κατι αλλο εσυ τα ανεβασες στην 1η σκαλα;;γιατι τα koni απο το εργοστασιο ερχονται λιγο πανω απο την μεσαια σκαλα..δηλαδη με γυρισμενη βαλβιδα στις 220 μοιρες-οταν η πληρης ρυθμιση ειναι στις 720 μοιρες-!γενικα πολυ καλη αναρτηση η koni αλλα αυτο το θεμα ρυθμισης της που απλα γυριζεις μια στροφιγγα και σκληραινει-μαλακωνει το αμορτισερ χωρις να εχει ενα σημειο αναφορας στη ρυθμιση ειναι λιγο χαλια...εγω τα εχω αφησει οπως ειναι απο εργοστασιο και σε συνδιασμο με το H&R 35mm ελατηριο δουλευει αψογα σε ολους τους τομεις...χερι στη βαλβιδα βαζω μονο αμα ειναι να μπω σε πιστα...ασε που δεν συμφερει να το σκληρηνεις με τους δρομους που εχουμε...
To αμάξι (civic vti eg6) αγοράστηκε μτχ και είχε το setup koni /apex 3ποντα.Επειδή έχω μπει στο τρυπάκι να αλλάξω τα apex διότι φαίνεται να έχουν πέσει και σέρνομαι, σκέφτηκα δεδομένου ότι τα Koni έχουν κάνει αρκετά χλμ και πλαδάρεψαν πολύ , μήπως τα επισκεύαζα με την ευκαιρία της αφαίρεσης των ελατηρίων.Το θέμα έιναι ότι κάθε μάστορας λέει τα δικά του και επειδή δεν έχω εμπειρία στο θέμα, έχει επέλθει σύγχηση!! Μου προτάθηκαν τα εξής απο διάφορους 'ειδικούς'....
1)Αλλαγή apex με h&r 3ποντα και επισκευή Koni
2)Αλλαγή apex με h&r 3ποντα και ρύθμιση (σφίξιμο) koni.Δυστηχώς είναι ο τύπος που πρέπει να αφαιρεθούν για να ρυθμιστούν...
3)Μόνο ρύθμιση koni διότι τα apex δεν χρειάζονται αλλαγή!!Επίσης κανείς δεν στάθηκε ικανός να με διαβεβαιώσει ότι το αμάξι θα σηκωθεί άμα βάλω καινούργια 3ποντα!!
-
Ο χρήστης mellodos έγραψε:
To αμάξι (civic vti eg6) αγοράστηκε μτχ και είχε το setup koni /apex 3ποντα.Επειδή έχω μπει στο τρυπάκι να αλλάξω τα apex διότι φαίνεται να έχουν πέσει και σέρνομαι, σκέφτηκα δεδομένου ότι τα Koni έχουν κάνει αρκετά χλμ και πλαδάρεψαν πολύ , μήπως τα επισκεύαζα με την ευκαιρία της αφαίρεσης των ελατηρίων.Το θέμα έιναι ότι κάθε μάστορας λέει τα δικά του και επειδή δεν έχω εμπειρία στο θέμα, έχει επέλθει σύγχηση!! Μου προτάθηκαν τα εξής απο διάφορους 'ειδικούς'....
1)Αλλαγή apex με h&r 3ποντα και επισκευή Koni
2)Αλλαγή apex με h&r 3ποντα και ρύθμιση (σφίξιμο) koni.Δυστηχώς είναι ο τύπος που πρέπει να αφαιρεθούν για να ρυθμιστούν...
3)Μόνο ρύθμιση koni διότι τα apex δεν χρειάζονται αλλαγή!!Επίσης κανείς δεν στάθηκε ικανός να με διαβεβαιώσει ότι το αμάξι θα σηκωθεί άμα βάλω καινούργια 3ποντα!!
θεωρω οτι τα apex λογω σκληροτητας(γιατι ειναι κουτσουρα τα ρημαδια-βλεπε σταθερα K νομος hooke) και επιμηκυνσης και στη σκαλα που δουλευεις την Koni ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ... το ελατηριο δεν επιμηκυνει(λογω σκληροτητας) τοσο οση ειναι η διαδρομη της αναρτησης(στην τελευταια σκαλα που λες οτι ειναι)!αρα κραταει ουσιαστικα την αναρτηση σε ενα συγκεκριμενο φασμα λειτουργιας μικροτερο απο αυτο που εχει ρυθμιστει επι της παρουσης να δουλευει!οποτε απλα σηκωσε το αμαξι και ρυθμισε την αναρτηση πιο σκληρη για αρχη και δες το αμαξι πως δουλευει!και αν δεις τα 'σκουρα' πηγαινε στη λυση του ελατηριου μονο!απο οτι εχω καταλαβει τα koni δεν 'κλανουν' και πολυ ευκολα..εκτος αν πεφτεις ολη μερα σε 10 μετρους 'ταφους'!!!!για το revalving που σου ειπαν δεν εχω ασχοληθει αλλα εχω ακουσει-τουλαχιστον για τη Θεσσαλονικη τα καλυτερα λογια-το κοστος ομως ειναι λιγο παρακατω απο το να αποκτησεις ενα καινουργιο σετ koni sport 1130...περιπου 300-350ευρω απο οσο ξερω(διορθωστε αν ειμαι λαθος)..και με 460 ευρω περνεις καινουργια!επισης H&R για σενα βγαινουν σε 30mm και 35mm προτιμησε τα 35mm..ετσι και αλλιως γυρω στους 3 ποντους και κατι θα κατεβει το αμαξι...γενικα αποψη μου μεινε σε koni..η αναρτηση ειναι απιστευτα καλη σε ολα!και σε ανεση αλλα και στο στριψιμο μεταμορφωνει το αμαξι!
Περί Αναρτήσεων