-
Καλοριζικο-καλοταξιδο-καλοστριφτο ρε Γιαννη
αυριο το παιρνει και ο ξαδερφος το δικο του,τον σκισανε και αυτον στο περιμενε(1 μηνα παραπανω αποτι του ειχαν πει)
στρωσε γρηγορα γιατι εχεις θεμα
-
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά,Επιτέλους το πήρα το αυτοκίνητο μετά από όσα τρομερά συνέβησαν.....Μιλάμε για τραγική κατάσταση....Ειλικρινά αμφιβάλω πολύ εάν ορθοποδήσει ποτέ η Renault στην Ελλάδα με
αυτά που κάνουνε.....Εν συντομία δέχθηκα την τελευταία στιγμή εκβιασμό για τα λεφτά
,είχα παραγγείλει το αυτοκίνητο χωρίς αυτοκόλλητα και ήρθε με αυτά.....Θέλω κάποια στιγμή να βρώ χρόνο να γράψω αναλυτικά το τι συνέβη και για αποκορύφωση πήγα το Σάββατο να βάλω συναγερμό σε κατάστημα στην Μεσογείων και αυτός που τον τοποθέτησε είχε στο παντελόνι αγκράφα με σίδερα και μου καταγρατζούνισε το μαρσπιέ !!!
Απίστευτο εεε.....Αυτοκίνητο 2 ημερών και βάφω το μαρσπιέ...Μάλλον δεν με πάει αυτό το αυτοκίνητο αλλά το παλεύω ακόμα...
Φιλικά
ΓιάννηςΤο μαγαζι που λες ηταν Ηχοκινηση?
Ο εκβιασμος 99% ηταν ' η δινεις τα Χ € για τα αυτοκολλητα ή περιμενεις 3 τερμινα μεχρι να ερθει ενα αλλο ιδιο χωρις αυτοκολλητα' ε? Πες μου οτι ειναι τοσο καργιοληδες...πες το μου.
-
Αν μιλας παντως για τα αυτοκολητα 'Rip Curl',ειναι υποθεση 1(κυριολεκτικα)λεπτου για να βγουνε.....
-
Den einai ypo8esh toy na ta bgalei..... Einai oti ton balane na ta plhrwsei epipleon enw den ta eixe paraggeilei......
-
Τι να πληρωσει ρε παιδια???
Τα αυτοκολητα???
Και ποσο κανει πια ενα αυτοκολητο??? -
exw plhrwsei ena aytokollhto quick silver gia thn porta gyrw sta 75 eyro......
Kai twra den milame gia ta aytokollhta ths rip curl alla gia ta epaiteiaka aytokollhta ths renault.... Apo thn allh einai h koroidia..... Ton ka8ysteroyn, toy fernoyn kati poy den einai opws to paraggeile kai sto telos toy to paizoyn kai istories....
-
Δε νομιζω να πληρωνει κατι για τα αυτοκολλητα...Ειναι στανταρ στη συγκεκριμενη εκδοση απλα αν θελεις τους λες να στο φερουν χωρις αυτοκολλητα.
-
Ο χρήστης ACCENTWIZARD έγραψε:
Τι να πληρωσει ρε παιδια???
Τα αυτοκολητα???
Και ποσο κανει πια ενα αυτοκολητο???Ολο το σετ πλαινα και μπρος πισω για τα rallye S20, πρεπει να ειχε πριν 2 χρονια γυρω στα 150 γιουργια.
Για το 500ρακι που το αγορασε προσφατα φιλος (μια μαυρη ταινια παναθεμα την το αυτοκολητο του) 140 €, να φανταστεις οτι το μπροστινο φτερο που αγορασε ειχε 100 €.Αυτα βεβαια ειναι τιμες ανταλακτικου που γενικα βαρανε.
Τα αυτοκολητα του Fiesta ST, ειχαν 180 τα κατω και 300 τα πανω κατω. (στο περιπου τιμες και μιλαμε για πριν 2-3 χρονια)
-
A ρε απατεωνιά..
-
Νταξ ρε οχι και απατεωνια...φαντασου να θες να αλλαξεις τα αυτοκολητα του ST που ειχαν 300 € κατα την παραγγελεια...παιζει να σου ζηταγανε και 7-8 κατοσταρικα
-
Τότε του typeR ειναι τσάμπα ρε.... καμιά 30-50 ευρω... 2 λεξούλες στο πλάι
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Τότε του typeR ειναι τσάμπα ρε.... καμιά 30-50 ευρω... 2 λεξούλες στο πλάισιγα, τα δινουν και στα περιπτερα στο Μπουρναζι, με 12€
-
αυτά ξεκολλάνε στα 235
-
Καλησπέρα παιδιά,
Εν ολίγοις αφού έχω γράψει όλα τα προηγούμενα γεγονότα και αφού εδώ και καιρό ο υπεύθυνος πωλήσεων της PGA με είχε διαβεβαιώσει ότι άλλο τα 1000ε που ανακοίνωσε ή γενική αντιπροσωπεία και άλλο τα 700ε που μου είχε κάνει η ΡΕΝΗΛ και μάλιστα μου είχε πεί ότι το είχε ξεκαθαρίσει το ζήτημα στην ΡΕΝΗΛ και μου έλεγε ότι περίμενα τόσο καιρό αλλά τουλάχιστον θα καρπωθώ τα έξτρα 1000ε όταν έφτασε η ώρα και έφτασε το αυτοκίνητο Ελλάδα πήγα απο την ΡΕΝΗΛ για να ελέγξουμε ξανά τα χαρτιά και να τους πάω μια εξουσιοδότηση.....
Έπρεπε να ξαναφτιάξουμε την σύμβαση μιας και είχαν αλλάξει τα ποσά....Και εκεί πάνω ο καινούργιος διευθυντής πωλήσεων της ΡΕΝΗΛ που είχα γνωρίσει πιο παλιά σαν υπεύθυνος των μεταχειρισμένων της ΡΕΝΗΛ ξαφνικά αρνείται να μου κάνει την συμφωνημένη έκπτωση των 700ε απο αυτούς και τα 1000ε της κεντρικής.......Δέν έχω κουράγιο να σας γράψω αναλυτικά το οτι επακολούθησε απλά μέσα στα άλλα που μου έλεγε είναι ότι η μητρική για να κόψει τα 1000ς τους έκοψε το περιθώριο κέρδους !!!!! Δηλαδή να υποθέσουμε ότι η PGA άρχισε τους εκβιασμούς πρός τους dealer της ????
Με τα πολλά και αφού είχα αρχίσει να βρίζω κανονικά παίρνει τον διευθυντή πωλήσεων της PGA που είχα εγώ μιλήσει (έχω βέβαια μια αμφιβολία κατά πόσο όντως τον πήρε) και μου είπε ότι εκείνος του είπε ότι δεν γνώριζε ότι μου είχε ήδη κόψει 700ε η ΡΕΝΗΛ !!!!! το οποίο εάν συνέβηκε όντως μιλάμε για το ύψιστο ψέμα του διευθυντή της PGA για το είχαμε διευκρινίσει αναλυτικά !!!
Η κατάληξη ήταν ο διευθυντής πωλήσεων της ΡΕΝΗΛ να μου πεί ότι από τα 1700ε μπορούν να μου κόψουν μαχ 1200ε εάν θέλω........Δηλαδή εαν θές αυτό είναι εάν δεν θές άντε γαμή.....Τώρα ξέρω οτι πολλοί θα μου πείτε διάφορα για αυτό αλλά παιδιά είχα τόσο πολύ
κουραστεί που κατάπια ότι έγινε για να πάρω το αυτοκίνητο όσο και εάν με έθιξε αυτό και ήθελα ειλικρινά μετά από πολύ καιρό ειλικρινά να βαρέσω άνθρωπο...Όσο για τα αυτοκόλλητα είναι απλό......Το είχα παραγγείλει χωρίς και ήρθε με.......Και αφαιρέσαμε του ουρανού μόνο γιατί τα πλαινά μου αρέσουν...Βγήκαν εύκολα χωρίς πρόβλημα ευτυχώς.....
Αυτά που λέτε....Η ΡΕΝΗΛ σίγουρα δεν πρόκειται να με ξαναδεί ποτέ στην ζωή της....
Και η αποκορύφωση ήρθε με τον συναγερμό....Στο XTREME STUDIO έγινε η ζημιά στο μαρσπιέ .....αααα και το bucket ακόμα έγδαρε την βάση !!!!!
Αυτά....
Γιάννης
-
Ο χρήστης JTGANG έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά,Εν ολίγοις αφού έχω γράψει όλα τα προηγούμενα γεγονότα και αφού εδώ και καιρό ο υπεύθυνος πωλήσεων της PGA με είχε διαβεβαιώσει ότι άλλο τα 1000ε που ανακοίνωσε ή γενική αντιπροσωπεία και άλλο τα 700ε που μου είχε κάνει η ΡΕΝΗΛ και μάλιστα μου είχε πεί ότι το είχε ξεκαθαρίσει το ζήτημα στην ΡΕΝΗΛ και μου έλεγε ότι περίμενα τόσο καιρό αλλά τουλάχιστον θα καρπωθώ τα έξτρα 1000ε όταν έφτασε η ώρα και έφτασε το αυτοκίνητο Ελλάδα πήγα απο την ΡΕΝΗΛ για να ελέγξουμε ξανά τα χαρτιά και να τους πάω μια εξουσιοδότηση.....
Έπρεπε να ξαναφτιάξουμε την σύμβαση μιας και είχαν αλλάξει τα ποσά....Και εκεί πάνω ο καινούργιος διευθυντής πωλήσεων της ΡΕΝΗΛ που είχα γνωρίσει πιο παλιά σαν υπεύθυνος των μεταχειρισμένων της ΡΕΝΗΛ ξαφνικά αρνείται να μου κάνει την συμφωνημένη έκπτωση των 700ε απο αυτούς και τα 1000ε της κεντρικής.......Δέν έχω κουράγιο να σας γράψω αναλυτικά το οτι επακολούθησε απλά μέσα στα άλλα που μου έλεγε είναι ότι η μητρική για να κόψει τα 1000ς τους έκοψε το περιθώριο κέρδους !!!!! Δηλαδή να υποθέσουμε ότι η PGA άρχισε τους εκβιασμούς πρός τους dealer της ????
Με τα πολλά και αφού είχα αρχίσει να βρίζω κανονικά παίρνει τον διευθυντή πωλήσεων της PGA που είχα εγώ μιλήσει (έχω βέβαια μια αμφιβολία κατά πόσο όντως τον πήρε) και μου είπε ότι εκείνος του είπε ότι δεν γνώριζε ότι μου είχε ήδη κόψει 700ε η ΡΕΝΗΛ !!!!! το οποίο εάν συνέβηκε όντως μιλάμε για το ύψιστο ψέμα του διευθυντή της PGA για το είχαμε διευκρινίσει αναλυτικά !!!
Η κατάληξη ήταν ο διευθυντής πωλήσεων της ΡΕΝΗΛ να μου πεί ότι από τα 1700ε μπορούν να μου κόψουν μαχ 1200ε εάν θέλω........Δηλαδή εαν θές αυτό είναι εάν δεν θές άντε γαμή.....Τώρα ξέρω οτι πολλοί θα μου πείτε διάφορα για αυτό αλλά παιδιά είχα τόσο πολύ
κουραστεί που κατάπια ότι έγινε για να πάρω το αυτοκίνητο όσο και εάν με έθιξε αυτό και ήθελα ειλικρινά μετά από πολύ καιρό ειλικρινά να βαρέσω άνθρωπο...Όσο για τα αυτοκόλλητα είναι απλό......Το είχα παραγγείλει χωρίς και ήρθε με.......Και αφαιρέσαμε του ουρανού μόνο γιατί τα πλαινά μου αρέσουν...Βγήκαν εύκολα χωρίς πρόβλημα ευτυχώς.....
Αυτά που λέτε....Η ΡΕΝΗΛ σίγουρα δεν πρόκειται να με ξαναδεί ποτέ στην ζωή της....
Και η αποκορύφωση ήρθε με τον συναγερμό....Στο XTREME STUDIO έγινε η ζημιά στο μαρσπιέ .....αααα και το bucket ακόμα έγδαρε την βάση !!!!!
Αυτά....
Γιάννης
Κάνουν τα πάντα για να αποχτήσουν δυσαρεστημένους πελάτες , λες και δεν τους έγινε μάθημα τα δυο κλιο που πουλούσαν κάθε μήνα και να μην πάω στην ιστορία με τους πολλαπλασιαστές όπου ξεζούμισαν τον κοσμάκη . Δικαιολογημένα οι πελάτες τους τιμωρούν! και πρέπει να συνεχίσουν για πολλά χρόνια ακόμη μεχρι να καταλάβουν οι αχυράνθρωποι ότι ο πελάτης έχει πάντα ή σχεδόν πάντα. :
-
είχες προσφορά γραπτώς? για να τους την πεις
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
είχες προσφορά γραπτώς? για να τους την πειςΌχι φίλε coyote......Η προσφορά βγήκε κάπου στο Μάιο νομίζω και όλα είχαν γίνει τηλεφωνικά οπότε δέν έχω κάτι χειροπιαστό πέρα από το λόγο που προφανώς για κάποιους δέν έχει καμία σημασία...
-
προφανώς....
-
αντε να πάρεις Ρενό......λέμε κ καμιά λαμακία....
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Κάνουν τα πάντα για να αποχτήσουν δυσαρεστημένους πελάτες , λες και δεν τους έγινε μάθημα τα δυο κλιο που πουλούσαν κάθε μήνα και να μην πάω στην ιστορία με τους πολλαπλασιαστές όπου ξεζούμισαν τον κοσμάκη . Δικαιολογημένα οι πελάτες τους τιμωρούν! και πρέπει να συνεχίσουν για πολλά χρόνια ακόμη μεχρι να καταλάβουν οι αχυράνθρωποι ότι ο πελάτης έχει πάντα ή σχεδόν πάντα. :Αυτό είναι αλήθεια. Εγώ ΕΦΥΓΑ δυσαρεστημένος απο αυτούς και όχι απο το ίδιο αυτοκίνητο ...
Πάντως σε όλους και για τα πάντα πρέπει ο καταναλωτής να ζητά γραπτώς και ενυπόγραφα αλλιώς ... το έμψυχο υλικό της εταιρίας παίζει ρόλο 'ντεκόρ' που άνετα και ίσως και καλύτερα θα μπορούσε να αντικατασταθεί απο αυτόματους πωλητές, εισπρακτικές μηχανές, τηλεφωνικά κέντρα και φαξ, ρομποτική διοίκηση ... άντε και έναν μόνο κλητήρα να ανοίγει την πόρτα για το 'καλημέρα' ...
Και όλα τα παραπάνω γεγονότα αν αφορούσαν την Χ μάρκα πχ Μιτσούκο, απροσδιορίστου προέλευσης πάει καλά αλλά για την Renault ... μεγάλο κρίμα.
ΔΙΑΖΥΓΙΟ MAVA - RENAULT