-
Αγαπητοι συμφορουμιτες καλημερα,
ιδου η επιστολη που εστειλα στην Lion Hellas αλλα και μετεφρασα για να στειλω στα κεντρικα της Γαλλιας για τα προβληματα που αντιμετωπιζω εδω και ενα χρονο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Αν καποιος απο εσας εχει παρομοια προβληματα με πασης φυσεως αυτοκινητο της Peugeot παρακαλω ας με ενημερωσει, και αν το λυσατε θα ηθελα τις πολυτιμες συμβουλες σας.Οριστε λοιπον το κειμενο που ελπιζω να τους συγκινησει λιγουλακι:
Προς
LION HELLASΚοινοποίηση:
Διευθύνοντα Σύμβουλο
Διευθυντή Πωλήσεως
Διευθυντή ServiceLION FRANCE (To whom it may concern)
Κύριοι,
Oνομάζομαι Χριστίνα, και τον Μάρτιο του 2007 αγόρασα ένα Peugeot 307 cc. Ένα μικρό ιστορικό του εαυτού μου για να κατανοήσετε τι οδηγός είμαι , είναι ότι οδηγώ 36 χρόνια, για αρκετά χρόνια ήμουν στις πωλήσεις και οδηγούσα σχεδόν όλη την ημέρα εντός Αττικής και μεγάλα ταξίδια επαρχία καθώς και στο εξωτερικό που ενοικίαζα αυτοκίνητα για εβδομάδες. Εχω αλλάξει συνολικά 15 αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει σχεδόν όλες τις μάρκες αυτοκινήτων συμπεριλαμβανομένων και φορτηγών διότι ο πατέρας μου είχε μεγάλο φορτηγό για τα εμπορεύματά του. Το προηγούμενό μου αυτοκίνητο ήταν AUDI Α4, το μικρό μας είναι ΙΒΙΖΑ και έχω και ένα SANTA FE – HYUNDAI.Aγοράζοντας λοιπόν αυτό το αυτοκίνητο από τη πρώτη εβδομάδα μου άναβαν οι ενδείξεις στο ταμπλώ του ESP & ABS. Φοβήθηκα μήπως είναι σοβαρό το έσβησα, το ξανά άναψα αλλά οι ενδείξεις δεν έσβησαν. Αμέσως το πάρκαρα και πήρα ταξί για την δουλειά μου. Τηλεφώνησα στο service της Αμφιθέας, μου είπαν καλά έκανα και το έσβησα να πάω από εκεί να το δούν. Για να πηγαίνω στο service, μπορώ μόνο κάθε Δευτέρα πρωί και για να γυρίσω στο κέντρο όπου εργάζομαι θέλω συνολικά 3 ώρες, δημιουργικές και προσοδοφόρες τις οποίες φυσικά τις χάνω εις βάρος της δουλειάς μου και των αμοιβών μου. Το βράδυ γυρίζω 9 το βράδυ από την δουλειά μου και συνήθως ή παίρνω το κλειδί από το Βενζινάδικο που είναι κοντά, ή την επόμενη ημέρα. Δηλαδή αντιλαμβάνεσθε πόσο επώδυνο είναι για μένα. Για την ίδια πάθηση το έχω πάει 3 φορές και γιατριά δεν έχω δεί. Ακόμη και τώρα αναίτια μου ανάβουν οι ενδείξεις σε άσχετες φάσεις. Κατόπιν άρχισε να τρίζει. Κάπου από κάτω μου έδινε την εντύπωση ότι τριβόντουσαν μεταξύ τους τα σίδερα. Πάλι στο συνεργείο, πάλι χάσιμο ωρών, πάλι τίποτα. Άλλες 2 φορές για τα τριξίμα αυτά, που την μία είπαμε ότι είναι εξάτμιση την άλλη δεν ξέρω τι, πάντως ακόμα τρίζει. Το τρίτο πρόβλημά του ήταν ότι κοσκίνιζε το τιμόνι σχεδόν από τον δεύτερο μήνα. Στο πρώτο service τους το είπα και μου είπαν μετά ότι το έφτιαξαν. Βέβαια βλέποντάς με γυναίκα είπαν χαριτωμένα στον σύζυγό μου, πού τον έστειλα εκεί, ότι «έ καταλαβαίνετε τώρα, η κυρία που το οδηγεί, κάτι στο παρκάρισμα κάτι στην όπισθεν όλο και βρίσκει και σε κανένα πεζοδρόμιο» (ιδού ο λόγος που σας ανέφερα ανωτέρω το βιογραφικό μου ως οδηγού). Αλλά ούτε και εδώ στάθηκα τυχερή. Για άλλες δύο φορές το πήγα για το κοσκίνισμα του τιμονιού, το οποίο κατόπιν ήταν αντιληπτό μετά τα 130 Κm. Φυσικά είχα πολλές φορές φοβηθεί έντονα για τα τριξίματα, παρόλο που με διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
Φυσικά ο κάθε ένας που αγοράζει ένα αυτ/το καινούργιο δεν δέχεται να του συμβαίνουν όλα αυτά, ειδάλως μπορούσα να πάρω κανένα φτηνό ή κανένα μεταχειρισμένο.
Και τώρα είμαι έτοιμη να σας παρουσιάσω το μέγιστο θέμα:
Εχτές οδηγώντας στο 36 χιλ. της ΕΟ Αθηνών Κορίνθου και πηγαίνοντας με 130 χιλ. ξαφνικά ακούω ένα μεγάλο θόρυβο και βλέπω από τον καθρέπτη μου έναν όγκο να αποκολάται από το αυτ/το και να παίρνει τούμπες στην άσφαλτο ευτυχώς με 2 αυτ/τα πίσω μου τα οποία απέφυγαν ευτυχώς επιτυχώς να τους πέσει επάνω τους. Εγώ φρενάροντας σιγά-σιγά για να σταματήσω πολύ ομαλά (σε περίπου 2 χιλ. παρακάτω) είδα ότι μου είχε ξεκολλήσει ο προφυλακτήρας και κρέμονταν τα καλώδια και κάτι πλαστικά κουτιά. Πηγαίνοντας με τα πόδια να μαζέψω τον προφυλακτήρα με βρήκε η Τροχαία η οποία με βοήθησε, έδωσε μήνυμα στα προηγούμενα διόδια να κόψουν την κυκλοφορία για να μπορέσω να περάσω απέναντι στην Εθνική οδό για να μαζέψω τον ξεχαρβαλωμένο μου προφυλακτήρα. Αφού τον μάζεψα και τον έβαλα στα πίσω καθίσματα του αυτ/του, πάλι με σήμα του το περιπολικό ελευθέρωσε το δρόμο. Δηλαδή αντιλαμβάνεστε ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ. Εάν η κυκλοφορία ήταν πιο πυκνή ή εάν κανένας άτυχος μοτοσυκλετιστής περνούσε εκείνη την στιγμή από εκεί. Οπότε δεν σωζόμασταν και οι δύο από τίποτα. Εγώ στην φυλακή, εσείς στα γραφεία σας και μηνύσεις κόντρα στις καταχωρήσεις στον τύπο, που φυσικά θα κάνω ακόμα και τώρα.
Σήμερα ήρθε ο άντρας μου από εκεί, φυσικά και τον διαβεβαιώσατε ότι όλα θα γίνουν, με το δημοσιοσχεσίτικο στυλάκι σας, το οποίο το γνωρίζω πολύ καλά, ξέρετε αυτό το ωραίο χαμόγελο που φοράνε όσοι το εφαρμόζουν, αλλά που εμείς όσοι ξέρουμε (διότι τα ίδια έχω σπουδάσει) διακρίνουμε αυτό το «μου είναι αδιάφορη η περιπέτειά σας κυρία μου», αλλά κατά τα άλλα όλα καλά, έχετέ μας εμπιστοσύνη, όλα θα φτιάξουν, αυτά συμβαίνουν μόνο κάνετε υπομονή και όλα θα γίνουν.
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, αλλά δεν θα πάρω.
Μου έρχεται λοιπόν να καλέσω τον Τύπο του αυτ/του, να τους παρουσιάσω όλα τα προβλήματα αυτού του αυτ/του και λέω να το πετάξουμε από μία γέφυρα σε κάποιο ποτάμι, έτσι για να μαθευτεί παγκοσμίως, εσείς τι λέτε???
Επίσης σκέφτομαι να το στείλετε πίσω αυτό το συγκεκριμμένο αυτ/το στην μαμά εταιρεία ως απαράδεκτο, διότι και αυτά γίνονται επίσης, δηλαδή να βγαίνει μία συσκευή ή ένα αυτ/το σκάρτο από κατασκευής του και να μου δώσετε ένα άλλο αυτ/το που να είναι αξιόπιστο.
Φυσικά πρέπει να σας πώ ότι την υπόλοιπη διαδρομή την έκανα χωρίς να τρίζει το αυτ/το. Λέτε να έφταιγε ο προφυλακτήρας που με διαβεβαίωναν από το service ότι να τους έχω εμπιστοσύνη ότι δεν θα μου συνέβαινε τίποτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα ήθελα επίσης να σας γνωρίσω ότι ούτε το ΙΒΙΖΑ ούτε το SANTA FE μου έχουν βγάλει την παραμικρή ζημιά. Τίποτα απολύτως και φυσικά ούτε ποτέ το ΑUDI που είχα.
Αναμενω νεα σας,
Με εκτιμηση,
-
Αγαπητοι συμφορουμιτες καλημερα,
ιδου η επιστολη που εστειλα στην Lion Hellas αλλα και μετεφρασα για να στειλω στα κεντρικα της Γαλλιας για τα προβληματα που αντιμετωπιζω εδω και ενα χρονο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Αν καποιος απο εσας εχει παρομοια προβληματα με πασης φυσεως αυτοκινητο της Peugeot παρακαλω ας με ενημερωσει, και αν το λυσατε θα ηθελα τις πολυτιμες συμβουλες σας.Οριστε λοιπον το κειμενο που ελπιζω να τους συγκινησει λιγουλακι:
Προς
LION HELLASΚοινοποίηση:
Διευθύνοντα Σύμβουλο
Διευθυντή Πωλήσεως
Διευθυντή ServiceLION FRANCE (To whom it may concern)
Κύριοι,
Oνομάζομαι Χριστίνα, και τον Μάρτιο του 2007 αγόρασα ένα Peugeot 307 cc. Ένα μικρό ιστορικό του εαυτού μου για να κατανοήσετε τι οδηγός είμαι , είναι ότι οδηγώ 36 χρόνια, για αρκετά χρόνια ήμουν στις πωλήσεις και οδηγούσα σχεδόν όλη την ημέρα εντός Αττικής και μεγάλα ταξίδια επαρχία καθώς και στο εξωτερικό που ενοικίαζα αυτοκίνητα για εβδομάδες. Εχω αλλάξει συνολικά 15 αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει σχεδόν όλες τις μάρκες αυτοκινήτων συμπεριλαμβανομένων και φορτηγών διότι ο πατέρας μου είχε μεγάλο φορτηγό για τα εμπορεύματά του. Το προηγούμενό μου αυτοκίνητο ήταν AUDI Α4, το μικρό μας είναι ΙΒΙΖΑ και έχω και ένα SANTA FE – HYUNDAI.Aγοράζοντας λοιπόν αυτό το αυτοκίνητο από τη πρώτη εβδομάδα μου άναβαν οι ενδείξεις στο ταμπλώ του ESP & ABS. Φοβήθηκα μήπως είναι σοβαρό το έσβησα, το ξανά άναψα αλλά οι ενδείξεις δεν έσβησαν. Αμέσως το πάρκαρα και πήρα ταξί για την δουλειά μου. Τηλεφώνησα στο service της Αμφιθέας, μου είπαν καλά έκανα και το έσβησα να πάω από εκεί να το δούν. Για να πηγαίνω στο service, μπορώ μόνο κάθε Δευτέρα πρωί και για να γυρίσω στο κέντρο όπου εργάζομαι θέλω συνολικά 3 ώρες, δημιουργικές και προσοδοφόρες τις οποίες φυσικά τις χάνω εις βάρος της δουλειάς μου και των αμοιβών μου. Το βράδυ γυρίζω 9 το βράδυ από την δουλειά μου και συνήθως ή παίρνω το κλειδί από το Βενζινάδικο που είναι κοντά, ή την επόμενη ημέρα. Δηλαδή αντιλαμβάνεσθε πόσο επώδυνο είναι για μένα. Για την ίδια πάθηση το έχω πάει 3 φορές και γιατριά δεν έχω δεί. Ακόμη και τώρα αναίτια μου ανάβουν οι ενδείξεις σε άσχετες φάσεις. Κατόπιν άρχισε να τρίζει. Κάπου από κάτω μου έδινε την εντύπωση ότι τριβόντουσαν μεταξύ τους τα σίδερα. Πάλι στο συνεργείο, πάλι χάσιμο ωρών, πάλι τίποτα. Άλλες 2 φορές για τα τριξίμα αυτά, που την μία είπαμε ότι είναι εξάτμιση την άλλη δεν ξέρω τι, πάντως ακόμα τρίζει. Το τρίτο πρόβλημά του ήταν ότι κοσκίνιζε το τιμόνι σχεδόν από τον δεύτερο μήνα. Στο πρώτο service τους το είπα και μου είπαν μετά ότι το έφτιαξαν. Βέβαια βλέποντάς με γυναίκα είπαν χαριτωμένα στον σύζυγό μου, πού τον έστειλα εκεί, ότι «έ καταλαβαίνετε τώρα, η κυρία που το οδηγεί, κάτι στο παρκάρισμα κάτι στην όπισθεν όλο και βρίσκει και σε κανένα πεζοδρόμιο» (ιδού ο λόγος που σας ανέφερα ανωτέρω το βιογραφικό μου ως οδηγού). Αλλά ούτε και εδώ στάθηκα τυχερή. Για άλλες δύο φορές το πήγα για το κοσκίνισμα του τιμονιού, το οποίο κατόπιν ήταν αντιληπτό μετά τα 130 Κm. Φυσικά είχα πολλές φορές φοβηθεί έντονα για τα τριξίματα, παρόλο που με διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
Φυσικά ο κάθε ένας που αγοράζει ένα αυτ/το καινούργιο δεν δέχεται να του συμβαίνουν όλα αυτά, ειδάλως μπορούσα να πάρω κανένα φτηνό ή κανένα μεταχειρισμένο.
Και τώρα είμαι έτοιμη να σας παρουσιάσω το μέγιστο θέμα:
Εχτές οδηγώντας στο 36 χιλ. της ΕΟ Αθηνών Κορίνθου και πηγαίνοντας με 130 χιλ. ξαφνικά ακούω ένα μεγάλο θόρυβο και βλέπω από τον καθρέπτη μου έναν όγκο να αποκολάται από το αυτ/το και να παίρνει τούμπες στην άσφαλτο ευτυχώς με 2 αυτ/τα πίσω μου τα οποία απέφυγαν ευτυχώς επιτυχώς να τους πέσει επάνω τους. Εγώ φρενάροντας σιγά-σιγά για να σταματήσω πολύ ομαλά (σε περίπου 2 χιλ. παρακάτω) είδα ότι μου είχε ξεκολλήσει ο προφυλακτήρας και κρέμονταν τα καλώδια και κάτι πλαστικά κουτιά. Πηγαίνοντας με τα πόδια να μαζέψω τον προφυλακτήρα με βρήκε η Τροχαία η οποία με βοήθησε, έδωσε μήνυμα στα προηγούμενα διόδια να κόψουν την κυκλοφορία για να μπορέσω να περάσω απέναντι στην Εθνική οδό για να μαζέψω τον ξεχαρβαλωμένο μου προφυλακτήρα. Αφού τον μάζεψα και τον έβαλα στα πίσω καθίσματα του αυτ/του, πάλι με σήμα του το περιπολικό ελευθέρωσε το δρόμο. Δηλαδή αντιλαμβάνεστε ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ. Εάν η κυκλοφορία ήταν πιο πυκνή ή εάν κανένας άτυχος μοτοσυκλετιστής περνούσε εκείνη την στιγμή από εκεί. Οπότε δεν σωζόμασταν και οι δύο από τίποτα. Εγώ στην φυλακή, εσείς στα γραφεία σας και μηνύσεις κόντρα στις καταχωρήσεις στον τύπο, που φυσικά θα κάνω ακόμα και τώρα.
Σήμερα ήρθε ο άντρας μου από εκεί, φυσικά και τον διαβεβαιώσατε ότι όλα θα γίνουν, με το δημοσιοσχεσίτικο στυλάκι σας, το οποίο το γνωρίζω πολύ καλά, ξέρετε αυτό το ωραίο χαμόγελο που φοράνε όσοι το εφαρμόζουν, αλλά που εμείς όσοι ξέρουμε (διότι τα ίδια έχω σπουδάσει) διακρίνουμε αυτό το «μου είναι αδιάφορη η περιπέτειά σας κυρία μου», αλλά κατά τα άλλα όλα καλά, έχετέ μας εμπιστοσύνη, όλα θα φτιάξουν, αυτά συμβαίνουν μόνο κάνετε υπομονή και όλα θα γίνουν.
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, αλλά δεν θα πάρω.
Μου έρχεται λοιπόν να καλέσω τον Τύπο του αυτ/του, να τους παρουσιάσω όλα τα προβλήματα αυτού του αυτ/του και λέω να το πετάξουμε από μία γέφυρα σε κάποιο ποτάμι, έτσι για να μαθευτεί παγκοσμίως, εσείς τι λέτε???
Επίσης σκέφτομαι να το στείλετε πίσω αυτό το συγκεκριμμένο αυτ/το στην μαμά εταιρεία ως απαράδεκτο, διότι και αυτά γίνονται επίσης, δηλαδή να βγαίνει μία συσκευή ή ένα αυτ/το σκάρτο από κατασκευής του και να μου δώσετε ένα άλλο αυτ/το που να είναι αξιόπιστο.
Φυσικά πρέπει να σας πώ ότι την υπόλοιπη διαδρομή την έκανα χωρίς να τρίζει το αυτ/το. Λέτε να έφταιγε ο προφυλακτήρας που με διαβεβαίωναν από το service ότι να τους έχω εμπιστοσύνη ότι δεν θα μου συνέβαινε τίποτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα ήθελα επίσης να σας γνωρίσω ότι ούτε το ΙΒΙΖΑ ούτε το SANTA FE μου έχουν βγάλει την παραμικρή ζημιά. Τίποτα απολύτως και φυσικά ούτε ποτέ το ΑUDI που είχα.
Αναμενω νεα σας,
Με εκτιμηση,
-
Αγαπητοι συμφορουμιτες καλημερα,
ιδου η επιστολη που εστειλα στην Lion Hellas αλλα και μετεφρασα για να στειλω στα κεντρικα της Γαλλιας για τα προβληματα που αντιμετωπιζω εδω και ενα χρονο με το συγκεκριμενο αυτοκινητο.
Αν καποιος απο εσας εχει παρομοια προβληματα με πασης φυσεως αυτοκινητο της Peugeot παρακαλω ας με ενημερωσει, και αν το λυσατε θα ηθελα τις πολυτιμες συμβουλες σας.Οριστε λοιπον το κειμενο που ελπιζω να τους συγκινησει λιγουλακι:
Προς
LION HELLASΚοινοποίηση:
Διευθύνοντα Σύμβουλο
Διευθυντή Πωλήσεως
Διευθυντή ServiceLION FRANCE (To whom it may concern)
Κύριοι,
Oνομάζομαι Χριστίνα, και τον Μάρτιο του 2007 αγόρασα ένα Peugeot 307 cc. Ένα μικρό ιστορικό του εαυτού μου για να κατανοήσετε τι οδηγός είμαι , είναι ότι οδηγώ 36 χρόνια, για αρκετά χρόνια ήμουν στις πωλήσεις και οδηγούσα σχεδόν όλη την ημέρα εντός Αττικής και μεγάλα ταξίδια επαρχία καθώς και στο εξωτερικό που ενοικίαζα αυτοκίνητα για εβδομάδες. Εχω αλλάξει συνολικά 15 αυτοκίνητα και έχω οδηγήσει σχεδόν όλες τις μάρκες αυτοκινήτων συμπεριλαμβανομένων και φορτηγών διότι ο πατέρας μου είχε μεγάλο φορτηγό για τα εμπορεύματά του. Το προηγούμενό μου αυτοκίνητο ήταν AUDI Α4, το μικρό μας είναι ΙΒΙΖΑ και έχω και ένα SANTA FE – HYUNDAI.Aγοράζοντας λοιπόν αυτό το αυτοκίνητο από τη πρώτη εβδομάδα μου άναβαν οι ενδείξεις στο ταμπλώ του ESP & ABS. Φοβήθηκα μήπως είναι σοβαρό το έσβησα, το ξανά άναψα αλλά οι ενδείξεις δεν έσβησαν. Αμέσως το πάρκαρα και πήρα ταξί για την δουλειά μου. Τηλεφώνησα στο service της Αμφιθέας, μου είπαν καλά έκανα και το έσβησα να πάω από εκεί να το δούν. Για να πηγαίνω στο service, μπορώ μόνο κάθε Δευτέρα πρωί και για να γυρίσω στο κέντρο όπου εργάζομαι θέλω συνολικά 3 ώρες, δημιουργικές και προσοδοφόρες τις οποίες φυσικά τις χάνω εις βάρος της δουλειάς μου και των αμοιβών μου. Το βράδυ γυρίζω 9 το βράδυ από την δουλειά μου και συνήθως ή παίρνω το κλειδί από το Βενζινάδικο που είναι κοντά, ή την επόμενη ημέρα. Δηλαδή αντιλαμβάνεσθε πόσο επώδυνο είναι για μένα. Για την ίδια πάθηση το έχω πάει 3 φορές και γιατριά δεν έχω δεί. Ακόμη και τώρα αναίτια μου ανάβουν οι ενδείξεις σε άσχετες φάσεις. Κατόπιν άρχισε να τρίζει. Κάπου από κάτω μου έδινε την εντύπωση ότι τριβόντουσαν μεταξύ τους τα σίδερα. Πάλι στο συνεργείο, πάλι χάσιμο ωρών, πάλι τίποτα. Άλλες 2 φορές για τα τριξίμα αυτά, που την μία είπαμε ότι είναι εξάτμιση την άλλη δεν ξέρω τι, πάντως ακόμα τρίζει. Το τρίτο πρόβλημά του ήταν ότι κοσκίνιζε το τιμόνι σχεδόν από τον δεύτερο μήνα. Στο πρώτο service τους το είπα και μου είπαν μετά ότι το έφτιαξαν. Βέβαια βλέποντάς με γυναίκα είπαν χαριτωμένα στον σύζυγό μου, πού τον έστειλα εκεί, ότι «έ καταλαβαίνετε τώρα, η κυρία που το οδηγεί, κάτι στο παρκάρισμα κάτι στην όπισθεν όλο και βρίσκει και σε κανένα πεζοδρόμιο» (ιδού ο λόγος που σας ανέφερα ανωτέρω το βιογραφικό μου ως οδηγού). Αλλά ούτε και εδώ στάθηκα τυχερή. Για άλλες δύο φορές το πήγα για το κοσκίνισμα του τιμονιού, το οποίο κατόπιν ήταν αντιληπτό μετά τα 130 Κm. Φυσικά είχα πολλές φορές φοβηθεί έντονα για τα τριξίματα, παρόλο που με διαβεβαίωναν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα.
Φυσικά ο κάθε ένας που αγοράζει ένα αυτ/το καινούργιο δεν δέχεται να του συμβαίνουν όλα αυτά, ειδάλως μπορούσα να πάρω κανένα φτηνό ή κανένα μεταχειρισμένο.
Και τώρα είμαι έτοιμη να σας παρουσιάσω το μέγιστο θέμα:
Εχτές οδηγώντας στο 36 χιλ. της ΕΟ Αθηνών Κορίνθου και πηγαίνοντας με 130 χιλ. ξαφνικά ακούω ένα μεγάλο θόρυβο και βλέπω από τον καθρέπτη μου έναν όγκο να αποκολάται από το αυτ/το και να παίρνει τούμπες στην άσφαλτο ευτυχώς με 2 αυτ/τα πίσω μου τα οποία απέφυγαν ευτυχώς επιτυχώς να τους πέσει επάνω τους. Εγώ φρενάροντας σιγά-σιγά για να σταματήσω πολύ ομαλά (σε περίπου 2 χιλ. παρακάτω) είδα ότι μου είχε ξεκολλήσει ο προφυλακτήρας και κρέμονταν τα καλώδια και κάτι πλαστικά κουτιά. Πηγαίνοντας με τα πόδια να μαζέψω τον προφυλακτήρα με βρήκε η Τροχαία η οποία με βοήθησε, έδωσε μήνυμα στα προηγούμενα διόδια να κόψουν την κυκλοφορία για να μπορέσω να περάσω απέναντι στην Εθνική οδό για να μαζέψω τον ξεχαρβαλωμένο μου προφυλακτήρα. Αφού τον μάζεψα και τον έβαλα στα πίσω καθίσματα του αυτ/του, πάλι με σήμα του το περιπολικό ελευθέρωσε το δρόμο. Δηλαδή αντιλαμβάνεστε ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ. Εάν η κυκλοφορία ήταν πιο πυκνή ή εάν κανένας άτυχος μοτοσυκλετιστής περνούσε εκείνη την στιγμή από εκεί. Οπότε δεν σωζόμασταν και οι δύο από τίποτα. Εγώ στην φυλακή, εσείς στα γραφεία σας και μηνύσεις κόντρα στις καταχωρήσεις στον τύπο, που φυσικά θα κάνω ακόμα και τώρα.
Σήμερα ήρθε ο άντρας μου από εκεί, φυσικά και τον διαβεβαιώσατε ότι όλα θα γίνουν, με το δημοσιοσχεσίτικο στυλάκι σας, το οποίο το γνωρίζω πολύ καλά, ξέρετε αυτό το ωραίο χαμόγελο που φοράνε όσοι το εφαρμόζουν, αλλά που εμείς όσοι ξέρουμε (διότι τα ίδια έχω σπουδάσει) διακρίνουμε αυτό το «μου είναι αδιάφορη η περιπέτειά σας κυρία μου», αλλά κατά τα άλλα όλα καλά, έχετέ μας εμπιστοσύνη, όλα θα φτιάξουν, αυτά συμβαίνουν μόνο κάνετε υπομονή και όλα θα γίνουν.
Σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια, αλλά δεν θα πάρω.
Μου έρχεται λοιπόν να καλέσω τον Τύπο του αυτ/του, να τους παρουσιάσω όλα τα προβλήματα αυτού του αυτ/του και λέω να το πετάξουμε από μία γέφυρα σε κάποιο ποτάμι, έτσι για να μαθευτεί παγκοσμίως, εσείς τι λέτε???
Επίσης σκέφτομαι να το στείλετε πίσω αυτό το συγκεκριμμένο αυτ/το στην μαμά εταιρεία ως απαράδεκτο, διότι και αυτά γίνονται επίσης, δηλαδή να βγαίνει μία συσκευή ή ένα αυτ/το σκάρτο από κατασκευής του και να μου δώσετε ένα άλλο αυτ/το που να είναι αξιόπιστο.
Φυσικά πρέπει να σας πώ ότι την υπόλοιπη διαδρομή την έκανα χωρίς να τρίζει το αυτ/το. Λέτε να έφταιγε ο προφυλακτήρας που με διαβεβαίωναν από το service ότι να τους έχω εμπιστοσύνη ότι δεν θα μου συνέβαινε τίποτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Θα ήθελα επίσης να σας γνωρίσω ότι ούτε το ΙΒΙΖΑ ούτε το SANTA FE μου έχουν βγάλει την παραμικρή ζημιά. Τίποτα απολύτως και φυσικά ούτε ποτέ το ΑUDI που είχα.
Αναμενω νεα σας,
Με εκτιμηση,
-
Καλά ξεμπερδέματα με τους ......ειδικούς........αρμόδιους.
-
Το mail στη γαλλια ξερετε που θα καταληξει δεν χρειαζεται να το πουμε.Επισης με τη λαιον δυσκολα θα βγαλετε ακρη γιατι ειναι ζαμαν φου εκει μεσα ολοι τους.Να ευχαριστητε τον θεο που εισαστε καλα,και βεβαια που δεν προκαλεσατε καποιο ατυχημα.
-
Αν και με την Lion δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα σαν πελάτης (λόγω ότι δεν μου έτυχε κάτι σοβαρό), αλλά έχοντας αντιμετωπίσει άλλες παρόμοιες ... ιδίου τύπου και λειτουργίας 'ιδιωτικές εταιρίες' αναζητώντας 'υπευθυνους' και πολυάσχολους αρμόδιους υπαλληλίσκους - αυτοαποκαλούμενοι μεγαλοστελέχη - 'γιάπιδες' της κακιάς ώρας ... εγώ τις επιστολές διαμαρτυρίας τις έκοψα αφού κατέληγαν σε καλάθια αχρήστων και αρχικά πλέον ξεκινώ με εξώδικα ...
-
1,6 είναι το αμάξι;
Ευθυγράμμιση οροφής και σφίξιμο στους γάντζους στο τελάρο του παρμπρίζ σου έχουν κάνει;
Για το κοσκίνισμα στο τιμόνι, φαντάζομαι ζυγοστάθμιση ακριβείας έχει γίνει, έτσι;
Για το λαμπάκι του esp δεν μπορώ να σε βοηθήσω από μακριά, καθώς δεν ξέρω τι σφάλματα βγάζει.
Τώρα για τον προφυλακτήρα, tough luck. Έχουν γίνει τπτ εργασίες που να απαιτούσαν την αφαίρεσή του;Σε ποιό συνεργείο το πηγαίνεις;
-
υποπτευομαι οτι βαλανε κανα παρκ συστεμ και μετα ξεχασαν να τον κουμπωσουν σωστα...
-
Ίσως έβγαλαν τον προφυλακτήρα ψάχνοντας την πηγή των τριγμών:
Κάπου από κάτω μου έδινε την εντύπωση ότι τριβόντουσαν μεταξύ τους τα σίδερα. Πάλι στο συνεργείο, πάλι χάσιμο ωρών, πάλι τίποτα. Άλλες 2 φορές για τα τριξίμα αυτά, που την μία είπαμε ότι είναι εξάτμιση την άλλη δεν ξέρω τι, πάντως ακόμα τρίζει.
-
Ο χρήστης pskarm έγραψε:
υποπτευομαι οτι βαλανε κανα παρκ συστεμ και μετα ξεχασαν να τον κουμπωσουν σωστα...To cc έχει στάνταρ το παρκτρονικ. Αλλά και πάλι, ξέχασαν ΟΛΕΣ τις βίδες του; Τι να πω...
Μάνο μάλλον το ζουάν είναι που ακούει η κοπέλα, αν είναι 1,6.
-
Όσο από τριγμούς έχω διαβάσει σε διάφορα forums οτι περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
-
Πήγαινέ το σε εξειδικευμένο (και όχι εξουσιοδοτημένο!) συνεργείο για PSA κοντά στο σπίτι σου για να στα φτιάξουν όλα. Ίσως πληρώσεις κάτι γιατί τα 'εξειδικευμένα' συνεργεία ΔΕΝ είναι 'εξουσιοδοτημένα' αλλά αξίζει έτσι παρά να σου ελέγχει τον χρόνο και την ψυχολογική σου κατάσταση η αντιπροσωπεία. Αν φυσικά πάρεις αποδείξεις για την δουλειά που σου έκαναν μπορείς να διεκδικήσεις αποζημιώσεις δικαστικά από την αντιπροσωπεία γιατί ενώ καλύπτεσαι από την εγγύηση η ίδια δεν αντιμετώπισε εγκαίρως τα προβλήματά σου (ψυχοφθόρο κι αυτό φυσικά, αλλά γενικά η σχέση των περισσότερων με την μέση αντιπροσωπεία γίνεται εύκολα ψυχοφθόρα με το πρώτο πρόβλημα).
Μην σου πω ότι αν βρεις έναν χομπίστα (Peugeot) με λίγη όρεξη μπορεί να σε βοηθήσει να το φτιάξεις στην αντιπροσωπεία με τη μία και στα πλαίσια της εγγύησης πάντα... Κι αν φοβάσαι να φύγεις τώρα, τότε όταν βγεις από την εγγύηση γύρνα την πλάτη σου στην αντιπροσωπεία-εξουσιοδοτημένο και πήγαινε σε ένα εξειδικευμένο για PSA που δεν θα φοράει ψεύτικο χαμόγελο και που θα ενδιαφέρεται για τον πελάτη του και θα αισθάνεται την ανάγκη του.
Πόσο όμως κοστολογούμε σε χρήμα ο καθένας μας τον χαμένο χρόνο, την κατεστραμμένη ψυχολογία μας και τον δυσανάλογα υποβαθμισμένο εγωισμό μας;
-
Σωστά όλα αυτά Μίλτο, το θέμα είναι ότι όλοι αυτοί οι κύριοι ποντάρουν ότι δεν θέλεις να μπλέξεις εύκολα με δικαστήρια, το κόστος των παραστάσεων του δικηγόρου είναι πια υπολογίσιμο, οι δίκες για να προσδιοριστούν παίρνουν πολύ χρόνο, μετά αρχίζουν οι αναβολές και κόντρα αναβολές, κάποτε βγαίνει απόφαση 1ου βαθμού, μετά πηγαίνουν στον 2ο βαθμό, πάλι αναβολές, και γενικά αν θέλει να αποφύγει την αποζημίωση ή αν θέλει να σε τιμωρήσει η αντιπροσωπεία επειδή τους έσυρες στο δικαστήριο, μπορεί να πάρ3ι και 5-7 χρόνια για να τελεσιδικήσει μια απόφαση + 5-7 μήνες για να καθαρογραφτεί ή υπόθεση.
Με αυτόν τον τεχνικό τρόπο, και αυτές τις λογικές, μας έχουν στριμώξει οι δικηγόροι, και δεν μπορούμε να βρούμε το δίκηο μας, και είμαστε μονίμως με σκυμένο το κεφάλι και το χέρι στην τσέπη.
Αλητεία μεγάλη τελικά, για να μην αναφέρω και το παραδικαστικό που όλο μας λένε ότι δεν υπάρχει, και καθημερινά βασιλεύει και γιγαντώνεται σε όλα τα επίπεδα.Sorry για το of topic
-
Σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας, το αυτ/το είναι 1600 και το παρκτρονικ το έβαλαν μετά. Δεν υπήρχε από την μάνα του. Με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ότι να μην ανησυχώ θα το φτιάξουν το αυτ/το χωρίς να με χρεώσουν, μπλα μπλα . Εγώ όμως πράγματι σκέφτομαι να ανακοινώσω στον τύπο την επιστολή, να κάνω και μία αγωγή, διότι το ζητούμενο δέν είναι τα έξοδα, (φυσικά και ήμουν σίγουρη ότι δεν θα τα πλήρωνα) αλλά το τι θα μπορούσε να είχε γίνει. Τώρα πείτε μου, τι είναι το ζουάν?
Κατά πάσα πιθανότητα, νομίζω ότι δεν είχανε κουμπώσει καλά τον προφυλακτήρα βάζοντας το παρκτρόνικ.
ΝΟΤΟΥΛΑ -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
1,6 είναι το αμάξι;
Ευθυγράμμιση οροφής και σφίξιμο στους γάντζους στο τελάρο του παρμπρίζ σου έχουν κάνει;
Για το κοσκίνισμα στο τιμόνι, φαντάζομαι ζυγοστάθμιση ακριβείας έχει γίνει, έτσι;
Για το λαμπάκι του esp δεν μπορώ να σε βοηθήσω από μακριά, καθώς δεν ξέρω τι σφάλματα βγάζει.
Τώρα για τον προφυλακτήρα, tough luck. Έχουν γίνει τπτ εργασίες που να απαιτούσαν την αφαίρεσή του;Σε ποιό συνεργείο το πηγαίνεις;
ΤΟ πηγαίνω στην Αμφιθέας. Μάλλον βάζοντας το παρκτρόνικ μετά δεν το κούμπωσαν καλά.
-
Αν είναι 1,6 και ακούς ένα τρίξιμο μεταλλικό από κάτω, τότε 100% ειναι το ζουάν. Είναι ένας μεταλλικός σύνδεσμος στην εξάτμιση ο οποίος απορροφά τις κινήσεις του μοτέρ αλλά και της εξάτμισης. Ζητάς αλλαγή αν είσαι εντός εγγύησης, αλλιώς ένα ψέκασμα με ένα γραφιτούχο σπρέι αρκεί.
Για τον προφυλακτήρα, πόσο καιρός μεσολάβησε μεταξύ της εγκατάστασης και του συμβάντος;
Προβληματικο Peugeot 307cc