-
http://en.wikipedia.org/wiki/Lemon_law' target='_blank
Τι λέτε?
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Lemon_law' target='_blank
Τι λέτε?
-
http://en.wikipedia.org/wiki/Lemon_law' target='_blank
Τι λέτε?
-
Εμ, δεν θα έπρεπε να εφαρμόζεται κάτι τέτοιο? Με κάποιες προϋποθέσεις βέβαια.
Ουσιαστικά αφορά σε αποζημίωση του καταναλωτή που είναι ιδιοκτήτης του λεμονοαυτοκινήτου. Σε κάποια πολιτεία των ΗΠΑ (που διάβασα στο λινκ) υπάρχουν 2 προϋποθέσεις:
α) Να μπει το 'λεμόνι' στο συνεργείο 4 φορές για το ίδιο (άλυτο) πρόβλημα τον πρώτο χρόνο της εγγύησης ή
β) να μείνει στο συνεργείο περισσότερες από 30 ημέρες (όχι απαραίτητα συνεχόμενες) τον πρώτο χρόνο εγγύησης.
μετά από αυτό - και εφόσον υπάρχει ο νόμος - ο ιδιοκτήτης μπορεί να απαιτήσει εξωδικαστικά, αποζημίωση ή αντικατάσταση του οχήματος.
Κατά πόσο θα δεχθούν τέτοιο νόμο οι αντιπροσωπείες είναι μία άλλη υπόθεση.
-
Άλλαξε καλύτερα τις επιλογές που έχεις βάλει.
1- ΝΑΙ, θα ήθελα και μακάρι να εφαρμοστεί ένας τέτοιος νόμος που θα προστεύει τον καταναλωτή.
2- Σιγά μην κάτσουνε ποτέ να φτιάξουν τέτοιο νόμο, εδώ άλλα και άλλα δικαιώματα δεν μπορούμε να απαιτήσουμε.
ή
2- Μη φάς, έχουμε γλάρο... -
Αν ο νομος αυτος γινει μερος της κοινοτικης νομοθεσιας -πραγμα διολου απιθανο- τοτε θα εφαρμοστει και στην Ελλαδα.
Οπως διολου απιθανο δεν ειναι να μπλοκαριστει ενας τετοιος νομος απο τα Lobbies των αυτοκινητοβιομηχανιων τις οποιες κυρια και πρωτιστα βλαπτει.
LEMON LAW