-
Σωστή διευκρίνιση.Το φιμωμένο μοτέρ αφορούσε μόνο τις GTS.
Tα στοιχεία που δίνει ο Scaglietti για τις vetroresina είναι 808 κομμάτια, με αριθμούς πλαισίου μεταξύ των 18677 και 20805 (φυσικά όχι αθροιστικά).Ενώ για τις υπόλοιπες GTB από ατσάλι, η Ferrari ανακοινώνει 2089 κομμάτια, με αριθμούς πλαισίου μεταξύ των 21289 και 34349 (πάλι όχι αθροιστικά). -
Οπως συνηθως στα Ιταλικα αυτοκινητα κανεις δεν ειναι σε θεση να δωσει ακριβεις αριθμους.
http://www.r-design.net/308/production.htm -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Οπως συνηθως στα Ιταλικα αυτοκινητα κανεις δεν ειναι σε θεση να δωσει ακριβεις αριθμους.
http://www.r-design.net/308/production.htm' target='_blank' target='_blankΑκριβώς αυτό.
Iδιαίτερα μάλιστα αν σκεφτεί κανείς ότι η Ferrari,που προτίμησε τη χρήση πολυεστερικής ρητίνης λόγω μικρότερου βιομηχανικού κόστους στην κατασκευή των αμαξωμάτων,αναγκάστηκε μετά την απρόσμενα μεγάλη ζήτηση του μοντέλου,την οποία δεν μπορούσε να καλύψει ο Scaglietti,να στραφεί εσπευσμένα στους παραδοσιακούς τρόπους κατασκευής.
Lotus Esprit 83' ως κλασσικο??