-
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ
Η ΦΙΛΜΠΑ (Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Πάτρας) βάζοντας, σαν στόχο την αναβάθμιση του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στην Ελλάδα και θέλοντας, να κάνει πράξη την συνύπαρξη του Αγωνιστικού Αυτοκινήτου με παράλληλες Πολιτιστικές Εκδηλώσεις, προσπάθησε τα τελευταία χρόνια και βρήκε μια διαδρομή, για Αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, που θα εκπλήρωνε τους σκοπούς της.
Το 1998 η κατάλληλη τοποθεσία για την διεξαγωγή μιας Ανάβασης, που θα μπορούσαν να συνυπάρξουν, Αυτοκίνητο και Πολιτισμός ΒΡΕΘΗΚΕ.
Μια υπέροχη διαδρομή (περίπου 4ων χιλιομέτρων) στην περιοχή της ΑΙΓΕΙΡΑΣ στο Δ.Δ. Αιγών, με πανέμορφη θέα. Εκεί βρίσκεται ο πανέμορφος αρχαιολογικός χώρος της ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ που αναδεικνύεται και που μέχρι σήμερα η αρχαιολογική σκαπάνη, έχει φέρει στην επιφάνεια έντεκα Αρχαίους ναούς και ένα Αρχαίο θέατρο, που κατά τους αρχαιολόγους είναι ισάξιο της Επιδαύρου.
Στην συνέχεια γίνεται μεγάλη προσπάθεια και με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Αιγείρας, των κατοίκων της περιοχής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ν. Αχαϊας, του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης της Π.Δ.Ε. ασχοληθήκαμε με την βελτίωση του δρόμου, των μέτρων ασφαλείας και την δημιουργία χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων θεατών, εντός της διαδρομής(πίστας) του αγώνα, διαμορφώνοντας έξη μεγάλα parking που μπορούν να δεχθούν περίπου 2.500 αυτοκίνητα θεατών. Η διαδρομή έχει γίνει Πίστα με την τοποθέτηση 4.500 μ στηθαίων ασφαλείας (μπαριέρες) και είναι η πιο ασφαλής Ανάβαση, σε παγκόσμια πρότυπα.Έτσι γεννιέται η «1η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας» και γίνεται στις 23 &24 Ιουνίου 2001, με 97 συμμετοχές (αριθμός ρεκόρ) καθώς την παρακολουθούν 8.000 θεατές, οι οποίοι μένουν ενθουσιασμένοι- εντυπωσιασμένοι από την οργάνωση του Αγώνα και από τις Πολιτιστικές Εκδηλώσεις που έγιναν το βράδυ του Σαββάτου.
Μία νέα διαφορετική Ανάβαση Αγωνιστικών Αυτοκινήτων
έχει καθιερωθεί ….
Η ΦΙΛ.Μ.Π.Α έχοντας πίστη στις δυνατότητες, της συγκεκριμένης εκδήλωσης, χρόνο με τον χρόνο «ανεβάζει τον πήχη» τόσο στα Αγωνιστικά, όσο και στα Πολιτιστικά δρώμενα της εκδήλωσης.Η 2η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας γίνεται στις 6 &7 Ιουλίου 2002 με 102 συμμετοχές, σε όλες τις αγωνιζόμενες κατηγορίες και προσέλκυσε 10.000 θεατές, σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις του γραπτού και ηλεκτρονικού τύπου Πανελλαδικά. Στην ιστοσελίδα oι επισκέψεις μόνο την Κυριακή 7/7/2002 έφθασε στις 25.000, όπου γίνεται και on line ενημέρωση των αποτελεσμάτων.
Η 3η Ανάβαση Αρχαίας Αγείρας γίνεται στις 21 &22 Ιουνίου 2003, με 103 συμμετοχές και προσελκύει 12.000 θεατές. Ο Αγώνας μεταδίδεται τηλεοπτικά, σχεδόν σε όλη την Ελλάδα από αθλητικές εκπομπές.
Η 4η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας γίνεται στις 29 &30 Μαϊου 2004 με 134 συμμετοχές, σε όλες τις κατηγορίες και τον παρακολούθησαν 15.000 θεατές, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές. Στο site της ΦΙΛ.Μ.Π.Α είχαμε 40.000 επισκέπτες.
Η 5η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας γίνεται στις 11&12 Ιουνίου 2005 και παρά την δύσκολη αγωνιστική χρονιά, οι συμμετοχές είναι 118 και την παρακολουθούν 15.000 θεατές. Ο αγώνας μεταδίδεται Τηλεοπτικά σε πολλές εκπομπές και υπάρχει ζωντανή Ραδιοφωνική μετάδοση από το ΡΑΔΙΟ Γ, στο site της ΦΙΛ.Μ.Π.Α οι φίλοι του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού έχουν Άμεση ζωντανή ενημέρωση για τα δρώμενα και είχαμε 90.000 επισκέψεις.
Η 6η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας γίνεται στις 24 & 25 Ιουνίου 2006, με 130 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες , τον Αγώνα και τις Πολιτιστικές Εκδηλώσεις, παρακολουθούν 18.000 θεατές. Ο Αγώνας μεταδίδεται ζωντανά Ραδιοφωνικά από το ΡΑΔΙΟ Γ. και Τηλεοπτικά σε πολλές
εκπομπές, σε όλη την Ελλάδα. Τα Αποτελέσματα του Αγώνα μεταδίδονται ζωντανά στο site της ΦΙΛ.Μ.Π.Α και έχουμε σύνολο επισκεπτών 100.000 επισκέψεις.
Η 7η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας γίνεται στις 16 & 17 Ιουνίου 2007, με 136 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες, τον Αγώνα και τις Πολιτιστικές Εκδηλώσεις παρακολουθούν 20.000 θεατές. Ο Αγώνας μεταδίδεται Τηλεοπτικά σε πολλές εκπομπές, σε όλη την Ελλάδα Τα αποτελέσματα μεταδίδονται ΑΜΕΣΑ με τον κάθε τερματισμό αυτοκινήτου, από το site της ΦΙΛ.Μ.Π.Α., με Ρεκόρ επισκεπτών 45.000 επισκέψεις.Οι φίλοι και οι εταιρείες που είχαμε χορηγούς έχουν ιδιαίτερη προβολή στις Εκδηλώσεις και στο site μας και στον Τύπο και γίνονται ευρύτερα γνωστοί για την συμβολή τους, γιατί με την δική τους βοήθεια, καταφέρνουμε αυτό το όμορφο αποτέλεσμα, που αρέσει στους χιλιάδες θεατές που την καθιερώνουν σαν την καλύτερη Ανάβαση.
Η Πολιτιστική βραδιά που γίνετε, προσφέρει πολύ όμορφο θέαμα, με ζωντανή μουσική, χορευτικά συγκροτήματα, πολλές εκπλήξεις, πυροτεχνήματα και πλούσια εδέσματα, σε όλους τους καλεσμένους μας και την παρακολουθούν πάνω από χίλια άτομα θεατές και προσκεκλημένοι.
Ο στόχος για την φετινή χρονιά είναι να βάλλουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά , Αγωνιστικά και Πολιτιστικά.
Το σημαντικό είναι πως η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ έχει καθιερωθεί στην συνείδηση των συμμετεχόντων και των θεατών από όλη την Ελλάδα, που κάθε χρόνο παρακολουθούν, από κοντά τον αγώνα και τις εκδηλώσεις και τον έχουν κατατάξει, σαν τον σημαντικότερο αγώνα Αναβάσεων Πανελλαδικά και αποτελεί το δεύτερο γεγονός με την μεγαλύτερη προσέλευση κόσμου στον Ν. Αχαΐας, μετά το Καρναβάλι της Πάτρας.
Φέτος η διεξαγωγή του Αγώνα θα γίνει στις 28 & 29 Ιουνίου 2008.Πριν την διεξαγωγή του αγώνα θα δοθεί PRESS CONFERENCE, με παρουσία των Αρχών του Νομού, τοπικού και Αθηναϊκού τύπου και θα περιλαμβάνει την επίσημη παρουσίαση των Χορηγών της διοργάνωσης.
Κάθε χρόνο πετυχαίνουμε τον στόχο μας, με Συνδιοργάνωση- Συμπαράσταση του Δήμου Αιγείρας, της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ν. Αχαϊας, του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Π.Δ.Ε., , του Ο.Ν.Α. Δήμου Πάτρας, των χορηγών επικοινωνίας ΡΑΔΙΟ Γ – ΡΑΔΙΟ ΑΙΓΙΟ – ΡΑΔΙΟ MAX FM - SUPER SPOR FM – YOU FM και των Τηλεοπτικών σταθμών TELE TIME κ.λ.π και με την βοήθεια Εταιρειών και Επιχειρήσεων.
ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ
Η Οργανωτική Επιτροπή πιστεύει πως και φέτος με την συμπαράσταση όλων, θα σηκώσει και πάλι τον πήχη πιο ψηλά και θα παρουσιάσει μια εκδήλωση αντάξια της Ιστορίας της και του θεσμού της εκδήλωσης.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΔΑ ΦΙΛ.Μ.Π.Α ΚΥΡ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ
-
ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ
Η ΦΙΛΜΠΑ (Φίλοι Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Πάτρας) βάζοντας, σαν στόχο την αναβάθμιση του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, στην Ελλάδα και θέλοντας, να κάνει πράξη την συνύπαρξη του Αγωνιστικού Αυτοκινήτου με παράλληλες Πολιτιστικές Εκδηλώσεις, προσπάθησε τα τελευταία χρόνια και βρήκε μια διαδρομή, για Αγώνες του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, που θα εκπλήρωνε τους σκοπούς της.
Το 1998 η κατάλληλη τοποθεσία για την διεξαγωγή μιας Ανάβασης, που θα μπορούσαν να συνυπάρξουν, Αυτοκίνητο και Πολιτισμός ΒΡΕΘΗΚΕ.
Μια υπέροχη διαδρομή (περίπου 4ων χιλιομέτρων) στην περιοχή της ΑΙΓΕΙΡΑΣ στο Δ.Δ. Αιγών, με πανέμορφη θέα. Εκεί βρίσκεται ο πανέμορφος αρχαιολογικός χώρος της ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ που αναδεικνύεται και που μέχρι σήμερα η αρχαιολογική σκαπάνη, έχει φέρει στην επιφάνεια έντεκα Αρχαίους ναούς και ένα Αρχαίο θέατρο, που κατά τους αρχαιολόγους είναι ισάξιο της Επιδαύρου.
Στην συνέχεια γίνεται μεγάλη προσπάθεια και με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Αιγείρας, των κατοίκων της περιοχής και Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ν. Αχαϊας, του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης της Π.Δ.Ε. ασχοληθήκαμε με την βελτίωση του δρόμου, των μέτρων ασφαλείας και την δημιουργία χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων θεατών, εντός της διαδρομής(πίστας) του αγώνα, διαμορφώνοντας έξη μεγάλα parking που μπορούν να δεχθούν περίπου 2.500 αυτοκίνητα θεατών. Η διαδρομή έχει γίνει Πίστα με την τοποθέτηση 4.500 μ στηθαίων ασφαλείας (μπαριέρες) και είναι η πιο ασφαλής Ανάβαση, σε παγκόσμια πρότυπα.Έτσι γεννιέται η «1η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας» και γίνεται στις 23 &24 Ιουνίου 2001, με 97 συμμετοχές (αριθμός ρεκόρ) καθώς την παρακολουθούν 8.000 θεατές, οι οποίοι μένουν ενθουσιασμένοι- εντυπωσιασμένοι από την οργάνωση του Αγώνα και από τις Πολιτιστικές Εκδηλώσεις που έγιναν το βράδυ του Σαββάτου.
Μία νέα διαφορετική Ανάβαση Αγωνιστικών Αυτοκινήτων
έχει καθιερωθεί ….
Η ΦΙΛ.Μ.Π.Α έχοντας πίστη στις δυνατότητες, της συγκεκριμένης εκδήλωσης, χρόνο με τον χρόνο «ανεβάζει τον πήχη» τόσο στα Αγωνιστικά, όσο και στα Πολιτιστικά δρώμενα της εκδήλωσης.Η 2η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας γίνεται στις 6 &7 Ιουλίου 2002 με 102 συμμετοχές, σε όλες τις αγωνιζόμενες κατηγορίες και προσέλκυσε 10.000 θεατές, σύμφωνα με τις δημοσιεύσεις του γραπτού και ηλεκτρονικού τύπου Πανελλαδικά. Στην ιστοσελίδα oι επισκέψεις μόνο την Κυριακή 7/7/2002 έφθασε στις 25.000, όπου γίνεται και on line ενημέρωση των αποτελεσμάτων.
Η 3η Ανάβαση Αρχαίας Αγείρας γίνεται στις 21 &22 Ιουνίου 2003, με 103 συμμετοχές και προσελκύει 12.000 θεατές. Ο Αγώνας μεταδίδεται τηλεοπτικά, σχεδόν σε όλη την Ελλάδα από αθλητικές εκπομπές.
Η 4η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας γίνεται στις 29 &30 Μαϊου 2004 με 134 συμμετοχές, σε όλες τις κατηγορίες και τον παρακολούθησαν 15.000 θεατές, σύμφωνα με δημοσιογραφικές πηγές. Στο site της ΦΙΛ.Μ.Π.Α είχαμε 40.000 επισκέπτες.
Η 5η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας γίνεται στις 11&12 Ιουνίου 2005 και παρά την δύσκολη αγωνιστική χρονιά, οι συμμετοχές είναι 118 και την παρακολουθούν 15.000 θεατές. Ο αγώνας μεταδίδεται Τηλεοπτικά σε πολλές εκπομπές και υπάρχει ζωντανή Ραδιοφωνική μετάδοση από το ΡΑΔΙΟ Γ, στο site της ΦΙΛ.Μ.Π.Α οι φίλοι του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού έχουν Άμεση ζωντανή ενημέρωση για τα δρώμενα και είχαμε 90.000 επισκέψεις.
Η 6η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας γίνεται στις 24 & 25 Ιουνίου 2006, με 130 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες , τον Αγώνα και τις Πολιτιστικές Εκδηλώσεις, παρακολουθούν 18.000 θεατές. Ο Αγώνας μεταδίδεται ζωντανά Ραδιοφωνικά από το ΡΑΔΙΟ Γ. και Τηλεοπτικά σε πολλές
εκπομπές, σε όλη την Ελλάδα. Τα Αποτελέσματα του Αγώνα μεταδίδονται ζωντανά στο site της ΦΙΛ.Μ.Π.Α και έχουμε σύνολο επισκεπτών 100.000 επισκέψεις.
Η 7η Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας γίνεται στις 16 & 17 Ιουνίου 2007, με 136 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες, τον Αγώνα και τις Πολιτιστικές Εκδηλώσεις παρακολουθούν 20.000 θεατές. Ο Αγώνας μεταδίδεται Τηλεοπτικά σε πολλές εκπομπές, σε όλη την Ελλάδα Τα αποτελέσματα μεταδίδονται ΑΜΕΣΑ με τον κάθε τερματισμό αυτοκινήτου, από το site της ΦΙΛ.Μ.Π.Α., με Ρεκόρ επισκεπτών 45.000 επισκέψεις.Οι φίλοι και οι εταιρείες που είχαμε χορηγούς έχουν ιδιαίτερη προβολή στις Εκδηλώσεις και στο site μας και στον Τύπο και γίνονται ευρύτερα γνωστοί για την συμβολή τους, γιατί με την δική τους βοήθεια, καταφέρνουμε αυτό το όμορφο αποτέλεσμα, που αρέσει στους χιλιάδες θεατές που την καθιερώνουν σαν την καλύτερη Ανάβαση.
Η Πολιτιστική βραδιά που γίνετε, προσφέρει πολύ όμορφο θέαμα, με ζωντανή μουσική, χορευτικά συγκροτήματα, πολλές εκπλήξεις, πυροτεχνήματα και πλούσια εδέσματα, σε όλους τους καλεσμένους μας και την παρακολουθούν πάνω από χίλια άτομα θεατές και προσκεκλημένοι.
Ο στόχος για την φετινή χρονιά είναι να βάλλουμε τον πήχη ακόμα πιο ψηλά , Αγωνιστικά και Πολιτιστικά.
Το σημαντικό είναι πως η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ έχει καθιερωθεί στην συνείδηση των συμμετεχόντων και των θεατών από όλη την Ελλάδα, που κάθε χρόνο παρακολουθούν, από κοντά τον αγώνα και τις εκδηλώσεις και τον έχουν κατατάξει, σαν τον σημαντικότερο αγώνα Αναβάσεων Πανελλαδικά και αποτελεί το δεύτερο γεγονός με την μεγαλύτερη προσέλευση κόσμου στον Ν. Αχαΐας, μετά το Καρναβάλι της Πάτρας.
Φέτος η διεξαγωγή του Αγώνα θα γίνει στις 28 & 29 Ιουνίου 2008.Πριν την διεξαγωγή του αγώνα θα δοθεί PRESS CONFERENCE, με παρουσία των Αρχών του Νομού, τοπικού και Αθηναϊκού τύπου και θα περιλαμβάνει την επίσημη παρουσίαση των Χορηγών της διοργάνωσης.
Κάθε χρόνο πετυχαίνουμε τον στόχο μας, με Συνδιοργάνωση- Συμπαράσταση του Δήμου Αιγείρας, της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ν. Αχαϊας, του Περιφερειακού Ταμείου Ανάπτυξης Π.Δ.Ε., , του Ο.Ν.Α. Δήμου Πάτρας, των χορηγών επικοινωνίας ΡΑΔΙΟ Γ – ΡΑΔΙΟ ΑΙΓΙΟ – ΡΑΔΙΟ MAX FM - SUPER SPOR FM – YOU FM και των Τηλεοπτικών σταθμών TELE TIME κ.λ.π και με την βοήθεια Εταιρειών και Επιχειρήσεων.
ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ, ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ
Η Οργανωτική Επιτροπή πιστεύει πως και φέτος με την συμπαράσταση όλων, θα σηκώσει και πάλι τον πήχη πιο ψηλά και θα παρουσιάσει μια εκδήλωση αντάξια της Ιστορίας της και του θεσμού της εκδήλωσης.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΔΑ ΦΙΛ.Μ.Π.Α ΚΥΡ. ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ
-
Η αφίσα της 8ης ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ
-
Δείτε τις Συμμετοχές της 8ης ΑΝΑΒΑΣΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ
-
Εύχομαι μια άριστη διοργάνωση (όπως κάθε χρόνο) στη ΦΙΛΜΠΑ! Καλή επιτυχία σε εσάς αλλα και σε όλους τους συμμετέχοντες!
Γ.Σκάνδαλος -
Κ. Σκάνδαλε η ευχή σας είναι ότι καλύτερο για την λέσχη μας. Μετά από τόσα χρόνια που βρίσκεστε στο χώρο, τα λόγια σας απλά μας κολακεύουν.
Με εκτίμηση για την ΦΙΛΜΠΑ
Μάρκος Καπετανάκης
-
πολυ ωραιος αγωνας αν και οι καθυστερησεις μας την χαλασαν λιγο!!
κατα τα αλλα πολυ θεαμα και πολυ καλη οργανωσηκαι του χρονου!
-
Eιναι μαλλον μακραν η καλυτερη διοργανωτικα αναβαση στην Ελλαδα. Προσωπικη μου υποκειμενικη γνωμη αλλα τουλαχιστον εχω χρόνια την πολυτέλεια να κρινω και να συγκρινω απο την φυση της εργασίας. Και επιγραμματικα εξηγω....Ειδικα χημικα για 'σπασιμο' των λαδιων παραδειγματος χαριν, η μικροφωνικη εγκαταστημενη να καλυπτει ολη την αναβαση. Και αλλα πολλα που απλα κανουν την διαφορα!! Αν οι συνεργατες (κριτες κ.λπ.) βοηθουσαν οσο επρεπε ( το max) απλα θα προκυπτε ο τιτλος της τέλειας αναβασης αβίαστα.
Συγχαρητήρια κύριοι της ΦΙΛΜΠΑ
Γιαννης Καραπετσανος -
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΣΤΗ ΛΕΣΧΗ . ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΟΥ ΥΠΗΡΞΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΤΑΝ Η ΛΕΣΧΗ ΟΛΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ . ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΝΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΡΑΚΙΑ ΣΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ , ΚΑΙ ΜΙΑ ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ , ΕΝΑΣ ΚΡΙΤΗΣ ΣΤΗ ΔΕΞΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΗΣΑΣΤΑΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΖΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΑΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΒΗ ΟΤΑΝ ΒΓΗΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΘΑ ΑΝΑΤΡΗΧΙΑΖΑΤΑΙ .ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ο ΚΡΙΤΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΚ ΦΕΡΜΕ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΙΔΑΛΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΔΕΙΞΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ
-
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ.Β έγραψε:
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ο ΚΡΙΤΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΚ ΦΕΡΜΕ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΙΔΑΛΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΔΕΙΞΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝΔεν μας λες τι εννοείς ,γιατι εγω ημουν στο park ferme και δεν καταλαβαίνω τι λες!!!!!!!!!!
-
Theo 13
Ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. Η προσπάθεια να μην υπάρξουν καθυστερήσεις ήταν μεγάλοι από την πλευρά της λέσχης. Όμως αρκετοί αγωνιζόμενοι είχαν κολλίσει το γκάζι στο πάτωμα και έτσι φέτος είχαμε την Αιγείρα με τις περισσότερες εξόδους.Καραπετσάνος Γιάννης
Ευχαριστούμε και για τα καλά σας λόγια και για την κριτική σας η οποία του χρόνου θα μας κάνει καλύτερους. Όσον αφορά το θέμα των κριτών θα ήθελα με pm πραγματικά τον προβληματισμό σας. Για την μικροφωνική υπόσχομαι ότι του χρόνου θα είναι ακόμα μεγαλύτερη σε έκταση. Το σχόλιό σας για τα λάδια να το μεταφέρετε γιατί όταν παρακάλαγε η ΦΙΛΜΠΑ πολλούς ειδίμωνες του χώρου που΄είχαν βρει τους ''ειδικούς'' αφρούς να μας πουν και εμάς, η μόνη απάντηση που πέρναμε ήταν ΚΟΥΚΟΥΒΑΟΥΝΕΣ. Απλή και γελία η αντιμετώπιση του φαινομένου όπως και το αποδείξαμε. Με έρευνα και πρακτική πριν τον αγώνα και με αποτέλεσμα κατά την διάρκεια αυτού.Βασιλειάδης Παντελής
Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια. Θα ήθελα να ξαναναφέρω το εξής. Οι υποδείξεις σας μας κάνουν καλύτερους. Μπορεί να είναι κάτι μικρό και πανεύκολο αλλά με μεγάλη σημασία. Εμείς δεν το βλέπουμε αλλά εσείς το ζείτε. Ευχαριστούμε για αυτή την μεταφορά εμπειρίας. Πραγματικά.
Για τον κριτή μετά τον τερματισμό πείτε ότι είδη υπάρχει. Ξανά ευχαριστούμε.Για την ΦΙΛΜΠΑ
Μάρκος Καπετανάκης
-
και εγω σα θεατης ρωταω...
πως γινεται μια απο τις καλυτερες αναβασεις με κοσμο διοργανωση κλπ κλπ κλπ κλπ
να γινεται μες το κατακαλοκαιρο?μηπως θα επρεπε να γινει μια προσπαθεια να ερθει σε πιο ανθρωπινη ημερομηνια με λιγοτερη ζεστη?
οκ ειναι φουλ το προγραμμα αλλα ειδικα μετα το ατυχημα του κατσινα δε παλευοταν η κατασταση απο τη ζεστη -
Αγαπητέ φίλε pskarm
Δυστυχώς για όλους η Ανάβαση Αιγείρας έχει καθιερωθεί κατά το τέλος Ιουνίου. Λίγο το Ακρόπολις λίγο το πρωτάθλημα Αναβάσεων λίγο τα υπόλοιπα πρωταθλήματα κάνουν την περίοδο διεξαγωγής του αγώνα δύσκολη λόγο καιρικών συνθηκών. Είναι ένε θέμα που πρέπει να το δούμε με την ΕΘΕΑ.
Φαντάσου να μην υπήρχε και το δάσος................Για την ΦΙΛΜΠΑ
Μάρκος Καπετανάκης
-
Ο χρήστης koulis1 έγραψε:
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ Ο ΚΡΙΤΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΑΡΚ ΦΕΡΜΕ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΕΙ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΙΔΑΛΟΣ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΔΕΙΞΗΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ
Δεν μας λες τι εννοείς ,γιατι εγω ημουν στο park ferme και δεν καταλαβαίνω τι λες!!!!!!!!!!
ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΕΛΑΦΡΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΜΕ ΣΑΝΙΔΑ ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΕ ΑΛΛΑΓΗ ΠΕΜΠΤΗΣ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΝΑ ΑΙΟΡΕΙΤΕ ( ΣΕ ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΗΡΕ ΤΟΥΜΠΕΣ Ο ΚΑΤΣΙΝΑΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΕΧΑΣΕ ΚΑΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ) ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΙΑΖΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΜΕΤΡΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΗΣΩΣΗ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΕΙΣ , ΣΥΝ ΟΤΙ Η ΑΣΦΑΛΤΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ( ΓΙΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΩ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΙΝΗ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ) .ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΩΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΖΑ ΒΡΗΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΜΟΥ ΤΟΝ ΔΕΞΙΟ ΤΡΟΧΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΕΛΚΟΜΕΝΑ ( ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ ΗΜΙΑΟΝΙΟ ). ΑΠΕΦΗΓΑ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΜΕ ΤΑ ΧΙΛΙΑ ΖΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΕΝ ΈΦΤΑΝΕ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΡΗΚΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΜΗΝΗ ΚΑΘΕΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΟΣ ΔΕΞΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΤΕΡΜΑ . ΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΑΚΡΗ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΑΜΑΞΙ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ . ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΑΜΕΣΟΣ ΚΑΙ ΕΝΩ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΤΡΑΒΟΥΣΕ ΤΟΝ ΤΡΟΧΟ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΕΤΡΕΞΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΤΕΡΜΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΜΕ ΕΝΑΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΝΟΗΜΑ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΝΑ ΕΛΑΤΤΩΝΟΥΝ ΤΑΧΥΤΗΤΑ. ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΣΗΖΗΖΗΤΑΓΑΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΝΑΣ ΚΡΙΤΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕ ΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΑΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΞΕΡΟΛΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΟΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΝ ΦΡΕΝΑΡΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΒΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΑ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΙΓΗΡΑ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΧΛΜ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΕΙ.
-
ΧΑΤΟΥΠΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΕΙΣ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΤΑΝ ΠΕΡΑΣΑ ΤΙΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ,ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΗ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΝΟΗΝΑ ΝΑ ΦΡΕΝΑΡΩ ΜΕ ΚΥΝΔΙΝΟ ΝΑ ΠΕΣΩ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ.ΗΤΑΝ ΘΕΜΑ ΤΥΧΗΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΠΟΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ.ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΣ ΤΙΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ 150 ΧΙΛ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΕΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ, ΟΔΗΓΟΥΣ,ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ,ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.ΤΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΚΡΙΤΗΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΝ ΓΡΑΜΜΗ ΤΟΥ ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΚ ΦΕΡΜΕ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΟΣΟ ΚΑΚΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΠΕΡΝΟΥΣΕΣ ΜΕ ΤΟΣΑ ΧΙΛ ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΕΙΧΕ ΜΕΙΝΕΙ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΕΞΕΙΑ ΣΤΡΟΦΗ,ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ.
ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΟΙΤΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΑΠΑΝΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΙΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΘΕΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ. -
Κ. Βασιλειάδη ελπίζω ότι αν όντως ειπωθήκανε όλα αυτά να αντιλαμβάνεστε ότι η ΦΙΛΜΠΑ δεν συμμερίζετε τέτοιες κουβέντες και σίγουρα δεν τις υιοθετεί.
Τώρα όσον αφορά το αίτημά σας για κριτή μετά τον τερματισμό έχει είδη λυθεί.
Κ. Χατούπη για την άσφαλτο του τερματισμού αντιληφθείκατε την προσπάθεια που έγινε με τα καινούργια κομμάτια μετά την Κ3 και πριν τον τερματισμό. Αρχή της ΦΙΛΜΠΑ είναι η ασφάλεια των αγωνιζομένων και ΟΧΙ το φούσκωμα του τραπεζικού λογαριασμού. Δεν ξέρω αν ήσασταν το βράδυ του Σαββάτου στη δεξίωση, γιατί θα ακούγατε τον κ. Αντινομάρχη να υπόσχετε για την ολόκληρη εκ νέου ασφαλτόστρωση ολόκληρης της διαδρομής.
Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια και τις υποδείξεις σας.
Για την ΦΙΛΜΠΑ
Μάρκος Καπετανάκης -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ.Β έγραψε:
ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΟΛΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΘΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΣΗΖΗΖΗΤΑΓΑΜΕ ΤΟ ΣΥΜΒΑΝ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΝΑΣ ΚΡΙΤΗΣ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕ ΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΜΑΣ ΜΠΗΚΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΞΕΡΟΛΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΜΑΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΟΤΙ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΟΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΑΝ ΦΡΕΝΑΡΑΜΕ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΡΑΜΜΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΥΝΕΒΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΑ. ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΙΓΗΡΑ ΛΕΩ ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΧΛΜ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΦΡΕΝΑΡΕΙ.ok.
Εχεις δίκιο απλά δεν ηξερα οτι έγινε κάτι τέτοιο γιατι εγω έφτασα μετά και αφου είχα μάθει τι είχε γίνει απο τον Χατούπη....... -
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΑΝΑΒΑΣΕΩΝ ΤΟ ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ -ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ-ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΘΕΑΤΕΣ-ΠΟΛΥ ΘΕΑΜΑ.
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ 8η ΕΚΔΟΣΗ ΤΗΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΕΙ-ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ.
ΤΟ SUPER 'ΧΗΜΙΚΟ' ΓΙΑ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΛΥΤΙΚΟ ΝΙΤΡΟΥ- ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΟΤΙ ΔΙΑΛΥΕΙ ΤΑ ΛΑΔΙΑ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΤΟΤΑΠΗΤΑ - ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ ΣΕ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ ??????
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΕΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ !!!!ΡΩΤΗΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΗΚΑΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΑΤΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥ DRIFT ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΤΟ ΤΣΙΜΕΝΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ Η ΠΡΟΣΦΥΣΗ??????
ΕΙΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ Σ.Ο.Α.Α. ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΠΟΝΟΜΗ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΔΕΝ ΗΡΘΑΝ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΣΑΣ????(ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΞΕΝΥΧΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΩΙ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙΣ ΣΤΟ ΟΡΙΟ)
ΓΙΑΤΙ ΔΥΟ ΟΔΗΓΟΙ ΕΦΥΓΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΙ ΑΦΟΥ ΕΙΧΑΝ ΚΑΝΕΙ ΤΟΣΑ ΕΞΟΔΑ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΓΕΙΡΑ,ΑΛΗΘΕΥΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΤΕ ΜΠΑΛΑΚΙ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΩΝ ΠΕΡΙΕΡΓΑ(ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ 'ΠΡΟΝΟΜΙΑΚΑ' ΣΗΜΕΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ)ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΩΝ PITS.
ΓΙΑΤΙ Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΕΦΟΡΟΣ ΠΟΥ ΕΛΕΓΧΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΘΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΠΑΛΙΑ ΕΙΣΟΔΟ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΜΠΕΡΔΕΥΟΝΤΑΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΓΑΝ ΤΟ ΖΕΣΤΑΜΑ ΟΠΩΣ ΠΕΡΣΙ?????
Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΟΛΛΩΝ ΚΡΙΤΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΛΕΣΧΗΣ ΣΤΑ PITS ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΕΡΓΗ,ΣΦΥΡΙΓΜΑΤΑ,ΦΩΝΕΣ ,ΥΣΤΕΡΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΥΣ ΠΑΤΕΡΑ ΚΑΙ ΥΙΟ (ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΣΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ)ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΜΑΖΕΥΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΟΔΗΓΟΙ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΚΕΙ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΠΛΗ ΜΠΑΡΙΕΡΑ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ .ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΝΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΗΡΑ ΣΤΑ ΠΙΣΩ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥ PARK FERME,(ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΝ) ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΑΤΕ ΤΡΙΤΟ ΣΚΕΛΟΣ ΔΟΚΙΜΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ.ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΜΠΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΑΝ ΣΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΑ PITS, ΑΝΑΣΚΟΥΜΠΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ Η ΓΛΥΚΟΠΙΚΡΗ 8η ΑΙΓΕΙΡΑ ΕΤΕΙΝΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΙΚΡΟ
ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. -
Αγαπητέ φίλε SMARY. Για αρχή θα σε ευχαριστήσω για τις υποδείξεις - παρατηρήσεις σου, αλλά θα σου απαγορέψω να λες την ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ πανηγυράκι. Δεν σου το επιτρέπω και πόσο μάλλον πίσω από την ανωνυμία σου.
Το ''χημικό'' που εσύ αποκαλείς SUPER δεν είπαμε ότι είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που αναφέρεις. Σαν λέσχη κάναμε την προσπάθειά μας και ΈΣΤΩ βρίκαμε αυτό το SUPER χημικό το οποίο βοήθησε να καθαριστεί η πίστα σε μήκος ενός χιλιομέτρου σε λιγότερο από μισή ώρα. Για την ποσότητα του τσιμέντου δεν θα σχολιάσω διότι ελάχιστο είναι αρκετό για να ΕΞΑΦΑΝΙΣΕΙ τα λάδια από την πίστα. Ελάχιστη είναι και η ποσότητα του διαλυτικού οπότε δεν γίνετε και ζημιά στην άσφαλτο. ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ. Ρωτήσαμε όλα τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ της Ελλάδας. Αν ξέρεις κάτι άλλο παρόμοιο, περιμένουμε την πρότασή σου.
Αυτοί που ανέβηκαν μετά την διακοπή μαζί με τον Πρόεδρο του Σοαα ήταν εκεί και την είδαν την πίστα. Συμφώνησαν στο ότι είναι εντάξει.Να ανεβάζαμε τα αυτοκίνητα των Frenzy κατά την διάρκεια του αγώνα;;;;; Ασφαλώς αστειεύεστε.
Όσο για το πανηγύρι μας, σας προκαλώ να έρθετε να το δείτε. Σίγουρα δεν έχετε έρθει. Σίγουρα δεν θα έχετε περισσότερη κούραση από τους ανθρώπους της οργάνωσης που κάθονται εκεί όσο χρειαστεί, για να ευχαριστήσουν αυτούς που πρέπει να ευχαριστηθούν.
Τέτοια κουβέντα δεν υπόθηκε από κανένα μέλος της οργανωτικής επιτροπής, όσον αφορά την απονομή. Δικαίωμα του καθενός αν θα έρθει ή όχι. Σίγουρα θα θέλαμε την παρουσία όλον. Όχι όμως με τον βούρδουλα.Τα PITS είναι και οργανωμένα και αυτοσχέδια. ΝΑΙ. ΟΛΟΙ οι οδηγοί ρωτήθηκαν για την τοποθέτησή τους σε αυτά. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ να μπούνε όλοι οι αγωνιζόμενοι εκεί που θέλουν. ΜΑΚΑΡΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ. Φέτος την είδατε την διαφορά με ακόμα 20 αυτονίκητα ''πρώτο τραπέζι πίστα'' μπροστά στην εκκλησία. ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ να γίνουν όλα τα PITS εμφανή προς τον δρόμο.
Για τους δύο οδηγούς περιμένω επίσημα σε e-mail ή fax την καταγκελία τους προσωπικά σε εμένα. Θα ερευνηθεί. Δεν το γνωρίζω.Το σκεπτικό για τον Τεχνικό Έφορο πιο κάτω από την πύλη ήταν για την αποσυμφόριση αυτής.
Για την διαχείρηση των ατυχημάτων, πως γίνετε η οργάνωση να έχει περίεργη διαχείρησή;;;;
Όσον αφορά τους κριτές στα PITS περιμένω με pm ονόματα και καταστάσεις. Συγκεκριμένα. Για τον Πατέρα και Υιο Μιχαλόπουλο τα λόγια περιτεύουν. Μεγάλη η προσφορά τους, στους ελληνικού αγώνες.-Το τρίτο σκέλος δοκιμών είναι συνάρτηση πολλών πραγμάτων και το ξέρετε. Αν γίνετε χρονικά το κάνουμε. Δεν βαριόμαστε ούτε μας κάνει κόπο.
Ευχαριστούμε για τα καλά. Προσπαθούμε να σας δίνουμε το καλύτερο. Η τέντα έγινε μετά από υπόδειξη συναθλητή σας. Απλά λιτά και εύκολα. Δεν ήμαστε θεοί να τα σκεστόμαστε όλα. ΒΟΗΘΗΣΤΕ ΜΑΣ. Δεν έχει ζητηθεί κάτι και δεν έγινε.
Σας διαβεβαιώ ότι η Αιγείρα κάθε χρόνο είναι και ένα σκαλί πιο πάνω. Στάζουμε ιδρώτα και αίμα για αυτό. Με την βοήθεια πολλή λίγων. Έτσι μάθαμε και έτσι προσπαθούμε να εντάξουμε την ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ, στο υποψήφιο προς πραγματοποίηση, Πανευρωπαικό Πρωτάθλημα Αναβάσεων.
ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.
Προκαλώ να μας υποδείξετε τους καλύτερους. Αντικειμενικά.Με εκτίμηση για την ΦΙΛΜΠΑ
Μάρκος Καπετανάκης
8η ΑΝΑΒΑΣΗ ΑΡΧΑΙΑΣ ΑΙΓΕΙΡΑΣ 28-29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2008