Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Aύξηση στα 2.5 ή και τα 2.8 ευρώ τα διόδια στην Αττική οδό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Aύξηση στα 2.5 ή και τα 2.8 ευρώ τα διόδια στην Αττική οδό
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    37
    145
    1367
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petros last edited by

      Ο χρήστης aleng έγραψε:
      Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω αυτή την γκρίνια που υπάρχει και εδώ και σε άλλα topic που αφορούν στα έργα.Στο συγκεκριμένο απ' ότι καταλαβαίνω υπάρχει διαφωνία ως προς το κόστος των διοδίων.Λοιπόν όσους δεν τους συμφέρει ας μην την χρησιμοποιούν!Εμένα με βάση την κατανάλωση της βενζίνης που κερδίζω (και έχω υπολογίσει με το trip computer), συν λάδια, λάστιχα κλπ. συν την αξία του χρόνου μου (που είναι υποκειμενική), με συμφέρει. Κάντε και σεις το ίδιο και σταματήστε την γκρίνια._

      Με αυτή τη λογική, απονευρώνεις τον πολίτη τόσο από τα δικαιώματά του (υγεία, παιδεία, μεταφορές, κάλυψη βασικών αναγκών), όσο και από τις υποχρεώσεις του (έλεγχος του συστήματος και των κυβερνήσεων).
      Δυστυχώς βλέπω ότι ολοένα αυξάνεται ο ατομισμός ως πράξη ζωής (εγώ να βολευτώ και χ...κα για τους άλλους).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aleng last edited by

        Απ' ότι βλέπω την τεχνοκρατική άποψη την 'βαφτίζεις' ατομικισμό. Ωραία λοιπόν, ας μιλήσουμε περισσότερο κοινωνικά.Αν καταλαβαίνω καλά εσύ θα προτιμούσες να φτιαχνόταν ο δρόμος από το κράτος. Περιμένω να διαβάσω την πρότασή σου...

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          petros last edited by

          Ο χρήστης aleng έγραψε:
          Περιμένω να διαβάσω την πρότασή σου...

          Στο 'σεντονάκι' μου παραπάνω γράφω τις προτάσεις μου για την Α.Ο. Επίσης και στις προηγούμενες σελίδες φαίνονται οι θέσεις μου.

          Τι σημαίνει ακριβώς 'τεχνοκρατική άποψη';;;;
          Εγώ αυτό που διάβασα στο μήνυμά σου ήταν ουσιαστικά 'όποιος τα΄χει ας μπαίνει, οι υπόλοιποι κόψτε το σβέρκο σας'. Αυτό είναι η τεχνοκρατία;;;;;;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aleng last edited by

            Ο χρήστης Petros έγραψε:

            Περιμένω να διαβάσω την πρότασή σου...

            Τι σημαίνει ακριβώς 'τεχνοκρατική άποψη';;;;
            Εγώ αυτό που διάβασα στο μήνυμά σου ήταν ουσιαστικά 'όποιος τα΄χει ας μπαίνει, οι υπόλοιποι κόψτε το σβέρκο σας'. Αυτό είναι η τεχνοκρατία;;;;;;;;

            Αν πρόσεχες λίγο θα έβλεπες ότι έγραψα ΟΠΟΙΟΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ!Λιγότερες παρωπίδες δεν βλάπτουν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              petros last edited by

              Με δεδομένα τα 3 ευρώ, θεωρείς ότι υπάρχει πιθανότητα να 'συμφέρει' τον μέσο εργαζόμενο της Αττικής για ενδοαστικές μετακινήσεις (όχι βέβαια από αεροδρόμιο-Ελευσίνα); Όχι μόνο δεν έχω παρωπίδες φίλε μου, αλλά όπως καταλαβαίνεις έχω μάθει να διαβάζω 'ανάμεσα στις γραμμές'.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                aleng τετοια ατομα σαν κι εσενα θελουν για να κανουν την δουλεια τους!
                Μεσα στην πολη που ζω διοδια και αντε να τα δεχθω αλλα 3 ευρω????
                3 ευρω με 800 ευρω και αν μεσο μισθο ελληνα!!!!
                Μας δουλευεις ή εισαι βολεμενος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cmarin last edited by

                  Ποιος μπορεί να κάνει μία απλή πράξη?
                  Τα αυτοκίνητα που περνάνε την ημέρα επί τα 2€, επί 365.
                  Πόσο ήταν το κόστος?
                  Τι λειτουργικά έξοδα έχει?
                  τι κερδίζει η εταιρία?

                  Όποιος ξέρει τα νούμερα τα γράφει. Θα δείτε τρελλά ποσά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    aleng last edited by

                    Για μια διαδρομή εκτός ΑΟ έχεις μια κατανάλωση Κ1. Αν για την ίδια εντός ΑΟ έχεις κατανάλωση Κ2, και προκύπτει ότι Κ2+κόστος διοδίων

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Οπως εγραψα και παραπανω θα κανουν αποσβεση σε 2 χρονια!
                      16 χρονια μετα μασα και κερδος!
                      Και να βαζαν δικα τους χρηματα?
                      Δανεια με εγγυηση δημοσιου πηρανε!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        aleng last edited by

                        [quote='elteo']Οπως εγραψα και παραπανω θα κανουν αποσβεση σε 2 χρονια!
                        quote]

                        Από που προκύπτει αυτό;Περιμένω απάντηση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Το διαβασα σε εφημεριδα αλλα δεν θυμαμαι ποια τωρα!
                          Αν θες το πιστευεις εαν δε θες μην το πιστευεις!Δεν θα κατσω να σε πεισω..

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • 2
                            224-v last edited by

                            Σας αναφέρω την δική μου περίπτωση γιατι αρχίζω νατ τρελλένωμαι με αυτά που ακούω. Προσωπικά λοιπόν τα τελευταία ΄2 χρόνια λόγω δουλειάς παώ απο την Κηφισίας (υψος Φιλοθέης) στα Α.Λιοσα. Χλμ. 17 περίπου. χρόνος με όποια ταρζανιά μπορεί να σκεφτεί κανείς 35 έως 50 λεπτά. Τώρα τα χλμ ειναι 15 και ο χρόνος 15 λεπτά (σίγουρα) το τίμημα 1.7 Ευρώ. με την χρήση e-pass.(friendly pass αν πρωτιμάτε). Εχω επιλέξει να τα πληρώνω τα χρήματα Δύο φορές την μέρα 3.4 Ευρώ. Εσείς τι θα κάνατε??. Πέραν αυτού η σύμβαση λεει οτι μόλις ο αναδοχος κερδίσει συγκεκριμένο ποσοστο στα κεφάλαια που έβαλε τότε παραδίδει το έργο. Εάν η πολιτεία (πέστε το κυβέρνηση) αποφασίσει να επιδωτήσει (πληρώσει με άλλα λόγια) το κάθε πέρασμα τότε θα το πάρει πιο γρήγορα το έργο και θα μπορεί να κάνει ανεξάρτητη τιμολογιακή πολιτική. Ψηφίστε λοιπόν αυτόν που νομίζεται οτι θα κάνει την σωστή κίνηση σε αυτο το θέμα κατα την γνώμη σας και έτσι θα έχεται την συνηδησή σας ησηχη ότι αγωνιστίκατε για κάτι πιό δίκαιο. Μόνο φροντίστε να ρωτήσεται του μελλοντικούς υποψήφιους για την θέση του κοματος τους και παράλληλα παρακολουθήστε και την μελλοντική στάση τους. Μόνο έτσι θα μπορείται να κρίνεται σωστά αυτούς που στέλνεται τη βουλή.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              petros last edited by

                              Ο χρήστης aleng έγραψε:
                              Για μια διαδρομή εκτός ΑΟ έχεις μια κατανάλωση Κ1. Αν για την ίδια εντός ΑΟ έχεις κατανάλωση Κ2, και προκύπτει ότι Κ2+κόστος διοδίων 0,075E/km
                              K2 = 7,5lt/100km -> 0,0563E/km

                              Για να με συμφέρει σύμφωνα με το απλό σκεπτικό σου θα πρέπει τουλάχιστον να ισχύει η παρακάτω εξίσωση:
                              Κ1 x A = K2 x A + 3 (όπου Α η απόσταση) -> Α = 3 / (Κ1-Κ2) ->
                              Α = 3 / 0,01875 = 160km (και πάνω)... Χμμμ... δε λέω συμφέρει!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης aleng έγραψε:
                                .....Εμένα με βάση την κατανάλωση της βενζίνης που κερδίζω (και έχω υπολογίσει με το trip computer), συν λάδια, λάστιχα κλπ. συν την αξία του χρόνου μου (που είναι υποκειμενική), με συμφέρει. Κάντε και σεις το ίδιο και σταματήστε την γκρίνια._

                                Συμφωνώ με τον aleng αφού άλλωστε αντίστοιχη άποψη εξέφρασα πιο πάνω.

                                Με αυτή τη λογική, απονευρώνεις τον πολίτη τόσο από τα δικαιώματά του (υγεία, παιδεία, μεταφορές, κάλυψη βασικών αναγκών), όσο και από τις υποχρεώσεις του (έλεγχος του συστήματος και των κυβερνήσεων).
                                Δυστυχώς βλέπω ότι ολοένα αυξάνεται ο ατομισμός ως πράξη ζωής (εγώ να βολευτώ και χ...κα για τους άλλους).

                                Το δικαίωμα επιλογής που προσφέρεται από το κράτος αφού δεν μπορεί το ίδιο να προσφέρει τη συγκεκριμένη παροχή δωρεάν δεν αποτελεί αφαίρεση δικαιώματος, κάθε άλλο μάλιστα. Στην επιλογή, μέσω των εκλογών, στηρίζεται και ο βασικός τρόπος ελέγχου του συστήματος και των κυβερνήσεων.
                                Επίσης ανάμεσα στα δικαιώματα του πολίτη είναι να φτιάξει εταιρεία που φτιάχνει δρόμους απασχολώντας χιλιάδες εργαζόμενους και να έχει το δικαίωμα να αναλάβει τέτοια έργα.
                                Δικαίωμα του πολίτη είναι και να αγοράζει άσπρο ψωμί και μαύρο ψωμί. Αν δεν εκτιμάει τη γεύση του μαύρου ή δεν τον νοιάζουν οι ευεργετικές για την υγεία ιδιότητες ή είναι ακριβότερο δε σημαίνει ότι κάποιος του απονευρώνει το δικαίωμα! Είναι όμως καλό να διατίθενται και να έχεις την επιλογή.
                                Επιπλέον συνεχίζοντας να χρησιμοποιείς τους μέχρι προ αττικής οδού δρόμους έχεις το δωρεάν για σένα κέρδος της μειωμένης κίνησης (αφού κάποιοι πήγαν από αττική). Να και η προσπάθεια της κυβέρνησης για βελτίωση των μεταφορών αλλά και του επιπέδου ζωής του πολίτη. (τόσο μπορεί ή/και τόσο θέλει ή/και τόσο κάνει, αν δεν σου φτάνει άλλαξέ την χρησιμοποιώντας το δικαίωμα και υποχρέωση ελέγχου κλπ)
                                Ο ατομισμός δυστυχώς είναι χαρακτηριστικό του Έλληνα (και σε ελάχιστες περιπτώσεις μπορεί να είναι και θετικό σημείο, η επιτυχία του Έλληνα σαν μετανάστη στηρίζεται και σε αυτό). Δυστυχώς το φαινόμενο ειδικά τα τελευταία χρόνια μοιάζει να χειροτερεύει. Η χρήση του όμως εδώ είναι μάλλον ατυχής. Από πού κι ως πού η χρήση της οικονομικότερης (για αυτόν), συντομότερης και πιο ξεκούραστης διαδρομής είναι δείγμα ατομισμού? Και μάλιστα μετά από αντικειμενική επιχειρηματολογία!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  aleng last edited by

                                  Ο χρήστης Petros έγραψε:

                                  Για να δούμε λοιπόν (με τιμή λίτρου 0,75 ευρώ και την κατανάλωση του δικού μου 206);
                                  Κ1 = 10lt/100km -> 0,075E/km
                                  K2 = 7,5lt/100km -> 0,0563E/km

                                  Για να με συμφέρει σύμφωνα με το απλό σκεπτικό σου θα πρέπει τουλάχιστον να ισχύει η παρακάτω εξίσωση:
                                  Κ1 x A = K2 x A + 3 (όπου Α η απόσταση) -> Α = 3 / (Κ1-Κ2) ->
                                  Α = 3 / 0,01875 = 160km (και πάνω)... Χμμμ... δε λέω συμφέρει!

                                  Ωραία μην την χρησιμοποιείς τότε!Θέλεις να μου πεις δηλαδή ότι έχεις μόνο 25% λιγότερη κατανάλωση οδηγώντας με 2η,3η και 4η ταχύτητα απ' ότι με 5η και 120χάω.ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ:Δεν έχεις υπολογίσει (εντάξει είναι δύσκολο) κόστος ελαστικών, λαδιών και εν γένει μεγαλύτερων φθορών, και το σημαντικότερο ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΧΡΟΝΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΣΠΑΤΑΛΟΥΣΕΣ ΣΤΟ ΜΠΟΤΙΛΙΑΡΙΣΜΑ. Τόσο δύσκολα είναι αυτά που λέω;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • A
                                    aleng last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                    Το διαβασα σε εφημεριδα αλλα δεν θυμαμαι ποια τωρα!
                                    Αν θες το πιστευεις εαν δε θες μην το πιστευεις!Δεν θα κατσω να σε πεισω..

                                    Μάλιστα. Δηλαδή αν υποθέσουμε ότι το έργο κόστισε 1,5 δις ευρώ, για να περάσει στην κερδοφορία σε δύο χρόνια θα πρέπει (με κόστος διοδίων 3 ευρώ) να κυκλοφορούν ημερησίως περίπου 685000 οχήματα καθημερινά!Μας έπεισες!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      petros last edited by

                                      Όπως καταλαβαίνεις το πρόβλημά μου δεν είναι απλώς 'οικονομοτεχνικό', αλλά ο ορισμός του έργου κοινής ωφέλειας. Θεωρείς ότι η Α.Ο. ανήκει σε αυτήν την κατηγορία;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        aleng last edited by

                                        Ο χρήστης Petros έγραψε:
                                        Όπως καταλαβαίνεις το πρόβλημά μου δεν είναι απλώς 'οικονομοτεχνικό', αλλά ο ορισμός του έργου κοινής ωφέλειας. Θεωρείς ότι η Α.Ο. ανήκει σε αυτήν την κατηγορία;

                                        Αυτό είναι κάτι που σηκώνει πολύ κουβέντα. Τί θα εξυπηρετούσε κατά τη γνώμη σου την κοινή ωφέλεια;Αν θες μια γπήγορη εκτίμηση θα έλεγα ΝΑΙ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          petros last edited by

                                          Κοινωφελές έργο είναι αυτό που προσφέρεται για να βελτιώσει τις συνθήκες ζωής ΟΛΟΥ του κοινού και σκοπό δεν έχει το κέρδος, αλλά την εξυπηρέτηση αυτή καθεαυτή. Παραδείγματα είναι τα σχολεία, τα νοσοκομεία, τα αθλητικά κέντρα, τα πάρκα αλλά και οι δρόμοι.
                                          Η Αθήνα ΕΠΡΕΠΕ να διαθέτει ικανή περιφερειακή οδό για την εξυπηρέτηση των πολιτών της (όπως και κάθε άλλη μεγάλη πόλη της Ελλάδας). Όταν βάζεις ένα έργο 'κοινής ωφέλειας' κάτω από κερδοσκοπική σκοπιά (και μάλιστα όταν του εξασφαλίζεις και ολιγοπωλειακό καθεστώς) παύει να είναι 'κοινής ωφέλειας'. Όταν δε μάλιστα αυτό το έργο επιδοτείται με κρατικά κονδύλια τότε τα πράγματα γίνονται ακόμη χειρότερα. Σε σύγκριση με τα παραπάνω παραδείγματα όπου ιδιωτικό σχολείο υπάρχει μόνο όταν εξασφαλίζεται η δωρεάν εκπαίδευση, ιδιωτικό νοσοκομείο μόνο όταν εξασφαλίζεται η δωρεάν υγειονομική περίθαλψη κ.ο.κ. ένα μεγάλο -ιδιωτικό- έργο οδοποιίας θα έπρεπε να υπάρχει μόνο κατόπιν εξασφάλισης ικανής εναλλακτικής μεταφορικής λύσης (έχεις δει εσύ περιφερειακό δρόμο, έστω μικρότερο και χειρότερο από την Α.Ο; Όχι μόνο δεν υπάρχει αλλά όπως είπα και πριν ζωτικές δίοδοι έκλεισαν προκειμένου να περάσει η Α.Ο. ενώ και λεωφόροι επιβαρύνθηκαν λόγω της ύπαρξής της, βλ. Καρέα, λ. Πεντέλης κ.λπ.).

                                          Η διαφορά μας όπως καταλαβαίνεις είναι πολύ βαθύτερη κι έχει να κάνει με την ιδεολογία μας. Προσωπικά ως αριστερός δεν μπορώ να βάλω στον τορβά της εξυπηρέτησης του πολίτη και της βελτίωσης των συνθηκών ζωής του, το κέρδος. Προτιμώ δωρεάν (ή με συμβολικό κόστος) ικανές υπηρεσίες για όλους, παρά άριστες υπηρεσίες για λίγους.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            aleng last edited by

                                            Ο χρήστης Petros έγραψε:

                                            Η διαφορά μας όπως καταλαβαίνεις είναι πολύ βαθύτερη κι έχει να κάνει με την ιδεολογία μας. Προσωπικά ως αριστερός δεν μπορώ να βάλω στον τορβά της εξυπηρέτησης του πολίτη και της βελτίωσης των συνθηκών ζωής του, το κέρδος. Προτιμώ δωρεάν (ή με συμβολικό κόστος) ικανές υπηρεσίες για όλους, παρά άριστες υπηρεσίες για λίγους.

                                            Κοίτα σε γενικές γραμμές δεν διαφωνώ. Σε καμμιά περίπτωση δεν βάζω το κέρδος πάνω από το καλό του μέσου πολίτη.Αν καταλαβαίνω καλά εσύ θα ήθελες μια ΑΟ χωρίς διόδια ή με συμβολικό κόστος όπως λες.Το ίδιο και εγώ!Αυτό όμως είναι μια άλλη συζήτηση, διαφορετική από το ποια θα πρέπει να είναι η τιμή των διοδίων στην ήδη κατασκευασμένη ΑΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr