-
Σημασια εχει η ισορροπημενη οδική συμπεριφορα (κατα τη γνωμη μου),και αν το πετυχουν αυτο σε σημειο που να κοντευει της συμπεριφορα της παλιας χατσιρόκου,πιστευω οτι ελαχιστοι θα ενοχληθούνε με τον αδυναμο κινητηρα της.
Βεβαια καπως ετσι τα φανταζόμαστε για την ώρα,εχοντας στο μυαλο την παλια ΑΕ-86.
Αλλα πιστευω οτι δεν θα βγει κατι παραπλήσιο με εκεινη,και ας δανειζεται το όνομα
-
Σε παραπάνω link(7tune) αναφέρεται οτι κύρια αγορά για το μοντέλο θα είναι η Ευρώπη.
-
Σε συνεργασια με Toyota...
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... s/232133/#' target='_blank' target='_blank' target='_blank -
Ωραίο θα είναι.
-
Kαταπληκτικό θα είναι, αν υλοποιηθεί!
-
μου φερνει λιγο σε aston...
-
σ'αυτό θα βασίζεται και η καινούρια (οταν και αμα) AE86?????
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
σ'αυτό θα βασίζεται και η καινούρια (οταν και αμα) AE86?????Ακριβώς, αφορά το ίδιο θέμαμε αυτό εδώ.
-
Nα τα τα ωραια πραγματα...αντε με το καλο και 4 κινητο...(για την toyota)
-
Άλλη μια φωτό :
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν το Auris ήταν αυτό που είναι και κόστιζε 10Κ θα ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο... Αν κόστιζε 15Κ θα ήταν καλό αυτοκίνητο, αν κόστιζε 21Κ ++ και δεν ήταν ...Toyota θα ήταν πανάκριβο αυτοκίνητο... Αφού κοστίζει 21Κ και είναι Toyota, είναι απλά ένα μέτριο αυτοκίνητο, καθώς είναι παντού καλό, είναι όμως κορυφαίο στο after sales κι αυτό ακριβώς δεν το...στέλνει στα τάρταρα! Αν δεν ήταν Toyota, κανείς δεν θα το αγόραζε (σ' αυτήν την τιμή τουλάχιστον!)...
Επιμένω λοιπόν στον χαρακτηρισμό...Κρίνω το πακέτο: προϊόν, τιμή, after sales. Το πακέτο λοιπόν είναι μέτριο...
Αν έκρινα μόνον το προϊόν, σε σχέση με τ'ανταγωνιστικά, πάλι μέτριο θα ήταν... Τυχαίνει όμως να είναι ακριβή ...μετριότητα, που ευτυχώς γι' αυτήν υπάρχει το όνομα και η εγγύηση Toyota...Τα έχω ξαναγράψει Γρηγόρη: το όνομα (και ό,τι αυτο συνεπάγεται) Τογιότα, ΚΑΝΟΥΝ το Auris των 20k φθηνό, σε βάθος χρόνου 4-5 ετών. Κόστος σέρβις, ανταλλακτικών, διαστήματα σέρβις, μηδενικές ζημιές, μικρή κατανάλωση καυσίμου και -εν τέλει- μεταπώληση, μετατρέπουν ένα τέτοιο Τογιότα σε ΦΘΗΝΗ πρόταση αν τα υπολογίσει κανείς όλα μαζί.
Ρε Κρους τί άλλο σόφισμα θα επινοήσεις για να πείσεις οτι το Αουρις είναι καλό αυτοκίνητο;;;;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...!!! .- -
Ο χρήστης ak20 έγραψε:
Αν το Auris ήταν αυτό που είναι και κόστιζε 10Κ θα ήταν καταπληκτικό αυτοκίνητο... Αν κόστιζε 15Κ θα ήταν καλό αυτοκίνητο, αν κόστιζε 21Κ ++ και δεν ήταν ...Toyota θα ήταν πανάκριβο αυτοκίνητο... Αφού κοστίζει 21Κ και είναι Toyota, είναι απλά ένα μέτριο αυτοκίνητο, καθώς είναι παντού καλό, είναι όμως κορυφαίο στο after sales κι αυτό ακριβώς δεν το...στέλνει στα τάρταρα! Αν δεν ήταν Toyota, κανείς δεν θα το αγόραζε (σ' αυτήν την τιμή τουλάχιστον!)...
Επιμένω λοιπόν στον χαρακτηρισμό...Κρίνω το πακέτο: προϊόν, τιμή, after sales. Το πακέτο λοιπόν είναι μέτριο...
Αν έκρινα μόνον το προϊόν, σε σχέση με τ'ανταγωνιστικά, πάλι μέτριο θα ήταν... Τυχαίνει όμως να είναι ακριβή ...μετριότητα, που ευτυχώς γι' αυτήν υπάρχει το όνομα και η εγγύηση Toyota...Τα έχω ξαναγράψει Γρηγόρη: το όνομα (και ό,τι αυτο συνεπάγεται) Τογιότα, ΚΑΝΟΥΝ το Auris των 20k φθηνό, σε βάθος χρόνου 4-5 ετών. Κόστος σέρβις, ανταλλακτικών, διαστήματα σέρβις, μηδενικές ζημιές, μικρή κατανάλωση καυσίμου και -εν τέλει- μεταπώληση, μετατρέπουν ένα τέτοιο Τογιότα σε ΦΘΗΝΗ πρόταση αν τα υπολογίσει κανείς όλα μαζί.
Ρε Κρους τί άλλο σόφισμα θα επινοήσεις για να πείσεις οτι το Αουρις είναι καλό αυτοκίνητο;;;;
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...!!! .-δε λεει οτι ειναι καλο αμαξι, λεει οτι ειναι καλο 'πακετο'.
-
speculations...εχουν λιιγο απο california ε? -
Παλιο χιουνται κουπε.
-
Μετά το εσωτερικό του νέου αβένσις που θυμίζει Καρίνα Ε, η Τογιότα επιστρέφει σε ανακυκλώσεις φημισμένων και άκρως επιτυχημένων σχεδίων
-
Ρε τις ρ@υφιάνες
Εχουμε και μεις γυναίκες,έμαθαν όλα τα hondos απ' έξω
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ρε τις ρ@υφιάνεςΕχουμε και μεις γυναίκες,έμαθαν όλα τα hondos απ' έξω
Δεν πιστευω να το κανανε επειδη το θελανε.Μαλλον χασανε τον ελεγχο του αυτοκινητου την ωρα που οδηγουσαν,και καποιος τις τραβηξε σε βιντεο.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Ρε τις ρ@υφιάνες
Εχουμε και μεις γυναίκες,έμαθαν όλα τα hondos απ' έξω
Δεν πιστευω να το κανανε επειδη το θελανε.Μαλλον χασανε τον ελεγχο του αυτοκινητου την ωρα που οδηγουσαν,και καποιος τις τραβηξε σε βιντεο.
Ναι ναι
Οι δικές μας όταν χάνουν τον έλεγχο πάντως πως τα καταφέρνουν και σημαδεύουν κολώνες και κράσπεδα είναι απορίας άξιο -
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
καλό και αυτό, αλλά ειχαν παρουσιάσει ενα ωραίο πρωτότυπο στην Αμερική παλιά....νεο Supra το έλεγαν...δε μπορούσαν να πάρουν λίγα στοιχεία από εκείνο ?
-
Αφιερωμένο
Τέτοια αμάξια δεν πρόκειτε να ξαναβγούν,οι νόμοι του μάρκετινγκ έχουν υπερισχύσει δυστυχώς και ο κόσμος ζει σε λήθαργοΔε φταίνε οι εταιρίες που δεν τα βγάζουν αλλά οι απαιτήσεις του κόσμου.
Οτι ζητάμε αυτό μας δίνουν.Ας βολευτούμε με τα ηλεκτρικά κουρτινάκια και τις ευκολιες και να βγάλουμε το σκασμό
Toyota GT-86 / Subaru BRZ