Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαρες θολων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαρες θολων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 4 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    101
    1623
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pusher last edited by

      Ο χρήστης kouk έγραψε:
      Μιλάμε για καλύτερη οδική συμπεριφορά. Όπως είπε και ο Αντρέας, η παθητική ασφάλεια μπορεί να γίνει χειρότερη!

      Σκέψου ότι με την μπάρα, ο θόλος δεν υποχωρεί καθόλου λόγω αντίστασης του άλλου θόλου. Άρα οι τροχοί μπορούν και λειτουργούν χωρίς να μεταβάλλεται καθόλου η επαφή τους με τον δρόμο.

      Θόλους λέμε τις βάσεις των αμορτισέρ;
      Και μία σημαντική ερώτηση: Μπορεί να γίνει τίποτα για την αύξηση της παθητικής ασφάλειας πέρα από την τοποθέτηση κλωβού ασφαλείας;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • H
        hunter last edited by

        Σε εσκορτ του '98,μαλλον θα κανει θαυματα μια μπάρα στους θόλους,μιας και εκεινο το εσκορτ ήτανε βασισμενο πάνω σε πολύ-πολύ παλιώτερο εσκορτ.
        Παθητική ασφαλεια δε θα κερδισεις με την μπάρα,αλλα ούτε και με κανεναν άλλον τρόπο μαλλον

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          pusher last edited by

          Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
          Σε εσκορτ του '98,μαλλον θα κανει θαυματα μια μπάρα στους θόλους,μιας και εκεινο το εσκορτ ήτανε βασισμενο πάνω σε πολύ-πολύ παλιώτερο εσκορτ.
          Παθητική ασφαλεια δε θα κερδισεις με την μπάρα,αλλα ούτε και με κανεναν άλλον τρόπο μαλλον

          Μάλιστα. Η μπάρα θόλων είναι αυτή που στερεώνεται πάνω στις αναρτήσεις; Δε μου το απάντησε κανείς αυτό ακόμη...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • H
            hunter last edited by

            Αυτη ειναι,ναι.Απο τον ενα θόλο στον άλλον,στο χωρο του κινητηρα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pusher last edited by

              Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
              Αυτη ειναι,ναι.Απο τον ενα θόλο στον άλλον,στο χωρο του κινητηρα.

              Μπαίνουν και στους πίσω θόλους στο χώρο του πορτμπαγκάζ;

              Να σε ρωτήσω και κάτι off-topic; Τρέχεις σε αγώνες ή ασχολείσαι απλά από χόμπι με τα αυτοκίνητα; (Ρωτάω κινούμενος από τον αριθμό των μηνυμάτων σου...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • H
                hunter last edited by

                Χομπυ.

                Οπως και το να κραζω για το μετρητη δημοσιευσεων που δε λέει να σβησει

                Και πίσω μπαινει,αλλα στους ημιακαμπτους αξονες (οπως του εσκορτ) δεν εχει κανενα αποτελεσμα

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pusher last edited by

                  Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                  Χομπυ.

                  Οπως και το να κραζω για το μετρητη δημοσιευσεων που δε λέει να σβησει

                  Και πίσω μπαινει,αλλα στους ημιακαμπτους αξονες (οπως του εσκορτ) δεν εχει κανενα αποτελεσμα

                  Μάλιστα. Γιατί να σβήσει ο μετρητής; Μια χαρά είναι!!!
                  Αυτές οι δύο είναι λοιπόν; Και πού 'σαι; Σ' ευχαριστώ για τις απαντήσεις!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης pusher έγραψε:

                    Σε εσκορτ του '98,μαλλον θα κανει θαυματα μια μπάρα στους θόλους,μιας και εκεινο το εσκορτ ήτανε βασισμενο πάνω σε πολύ-πολύ παλιώτερο εσκορτ.
                    Παθητική ασφαλεια δε θα κερδισεις με την μπάρα,αλλα ούτε και με κανεναν άλλον τρόπο μαλλον

                    Μάλιστα. Η μπάρα θόλων είναι αυτή που στερεώνεται πάνω στις αναρτήσεις; Δε μου το απάντησε κανείς αυτό ακόμη...

                    Διαβασε αυτο http://en.wikipedia.org/wiki/Strut_bar εχει και φωτο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pusher last edited by

                      Αρκετά κατατοπιστικό... Ευχαριστώ για τις πληροφορίες όλους σας!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pusher last edited by

                        Διαβάζοντας σχετικά με το θέμα βρήκα αυτό το άρθρο: Sway bar. Ποιος είναι ο αντίστοιχος ελληνικός όρος; Ανατρεπτικές δοκοί; Σε ποιες περιπτώσεις χρειάζονται;

                        Ακόμη βάζοντας μία μπάρα στους μπροστινούς θόλους πράγμα το οποίο σημαίνει ότι το καπό θα μαζέψει όλο μαζί σε περίπτωση σύγκρουσης μήπως τελικά χειροτερεύει την παθητική ασφάλεια;

                        Τέλος, έχω δει σε αγωνιστικά (δεν είμαι σίγουρος αν έχουν όλα, φαντάζομαι όμως πως ναι) που θεωρητικά είχαν και πριν μεγάλη ακαμψία - όπως το EVO 9 - να έχουν μπάρες στους μπροστινούς θόλους. Μήπως τελικά οι μπάρες παίζουν σημαντικό ρόλο και σε αυτοκίνητα με 'άκαμπτα' αμαξώματα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kouk last edited by

                          Αντιστρεπτικές μπάρες/δοκοί.

                          Μειώνουν τις κλίσεις του αμαξώματος. Δένουν τα άκρα της ανάρτησης από κάτω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            drdino last edited by

                            Sway bar είναι η αντιστρεπτική ράβδος.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • P
                              pusher last edited by

                              Ο χρήστης kouk έγραψε:
                              Αντιστρεπτικές μπάρες/δοκοί.

                              Μειώνουν τις κλίσεις του αμαξώματος. Δένουν τα άκρα της ανάρτησης από κάτω!

                              Sway bar είναι η αντιστρεπτική ράβδος.

                              Αυτή είναι ταχύτητα στην απάντηση!

                              Αν κανείς μπορεί να απαντήσει και τις υπόλοιπες ερωτήσεις του προηγούμενου post μου ας το κάνει! Περιμένω με αγωνία...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kouk last edited by

                                Ο χρήστης pusher έγραψε:

                                Ακόμη βάζοντας μία μπάρα στους μπροστινούς θόλους πράγμα το οποίο σημαίνει ότι το καπό θα μαζέψει όλο μαζί σε περίπτωση σύγκρουσης μήπως τελικά χειροτερεύει την παθητική ασφάλεια;

                                Ναι. Και αν σε χτυπήσουν από το πλαϊ θα 'παρει' και ο άλλος θόλος!

                                Τέλος, έχω δει σε αγωνιστικά (δεν είμαι σίγουρος αν έχουν όλα, φαντάζομαι όμως πως ναι) που θεωρητικά είχαν και πριν μεγάλη ακαμψία - όπως το EVO 9 - να έχουν μπάρες στους μπροστινούς θόλους. Μήπως τελικά οι μπάρες παίζουν σημαντικό ρόλο και σε αυτοκίνητα με 'άκαμπτα' αμαξώματα;

                                Οι καταπονήσεις που δέχεται ένα αγωνιστικό (σλικ λάστιχα, σκληρές αναρτήσεις) είναι πάρα πλύ μεγάλες. Και η ανάγκη για μη διαφοροποίηση του πατήματος του ελαστικού πολύ σημαντική.
                                Οσο πιο άκαμπτο τόσο καλύτερα. Γι' αυτό τις χρησιμοποιούν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • P
                                  pusher last edited by

                                  Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                  Ακόμη βάζοντας μία μπάρα στους μπροστινούς θόλους πράγμα το οποίο σημαίνει ότι το καπό θα μαζέψει όλο μαζί σε περίπτωση σύγκρουσης μήπως τελικά χειροτερεύει την παθητική ασφάλεια;

                                  Ναι. Και αν σε χτυπήσουν από το πλαϊ θα 'παρει' και ο άλλος θόλος!

                                  Το ναι πού πάει; Στη μείωση της παθητικής ασφάλειας ή στο μέγεθος της ζημιάς του αυτοκινήτου που θα γίνει σε όλη τη μούρη;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Οι μπάρα στους πίσω θόλους, ακόμα και αν υπάρχει άξονας με υστερούντες βραχίονες όπως στα πιο παληά Ρενώ, που κανένα στοιχείο της ανάρτησης δεν έμπαινε στο πόρτ μπαγκάζ και δεν στηριζότανε στους πίσω θόλους, ή ημιάκαμπτος που δεν φορτίζει τους θόλους, ακόμα και εκεί, παίζει σπουδαίο ρόλο, όχι στο κράτημα, αλλά στην διατήρηση της φρεσκάδας της καρότσας επειδή αυτή παραμορφώνεται από το βάρος της στα εγκάρσια φορτία που δέχεται.
                                    Βέβαια σε αυτή την περίπτωση θέλει μελέτη η στήριξη της, αν είναι δυνατόν να πιάσει και στην εταζέρα δημιουργώντας αντιστήριξη στην παραμόρφωση του τετράγωνου της καρότσας προσδίδοντας της έτσι αντοχή στην στρέψη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      Πολλοί λένε ότι σε ενδεχόμενη σύγκρουση θα πάρει και ο άλλος θόλος.
                                      1ον. Εξαρτάται από την ένταση και την γωνία της σύγκρουσης, η παραμόρφωση θα επέλθει όχι σε μετωπική, αλλά σε πλάγια ή πλαγιομετωπική με αρκετή ένταση, σε σύγκρουση μέτριας έντασης τα φορτία θα μοιραστούν στους 2 θόλους και ενδεχομένως να έχουμε χαμηλότερη παραμόρφωση στον θόλο της πλευράς που θα δεχτεί την σύγκρουση, λόγω καταμερισμού του φορτίου, ειδικά σε μπάρες που δένουν σε 3 σημεία ( θόλοι, καθρέφτης )

                                      2ον. Ας μας πουν όσοι τόσο εύκολα είναι κατά για λόγους σύγκρουσης, αν έχουν εμπειρία από σύγκρουση του αυτοκινήτου τους με θολόμπαρα, και τι επιπλέον ζημιά τους δημιούργησε.

                                      3ον. Έχω και θολόμπαρες και μικρά χωροδικτυώματα στα αυτοκίνητα μου. Σε 3 περιπτώσεις, 2 συγκρούσεις, και ένα έβγα σε βαθύ χαντάκι με πολλά, αν δεν είχα τις μπάρες θα είχα πετάξει το ένα αυτοκίνητο, και το άλλο θα είχε πολλάπλάσια ζημιά.

                                      Εγώ λοιπόν με την εμπειρία μου στην πράξη, λέω ναι στις μπάρες εμπρός-πίσω, γιατί, εκτός από την ακρίβεια στο τιμόνι, προσδίδουν και αντοχή στην καρότσα μεταφέροντας τα φορτία σε περισσότερα σημεία, και την διατηρούν και πιο φρέσκια μειώνοντας τις στρεβλώσεις της, ακόμα και όταν ανεβαίνεις ένα πεζοδρόμιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        pusher last edited by

                                        21 Quadra με τι αυτοκίνητα έγιναν τα περιστατικά που λες;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          Με Renault 21 GTS ( φοράει τον F7P κινητήρα ) και Renault 21 Turbo Quadra.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pusher last edited by

                                            Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                                            [...]
                                            3ον. Έχω και θολόμπαρες και μικρά χωροδικτυώματα στα αυτοκίνητα μου. Σε 3 περιπτώσεις, 2 συγκρούσεις, και ένα έβγα σε βαθύ χαντάκι με πολλά, αν δεν είχα τις μπάρες θα είχα πετάξει το ένα αυτοκίνητο, και το άλλο θα είχε πολλάπλάσια ζημιά.
                                            [...]

                                            Αν δεν κάνω λάθος μικρότερη παραμόρφωση του αυτοκινήτου δε σημαίνει αναγκαστικά και καλύτερη παθητική ασφάλεια, σωστά;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 4 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr