-
πριν λίγο καιρο διαβασα ότι η ΜΒ είναι 'ετοιμη' να παράξει κινητηρα 1.8 με διπλά τουρμπο (το ενα πισω απο το άλλο?? κατι τετοιο 8υμαμαι) με 265 άλογα και καταναλωση.......
SMART
ξερει κανεις κάτι?
-
Λες για τον κινητήρα Diesotto.
-
Δες εδώ
http://www.topgear.com/content/news/stories/2122/' target='_blank' target='_blank
http://www.edmunds.com/insideline/autos ... chcar.html' target='_blank' target='_blank
http://paultan.org/archives/2007/07/26/ ... e-concept/' target='_blank
Με λίγα λόγια το πειραματικό ΜΒ F700 έχει
Έκκεντρο στροφαλοφόρο άξονα
Μεταβλητή συμπίεση από 7:1 - 14:1
Μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων
Μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων
Άμεσο ψεκασμό βενζίνης
Διπλό τούρμποκυβισμό 1.8 241ΗΡ με 296 λιμπρόποδα ροπής
-
Πολύ ενδιαφέρον, άντε καιρός είναι να ξεκινήσουμε να βλέπουμε νέα και περίεργα πράγματα. Με μεταβλητή συμπίεση παίζουν Nissan και SAAB, με 'DiesOtto' (κάτι ανάμεσα σε κύκλο Otto και Diesel ή ελεγχόμενη αυτανάφλεξη βενζίνης) παίζουν Honda και GM, και τώρα έρχεται η Mercedes και τα βάζει όλα σε ένα, μαζί με δύο turbo!
Έχουμε να δούμε αρκετά ενδιαφέρουσες εξελίξεις!
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Με λίγα λόγια το πειραματικό ΜΒ F700 έχει
Έκκεντρο στροφαλοφόρο άξονα
Μεταβλητή συμπίεση από 7:1 - 14:1
Μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων
Μεταβλητό βύθισμα βαλβίδων
Άμεσο ψεκασμό βενζίνης
Διπλό τούρμποκυβισμό 1.8 241ΗΡ με 296 λιμπρόποδα ροπής
α ρε Γερμαναράδες....
Τα λιμπρόποδα τι τα θες ρε quadra γαμώ την αγγλία μου και την αμερική μου με τους ανάποδους όλους
Nm λέμε,όπως cm,mm κοκ -
Σιγά μην κάτσω να σου μετατρέψω τα λιμπρόποδα σε Nm, άλλη δουλειά δεν είχαμε, μήπως θα ήθελες και τα άρθρα μεταφρασμένα ?
Για να ξέρω, ώστε άλλη φορά να μην υποπέσω στο ίδιο ατόπημα.
-
Δε σου είπα να τα μετατρέψεις,εξάλλου δε με αφοράνε αυτές οι μονάδες μέτρησης,έχω τις αντιστοιχίες.
Ουτε μεταφρασμένα.
Εχει αρκετό καιρό που ενημερώθηκα για τον diesotto.
Απλά το είπα γιατί ως ευρώπη δεν συνηθίζουμε στις αναποδιές των άγγλων.Αλλά ξέχασα,αν έχει ασχοληθεί κάποιος με triumph και λοιπές μηχανολογικές αηδίες μένουν κουσούρια
-
Σιγά μη το άφηνες αναπάντητο.
Όχι, δεν είχα ποτέ μου Εγγλέζικο εργαλείο, ακόμα και τις Αγγλίδες γκόμενες απόφυγα, όταν για λίγο καιρό ήμουν Αγγλία, άλλα κουσούρια έχω εγώ.
-
γνωριζει κανεις σε τι πιεση δουλευει ο 1.4 TSi με 122 της VW?
-
Ο χρήστης nikosvolou έγραψε:
γνωριζει κανεις σε τι πιεση δουλευει ο 1.4 TSi με 122 της VW?1.8bar overboost
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
γνωριζει κανεις σε τι πιεση δουλευει ο 1.4 TSi με 122 της VW?
1.8bar overboost
Δεν ρωτησες για ποσο καιρο...
-
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
γνωριζει κανεις σε τι πιεση δουλευει ο 1.4 TSi με 122 της VW?
1.8bar overboost
Δεν ρωτησες για ποσο καιρο...
Ποιοι μιλάνε
Δεν κοιτάτε που κροταλίζουν οι αρχαιολογίες σας και δε σώνετε από ζημιές,μια τα ωστήρια μια ο μεταβλητός κοκ.
Αν ξεπεράστε ένα μήνα απροβλημάτιστο είστε θεοί -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
γνωριζει κανεις σε τι πιεση δουλευει ο 1.4 TSi με 122 της VW?
1.8bar overboost
Αποκλείεται το 1.8bar overboost να αφορά απόλυτη πίεση, αλλά μάλλον σχετική, ουσιαστικά πρέπει να είναι 0.8 bar (1.8-1bar ατμοσφαιρική) ... Σχεδόν ποτέ ένα αυτοκίνητο παραγωγής δεν δουλεύει με τόσο ψηλό over...!
Στο Leon Cupra που έχω από 7/2007, το over είναι 1.0bar - με 0.9 bar σταθερό (με vag-com), αν και μετά λίγο στρώσιμο (1500km περίπου) βλέπεις 1.1bar over - 1.0bar constant pressure (διαπιστωμένο και σε άλλα εργοστασιακά Cupra) ... -
Ο χρήστης ckosm έγραψε:
Αποκλείεται το 1.8bar overboost να αφορά απόλυτη πίεση, αλλά μάλλον σχετική, ουσιαστικά πρέπει να είναι 0.8 bar (1.8-1bar ατμοσφαιρική)Eννοείται
Γειά σου Χρήστο,με θυμάσαι? -
Ο χρήστης G60 έγραψε:
γνωριζει κανεις σε τι πιεση δουλευει ο 1.4 TSi με 122 της VW?
1.8bar overboost
Δεν ρωτησες για ποσο καιρο...
Ποιοι μιλάνε
Δεν κοιτάτε που κροταλίζουν οι αρχαιολογίες σας και δε σώνετε από ζημιές,μια τα ωστήρια μια ο μεταβλητός κοκ.
Αν ξεπεράστε ένα μήνα απροβλημάτιστο είστε θεοίΦιλε μου πλακα κανουμε
Μην συγκρινουμε ενα μοτερ δεκαετιας με ενα μοτερ του 2007.
Ωστοσο ωστηρια δν εχουμε προβλημα,απο μεταβλητους εχουμε.
Και παλι 'λυθηκε'.
Το ολο χιουμορ ηταν στην πιεση που κραταει η τουρμπινα.
Το 1.8 ειναι ικανο να στελνει οποιοδηποτε μοτερ στο συνεργειο καθε 5.000χλμ -
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Φιλε μου πλακα κανουμε
Γιατί ρε πιλότε εγώ τι κάνω?
τέτοιες πλάκες δεν κάνουμε........τζιζ
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Φιλε μου πλακα κανουμε
Γιατί ρε πιλότε εγώ τι κάνω?
τέτοιες πλάκες δεν κάνουμε........τζιζ
πλεονεκτήματα - μειονεκτήματα των turbo στα αυτοκίνητα