-
Από αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω ότι αν οδηγείς σχετικά ήρεμα η κατανάλωση κυμαίνεται σε λογικά επίπεδα...
-
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι 1.800 κυβικά, υπερτροφοδοτούμενος με ονομαστική ιπποδύναμη 160Hp και πραγματική 180+. Όποιος επιλέξει αυτόν τον κινητήρα για να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι βαθιά νυχτωμένος. Εντός πόλης δεν υπάρχει καμία περίπτωση η κατανάλωση να πέσει κάτω από τα 11-12L/100Km. Η μόνη δε περίπτωση να πέσει η κατανάλωση κάτω από τα 10 είναι να βάλεις αυγό κάτω από το γκάζι ή να πηγαίνεις με 6η και 120 Km/h (το πολύ) στην εθνική οδό.
Έχω κάνει 15 χιλ. χλμ με το Leon και προσέχω συνεχώς τη μέση κατανάλωση (την έχω μόνιμα display). Σπανίως έχει πέσει κάτω από τα 10. Από την άλλη όμως αυτό που αισθάνομαι όταν γεμίζω την τρίτη ή όταν προσπερνάω την νταλίκα με συρόμενο σε dt είναι ανεκτίμητο... -
kergaz απο τα παιδιά στο seatnet.gr και εγώ αυτό κατάλαβα, με προβλημάτισε όμως ότι για να βγάλει 8-9 σε ταξίδι θέλει αρκετή προσπάθεια, ενώ αν πιεστεί καίει αρκετά, κυρίως λογο μακριών σχέσεων!
160Hp και πραγματική 180+
ρε τους βλάκες στη VW, πάλι λάθος ιπποδύναμη ανακοίνωσαν, τους το είπε κανείς για να μην πουλάνε ψέματα;; Ακου εκεί 20 άλογα λάθος...απαράδεκτοι
-
Ο χρήστης Karmakoma έγραψε:
Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι 1.800 κυβικά, υπερτροφοδοτούμενος με ονομαστική ιπποδύναμη 160Hp και πραγματική 180+. Όποιος επιλέξει αυτόν τον κινητήρα για να έχει χαμηλή κατανάλωση είναι βαθιά νυχτωμένος. Εντός πόλης δεν υπάρχει καμία περίπτωση η κατανάλωση να πέσει κάτω από τα 11-12L/100Km. Η μόνη δε περίπτωση να πέσει η κατανάλωση κάτω από τα 10 είναι να βάλεις αυγό κάτω από το γκάζι ή να πηγαίνεις με 6η και 120 Km/h (το πολύ) στην εθνική οδό.
Έχω κάνει 15 χιλ. χλμ με το Leon και προσέχω συνεχώς τη μέση κατανάλωση (την έχω μόνιμα display). Σπανίως έχει πέσει κάτω από τα 10. Από την άλλη όμως αυτό που αισθάνομαι όταν γεμίζω την τρίτη ή όταν προσπερνάω την νταλίκα με συρόμενο σε dt είναι ανεκτίμητο...Συμφωνώ για την πόλη και για τα προσπεράσματα, αλλά...
με τον 20VT γιατί τα κάτω από 10 λίτρα είναι εύκολα, ενώ έχει πιο κοντή 6η και περισσότερα άλογα; Χώρια που ποτέ δεν διαφημίστηκε ως οικονομικός ή προηγμένος... -
...διοτι πολυ απλα δεν εχει περισσοτερα αλογα
-
Τα 180 πλέον είναι μουσαντένια; Πώς μου φαινόταν ότι και αυτό είχε περίσσεια αλόγων λόγω γερμανικών καταστάσεων...
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
kergaz απο τα παιδιά στο seatnet.gr και εγώ αυτό κατάλαβα, με προβλημάτισε όμως ότι για να βγάλει 8-9 σε ταξίδι θέλει αρκετή προσπάθεια, ενώ αν πιεστεί καίει αρκετά, κυρίως λογο μακριών σχέσεων!Εξαρτάται πως οδηγείς...
Αν για κάθε μικρή μεταβολή πχ από 100 στα 120 πατάς το 80% του γκαζιού ή το 30%... Στην πρώτη περίπτωση θα φτάσεις τα 120 σε 3-4 δευτερόλεπτα ενώ στην δεύτερη σε 7-8. Αν δεν βιάζεσαι ή απλά βαριέσαι, διαλέγεις την δεύτερη.
Στο τέλος του ταξιδιού θα έχεις εύκολα 9. Με την πρώτη θα έχεις επίσης εύκολα πάνω από 10.Σε ταξίδι με συνειδητά οικονομική οδήγηση (=τέρμα γκάζι μόνο σε προσπεράσεις που βγαίνεις στο αντίθετο και σε τρία τέσσερα σημεία για ξύπνημα και στην συνέχεια cruising με έκτη) είδα 8.7 l/100 km Πύργο - Αθήνα. Στην ίδια διαδρομή έχω δει και 10 και 11 εύκολα (έχω Α4 2.0T quattro - 1565 κιλά) το Leon που είναι περίπου 200 κιλά ελαφρύτερο και 1.8 φαντάζομαι θα κάνει πιο εύκολα τα ίδια νούμερα...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τα 180 πλέον είναι μουσαντένια; Πώς μου φαινόταν ότι και αυτό είχε περίσσεια αλόγων λόγω γερμανικών καταστάσεων...
Άμα θες στο κόβω όπως γουστάρεις φιλλλλαράκι...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Τα 180 πλέον είναι μουσαντένια; Πώς μου φαινόταν ότι και αυτό είχε περίσσεια αλόγων λόγω γερμανικών καταστάσεων...
για το δικο σου δε ξερω(ή μαλλον ξερω και δε μιλαω ) αλλα ο 1.8 TSI εχει πανω απο 160 αλογα,δυναμομετρημενα.Εξαλλου η SEAT παντα ηταν φειδωλη στις δηλωσεις ιπποδυναμεων απο την εποχη του 'δικου σου'.O αντιστοιχος κινητηρας στo Α5 δινεται με 170 αλογα?Η μαλλον σορυ λαθος αυτος εντελως διαφορετικο πραμα,ειναι TFSI!!!Εσωτερικο μαρκετινγκ ισως?
Τελικα οτι πληρωσεις παιρνειςΕνδεχομενως λοιπον να μιλαμε για παραπλησιες δυναμεις με το δικο σου.Σε καθε περιπτωση-και γω με επιφυλαξη το μεταφερω-η απαντηση θα ερθει με μια επισημη δυναμομετρηση του βελτιωτικου οικου/περιοδικου που εμπιστευεται ο καθενας και οχι διαβαζοντας μυωπικα και με παρωπιδες ενα press kit
για την ιστορια παντως ολα γερμανικα ειναι (?):hmmm:
-
Πόσα έχει το δικό μου; Κάτι μαμά δυναμομετρήσεις αντίστοιχης εποχής έδειχναν 180 (μέχρι και 183) στους τροχούς. Αλλού πάλι είχα δει για 154, και δεν μιλάμε για τετρακίνητο. Πάρ' το αυγό και κούρευ' το δηλαδή.
Εν τέλει, επιμένω. Από ένα μοτέρ κατά πολύ νεότερο (10 χρόνια διαφορά τουλάχιστον) και με πολύ καλές προδιαγραφές και καινοτομίες (τουλάχιστον όπως παρουσιάζονται στο press kit ) περίμενα να μη βλέπω μεγαλύτερα νούμερα από τον αρχαίο μεν ικανότατο 20βάλβιδο δε. Θα δείξει ο καιρός, αν βάλω κανένα 160αρι στο χέρι θα πω και εγώ τα συμπεράσματά μου.
Υ.Γ Για εσωτερικά μάρκετινγκ κλπ. είναι μάλλον οι μόνες σκέψεις που ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα.
-
Ο χρήστης sigtania έγραψε:
Με Α3 SPORTBACK 1.8tfsi S-TRONIC σε 5500 κμ έχω μέση κατανάλωση για 20% αστική και 80% υπεραστικές διαδρομές, της τάξης των 8,3 λ/100χλμ.
Πάντως για μια φυσιολογική οδήγηση είναι εφικτό με άνεση το 8 λ/100χλμ και ίσως παρακάτω σε μικτή διαδρομή.
Κάποιες απόψεις σχετικά με κατανάλωση του συγκεκριμένου κινητήρα των 10 ή 11 λ/100χλμ είναι υπερβολικές. Στο Forum απευθυνόμαστε στον μέσο οδηγό και θα έλεγα ότι τέτοια πληροφόρηση είναι εξωπραγματική. Ακόμα και οι δοκιμές των περιοδικών του χώρου που μιλούν για υψηλές καταναλώσεις δεν απευθύνονται στον φυσιολόγικό οδηγό, τον οποίο νομίζω ότι πρέπει τελικά έγκυρα να ενημερώσουμε.για δοκιμασε να χρησιμοποιησεις το αυτοκινητο σε ποσοστο 50-50 αστικες/υπεραστικες διαδρομες και μετα πες μας αν οι αποψεις για 10-/11 λιτρα ειναι υπερβολικες
-
Εγω με ιδιο αμαξι(χειροκινητο ομως) εκανα περιπου 1.000χλμ (90% Εθνικη) και ειχα μεση 9.6lt/100km!!
Πολλα μου φαινονται..
-
ποσο χαλαρα πηγαινες αμοττ?
για εθνικη δεν ειναι λιγα...μιλαμε για 140-150?
-
Με πρόλαβε ο άτιμος. Μήπως είναι το κλασσικό σύνδρομο του td που το αμάξι δεν είναι το δικό μας και το πιέζουμε περισσότερο;
-
Πόσα έχει το δικό μου; Κάτι μαμά δυναμομετρήσεις αντίστοιχης εποχής έδειχναν 180 (μέχρι και 183) στους τροχούς. Αλλού πάλι είχα δει για 154, και δεν μιλάμε για τετρακίνητο. Πάρ' το αυγό και κούρευ' το δηλαδή.
Που να ξερω εγω?Αν δεν το χεις μετρησει στον αερα μιλαμε
Εν τέλει, επιμένω. Από ένα μοτέρ κατά πολύ νεότερο (10 χρόνια διαφορά τουλάχιστον)
Γιατι ξερεις ακριβως ποτε ολοκληρωθηκε η εξελιξη του ενος και του αλλου?
τουλάχιστον όπως παρουσιάζονται στο press kit )
ε καλα αμα απλα διαβαζεις τα press kits τοτε σου φαινονται ολα ιδια.Εγω μπορω να σου φερω επισημο οδηγο που δειχνει το topgun MkII να καιει περισσοτερο μικτα απο το FR.Παραλογο?
περίμενα να μη βλέπω μεγαλύτερα νούμερα από τον αρχαίο μεν ικανότατο 20βάλβιδο δε. Θα δείξει ο καιρός, αν βάλω κανένα 160αρι στο χέρι θα πω και εγώ τα συμπεράσματά μου
Τωρα πληκτρολογησες σωστα.Διοτι αν απλα μεταφερουμε κατι που διαβασαμε καπου,μπορει και να μας κατηγορησουν και για προπαγανδα (βλεπε συνομωσια του AutoΤριτη κτλ)
σε γενικες γραμμες παντως το Leon 1.8 !60 PS,ναι καιει αρκετη βενζινη.Τωρα τον πως το γιατι κτλ πρεπει να τα ψαξει ο καταναλωτης προτου βγαλει ευκολα συμπερασματα
My 2 cents
-
πολλα έχουν ακουστει για μαμα πόσο βγάζει και έχει καταντίση γελοίο.σε περιοδικά που διάβαζα τον συγκεκριμενο κινητηρα τον έχουν βγαλει 189 175 170.και παει λεγοντας.προσωπικά δεν πιστευω κανέναν.αναλόγως τι θέλουν να σπροξουν γράφουν.εδώ ένας γνωστός μου προσπάθησε να με πείσει ότι του έβγαλε 195 μαμά.βεβαια δυναμομέτρηση δεν είδα ποτε...
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ποσο χαλαρα πηγαινες αμοττ?για εθνικη δεν ειναι λιγα...μιλαμε για 140-150?
Οχι ρε..μιλαμε για 110-120!Χαλαρα δηαλδη..
(λεω να μη μου παρουν τις πινακιδες και σε αυτο ) -
Πολλά τότε, και ακόμα περισσότερα από τον 20vt.
-
Eχω το avensis το 1800 , το οποιο θεβρειται οικονομικοτατο σε καυσιμα, και οντως ειναι.
Μεσα στην πολη ομως καιει τα αντερα του , χαλαρα φθανει τα 11-12 λιτρα οδηγωντας χωρις αυγα στο γκαζι, στην ΕΟ το αμαξι μεταφορμωνεται με 4000 στροφες και 150χλμ/ωρα καει περιπου 7,5 λιτρα, αν αανεβω στα 170-180 και γενικα κοντα στις 5,000 στροφες φθανει τα 10 ανετα.
Επομενως η πολη δεν ειναι κριτηριο και σημασια εχει τι στροφες δουλευει ο κινητηρας.
Σε γενικες γραμμες πιστευω οτι το passat θα καιει αρκετα παραπανω απο το avensis σε καθε περιπτωση, αλλα , αλλο 130 ατια και αλλα 160, θελουν φαει τα ατιμα για να νην ψωφησουν στον ιδιο σταυβλο (1800cc.)
-
πολλα ειναι αμοττ....εχει ανοιξει ο κινητηρας?
Κατανάλωση 1.8Tsi - 160HP