-
Το λέω, αλλά κάποιοι μου ανταπαντάνε με ROFL και ειρωνεύονται (αν δεν κάνω λάθος), οπότε τι θες να κάνω? Το χαμηλό βαρομετρικό πήγαινε για τον G60, εκτός αν είσαι και συ από το Λιτόχωρο...
Στο προκείμενο τώρα, κάποιοι παλιοί εγκέφαλοι αφήνουν αρκετά περιθώρια στον λάμδα να διορθώσει τον χάρτη και σώζουν την διορθωτική τιμή στην RAM του μικροπροσσέσορα. Έτσι καταφέρνουν και εξισορροπούν τα μπεκάκια που ψεκάζουν λιγότερο όσο βουλώνουν, την πτώση της συμπίεσης των κυλίνδρων και γενικά τις αλλαγές του κινητήρα και των αισθητήρων με την πάροδο του χρόνου. Ο μόνος αισθητήρας που δίνει πληροφορίες για την ποιότητα της καύσης είναι ο αισθητήρας λάμδα και βάσει αυτού γίνονται όλες αυτές οι αλλαγές στον χάρτη. Βγάζοντας τον εγκέφαλο από το ρεύμα για κάποια λεπτά, σβήνετε την RAM και η διαδικασία αρχίζει ξανά από το μηδέν, το λεγόμενο reset του εγκεφάλου. Κάτι αντίστοιχο κάνει και ο knock sensor για την πλευρά της ανάφλεξης.
-
Μακάρι να είμουνα από το Λιτόχωρο, τουλάχιστον εκεί τα μυαλά τους παίρνουν καθαρό αέρα, εδώ στην Αθήνα παίρνουν αέρα από τις πορδές των πολιτικών και των δημοσιογράφων.
Πρόβλημα με.. εγκέφαλο?