-
[quote='HighFidelity'][quote='optodi']Πόσο λέτε να τιμολογήσουν το Toyota Urban Cruiser ? Βέβαια δεν ξέρουμε ακόμα τι κινητήρα θα χρησιμοποιήσουν - μόνο το μήκος του ξέρουμε 3.95 μέτρα. Αν θα πάει κοντά στις 20000
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Πόσο λέτε να τιμολογήσουν το Toyota Urban Cruiser ? Βέβαια δεν ξέρουμε ακόμα τι κινητήρα θα χρησιμοποιήσουν - μόνο το μήκος του ξέρουμε 3.95 μέτρα. Αν θα πάει κοντά στις 20000€ ίσως χτυπήσει σε πωλήσεις το Terios που όμως είναι στημένο πολύ περισσότερο ως τζιπ.
Είμαι σίγουρος πως** θα είναι ακριβότερο από το Terios 1.3 και ακριβότερο από τα Sedici/SX4**.
Η σιγουριά μου , προέρχεται από την τιμολογιακή πολιτική της Toyota στην Ελλάδα, όπου οι τιμές της αναλογικά είναι οι ακριβότερες στην Ευρώπη. Λογικό βέβαια, αφού το καλό after sales έχει κάποιο σημαντικό κόστος!
Σίγουρα θα είναι ακριβότερο από αυτά. Το κόβω γύρω στα 2.000 πάνω από terios.
-
Οι τιμές μπορεί να διαμορφώνονται όχι από τα περιθώρια κέρδους που δικαιούται λογικά ο καθένας αλλά από το υπερκέρδος που μπορεί να σηκώσει η αγορά. Οπότε μπορεί ο παράγων Toyota να χρεώνεται κάτι παραπάνω αλλά πόσο?
Χωρίς να έχω τις οικονομοτεχνικές και άλλες γνώσεις άλλων και με την απλή κοινή λογική θεωρώ ότι θα πρέπει να κοστίζει λιγότερο από το Terios. Το δικαιολογώ από το ότι δεν θα έχει τετρακίνηση με 3 διαφορικά, ούτε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης που είναι πράματα που κοστίζουν περισσότερο από 2 ηλεκτρονικά παραπάνω και το όνομα της Toyota.... Αλλά όπως είπα το κόστος κατασκευής δεν προδικάζει και το κόστος στον τελικό καταναλωτή...
Σημειωτέον σχετικά με το όνομα και τη χάρη: το Terios βγαίνει και με διακριτικά της Toyota σε κάποιες χώρες οπότε αφού δεν προωθεί το ίδιο και στην Ευρώπη (όπως έκανε στην κατηγορία του Aygo) μάλλον θα αποσκοπεί σε κάτι φτηνότερο. -
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Και πάλι, για μικρότερο από διλιτρο κινητήρα ουσιαστικό κοινό υπάρχει μόνο σε αγορές με αλλοπρόσαλη φορολογία (όπως η Ελλάδα).Οι μέρες που σκεφτόμαστε με βάση τα κυβικά πλησιάζουν στο τέλος τους. Οι προτάσεις με υπερ-αρκετά άλογα & ροπή σε 1.4, 1.6, 1.8 αυξάνονται συνεχώς. Αμφιβάλλει κανείς ότι αν όλοι μας παίρναμε 1.4Τ, 1.6Τ και 1.8Τ αντί για 2λιτρα, 2μισάλιτρα, κλπ, θα άλλαζε μπαμ-μπαμ το ηλίθιο καθεστώς φορολόγισης στη χώρα μας?....
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Και πάλι, για μικρότερο από διλιτρο κινητήρα ουσιαστικό κοινό υπάρχει μόνο σε αγορές με αλλοπρόσαλη φορολογία (όπως η Ελλάδα).
Οι μέρες που σκεφτόμαστε με βάση τα κυβικά πλησιάζουν στο τέλος τους. Οι προτάσεις με υπερ-αρκετά άλογα & ροπή σε 1.4, 1.6, 1.8 αυξάνονται συνεχώς. Αμφιβάλλει κανείς ότι αν όλοι μας παίρναμε 1.4Τ, 1.6Τ και 1.8Τ αντί για 2λιτρα, 2μισάλιτρα, κλπ, θα άλλαζε μπαμ-μπαμ το ηλίθιο καθεστώς φορολόγισης στη χώρα μας?....
αν αλλαξει, θα παρουμε 3λιτρα
-
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Και πάλι, για μικρότερο από διλιτρο κινητήρα ουσιαστικό κοινό υπάρχει μόνο σε αγορές με αλλοπρόσαλη φορολογία (όπως η Ελλάδα).
Οι μέρες που σκεφτόμαστε με βάση τα κυβικά πλησιάζουν στο τέλος τους. Οι προτάσεις με υπερ-αρκετά άλογα & ροπή σε 1.4, 1.6, 1.8 αυξάνονται συνεχώς. Αμφιβάλλει κανείς ότι αν όλοι μας παίρναμε 1.4Τ, 1.6Τ και 1.8Τ αντί για 2λιτρα, 2μισάλιτρα, κλπ, θα άλλαζε μπαμ-μπαμ το ηλίθιο καθεστώς φορολόγισης στη χώρα μας?....
Μάλλον απλώς δεν το έχουν πάρει χαμπάρι ακόμα ...
-
NA ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ! ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΩ:
Τα Compact (μικρά-μικρομεσαία) SUV αποτελούν την εναλλακτική πρόταση σε όσους επιθυμούν, οχήματα με εκτός δρόμου ικανότητες, ευέλικτα για κίνηση στην πόλη, πρακτικά και χωρίς μεγάλο κόστος κτήσης.
-
οταν τα μικρομεσαια πλησιαζουν ή και ξεπερνουν ευκολα τα 20Κ, δυσκολα θα δεις τετοιο αυτοκινητο στη τιμη που λες
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
οταν τα μικρομεσαια πλησιαζουν ή και ξεπερνουν ευκολα τα 20Κ, δυσκολα θα δεις τετοιο αυτοκινητο στη τιμη που λεςTi είναι τα 20Κ;
-
K = 1000
-
a!!!!
δηλαδή τα 20.000 ευρώ μπορώ να τα γράφω και 20Κ
αν θέλω μπορώ και 20Μ/Κ
ή (20Χ 20 + 600) Χ 1000
Ωρα'ια κατάλαβα! -
εις την αλλοδαπή αδερφέ έτσι γράφεται συνήθως για να αποφεύγονται τα μηδενικά, μην σου κάνει εντύπωση.
-
Mitsubishi Concept cX
Το πρωτότυπο αυτό Crossover διαθέτει τετρακίνηση που προέρχεται από το μεγαλύτερο Outlander. Αποτελεί μια πιο μικρού μεγέθους και πιο προσιτή πρόταση ενός 4Χ4 οχήματος της μάρκας. Το συνολικό του μήκος είναι 4.100 μ., κάτι που μαρτυρά πως θα μπορεί να κινηθεί με άνεση και σε αστικό περιβάλλον. Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας πετρελαιοκινητήρας 1,8 λίτρων, με απόδοση 136 ίππων και 280 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω του νέου εξατάχυτου κιβωτίου SST, ενώ ο συμπλέκτης είναι πολύδισκος ηλεκτρονικά ελεγχόμενος.Να αυτό πόσο νάχει; 20.000 είναι καλή τιμή!
-
Seat Tribu
Το Tribu είναι ένα πρωτότυπο τρίθυρο SUV/Crossover μοντέλο, το οποίο είναι πολύ πιθανό να βγει στην παραγωγή το 2009. Θα μοιράζεται πολλά τεχνικά τμήματα με το νέο VW Tiguan, ενώ και σε ό,τι αφορά στα μηχανικά σύνολα, θα στηρίζεται σε αυτά του VW Group. Εξωτερικά, ξεχωρίζει από τις καμπύλες γραμμές του αμαξώματος, το μυώδες καπό και τα ιδιαίτερα φωτιστικά σώματα, τα οποία και του προσδίδουν ένα έντονο δυναμισμό και επιθετικότητα. Το Tribu παραγωγής πιθανότατα θα διαθέτει το σύστημα τετρακίνησης Haldex, που χρησιμοποιεί και το Altea Fretrack. -
Toyota Urban Cruiser
Το μοντέλο εμφανισιακά στηρίζεται στο πρωτότυπο Urban Cruiser και θα παρουσιαστεί στην Έκθεση της Γενεύης. Το νέο Toyota είναι ένα περιβαλλοντικά συμβατό μικρό SUV που απευθύνεται σε όσους ζητούν ένα ευέλικτο στη πόλη SUV με χαμηλό επίπεδο κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων. -
-
Να κάτι τέτοια σκέφτομαι!!!
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Να κάτι τέτοια σκέφτομαι!!!Αυτό?
http://www.autoweek.com/files/specials/ ... ges/01.htm
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Mitsubishi Concept cX
Το πρωτότυπο αυτό Crossover διαθέτει τετρακίνηση που προέρχεται από το μεγαλύτερο Outlander. Αποτελεί μια πιο μικρού μεγέθους και πιο προσιτή πρόταση ενός 4Χ4 οχήματος της μάρκας. Το συνολικό του μήκος είναι 4.100 μ., κάτι που μαρτυρά πως θα μπορεί να κινηθεί με άνεση και σε αστικό περιβάλλον. Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας πετρελαιοκινητήρας 1,8 λίτρων, με απόδοση 136 ίππων και 280 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω του νέου εξατάχυτου κιβωτίου SST, ενώ ο συμπλέκτης είναι πολύδισκος ηλεκτρονικά ελεγχόμενος.Επειδη ειδα πιο πανω οτι εγραφες οτι δεν σε ικανοποιουν οι δυνατοτητες των SX4/SEDICI μην περιμενεις απ αυτο που ειναι κατηγοριας Crossover αυτοκινητα μεγαλες διαφορες σε δυνατοτητες
Να αυτό πόσο νάχει; 20.000 είναι καλή τιμή!
20+ θα ειχε αν δεν ειχε Diesel προσθεσε και τουλαχιστον αλλα 4 γαι τον Diesel.
.
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Mitsubishi Concept cX
Το πρωτότυπο αυτό Crossover διαθέτει τετρακίνηση που προέρχεται από το μεγαλύτερο Outlander. Αποτελεί μια πιο μικρού μεγέθους και πιο προσιτή πρόταση ενός 4Χ4 οχήματος της μάρκας. Το συνολικό του μήκος είναι 4.100 μ., κάτι που μαρτυρά πως θα μπορεί να κινηθεί με άνεση και σε αστικό περιβάλλον. Κάτω από το καπό φιλοξενείται ένας πετρελαιοκινητήρας 1,8 λίτρων, με απόδοση 136 ίππων και 280 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. Η κίνηση μεταδίδεται μέσω του νέου εξατάχυτου κιβωτίου SST, ενώ ο συμπλέκτης είναι πολύδισκος ηλεκτρονικά ελεγχόμενος.Να αυτό πόσο νάχει; 20.000 είναι καλή τιμή!
χε!χε!Αν αυτό βγει ποτέ στην παραγωγή δεν νομίζω να έχει κάτω από 24000euro λόγω Σαρακάκη.
Αν βγει και αν έρθει Ελλάδα.Από την άλλη τώρα που το ξαναβλέπω μάλλον θεωρώ ότι είναι ένα crossover παρά suv/4x4...
ΒΓΑΛΤΕ ΕΝΑ SUV 1600cc