Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 54
    • 55
    • 13 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    49968
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Πατιναρει δλδ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosneo last edited by

        Δεν ξέρω τι ακριβώς είναι το πατινάρισμα αλλά κάτι τέτοιο μου φαίνεται όπως το φαντάζομαι ... Στο χαλαρό ξεκίνημα το αυτοκίνητο με 1η, βάζω 2α και εκείνη την στιγμή απλώς το γκάζι 'μουγκρίζει' χωρίς να συνεχίζει να επιταχύνει ... στο άφημα και ξαναπάτημα του γκαζιού, δείχνει να συνεχίζει κανονικά ... όλα αυτά κάνοντας περισσότερο θόρυβο από ότι θα έκανε κανονικά ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cosneo last edited by

          Να συμπληρώσω ότι αυτό το κενό στο γκάζομα γίνεται και σε άλλες αλλαγές (3η, 4η, 5η) και μου έχει συμβεί και σε προσπέραση ενώ επιτάχυνε ξαφνικά απλώς μουγκρισε ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 2
            21-quadra last edited by

            Αν το μοτέρ ανεβάζει στροφές στην επιτάχυνση αλλά δεν ανεβαίνουν αντίστοιχα και τα χλμ, τότε είναι στα τελευταία του ο συμπλέκτης σου και θέλει άλλαγμα γιατί θα μείνεις σύντομα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • 2
              21-quadra last edited by

              Πάντως είναι πολύ λίγα 50.000 χλμ για συμπλέκτη, μήπως έχεις την κακή συνήθεια να ξεκουράζεις το πόδι σου επάνω του ? ή να τον πατάς όταν σταματάς στα φανάρια και τον κρατάς πατημένο μέχρι να φύγεις ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Η συμπεριφορά μου στο συμπλέκτη είναι 'φυσιολογική'. Ο προηγούμενος έκανε 130000 χλμ. Και στα άλλα αυτοκινητα που έχω είμαι απο 20000 μέχρι 120000 χλμ και δεν έχουν πρόβλημα.
                Ο συμπλέκτης αλλάχτηκε σε συνεργείο και δεν ξέρω τι πράμα έβαλε ...
                Το οτι γενικά το γκάζι σε σχέση με την ταχύτητα/στροφές έγινε πιο θορυβώδες έχει να κάνει με τον συμπλέκτη? Αυτό εμφανίστηκε απο τότε που πρωτοπατινάρισε...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rebel last edited by

                  Γεια χαρά!
                  Τον τελευταίο καιρό όταν πάω να ξεκινήσω με 1η αλλά δεν έχω πολλές στροφές και είναι ανηφόρα(δλδ ζορίζετε λίγο το αυτοκίνητο) ακούγετε κάτι σαν 'τρίξιμο'σαν 'γδάρσιμο' στιγμιαία φυσικά μέχρι να επιταχύνει...το ίδιο και αν είμαι με λίγα χλμ και πατήσω απότομα γκάζι με 2α...
                  Έτσι σκέφτομαι ότι κάτι παίζει με τον δίσκο μου η με κάποιο γρανάζι.
                  Το αμάξι είναι ένα clio II 1.6 16v με 138000χλμ και δεν έχει αλλάξει ακόμα δίσκο.
                  Κατα τα άλλα μια χαρά πάει ούτε το νιώθω να πατινάρει,μόνο αυτόσ ο ενοχλητικός ήχος που δεν τον κάνει και συνέχεια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    ερωτηση:οταν κανει κρυο υπαρχει περιπτωση ο συμπλεκτης να πατιναρει και μολις ζεσταθει να δουλευει κανονικα???
                    βασικα αυτο μου συμβαινει, ειδικα τωρα που κανει πολυ κρυο.θα τον ελεγα τελειωμενο ομως μολις το αυτοκινητο ή μαλλον ο συμπλεκτης ζεσταθει(μετα απο κανα 20λεπτο οδηγησης) σταματανε οι μαλακιες και πιανει κανονικα..
                    το φαινομενο αυτο το κανει με μεγαλες ταχυτητες(4η,5η στις 3-4000 στροφες,6η στις 2-2500),δεν εχω περιεργα στο ξεκινημα,σε ανηφορες και το αυτοκινητο ξεκιναει μονο με αφημα συμπλεκτη ακομα και με 3η.
                    επισης δε νιωθω οτι ο συμπλεκτης πιανει ψηλα,το προβλημα υπαρχει μονο στις περιπτωσεις που ανεφερα παραπανω.

                    δε ξερω τι να κανω.. τωρα που θα παω για σερβις λεω να το κανω θεμα,αλλα δε ξερω αν τελικα ειναι κατι το φυσιολογικο.το αυτοκινητο το ταλαιπωρω μεν,αλλα δε κανω εκκινησεις και κυριως το σκιζω απο 3η και μετα, παντα με ζεστο λαδι(80+)

                    ακομα και φυσιολογικο να ναι αυτο μου σπαει τα νευρα μεχρι να αρχισει να πιανει κανονικα, ειδικα τωρα που το κρυο ειναι μεγαλο..(βεβαια αν σκεφτουμε οτι το αυτοκινητο ειναι γερμανικο στη γερμανια τι θα κανουν δλδ?? )
                    εγγυηση θα παιξει αν οντως υπαρχει προβλημα ή θα μου πουνε οτι εγω τον τελειωσα??(εχω κανει πλεον 30Κ χλμ)

                    στις πιο ζεστες μερες παντως δε μου το κανει,μονο οταν πιανει κρυο ή οταν το παιρνω ξημερωματα που δεν κανει πολλη ζεστη..

                    (ειχα κανει ποστ παλιοτερα για αυτο το θεμα γιατι νομιζα οτι ειναι κατι μηχανικο, αλλα τελικα ειναι σιγουρα συμπλεκτης. ο κινητηρας δουλευει υποδειγματικα!)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • I
                      iliasp last edited by

                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                      ερωτηση:οταν κανει κρυο υπαρχει περιπτωση ο συμπλεκτης να πατιναρει και μολις ζεσταθει να δουλευει κανονικα???
                      βασικα αυτο μου συμβαινει, ειδικα τωρα που κανει πολυ κρυο.θα τον ελεγα τελειωμενο ομως μολις το αυτοκινητο ή μαλλον ο συμπλεκτης ζεσταθει(μετα απο κανα 20λεπτο οδηγησης) σταματανε οι μαλακιες και πιανει κανονικα..
                      το φαινομενο αυτο το κανει με μεγαλες ταχυτητες(4η,5η στις 3-4000 στροφες,6η στις 2-2500),δεν εχω περιεργα στο ξεκινημα,σε ανηφορες και το αυτοκινητο ξεκιναει μονο με αφημα συμπλεκτη ακομα και με 3η.
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      .
                      (ειχα κανει ποστ παλιοτερα για αυτο το θεμα γιατι νομιζα οτι ειναι κατι μηχανικο, αλλα τελικα ειναι σιγουρα συμπλεκτης. ο κινητηρας δουλευει υποδειγματικα!)

                      Ακριβώς το ίδιο πράγμα παρατηρώ και εγώ αυτές τις μέρες!
                      Κάθε φορά που το ξεκινάω κρύο, στις πρώτες αλλαγές για να 'πιάσει' υποδειγματικά, πιέζω με λίγη δύναμη παραπάνω το πετάλ! Μετά από λίγα λεπτά όλα έρχονται στα φυσιολογικά τους, με τις αλλαγές να γίνονται πιο βελούδινα χωρίς να χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια στο συμπλέκτη
                      Φυσιολογικό μου φαίνεται μετά από 55000km και δεδομένης της (κατά)χρήσης που κάνω !

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        neuge last edited by

                        Mια ερώτηση από έναν άσχετο..

                        Πώς καταλαβαίνουμε ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται αλλαγή Δίσκου/Πλατώ;

                        Y.Γ. Στο Punto μου έχει γίνει αλλαγή Δίσκου/Πλατώ/Ρουλεμάν στα 25.000km..

                        Τώρα έχει 85.000km..

                        Τι παίζει;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iliasp last edited by

                          Σημείωση για το προπροηγούμενο μήνυμα!
                          Μια εξαέρωση έγινε στο κύκλωμα και όλα μέλι γάλα πλεόν

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            Ο χρήστης Neuge έγραψε:
                            Mια ερώτηση από έναν άσχετο..

                            Πώς καταλαβαίνουμε ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται αλλαγή Δίσκου/Πλατώ;

                            Y.Γ. Στο Punto μου έχει γίνει αλλαγή Δίσκου/Πλατώ/Ρουλεμάν στα 25.000km..

                            Τώρα έχει 85.000km..

                            Τι παίζει;

                            παρατηρησε μυρωδια και αν εχει γινει σκληρο το πενταλ.
                            προσεχε στο πουντο δεν πατιναρει απλως καποια στιγμη θα σε αφησει μια και εξω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              neuge last edited by

                              Ο χρήστης italakias έγραψε:

                              Mια ερώτηση από έναν άσχετο..

                              Πώς καταλαβαίνουμε ότι το αυτοκίνητο χρειάζεται αλλαγή Δίσκου/Πλατώ;

                              Y.Γ. Στο Punto μου έχει γίνει αλλαγή Δίσκου/Πλατώ/Ρουλεμάν στα 25.000km..

                              Τώρα έχει 85.000km..

                              Τι παίζει;

                              παρατηρησε μυρωδια και αν εχει γινει σκληρο το πενταλ.
                              προσεχε στο πουντο δεν πατιναρει απλως καποια στιγμη θα σε αφησει μια και εξω.

                              Δεν έχει γίνει σκληρό.. αλλα..

                              Έχει μυρίσει δυο φορές.

                              Πριν έναν μήνα όταν πηγαίναμε σημειωτόν για καμμια ώρα σε ανηφόρα..

                              Και σήμερα όταν γκάζωνα αρκετά για κάτι γκομενάκια .. ..που περίμεναν στη στάση..

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                italakias last edited by

                                εχεις ακομα 20000 να κανεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  funkyreverend last edited by

                                  Με έναν πρόχειρο υπολογισμό 19.735;

                                  Λογικό είναι να μυρίσει σε μποτιλιάρισμα ανηφόρας, όπως λογικό είναι και με λίγη παραπάνω βία σε ξεκινήματα κλπ.

                                  Στα 25 δεν είναι πολύ λίγα για αλλαγή; Τι το κάνατε το αυτοκίνητο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • I
                                    iliasp last edited by

                                    Φαντάζομαι αστική χρήση κυρίως έτσι?
                                    Λογικό μου ακούγεται, τίγκα στις στάσεις είναι ο τόπος

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      neuge last edited by

                                      Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                                      Με έναν πρόχειρο υπολογισμό 19.735;

                                      Λογικό είναι να μυρίσει σε μποτιλιάρισμα ανηφόρας, όπως λογικό είναι και με λίγη παραπάνω βία σε ξεκινήματα κλπ.

                                      Στα 25 δεν είναι πολύ λίγα για αλλαγή; Τι το κάνατε το αυτοκίνητο;

                                      Δεν ξέρω, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν γυναίκα..

                                      Υ.Γ. Παρατήρησα κάτι άλλο σήμερα!!

                                      Όταν είμαι σε στάση και πατώ συμπλέκτη για να βάλω πρώτη να φύγω, τρίζει λίγο και όταν τον έχω πατημένο τέρμα σφυρίζει.. (σε στάση πάντα)

                                      Τι παίζει;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        billopoulos last edited by

                                        Καλησπερα παιδες,

                                        μαλλον εδω ειναι ενα σχετικα καταλληλο μερος για να ρωτησω κατι...

                                        Τις τελευταιες 1-2 μερες νιωθω το εξης στο αμαξι μου:

                                        Αρχικα, πατωντας τον συμπλεκτη, ενιωθα ενα κολλημα-τριξιμο στο πενταλ, οταν βρισκοταν βυθισμενο στο πατωμα. Μετα απο λιγο ενιωθα αυτο το κολλημα ολο και πιο ψηλα, μεχρι που εφτασε σχεδον στο σημειο που το πενταλ μενει ελευθερο. Ταυτοχρονα ενιωθα το 'κολλημα-τριξιμο' και στα πενταλ φρενου-γκαζιου (οταν δηλαδη δουλευα συμπλεκτη και καποιο απο τα αλλα δυο πενταλ μαζι).

                                        Τι μπορει να σημαινει αυτο;

                                        Ντιζα συμπλεκτη ας πουμε;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • I
                                          italakias last edited by

                                          ριξε λιγη βαζελινη.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            saxon_747 last edited by

                                            Σε τι αμαξι ολα αυτα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 13 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr