Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαγκαζιέρες - δέστρες- μπάρες οροφής κλπ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαγκαζιέρες - δέστρες- μπάρες οροφής κλπ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 2 / 13
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    252
    8618
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kon5 last edited by

      sv2

      Ωραία τότε να πάρουμε μια καγιέν να μην μπλέκουμε με μπάρες κλπ

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        maximos last edited by

        Γειά σας,

        Το οδήγημα με μπαγκαζιέρα οροφής θέλει κάποιες παραχωρήσεις, είναι όμως ΣΑΦΩΣ ασφαλέστερο (βλέπω κάτι απερίγραπτους τύπους που φορτώνουν στη σχάρα τους, ...τον παππού και το καναρίνι !! και πάνε διακοπές ή στο εξοχικό τους και αλλάζω λωρίδα...)
        Θέλει προσοχή στο βάρος και στην κατανομή του και τα πράγματα να είναι δεμένα, για να μην μετακινούνται.
        Συνήθως δεν ξεπερνώ τα 130 χλμ/ω. (όριο του κατασκευαστή τα 120 χλμ/ω).
        Επίσης, την δένω (ασφαλίζω) εξωτερικά με επιπλέον ιμάντα. Το έχω δεί και το εφαρμόζουν πολύ οι ξένοι, που σίγουρα έχουν μεγαλύτερη εμπειρία από 'μας.

        Φιλικά

        Μάξιμος

        1 Reply Last reply Reply Quote 4
        • C
          cosneo last edited by

          Να ρωτήσω κάτι αφελές ... Υπάρχει η δυνατότητα να τοποθετηθούν μπάρες στα κάμπριο με σκληρή οροφή (τύπου CC)? Αν και δεν έχω δει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kon5 last edited by

            να σου πω δεν το σκέφτηκα ποτέ. Ωστόσο νομίζω ότι δεν πρέπει να έχουν τις ειδικές βάσεις για να τοποθετηθούν οι μπάρες.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • C
              cosneo last edited by

              H Thule πάντως δεν έχει μπάρες για τίποτα σε CC.
              Την ίδια απορία έχω και για κοτσαδόρο σε CC.
              Φαίνεται ότι τα κάμπριο βολεύονται με ότι διαθέτουν...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • O
                orestis_me last edited by

                διπλο ποστ

                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                • O
                  orestis_me last edited by

                  νομιζω οτι επεσα στο καταληλο τοποικ την καταληλη στιγμη.
                  αυτες τις μμερες σκοφτομαι να αγορασω για 206RC μπαρες οροφης και μπαγκαζιερα PEUGEOT.
                  αυτο ομως που με προβληματισε ειναι αυτα που γραφει ο Μαηιμος.

                  Ο χρήστης maximos έγραψε:
                  Θέλει προσοχή στο βάρος και στην κατανομή του και τα πράγματα να είναι δεμένα, για να μην μετακινούνται.

                  αφαλως και θα πρεπι τα πραγματα να ειναι δεμενα αλλ αυτο το παρακατω

                  Συνήθως δεν ξεπερνώ τα 130 χλμ/ω. (όριο του κατασκευαστή τα 120 χλμ/ω).

                  αυτο ειναι για ολες τις μπαγκαζιερες?
                  μου φενονται πολυ λιγα τα χιλιομετρα και πραγαμτιακ εκπλισομαι βλεποντας οριο 120χιλ.

                  Επίσης, την δένω (ασφαλίζω) εξωτερικά με επιπλέον ιμάντα. Το έχω δεί και το εφαρμόζουν πολύ οι ξένοι, που σίγουρα έχουν μεγαλύτερη εμπειρία από 'μας.

                  οσο γι αυτο ειναι σιγουρα ενα μετρο ασφαλειας το οποιο εαν δεν βαριεσαι μπορει να σωσει εσενα και τους αλλους σε μια κακαι στιγμη.
                  κι εξ'αλλου δεν θελει και τοσο κοπο για να την δεσεις με ενα επιπλεον ιμαντα.

                  τελικα ολα καλα μου ακουγονται με αυτες τις μπαγκαζιερες αλλα τα στα αρνητικα ειναι η αυκημενη καταναλωση και ο περιορισμος της ταχυτητας.
                  θα ηθελα οσοι εχετε εμπειρια πανω σε αυτο να με ενημερωσετε σχετικα.
                  ευχαριστω!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • F
                    fluflitsa last edited by

                    α.ο. βραδυ με μπαγκαζιέρα η οποια είχε μέσα μια καρέκλα βαριά, από αυτές που μοιαζουν με του σκηνοθέτη, έτρεχα με 150. κάποια στιγμή πάτησα απότομα φρένο γιατί μπήκε κάποιος μπροστά μου, επιτάχυνα ξανά και στο επόμενο λεπτό εφυγε το πάνω μέρος της μπαγκαζιέρας και η καρέκλα μαζι. ευτυχώς που δεν είχα κάποιον πίσω μου τον είχα σκοτώσει. η μπαγκαζιέρα ήταν αγορασμένη από το πρακτικερ, δεν είχε πουθενά γραμμένο όριο ταχυτητας και έκλεινε απλά με κάτι πιαστράκια και όχι με κλειδαριά όπως της thule. μετά την τρομάρα που πήρα, αγόρασα της thule και πάω μέχρι 130 το πολύ όσο λέει και ο κατασκευαστής δηλαδή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kon5 last edited by

                      Ναι προσοχή παιδιά. Καλό είναι να βάζουμε καλή μπαγαζιέρα επάνω στο αμάξι για την ασφάλεια τη δική μας και των λοιπών συνχρηστών του δρόμου. Της τhule είναι πιστοποιημένες κατα tuv και gs νομίζω και ελεγμένες και σε περιπτώσεις συγκρούσεων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • P
                        palio_acropolis last edited by

                        Ο χρήστης fluflitsa έγραψε:
                        μια που είπες για μπάρες αλουμινίου, έχετε καμμία άποψη για τις μπάρες που βάζουν οι αντιπροσωπείες?

                        Η Fiat για το SEDICI χρησιμοποιει MONT BLANC μονο που γραφουν πανω FIAT και περιεργως ειναι αρκετα πιο φθηνες απο τις αντιστοιχες MONT BLANC.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • M
                          maximos last edited by

                          Γειά σας,

                          Επανέρχομαι για να ...αποσαφηνίσω !
                          Οι ...'σοβαρές' μπαγκαζιέρες έχουν και σοβαρούς κατασκευαστές, που αναφέρουν και σχετικές προδιαγραφές!
                          Η μπαγκαζιέρα αγοράσθηκε από Γαλλία (είναι της NORAUTO), 'χωράει' 450 λίτρα, είναι πολύ ελαφριά και 'δένει' στις μπάρες σε λιγότερο από δύο λεπτά (χρονομετρημένα !) με χοντρούς πείρους σε σχήμα 'U', (έτσι νομίζω είναι και της Thule), ενώ ασφαλίζει με κεντρικό κλείδωμα.
                          Στα 'χαρτιά' της αναφέρει, ότι η ταχύτητα δεν πρέπει να ξεπερνά τα 120 χλμ/ω, τα πιό βαριά αντικείμενα να τοποθετούνται στο κέντρο και να δένονται με τον εσωτερικό ιμάντα, ενώ εμπρός και πίσω (στην μπαγκαζιέρα) τα πιό ελαφρά. Το συνολικό βάρος να μην ξεπερνά τα 50 κιλά.
                          Από ...περιέργεια έχω πάει και 140, για λίγο όμως και διαπίστωσα αύξηση του θορύβου (το σφύριγμα) και μεγαλύτερη ευπάθεια από πλευρικούς ανέμους και έτσι το αποφεύγω ...!
                          Ουσιαστικά η μπαγκαζιέρα είναι μιά μεγάλη βαριά (όταν την φορτώνουμε) βαλίτσα, στην οροφή του αυτοκινήτου, με ότι αυτό συνεπάγεται. Συνεπώς πρέπει να προσέχουμε και μάλιστα όλο το 'πακέτο' (σχάρα - μπαγκαζιέρα).
                          Έχω δεί με τα μάτια μου (πάνε κάποια χρόνια), σε απότομο φρενάρισμα να φεύγει σχάρα με μπαγκαζιέρα και να ...σκάει επάνω στο καπώ του αυτοκινήτου ... και μετά στην άσφαλτο !!

                          Φιλικά

                          Μάξιμος

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • K
                            kon5 last edited by

                            Αυτή είναι η δαγκάνα που πιάνει την μπαγαζιέρα επάνω στις μπάρες. Συνολικά είναι 4 οι δαγκάνες και σφίγγουν μέσα από την μπαγαζιέρα, περιστροφικά με το χέρι.

                            Εδώ φαίνονται καλύτερα οι δαγκάνες.

                            Αυτό το μοντέλο τοποθέτησα, 340 λίτρα και μέχρι 75 κιλά φορτίο. Ανώτατη επιτρεπόμενη ταχύτητα από τον κατασκευαστή 130 χ.α.ω.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Όπως ειπώθηκε αλλά το τονίζω κι εγώ δεν είναι μόνο η στήριξη της μπαγκαζιέρας αλλά και η στήριξη της μπάρας (πάνω στην οποία πιάνει η μπαγκαζιέρα) στο αυτοκίνητο.... Μπορεί να φύγουν οι μπάρες με την μπαγκαζιέρα.... ή σε παλιό σκουριασμένο να φύγει η υδροροή με τις μπάρες με την μπαγκαζιέρα....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kon5 last edited by

                                Σωστά πρέπει να παίρνουμε καλές επώνυμες μπάρες και να τις τοποθετούμε σωστά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης fluflitsa έγραψε:
                                  α.ο. βραδυ με μπαγκαζιέρα η οποια είχε μέσα μια καρέκλα βαριά, από αυτές που μοιαζουν με του σκηνοθέτη, έτρεχα με 150. κάποια στιγμή πάτησα απότομα φρένο γιατί μπήκε κάποιος μπροστά μου, επιτάχυνα ξανά και στο επόμενο λεπτό εφυγε το πάνω μέρος της μπαγκαζιέρας και η καρέκλα μαζι. ευτυχώς που δεν είχα κάποιον πίσω μου τον είχα σκοτώσει. η μπαγκαζιέρα ήταν αγορασμένη από το πρακτικερ, δεν είχε πουθενά γραμμένο όριο ταχυτητας και έκλεινε απλά με κάτι πιαστράκια και όχι με κλειδαριά όπως της thule. μετά την τρομάρα που πήρα, αγόρασα της thule και πάω μέχρι 130 το πολύ όσο λέει και ο κατασκευαστής δηλαδή.

                                  Γνωστός μου έτρεχε στην Εγνατία με 160-170 (πήγαινε διακοπές φορτωμένος, γυναίκα, 3 παιδιά, μπαγκαζιέρα). Η γυναίκα του έλεγε ότι φεύγει η μπαγκαζιέρα (πήγαινε σιγά-σιγά προς τα πίσω) αλλά αυτός υποστήριζε ότι είναι μια χαρά αφού δεν τραντάζεται και δεν σηκώνεται. Φυσικά μετά από λίγο ξηλώθηκε όλη, ευτυχώς δεν χτύπησε κανένας ούτε έπαθαν ζημιά τα πράγματα που σβούριξαν στο δρόμο. Στη συνέχεια όμως γυρνούσαν στα χωριά της περιοχής ψάχνοντας να αγοράσουν καινούρια γιατί η παλιά καταστράφηκε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    Ότι αφορά μεταφορές με σχάρες θέλει πολύ προσοχή και όχι παραχωρήσεις στην ασφάλεια, και για μας αλλά κυρίως για τους άλλους που είναι στο δρόμο!!!!
                                    Φαντάσου να σου φύγει το πέδιλο τι μπορεί να πάθει αυτός που ακολουθεί......
                                    Τέλος, αν έχεις ηλιοροφή σ' ένα βαθμό παρακολουθείς και τι γίνεται από πάνω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kon5 last edited by

                                      Τελευταία μέρα σήμερα με την μπαγαζιέρα μιας που εφόσον δεν μπορώ να κάνω άλλο σκι φέτος δεν έχει λόγο να κάθεται.
                                      Λίγο πριν την αφαιρέσω έβγαλα μερικές φωτογραφίες.




                                      Και του χρόνου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        puntolord last edited by

                                        Εδώ στα ξένα πάντως βρήκα μια KAMEI Diamant 400 πρός 200€

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cpp last edited by

                                          Δεν έχω κοτσαδόρο, και εξετάζω την λύση της δέστρας για ποδήλατα στην πίσω πόρτα του Avant?
                                          Ξέρετε αν επιβαρύνεται πολύ η πορτα από δυο ποδήλατα?
                                          Από γρατζουνιές τι γίνεται?

                                          Που είναι η Thule στην Αθήνα?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cmarin last edited by

                                            Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                            Δεν έχω κοτσαδόρο, και εξετάζω την λύση της δέστρας για ποδήλατα στην πίσω πόρτα του Avant?
                                            Ξέρετε αν επιβαρύνεται πολύ η πορτα από δυο ποδήλατα?
                                            Από γρατζουνιές τι γίνεται?

                                            Που είναι η Thule στην Αθήνα?

                                            Το βάρος είνα μάλλον εντάξει, αλλά από γρατζουνιές να προσέξεις που ακουμπάνε τα πετάλια, επείδή εγώ την έπαθα έτσι. Βέβαια έβαζα 1 ΜΤΒ και 2 παιδικά με ροδάκια που σίγουρα δεν μπαίνουν στη σωστή θέση όπως τα μεγάλα, γι αυτό και η φθορά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 2 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr