-
Για εμάς κονέ δεν παίζει;
-
μα κι εγώ μην νομίζεις θα υποχρεωθώ σε φίλο άσχετα αν προσφέρθηκε ο ίδιος σε συζήτηση μου μαζί του για το πρόβλημα που έχω με τον πέζουλα να μου δώσει μέσω συγγενή του ελαστικά σε ξεφτιλιζέ τιμή.
δεν με χαλάει...
- έβαλε ο πατέρας του στο Ραβ του τα Pirelli Scorpion 250 ευρώ...μόνο αυτό λέω. (παραγωγής 10/2007)
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
γιατί το 205-50-17 δεν βγαίνει σε χαμηλότερη (έντιτ: από W)*.
για τα bridgestone δεν είμαι κ τόσο θερμός...
μάλλον για τα Conti θα πάω.*γι' αυτό και σου πρότεινα τα SportContact 2 (V) και τα Pilot Sport (ZR=240 km/h=V, εκτός αν έχω καταλάβει κάτι λάθος).
Είναι κρίμα να βάλεις W (γνώμη μου...) ... -
Ο χρήστης Govus έγραψε:
γιατί το 205-50-17 δεν βγαίνει σε χαμηλότερη (έντιτ: από W)*.
για τα bridgestone δεν είμαι κ τόσο θερμός...
μάλλον για τα Conti θα πάω.*γι' αυτό και σου πρότεινα τα SportContact 2 (V) και τα Pilot Sport (ZR=240 km/h=V, εκτός αν έχω καταλάβει κάτι λάθος).
Είναι κρίμα να βάλεις W (γνώμη μου...) ...ZR=240+, V=240 (Πάντα για max ταχύτητα)
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Avon ZZ3 & Falken FK-452 σε 225/45/17 για Leon 1.8T. Έχει κανείς εμπειρία από αυτά? Πάντως για Falken ακούγονται τα καλύτερα από εξωτερικό! Στο Ελλάντα όμως? Για βοηθείστε γιατί πρέπει να αλλάξουμε επειγόντως!
Κάθε πρόταση - άποψη καλοδεχούμενη!Τα Avon ZZ3 τα έχω εδώ από 20/09/07 και επί 7500χλμ σε 225/60-15 96W σε BMW 520i. Βέβαια άλλο προφίλ και άλλο πράμα το πισωκίνητο κι άλλο το δυνατό προσθιοκίνητο. Εκεί που μου το πούλησαν πάντως το φοράγαν σε δικό τους γρήγορο Octavia και ήταν πολύ ευχαιστημένοι.
Σε σχέση με τα Michelin ΗΧ ΜΧΜ που φορούσε πριν έχουν σαφώς πιο σκληρά πλαϊνά οπότε σε άνεση υστερούν, τα νιώθεις λίγο να κουτουλάνε. Το αντίτιμο είναι ότι τα Avon δίνουν καλύτερη αίσθηση και ακρίβεια στο τιμόνι. Δεν μπορώ να τα συγκρίνω σε πρόσφυση γιατί τα προηγούμενα ήταν πολύ παλιά και δεν έχει νόημα. Γενικά πάντως είμαι πολύ ευχαριστημένος αν και θέλουν και λίγο ζέσταμα. Δεν θα έλεγα ότι είναι βεντούζες αλλά ότι έχουν καλό έλεγχο (για μένα και το στυλ οδήγησής μου αυτό είναι πιο σπουδαίο). Τελική απόφαση θα βγάλω όταν τα δοκιμάσω στην πίστα στο TD το Μάρτιο. Υποτίθεται ότι είναι ανθεκτικά....Ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! Έχω βρει πολύ φθηνα τα Avon γι΄αυτό λέω να τα δοκιμάσω, απλά έχει 'σκαλώσει' το μυαλό μου με τα Falken! Θέλω να τα φορέσω αλλά δεν έχω βρει πληροφόρηση από Ελλάδα!
-
Ο χρήστης opc έγραψε:
.... Έχω βρει πολύ φθηνα τα Avon γι΄αυτό λέω να τα δοκιμάσω, ....:Πριν τα φορέσω είχα διαβάσει γνώμες και είδα ότι ή αρέσει πολύ ή καθόλου οπότε συμπέρανα ότι είναι σχετικά ειδικό λάστιχο για ανθρώπους με ιδιαίτερο στυλ οδήγησης που τους κάνει ενώ για τους άλλους δεν κάνει.... Αντίθετα άλλα λάστιχα είναι πιο ευρέως αποδεκτά.... έχει λοιπόν ένα μικρό ρίσκο...
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
- έβαλε ο πατέρας του στο Ραβ του τα Pirelli Scorpion 250 ευρώ...μόνο αυτό λέω. (παραγωγής 10/2007)
Φαντάσου λοιπόν ποσοστό κέρδους που έχουν οι λαστιχάδες όταν πουλάνε λάστιχα σε τυπικούς πελάτες
-
aserf
δεν ξέρω εάν ισχύει...όταν τα πάρω σε χαμηλή τιμή θα επιβεβαιώσω. Προς το παρόν ότι μου λέει σας γράφω.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
.... Έχω βρει πολύ φθηνα τα Avon γι΄αυτό λέω να τα δοκιμάσω, ....:
Πριν τα φορέσω είχα διαβάσει γνώμες και είδα ότι ή αρέσει πολύ ή καθόλου οπότε συμπέρανα ότι είναι σχετικά ειδικό λάστιχο για ανθρώπους με ιδιαίτερο στυλ οδήγησης που τους κάνει ενώ για τους άλλους δεν κάνει.... Αντίθετα άλλα λάστιχα είναι πιο ευρέως αποδεκτά.... έχει λοιπόν ένα μικρό ρίσκο...
Πάντα ήμουν φαν των σκληρών πλαϊνών, γι΄αυτό και σχεδόν πάντα σε ό,τι αμάξι είχα προτιμούσα Bribgestone. Και ο φίλος λαστιχάς λέει πως είναι καλά. Όχι Potenza 050A αλλά λέει πως θα με καλύψουν και ίσως να είναι και ένα κλικ πιό πάνω σε άνεση με τίμημα το απόλυτο (εάν υπάρχει) τιμόνι!
-
Τα continental sportcontact 2 συνεχίζουν να παράγονται ή είναι από stock?
-
Conti ή Εxalto από μένα
-
Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
Τα continental sportcontact 2 συνεχίζουν να παράγονται ή είναι από stock?...τώρα που το αναφέρεις, στο site τους δεν υπάρχει...
-
Ο χρήστης opc έγραψε:
.... Έχω βρει πολύ φθηνα τα Avon γι΄αυτό λέω να τα δοκιμάσω, ....:
Πριν τα φορέσω είχα διαβάσει γνώμες και είδα ότι ή αρέσει πολύ ή καθόλου οπότε συμπέρανα ότι είναι σχετικά ειδικό λάστιχο για ανθρώπους με ιδιαίτερο στυλ οδήγησης που τους κάνει ενώ για τους άλλους δεν κάνει.... Αντίθετα άλλα λάστιχα είναι πιο ευρέως αποδεκτά.... έχει λοιπόν ένα μικρό ρίσκο...
Πάντα ήμουν φαν των σκληρών πλαϊνών, γι΄αυτό και σχεδόν πάντα σε ό,τι αμάξι είχα προτιμούσα Bribgestone. Και ο φίλος λαστιχάς λέει πως είναι καλά. Όχι Potenza 050A αλλά λέει πως θα με καλύψουν και ίσως να είναι και ένα κλικ πιό πάνω σε άνεση με τίμημα το απόλυτο (εάν υπάρχει) τιμόνι!
Ο φιλος λαστιχας τι θα σου πει,οτι δεν ειναι καλα?Να πουλησει θελει,ή τα εχει δοκιμασει σε πιστα και δρομο εξαντλητικα και εβγαλε το συμπερασμα οτι ειναι καλα?
Θελω να πω πως δεν πρεπει να λαμβανουμε υποψη τον καθε εμπορο....
Και μενα αυτος που μου πουλησε τακακια μου ελεγε οτι ειναι καταπληκτικα κλπ,και οταν τα εβαλα δεν εχω ξαναδει πιο μουφα τακακια -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
.... Έχω βρει πολύ φθηνα τα Avon γι΄αυτό λέω να τα δοκιμάσω, ....:
Πριν τα φορέσω είχα διαβάσει γνώμες και είδα ότι ή αρέσει πολύ ή καθόλου οπότε συμπέρανα ότι είναι σχετικά ειδικό λάστιχο για ανθρώπους με ιδιαίτερο στυλ οδήγησης που τους κάνει ενώ για τους άλλους δεν κάνει.... Αντίθετα άλλα λάστιχα είναι πιο ευρέως αποδεκτά.... έχει λοιπόν ένα μικρό ρίσκο...
Πάντα ήμουν φαν των σκληρών πλαϊνών, γι΄αυτό και σχεδόν πάντα σε ό,τι αμάξι είχα προτιμούσα Bribgestone. Και ο φίλος λαστιχάς λέει πως είναι καλά. Όχι Potenza 050A αλλά λέει πως θα με καλύψουν και ίσως να είναι και ένα κλικ πιό πάνω σε άνεση με τίμημα το απόλυτο (εάν υπάρχει) τιμόνι!
Ο φιλος λαστιχας τι θα σου πει,οτι δεν ειναι καλα?Να πουλησει θελει,ή τα εχει δοκιμασει σε πιστα και δρομο εξαντλητικα και εβγαλε το συμπερασμα οτι ειναι καλα?
Θελω να πω πως δεν πρεπει να λαμβανουμε υποψη τον καθε εμπορο....
Και μενα αυτος που μου πουλησε τακακια μου ελεγε οτι ειναι καταπληκτικα κλπ,και οταν τα εβαλα δεν εχω ξαναδει πιο μουφα τακακιαΕννοώ πως γνωριζόμαστε 8 χρόνια ,τα έχει φορέσει σε ένα Golf και αυτός και το σημαντκότερο τα λάστιχα δεν θα τα πάρω από αυτόν! Απλά έχω ένα πελάτη που μου χρωστάει κάποια λεφτά και είπαμε να τα πατσίσουμε με μια τετράδα ZZ3. Απλά ο φίλος 'λαστιχάς' είναι αυτός που θα τα τοποθετήσει και απλά είπε πως όταν τα είχε και αυτός τον είχαν ικανοποιήσει!
-
Εγω είχα το ίδιο πρόβλημε με 215/50R17 Goodyear NCT5 σε Avensis. Τρέμουλο στα 110-120km/h. Μετά από πολύ ψάξιμο διορθώθηκε με ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου. Για ψάξτω και εσύ....
ΥΓ1: Η διάσταση αυτή είναι από το εργοστάσιο οπότε το τρέμουλο δεν είναι θέμα καρέ ζάντας!!!.
ΥΓ2: Η διάσταση 215/50R17 εκτός από πανάκριβη είναι και σπάνια. Μήπως μπορεί κανένας να με βοηθήσει να εντοπίσω κάποιον που να μπορεί να φερει τα pzero nero ή τα ContiSportContact 3 σε αυτή την διάσταση;ΥΓ3: Συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. Εγώ έκανα 6 μήνες για να βρώ την λύση στο τρέμουλο οπότε προσπαθώ να βοηθήσω τον Spike...
-
frapen.frapen
ευχαριστώ φίλε...θα δούμε. Τώρα προς το παρόν θα βάλω ένα σετ καινούρια φρέσκα ελαστικά κ βλέπουμε.
ή Μισλεν ή Κοντινενταλ.
-
Α... παρακολουθείς (Spike) ακόμα το forum. Τοτε νομίζω αξίζει να δώσω περισσότερες λεπτομέρεις για να κρίνεις άν η περίπτωσή μου είναι ίδια με σένα.
Στις αρχές του 2007 αγόρασα ένα ολοκαίνουριο Avensis 2000 με 215/50R17. Το σύμπτωμά μου ήταν κραδασμός στο τιμόνι στο 110-140+ km/h με μέγιστο τρέμουλο στα 120 περίπου. Ο κραδασμός δεν εξαρτιώταν ούτε από το κιβώτιο ταχυτήτων ούτε από τα φρένα. Όσο πιο καλός ήταν ο δρόμος τόσο ποιο εύκολα καταλάβαινες το πρόβλημα. Στα 120km/h στην Αττική οδό, αν άφηνες το τιμόνι τότε έβλεπες (με τα μάτια) σου το τρέμουλο (σαν κοσκίνισμα) στο τιμόνι. Το πλάτος τις ταλάντωσης (τρέμουλο) ήταν 2-4 χιλιοστά μετρημένα στην ακτίνα του τιμονιού. Επιπλέον, τα σκιάχτρα - όταν ήταν ανοικτά - έτρεμαν (λίγο βέβαια αλλά με χαρακτηριστικό τρόπο), απόδειξη ότι όλο το αμάξωμα εκτελούσε μία ταλάντωση.
Για να διορθώσω το πρόβλημα έκανα 3 ζυγοσταθμίσεις (και μία αλλαγή των καινούριων ελαστικών μου με νέα καινούρια ελαστικα!!!) και όλες 'απέτυχαν'. Τελικά το πήγα πίσω στην Toyota (σημ: το αυτοκίνητο ήταν σε τελική ανάλυση ολοκαίνουριο) και αυτοί το έστειλαν για ζυγοστάθμιση τροχών επι του αυτοκινήτου. Στην ζυγοστάθμιση αυτή το τρέμουλο σχεδόν εξαφανίστηκε. Πήρα κουράγιο και επανείλθα με δεύτερη ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου στην οποία ζήτησα να χρησιμοποιηθεί η μέγιστη ευαισθησία του οργάνου ζυγοστάθμισης. Το αποτέλεσμα ήταν το αυτοκίνητο να πάψει να έχει κραδασμούς. Μάλιστα, το γεγονος ότι το πρόβλημα μου είχε λυθεί το κατάλαβα πρίν βγάλω το αμάξι στο δρόμο. Βάλαμε το όχημα να τρέχει με τα 120km/h με τον ένα μπροστινό τροχό στον αέρα (και μετά με τον άλλο τροχό). Αυτό μπορεί να γίνει γιατί το Avensis δεν εχει μπλοκέ διαφορικό και το traction control απενεργοποιείται. Ενώ το όχημα ήταν ακίνητο και ο τροχός του έτρεχε με τα 120km/h (σύμφωνα με το ταχύμετρο), εγω ακουμπούσα το τιμόνι και δεν ένιωθα τίποτα (και εννοω τελείως τίποτα!!!!).
Το πρόβλημα με την ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου είναι ότι τώρα πιά, πρέπει να βάζω τις ρόδες με τον ίδιο τρόπο (και θέση και προσανατολισμό) με αυτόν που είναι τώρα. Το αξιοσημείωτο της υπόθεσης είναι πως αν μετρήσεις του τροχούς μου σε μηχάνημα δυναμικής ζυγοστάθμισης τότε αυτόι θα έχουν ελαχιστη απόκλιση (< από 10 γρ.) και όμως αυτή η απόκληση ήταν αρκετή για να κάνει το τιμόνι να τρέμει έντονα... Πρίν από την ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου, οταν οι τροχοι έδειχναν 0γρ απόκλιση μετρημένη σε δύο διαφορετικά μαγαζιά με δυναμικό τρόπο, το αυτοκίνητο είχε κραδασμό....
Εν ολίγης, όταν μου είπαν πως το αυτοκίνητο τρέμει γιατί θέλει ζυγοστάθμιση των τροχών επί του αυτοκινήτου εγώ μηδείασα αφού γνώριζα ότι ήδη είχα κάνει 3 ζυγοσταθμίσεις και μία αλλαγή ελαστικών και απλά τους άφησα να το κάνουν για τυπικους λόγους. Τελικά αποδείχτηκε ότι είχαν δίκιο. Βέβαια το νέο ερώτημα είναι γιατί ένα ολοκαίνουριο όχημα να θέλει αυτή την διαδικασία. Διαμαρτυρήθηκα στην Toyota Hellas και μου απάντησαν ότι ειναι προβλεπόμενη διαδικασία......
Αν έχεις τσεκάρει την ανάρτησή σου, τις γωνίες των αναρτήσεων και τα ελαστικά σου (π.χ. ότι δεν έιναι στραβά (πολύ πιθανόν και αυτό το ενδεχόμενο)), τότε εγώ προσωπικά μετά από αυτή την εμπειρία θα έκανα και την ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου. Η ζυγοστάθμιση αυτή γίνετε με αυτόματο τρόπο. Αρχικά οι τροχοί ζυγοσταθμίζονται (δυναμικά) και τοποθετούνται στο όχημα. Το όχημα μετά ανασηκώνεται από την μία πλευρά (και μετά από την άλλη βέβαια), και ένα μηχάνημα αναλαμβάνει να περιστρέφει τον τροχό ενω ένα άλλο ακουμπάει την ανάρτηση, μετράει τον κραδασμό και εμφανίζει στην οθόνη του τα γραμμάρια και την θέση που πρέπει να μπεί το βάρος στον τροχο. Όταν τελειώσει και επαληθευθεί η διόρθωση, και αν είσαι πολύ της λεπτομέρειας, ζήτησε να βάλουν μπρός το όχημα και να το τρέξουν μέχρι τα 120km/h (χωρίς βέβαια ο τροχός να αγγίζει το έδαφος) ώστε να νιώσεις το τιμόνι και να βεβαιωθείς ότι το πρόβλημα λύθηκε. Προσοχή, αν το κάνεις αυτό ΜΗ πατήσεις το φρένο σε ΚΑΜΙΑ περιπτωση, και βεβαιώσου οτι το traction ειναι απενεργοποιημένο και οτι το οχημα δεν εχει μπλοκε διαφορικό, διαφορετικά θα αρχίσουν να περιστρέφονται όλοι οι τροχοί και θα καταλήξετε στο νοσοκομείο... Για τυπικούς λόγους, ρώτησε και την αντιπροσωπία αν μπορεί να γίνει αυτη η δοκιμή με το όχημα ακίνητο.
Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Καλή επιτυχία.
-
frapen.frapen
ζητώ συγνώμη για το οφτοπικ προκαταβολικά.
Φίλε μου,
εγώ άλλαξα ζάντες από 205-55-16 σε 205-50-17. Οι ζάντες είχαν ένα ελαχιστότατο κούνημα όταν τις κουνούσες με το αμάξι στο γερανό.
Πολύ λίγο λέμε. Τα ελαστικά μου όμως που έβαλα είναι Fulda εκ των οποίων τα 2 είναι 25 εβδομάδα του 2005 (!) και τα άλλα 2 δεν γράφουν.
Είχα δυνατό τρέμουλο από τα 100 εώς τα 140 λες κι έτρεμε όλο το μπροστινό σύστημα. Το είδε μάστορας και μου είπε ότι είναι ΟΚ.
Τις προάλλες πήγα πεπεισμένος να αλλάξω λάστιχα. Μου λέει εκεί ένας μεγάλος και αρκετά έμπειρος λαστιχάς...κάτσε να δούμε αυτό το μικρό κούνημα της ζάντας. Μου βάζει ένα κομμάτι σελοτέιπ εκεί που πιάνει η ζάντα. Την τσεκάρει μου λέει 'κοίταν δεν κουνιέται καθόλου'...για να αποκλείσουμε πρώτα αυτό.
Το παίρνω το κάνω βόλτα όντως μειώθηκε πάρα πολύ αλλά εξακουθεί να υπάρχει ιδίως όταν αφήνω το γκάζι από τα 130 ας πούμε κ μειώνει μόνο του ταχύτητα.
Επόμενο βήμα πλέον είναι να πετάξω αυτά τα ηλίθια λάστιχα. Θα βάλω κάτι φρέσκο κ καλό και βλέπουμε.
ελπίζω...γιατί με έχει ταλαιπωρήσει.
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
και τα άλλα 2 δεν γράφουν.Γραφουν απο την άλλη μερια
-
τι θα προτεινατε για Golf 1.6 FSI σε διαστασεις 205/55/R16 91 H ?
σημειωτεον οτι στο site της Continental λεει οτι τα Sport Contact 2 δεν βγαινουν πλεον και τα Sport Contact 3 δεν βγαινουν στις διαστασεις που θελω.
Απο Continental υπαρχουν μονο τα Premium Contact 2. καλα ειναι?
κατι αλλο σε αλλη εταιρεια?
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....