Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    TD στις Σέρρες-8,9/3 :: Εντυπώσεις ::
    1. Home
    2. Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
    3. TD στις Σέρρες-8,9/3 :: Εντυπώσεις ::
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 20
    • 21
    • 4 / 21
    Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
    53
    402
    936
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      adis4gr last edited by

      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
      εγώ το θέλω πολύ, αλλά επειδή θα έχω δίπλα ένα μεγάλο ερωτηματικό δεν με βάζω στη λίστα
      θα προσπαθήσω πολυ πάντως!

      βαλε το ερωτηματικο να οδηγησει αν φοβασαι...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        ratanplan last edited by

        Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

        :hmmm:

        60 Ε για να μπαίνει κάποιος για 5 γυρους/ώρα, όντως δεν είναι καλό σενάριο...

        Στο ημίωρο,βγαίνουν χοντρικα,15 γυροι.

        Αν είμαστε 30,θα αναγκαστούμε να μπαίνουμε ανα 10,οπότε όντως μας αναλογούνε 5 γυροι ανα ημίωρο
        αν χωριστούμε ανα 15,θα κανουμε 7-8 γυρους

        υπάρχει πάντα η πιθανότητα να μας δωθει σαρανταλεπτη χρηση αν ειμαστε πολλά αυτοκίνητα και εικοσαλεπτη οι μοτοσυκλέτες αν ειναι λίγες.

        @ραταπλάν

        μιλαμε χωρις καμια εξτρα παροχη,μιας και μιλάμε για ελευθερη μερα

        15 αμαξια πιστευω οτι ειναι πολλα για να μπορεσεις να κανεις καθαρο γυρο, συν οτι δεν θα εχεις χρονομετρηση...οχι οτι παω για το πρωταθλημα , αλλα εκτος του χαβαλε το θεμα ειναι να βλεπεις και τα γυρολογια σου ωστε να βελτιωνεσαι ή τελος παντων να εχεις μια ταξη μεγεθους σεσιον με σισιον πως πας. αν αναλογιστει κανεις τα εξοδα των Αθηναιων και ταλαιπωρια, μαλλον δεν ειναι ευκαιρια η συγκεκριμενη περιπτβση. Κρινοντας παντα οπως ειπε και ο ΚΟΥΚ με τα δικα μου κριτηρια.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hunter last edited by

          Τι γυρολόγια και χρόνους ρε συ σκύλε!Πρωτη φορα στην πίστα,δεν εχουνε καμμια αξια αυτα.Ούτε τον μπούσουλα δε θα βρεις την πρωτη μερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            charmak66 last edited by

            Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
            Ούτε τον μπούσουλα δε θα βρεις την πρωτη μερα.

            Θυμάμαι τον τρόμο του πρώτου αναγνωριστικού γύρου στις Σέρρες!
            Αν δεν ήταν ο Αντρέας, ακόμα θα ψαχνα προς τα ποιά πλευρά στρίβει η πίστα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nass last edited by

              Ρε παιδιά, τι 30 και 50 γύρους λέτε. Με 30 ('κανονικούς', όχι βόλτα) γύρους στις Σέρρες αν δεν πάτε με καινούργια ημισλίκ λάστιχα θα φύγετε με τελείως σλικ λάστιχα Η πίστα δεν έχει καμία σχέση με τα Μέγαρα, είναι πολύ απαιτητική και για το αυτοκίνητο (πλην φρένων, σε αντίθεση με τα Μέγαρα) και για τον οδηγό.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                hunter last edited by

                Tα λαστιχα τρωγονται αναλογα με τις ορεξεις του οδηγού πάντα.Αμα θες να τα φυλάξεις κραταν αρκετα περισσοτερο.Εγω για να λιώσω μια τετραδα θελω 120-150 γυρους.

                Σε περίπτωση που καποιος θελήσει να αγορασει καποια ημισλίκ για Σερρες,του προτεινω να πάρει τη σκληρότερη γόμα που θα βρει πάντως

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  charmak66 last edited by

                  Το θέμα είναι ποιος αντέχει να τα φυλάξει.

                  Αντρέα, λάστιχα που δεν είναι potenza πολύ αμφιβάλλω αν θα βγάλουν τόσους γύρους. Τα exalto με την καμία. Εκτός και αν κάποιος είναι τόσο καλός και δεν γλιστράει καθόλου.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    corsadi last edited by

                    Εγω με χρησιμοποιημενα exalto 2 εβγαλα γυρω στους 100 γυρους αλλαζοντας μια φορα το εμπρος δεξι με το εμπρος αριστερο κ χωρις να τα προφυλασσω ιδιαιτερα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      ratanplan last edited by

                      Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
                      Τι γυρολόγια και χρόνους ρε συ σκύλε!Πρωτη φορα στην πίστα,δεν εχουνε καμμια αξια αυτα.Ούτε τον μπούσουλα δε θα βρεις την πρωτη μερα.

                      Και αν δεν πηγαινεις πρωτη μερα?

                      η πιστα (η συγκεκριμενη) τρωει πολυ λαστιχο η πουτ@να αναλογως και το στυλ οδηγησης, ο hunter και διαφορα αλλα παιδια που οσο να ειναι την εχουν μαθει οπως το γκαραζ τους ξερουν που, γιατι και πως να πιεσουν το αμαξι. Με τετοιο στυλ οδηγησης δεν θα φαει πολυ λαστιχο, ειδικα αν εχουμε καποιο σεμι σε σκληρη γομα. Αν απλα παμε 1-2ρη φορα και παμε με οσα παντου με αποτελεσμα να 'στραμπουλαμε' σχεδον παντου το αμαξι ε δεν νομιζω κυριολεκτικα το εμπρος αριστερα λαστιχο να βγαλει πανω απο 5 γυρους.

                      Α και μην κανει κανεις το λαθος να παρει τπτ παλια λαστιχα 3-4 ετων γιατι θα ειναι ξεραμενα...αρα σκληρα, απλα θα φευγουν κομματια απο πανω και δεν θα κρατανε τα λαστιχα καθολου

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kouk last edited by

                        Και δεν μου λες ρε Στέλιο?!..Που ακριβώς είναι η δυσκολία σε αυτό που αναφέρεις?..Δεν μπορείς να οδηγήσεις, δηλαδή, παρά μόνο 'με όσα'?

                        Αν είναι έτσι, δεν πρόκειται ποτέ να πας σε οποιαδήποτε πίστα εκτός από τα Μέγαρα. Αφού θα θέλεις 15 τέρμινα προπόνηση για να την μάθεις. Και μια καραβιά λάστιχα να 'φας'.

                        Συγκεντρωθείτε ρε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hunter last edited by

                          Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                          Και αν δεν πηγαινεις πρωτη μερα?

                          η πιστα (η συγκεκριμενη) τρωει πολυ λαστιχο η πουτ@να αναλογως και το στυλ οδηγησης, ο hunter και διαφορα αλλα παιδια που οσο να ειναι την εχουν μαθει οπως το γκαραζ τους ξερουν που, γιατι και πως να πιεσουν το αμαξι. Με τετοιο στυλ οδηγησης δεν θα φαει πολυ λαστιχο, ειδικα αν εχουμε καποιο σεμι σε σκληρη γομα. Αν απλα παμε 1-2ρη φορα και παμε με οσα παντου με αποτελεσμα να 'στραμπουλαμε' σχεδον παντου το αμαξι ε δεν νομιζω κυριολεκτικα το εμπρος αριστερα λαστιχο να βγαλει πανω απο 5 γυρους.

                          Α και μην κανει κανεις το λαθος να παρει τπτ παλια λαστιχα 3-4 ετων γιατι θα ειναι ξεραμενα...αρα σκληρα, απλα θα φευγουν κομματια απο πανω και δεν θα κρατανε τα λαστιχα καθολου

                          Ισα-ισα,που την αντοχη των παλιών ελαστικών,δεν τη φτανουν σε καμια περίπτωση τα φρεσκα.Φυσικα σε αντισταθμισμα των επιδόσεων αυτο.
                          Αν μπορειτε να βρειτε λαστιχα δεκαετίας,φερτε τα και θα με θυμηθειτε.Θα χορτασετε γυροβολιές.

                          Τα στραμπουλήγματα φυσικα τρωνε λαστιχα,αλλα τις πρωτες φορες ειναι αναπόφευκτα σε αγνωστο έδαφος.

                          Βεβαια....

                          ....αν το μπροστα αριστερο δε σου βγαλει ούτε πέντε γυρους,τοτε καλύτερα να το κλειδωσεις και να μην ξαναασχοληθεις μαζι του.Να παιρνεις το τραμ απο εδω και πέρα

                          Δηλαδη,ειπαμε να υπερβαλουμε,αλλα οχι και έτσι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hammer_ last edited by

                            Εγώ έβγαλα εκτός το πίσω αριστερό πάντως!
                            Από ένα σημείο που μου γλίστραγε λίγο (γλίστρημα στις Σέρρες = μερικά χιλιοστά λάστιχο!) και το διόρθωνα με γκάζι, έφαγα το πλαινό του πίσω αριστερού μέχρι τα λινά. Το πέλμα του είχε γίνει ημισλίκ αλλά με ομοιόμορφη φθορά, οπότε αν αποφύγω το στραμπούληγμα/γλίστρημα εκεί, νομίζω ότι όλα τα άλλα θα είναι οκ!

                            Btw, μιλάω για ~35 πατημένους γύρους, τη δεύτερη μέρα που ήμουν εκεί, με MX5 1.6.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              taurus last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:
                              Ρε παιδιά, τι 30 και 50 γύρους λέτε. Με 30 ('κανονικούς', όχι βόλτα) γύρους στις Σέρρες αν δεν πάτε με καινούργια ημισλίκ λάστιχα θα φύγετε με τελείως σλικ λάστιχα Η πίστα δεν έχει καμία σχέση με τα Μέγαρα, είναι πολύ απαιτητική και για το αυτοκίνητο (πλην φρένων, σε αντίθεση με τα Μέγαρα) και για τον οδηγό.

                              Νάσο, υπολόγισε οτι για κάποιον που πάει για πρώτη φορά οι πρώτοι 10 γύροι θα πάνε σχεδόν στράφι, αποκλείεται να πιέσει τόσο ώστε να φυτιλιάσει τα λάστιχα.
                              Κάπως έτσι το σκέφτομαι εγώ και για αυτό έχω βάλει (για τον εαυτό μου και μόνο) κάποιες προϋποθέσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • M
                                markvag last edited by

                                Ο χρήστης HUNTER έγραψε:

                                Ισα-ισα,που την αντοχη των παλιών ελαστικών,δεν τη φτανουν σε καμια περίπτωση τα φρεσκα.Φυσικα σε αντισταθμισμα των επιδόσεων αυτο.
                                Αν μπορειτε να βρειτε λαστιχα δεκαετίας,φερτε τα και θα με θυμηθειτε.Θα χορτασετε γυροβολιές.

                                Energy 5ετίας το ιδανικό λάστιχο... Μία μέρα στραμπούληγμα δεν χαμπάριασε...

                                Από χρόνους και κράτημα βέβαια...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  drdino last edited by

                                  Και εμένα μια τετράδα Conti που έχω 6ετίας με αρκετό πέλμα, βγάλανε κάπου στους 35-40 γύρους και έχουν ακόμα καμιά 15-20. Και από πρόσφυση, σε σχέση με τα μαμά turanza ενός και κάτι έτους που είχα ήταν απέιρως καλύτερα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ratanplan last edited by

                                    kouk δεν λεω οτι πρεπει να πηγαινες με οσα, λεω οτι οποιος το κανει και το στραμπουλαει δεν θα αντεξουν τα λαστιχα του

                                    HUNTER ναι βρε θα αντεξουν με λαστιχα καταξερα και παλια αλλα το θεμα ειναι να στριβεις κιολας.

                                    Τεσπα ο καθενας το βλεπει απο διαφορετικη σκοπια, το να χαραμισω το μοναδικο σ/κ που εχω ελευθερο του μηνα, να παω Σερρες να κανω ενα σκασμο χιλιομετρα +το κοστος, ε η μοναδικη προυποθεση θα ηταν αποκλ. χρηση της πιστας με χρονομετρηση, και φυσικα με καινουρια σεμι.

                                    Καποιος που δεν εχει ξαναπει μπορει να παει για την εμπειρια και με μια 4δα λαστιχα 5ετιας.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ευτυχως που δε ζητησες να υπάρχουνε και Pit-Babes για χατηρι σου ρε συ Στελιο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ratanplan last edited by

                                        Οταν ειχα ανεβει με το 106sc την πρωτη φορα που ειχαν ανεβει τα παιδια, ειχαμε κλησει αποκληστικη χρηση και χρονομετρηση.....τα Pit babes δεν περιλαμβανονταν στον καταλογο....ή δεν μας ενημερωσαν

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nass last edited by

                                          Ο χρήστης taurus έγραψε:

                                          Ρε παιδιά, τι 30 και 50 γύρους λέτε. Με 30 ('κανονικούς', όχι βόλτα) γύρους στις Σέρρες αν δεν πάτε με καινούργια ημισλίκ λάστιχα θα φύγετε με τελείως σλικ λάστιχα Η πίστα δεν έχει καμία σχέση με τα Μέγαρα, είναι πολύ απαιτητική και για το αυτοκίνητο (πλην φρένων, σε αντίθεση με τα Μέγαρα) και για τον οδηγό.

                                          Νάσο, υπολόγισε οτι για κάποιον που πάει για πρώτη φορά οι πρώτοι 10 γύροι θα πάνε σχεδόν στράφι, αποκλείεται να πιέσει τόσο ώστε να φυτιλιάσει τα λάστιχα.
                                          Κάπως έτσι το σκέφτομαι εγώ και για αυτό έχω βάλει (για τον εαυτό μου και μόνο) κάποιες προϋποθέσεις.

                                          Γιαυτό είπα για 'κανονικούς' γύρους, όχι για αναγνωριστική βόλτα.
                                          Επίσης στις Σέρρες είναι, όπως ανέφεραν και οι προλαλήσαντες, πολύ εύκολο να στραμπουλήξεις το αυτοκίνητο αν 'ορμήσεις' στα λάθος σημεία (πχ. στη φουρκέτα) οπότε εκεί να δεις πόσο λάστιχο τρως

                                          Ισα-ίσα λοιπόν που όσο περισσότερο ξέρεις την πίστα τόσο πιο απαλά την πηγαίνεις και άρα τόσο λιγότερο λάστιχο τρως. Εχει τόσο καλή άσφαλτο που αν δεν την πας με γραμμές και αυτοσυγκράτηση στο γκάζι και αργός είσαι και λάστιχα τρως. Ακου που σου λέω, κάτι ξέρω

                                          Προσωπικά και τις 2 φορές που πήγα ήμουν απαράδεκτος και βελτιωνόμουν μόνο προς το τέλος της ημέρας -όπου όμως τότε τα λάστιχά μου είχαν ήδη αρχίσει να 'τα παίζουν'. Οπότε να ένας ακόμα λόγος για αυτοσυγκράτηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            taurus last edited by

                                            Δυστυχώς αν κανονιστεί για τελευταίο Σ/Κ του Μάρτη δεν μπορώ να έρθω, επειδή ευτυχώς έκατσε κάτι πάααααρα πολύ καλό!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 4 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr